תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
תואר ראשון בכלכלה- חובה
תואר שני רלוונטי - יתרון
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
העבודה כרוכה בשעות נוספות
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עורך/ת מכרזים
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש
משרה מלאה
אחריות על ניהול מכרזים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומים שונים ומגוונים.
הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים.
כתיבת מכרזים ומפרטים.
ניהול וליווי הליכי המכרז, לרבות הובלת סיורי מציעים, ריכוז הליך מענה לשאלות הבהרה, פתיחת מעטפות, בדיקת מסמכי המציעים, כתיבת פרוטוקולים, הדרכה וליווי גורמי מקצוע בהליכי קביעת איכות של מציעים במכרז.
הכנת מסמכים כמצע לדיון בוועדות מכרזים והצגתם בפני הוועדה.
ממשקי עבודה עם גורמים בכירים ובארגון ועבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית.
מנהלת מדור מכרזים
תואר ראשון - חובה, עדיפות בתחומים רלוונטיים כגון משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול, מינהל עסקים.
בעל/ת רשיון עריכת דין בישראל - יתרון.
ותק של שנתיים לפחות בכתיבת מכרזים וניהולם בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון משמעותי.
יצירתיות ובעל/ת ראייה רוחבית.
נסיון בקידום פרויקטים רוחביים ו/או מכרזים גדולים, תוך הבנת צרכי הארגון.
יכולת גבוהה להנעת שותפים בתהליך.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות Excel ו - Word.
משרה מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת סטודנטים לקמפוס רמת אביב
אדמיניסטרטיבי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
מלאה
ריכוז אדמיניסטרטיבי של טיפול במתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
השתתפות בכנסים ירידים וליווי פעילות שיווקית.
עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
מנהלת מרחב ת"א
תואר ראשון - חובה*
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
ניסיון בעבודת צוות ותקשורת בינאישית.
בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
שליטה מלאה בתוכנות ה- office.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
- העבודה כוללת משמרות ערב וימי שישי לסירוגין.
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
מלאה
רמת אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
דרושים/ות נציגים/ות טלפוניים/יות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה
טלמרקטינג/מכירות
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
עבודה במוקדים לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות.
המוקדים עם אוירה צעירה, דינמית ומשפחתית.
קליטה מהיום הראשון כעובד אוניברסיטה.
מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
תנאים סוציאליים טובים.
חניה חינם מסודרת לכל העובדים.
חדר כושר בעלות 90 ש"ח בחודש.
חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
- הכשרה וחניכה ממיינת ומשולם שכר כמקובל.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב .
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת סטודנטים לקמפוס רמת אביב
אדמיניסטרטיבי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
75%
ריכוז אדמיניסטרטיבי של טיפול במתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
השתתפות בכנסים ירידים וליווי פעילות שיווקית.
עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
מנהלת מרחב ת"א
תואר ראשון - חובה*
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
ניסיון בעבודת צוות ותקשורת בינאישית.
בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
שליטה מלאה בתוכנות ה- office.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
- העבודה כוללת ארבעה עד חמישה ימי עבודה, מתוכן שתי משמרות ערב וימי שישי לסירוגין.
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
75%
רמת אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה
ראש/ת צוות מכירות למערך לימודי התעודה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
האוניברסיטה הפתוחה מגייסת ראש/ת צוות למוקד המכירות הארצי במערך לימודי החוץ הכולל את חמשת בתי הספר הגדולים בארץ.
רכיבי התפקיד:
הובלת הצוות ליעדי המכירות האישיים והמוקדיים.
תיעדוף וקידום משימות בהתאם לתוכנית העסקית ולתפוקות העבודה.
גיוס, הנחיה וחניכה של אנשי הצוות.
אחריות על עדכון הנציגים ואיתור פערי מידע.
ביצוע בקרות מכירות, הדרכת הצוות והעברת משובים.
מתן פתרונות נקודתיים לאירועים, כולל שיחות מנהל לתלונות לקוחות.
מנהל.ת המוקד
ניסיון ניהולי קודם - חובה.
ניסיון במכירות - חובה.
ניסיון בתחום הלימודים - יתרון.
היכרות עם דרישות ופעילות מוקד.
יכולת למידה מתמדת תוך ירידה לפרטים.
מיקוד פנימי ואישי תוך הובלה ליעדים.
פרואקטיביות והטמעת תהליכים.
תפעול משימות מרובות ומורכבות.
כושר ביטוח גבוה בכתב ובע"פ.
לויאליות גבוהה.
יכולת ניתוח דו"חות והפקת נתונים.
שליטה בתוכנות + אקסל.
תואר ראשון - יתרון.
- נדרשת גמישות למשמרות ערב ולשעות נוספות במידת הצורך.
- שעות העבודה: ימים א - ה מ8:00 עד 17:00/ 9:00 עד 18:00.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
חלקי
למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
תנאים מעולים למתאימים/ות.
שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
למדור יעץ והדרכה
מידען/ית לספריית האו"פ
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי יעץ אישי לסגל ולסטודנטים/ות במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום וכו').
הדרכת קבוצות סטודנטים/ות וסגל, באופן פרונטלי ומקוון, בשימוש במערכות הספרייה ובמאגרי מידע.
פיתוח חומרי ומשאבי הדרכה.
ניטור פרסומים, בקרה ומתן תמיכה לסגל החוקרים במסגרת מיזם CRIS.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה וביצוע מטלות נוספות לפי צרכי הספרייה.
מנהל מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או לימודי תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים.
ניסיון קודם בהדרכה ובעמידה מול קהל.
היכרות וניסיון עבודה קודם בספרייה אקדמית- יתרון.
היכרות עם מערכות פרימו ו/או עלמא ועם כלים ביבליוגרפיים- יתרון.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה, נכונות ויכולת למידה של מערכות חדשות.
שליטה ביישומי Office ואינטרנט ובמערכת הזום.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת עבודה עצמאית לצד השתלבות בעבודת צוות.
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית, בכתב ובע"פ. יתרון לשליטה בשפות נוספות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
נכונות לעבודה בשעות גמישות.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
- עבודה בשעות אחה"צ והערב (עד 19:30) .
- 4-5 ימי עבודה.
- המשרה לאיוש מיידי .
- נכונות לעבודה בשעות גמישות ובימי שישי אחת לחודש.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום
אדמיניסטרטיבי
קמפוס באר שבע
מלאה
גיבוש וליווי קבוצות לימוד וסטודנטים/יות במרחב דרום.
ריכוז פעילות השיווק והפרסום מול מקומות עבודה ואוכלוסיות יעד חדשות ומגוונות לתואר ראשון ושני.
ארגון והשתתפות בכנסים וירידי לימודים במרחב דרום.
תאום וביצוע פעילויות ומשימות משותפות של צוות הקמפוס מול מרכזי לימוד וקבוצות במרחב דרום.
פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
שיתופי פעולה מול מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ.
קבלת קהל טלפוני ופרונטלי ומענה לפניות סטודנטים/יות ומתעניינים/ות בשלבי התואר השונים.
מנהלת קמפוס באר שבע
תואר ראשון *
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.
מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה בתוכנות ה - Office.
- עבודה הכוללת משמרות בוקר וערב ובימי שישי ע"פ דרישה.
*לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
מלאה
באר שבע
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.