לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 37 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית כספים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבוניות וגביית חובות.
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
  • עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת תחום כספים מערך לימודי החוץ
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
  • שליטה מלאה באקסל .
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית.
  • דיוק, סדר וארגון.
מלאה רעננה 25/10/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית החלפה לחל"ד רכז/ת קורסים לבית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה הן מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • שירותיות, יכולת עמידה מול קהל ואסרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עבודה בלחץ, ויכולת למידה מהירה.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות:
משמרת בוקר: 09:00-17:30
משמרת ערב: 12:00-20:30
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ, מכירה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- נכונות לעבודת משמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- מועד התחלת עבודה- מיידי.
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: ניהול קורסי דיאלוג ודיפלומה ומתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של הקורסים בשלוחה, משלב ההכנה לפתיחת הקורס והרשמת הסטודנטים ועד לסיום הלימודים והנפקת התעודות לסטודנטים.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • וידוא שמירה על דרישות הנוגעות לחומרי לימוד.
  • עדכון ופיקוח על תקנון נהלי מרצים וסטודנטים.
  • פיקוח ובקרה על עדכונים במערכות מול חברות מפקחות - כגון משרד התמ"ת.
  • עדכוני נוכחות, ביצוע משובים, תשלומים למנחים.
  • שליחת עדכונים לסטודנטים ולמרצים, מתן מענה טלפוני ובמיילים.
  • ביצוע שיחות ייעוץ לקורסים וסיוע במכירת הקורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב הכפר הירוק
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ומול גורמים מרובים.
  • ראש גדול, יכולת תעדוף משימות וסיום הטיפול בהן.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, אסרטיביות, סבלנות, אחריות, חריצות, יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • שליטה ביישומי אורקל - יתרון.
  • תואר אקדמי - חובה.

- איוש מיידי למשרה.
- משרה מלאה - שלוש פעמים בשבוע 9:00- 17:30 ופעמיים בשעות 12:00- 20:30
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור משאבים אלקטרוניים מקצועי ספרייה מלאה
  • ניהול ותחזוקה שוטפת של המשאבים האלקטרוניים בספרייה והנגשתם למשתמשים.
  • אדמין של מערכות ופלטפורמות - פיתוח כלים ומתן פתרונות, אחזור ועיבוד נתונים, לרבות הפקת דוחות ועדכון נתונים במערכות.
  • תחזוקת אתר הספרייה במערכת Sharepoint ובדיקת שימוש בגוגל אנליטיקס ומפות חום.
  • כתיבה ועריכת תוכן לאתר האינטרנט ולתוכנות נוספות של הספרייה.
  • התעדכנות מתמדת ופיתוח אוסף המשאבים האלקטרוניים, בדיקה והערכה של מקורות מידע חדשים וקיימים.
  • הערכה והטמעה של מערכות מחשוב ספרייתיות חדשות ומתן תמיכה לצוות בתפעול המערכות הקיימות.
  • עירנות ומעקב אחר שינויים תדירים בגרסאות ובקישורים של המערכות והמשאבים האלקטרוניים.
  • הכרת מאגרי מידע/ מערכות תוכנה ספרייתיות, ותמיכה בתקלות.
  • קשר שוטף עם מגוון גורמים בספרייה, גורמים נוספים בקמפוס ומחוצה לו, מו"לים וספקים בארץ ובחו"ל ועם ספקי מערכות המידע.
  • אחריות לקידום ושיווק המאגרים והתוכנות בספרייה ובארגון.
  • השתתפות במפגשים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
  • ביצוע מטלות מקצועיות נוספות ככל שיידרש.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה.
מנהלת מדור משאבים אלקטרוניים
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית במידענות/טכנולוגיות מידע/תכנות.
  • ידע ונסיון בעבודה עם מאגרי מידע, מערכות ספרייתיות ממוחשבות, ובטכנולוגיות מידע - יתרון.
  • ידע בניהול ואדמין מאגרי מידע, Eds ותחזוקת אתרי אינטרנט Sharepoint - יתרון.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין - קריאה, כתיבה ודיבור.
  • יכולת אנליטית גבוהה.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה - מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית.
  • הכרת כלים לפיתוח מערכות בסביבת WEB, כגון HTML ,CSS, JAVASCRIPT - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי OFFICE , מיומנות גבוהה ב - Excel - ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.
  • היכרות עם מגוון מאגרי מידע אקדמיים - יתרון.
  • כושר ארגון, תיאום, יוזמה, ואחריות.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת השתלבות בעבודת צוות ויחסי אנוש מעולים.

- מועד כניסה לתפקיד - מיידית.
- נכונות לעבודת משמרות, מתוכן פעם בשבוע בשעות אחה"צ - ערב.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מתאמ/ת תחום בינלאומיות ברשות המחקר אדמיניסטרטיבי רשות המחקר מלאה
  • טיפול בהסכמי שיתופי-פעולה בינמוסדיים כחלק מהמדיניות להעמיק את שיתופי הפעולה המחקריים עם מוסדות בחו"ל.
  • טיפול בנושאים הקשורים להעסקת כ"א בינלאומי: נהלים והנחיות כלליות, סוגי אשרות, הנחיות הנגזרות מ-Covid-19 וכיו"ב.
  • קשר עם רשויות המדינה ומל"ג/ות"ת בכל הנוגע לאישורים נדרשים לחוקרים וסטודנטים בינלאומיים לקראת הגעתם ארצה.
  • טיפול בהוצאת אשרות כניסה ויציאה מהארץ של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים, כולל נושאי אירוח לטווח הקצר והארוך.
  • טיפול בניידות של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים לאוניברסיטה הפתוחה במסגרת תכניות מחקר משותפות.
  • טיפול בפניות של חוקרים וסיוע בניידות שלהם ושל הסטודנטים במסגרת ארסמוס+, מארי-קירי וכו'.
  • קליטה וליווי של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים בהגיעם ארצה.
  • אחריות על מלגות סטודנטים בינלאומיים.
  • הקמה ותחזוקה של אתר ייעודי.
  • טיפול בהעסקת עוזרי מחקר בחו"ל.
  • חבירה לפורום הבינלאומיות הבינאוניברסיטאי.
מנהלת רשות המחקר.
  • השכלה אקדמית: תואר ראשון - חובה, יתרון לתואר שני.
  • היכרות מוקדמת עם נושאים הקשורים בטיפול בנושאי העסקת כ"א בינלאומי - יתרון.
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות.
  • יכולת עבודה במקביל על מספר משימות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • עמידה בלוחות זמנים, אחריות, ארגון ודיוק בעבודה.
  • תקשורת בין אישית טובה מאד ותודעת שירות גבוהה.
  • ידע וניסיון בעבודה במחשב ושליטה בתוכנות Office, אינטרנט.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
  • היכרות עם עבודה מול הרשויות השונות - יתרון.
  • נסיון בטיפול במלגות ובסטודנטים בינלאומיים - יתרון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.