לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
נציג/ת מכירות למוקד לימודי תעודה טלמרקטינג/מכירות מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • התפקיד כולל מתן ייעוץ מקצועי לגבי קורסים מקצועיים וקורסי העשרה
  • עבודה במהלך מינימום 4 משמרות בשבוע, בימים א'-ה' בשעות: 8:15-15:00 או 13:15-20:00
  • שתי משמרות ערב בשבוע, ימי ו' בהתאם לצורך
  • סביבת עבודה נעימה
  • שכר בסיס + תמריצים
  • לסטודנטים/יות עבודה במשמרת מהשעה 16:00-20:00
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ספרן/ית מידען/ית מקצועי ספרייה מלאה
  • קיטלוג ומפתוח של ספרים, כ"ע (בדפוס ובפורמט אלקטרוני), יחידות לימוד וחומרי מדיה מגוונים בעברית ובלועזית.
  • תורנויות יעץ (במגוון ערוצים) והשאלה.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך ונכונות ללמידת תחומים חדשים.
מנהלת מדור מיון וקטלוג
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או לימודי תעודה ממוסד לימודים מוכר לספרנות/ מידענות).
  • ניסיון בקטלוג סוגי חומרים שונים.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • בעל/ת אורינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
  • ידע והכרות עם מערכות חיפוש - פרימו ו EDS - יתרון.
  • היכרות עם העולם האקדמי - יתרון.

- נכונות לעבודה בימי שישי בהתאם לצורך (לפחות פעם בחודש).
- נכונות למשמרות אחה"צ - ערב (לפחות פעם בשבוע עד 19:30).
- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילות שיווקית.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office .

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסרוגין.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אב/אם בית לשעות הערב למרכז לימוד של האו"פ בקמפוס חיפה תפעול קמפוס חיפה מלאה
  • ביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • ניהול צוות עובדי האחזקה.
  • אחריות לפתיחת/ סגירת הקמפוס.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמנחים.
  • הכנת כיתות למפגשי הנחיה.
  • סיוע לצוות הבחינות בעת קיום בחינות במרכזי הלימוד.
  • מתן פתרונות לבעיות בשטח.
  • עבודה מול יחידות שונות באו"פ.
מנהלת קמפוס חיפה
  • יכולת עבודת צוות ושיתוף פעולה עם צוות הקמפוס ואב הבית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת טכנית לביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • יכולת ניהול צוות אחזקה.
  • יכולת תפעולית וטכנולוגית גבוהה.
  • יכולת ארגון - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת עבודה בלחץ.
  • תודעת שירות גבוהה.

- העבודה בעיקר בשעות הערב בין השעות 14:00 ל-22:00 לערך, ימי ו' לסירוגין.
מלאה חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מתאמ/ת תחום בינלאומיות ברשות המחקר אדמיניסטרטיבי רשות המחקר מלאה
  • טיפול בהסכמי שיתופי-פעולה בינמוסדיים כחלק מהמדיניות להעמיק את שיתופי הפעולה המחקריים עם מוסדות בחו"ל.
  • טיפול בנושאים הקשורים להעסקת כ"א בינלאומי: נהלים והנחיות כלליות, סוגי אשרות, הנחיות הנגזרות מ-Covid-19 וכיו"ב.
  • קשר עם רשויות המדינה ומל"ג/ות"ת בכל הנוגע לאישורים נדרשים לחוקרים וסטודנטים בינלאומיים לקראת הגעתם ארצה.
  • טיפול בהוצאת אשרות כניסה ויציאה מהארץ של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים, כולל נושאי אירוח לטווח הקצר והארוך.
  • טיפול בניידות של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים לאוניברסיטה הפתוחה במסגרת תכניות מחקר משותפות.
  • טיפול בפניות של חוקרים וסיוע בניידות שלהם ושל הסטודנטים במסגרת ארסמוס+, מארי-קירי וכו'.
  • קליטה וליווי של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים בהגיעם ארצה.
  • אחריות על מלגות סטודנטים בינלאומיים.
  • הקמה ותחזוקה של אתר ייעודי.
  • טיפול בהעסקת עוזרי מחקר בחו"ל.
  • חבירה לפורום הבינלאומיות הבינאוניברסיטאי.
מנהלת רשות המחקר.
  • השכלה אקדמית: תואר ראשון - חובה, יתרון לתואר שני.
  • היכרות מוקדמת עם נושאים הקשורים בטיפול בנושאי העסקת כ"א בינלאומי - יתרון.
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות.
  • יכולת עבודה במקביל על מספר משימות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • עמידה בלוחות זמנים, אחריות, ארגון ודיוק בעבודה.
  • תקשורת בין אישית טובה מאד ותודעת שירות גבוהה.
  • ידע וניסיון בעבודה במחשב ושליטה בתוכנות Office, אינטרנט.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
  • היכרות עם עבודה מול הרשויות השונות - יתרון.
  • נסיון בטיפול במלגות ובסטודנטים בינלאומיים - יתרון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ליחידה לפיתוח טכנולוגי במרכז שה"ם מפתח/ת PHP מנוסה טכנולוגי שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי מלאה
  • מפתח/ת PHP מנוסה להשתלבות בצוות הפיתוח של סביבת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה. פירוט התפקיד:
  • פיתוח כלי למידה על גבי מערכת Moodle הייחודית של האוניברסיטה.
  • אינטגרציה בין מערכת זום ומערכות נוספות למערכת Moodle.
  • עבודה מול ספקי וידאו חיצוניים בכל הקשור לפיתוח מולם ולפתרון בעיות.
  • עבודה בקשר צמוד עם מנהל המוצר, עמיתים בצוות הפיתוח, חברי צוות QA, אנשי תשתיות, אנשי תפעול שוטף של הוידאו, מהנדסי תוכנה בחברות צד ג' (חברת ZOOM, ספקי CDN ואחרים).
  • הפיתוח שלנו מתנהל ב- Jira, בתהליך Agile. הקוד מנוהל ב- GIT.
ראש צוות הפיתוח בשה"ם
  • לפחות 4 שנות ניסיון בפיתוח Fullstack בסביבת LAMP .
  • שליטה מלאה הן בפיתוח צד שרת והן בצד לקוח.
  • היכרות טובה עם טכנולוגיות עכשוויות, frameworks עדכניים.
  • נסיון בפיתוח מול Rest API .
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • עדיפות תנתן לפונים/ות אשר להם/ן:
  • תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלונטי אחר.
  • היכרות עמוקה עם עולם הוידאו (הזרמה, קידוד, נגנים, CDN, FFMPEG וכד').
  • ניסיון בעבודה במערכות עם תעבורה גבוהה.
  • נסיון בעבודה מול Zoom API .
  • נסיון בפיתוח מערכות למידה, רצוי ב- Moodle .

- כניסה מיידית לתפקיד.
- בעל/ת יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
- יוזמה וראש גדול.
- יכולת גבוהה של למידה עצמית.
- יחסי אנוש מעולים, דייקנות, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.