לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני טלמרקטינג/מכירות אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת מלאה/חלקית
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
מנהלת מוקד אסכולות
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.

- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
מלאה/חלקית רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במדור אקדמיה לתלמידי תיכון, משרה פרויקטאלית קצובה לתקופה מוגבלת* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, יפעיל מדור אקדמיה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך: "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית, התלמידים ילמדו קורס אקדמי במסגרת הכיתה, יצברו נקודות זכות וימירו את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי, תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים והתמדתם בתכנית.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהלת התכנית ומשרד החינוך.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • אחריות לריכוז הפעילות האקדמית והאדמיניסטרטיבית של התכנית.
מנהל/ת הפרויקט במסגרת מדור אקדמיה לתלמידי תיכון
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).

- נדרשת נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מידע אדמיניסטרטיבי היחידה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • ייעודה העיקרי של היחידה לניהול מפגשי לימוד הוא לאפשר קיום מפגשי הנחיה ופעילויות לימודיות אחרות. היחידה מנהלת את לוחות המפגשים של הקורסים השונים בהתאם לתכניות הלימודים שלהם, ודואגת לעדכון הסטודנטים וכל הנוגעים בדבר בשינויים שוטפים בלוחות המפגשים.
  • התפקיד כולל הכנת לוחות המפגשים האקדמיים לקראת פתיחת כל סמסטר (מפגשים פרונטליים, מקוונים, מולטימדיה ומחשב).
  • קבלת מידע מדיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה ומרכזי הוראה והזנתו למערכות המידע של האו"פ.
  • טיפול שוטף במהלך הסמסטר - ביצוע שינויים בלוחות מפגשים, תוך תיאום מול המנחים, מרכזי ההוראה, מרכזי הלימוד, ודיקנט הלימודים.
  • טיפול בסדנאות ובסטודנטים עם צרכים מיוחדים.
  • פתרון אתגרים בלוחות המפגשים הנובעים מחגים ומועדים ו/או משיבושים לא צפויים (מלחמה, שביתה, וכיו"ב), בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים באו"פ - מחלקות אקדמיות, דיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה, ארגון בחינות, ועוד.
  • ניהול תשלומים של שכירויות מרכזי לימוד ושל רשות המחקר.
מנהלת היחידה לניהול מפגשי לימוד
  • תואר ראשון - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון והכרות עם מערכת האורקל וה ERP - יתרון.
  • אורינטציה טכנולוגית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, חריצות וזריזות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • יכולת ארגון גבוהה - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת תפעולית גבוהה.

- לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת הוראה לקורס: "תאי עצב: מבוא לנוירוביולוגיה" (20308) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטודנטיות ובסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
  • תואר שלישי בתחום.
  • ניסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • עיסוק במחקר - יתרון.

- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2024.
https://www.openu.ac.il/courses/20308.htm חלקי רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025 א' מנהל/ת התכנית לתואר שני במדעי המחשב אקדמי המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב אקדמי חלקי 50% משרה
  • אחריות על תכנית הלימודים לתואר שני וסיוע בהובלתה.
  • ייעוץ וטיפול בקבלה של סטודנטים חדשים.
  • ייעוץ, מעקב וטיפול שוטף בסטודנטים הלומדים בתוכנית.
  • אישור תוכניות לימודים של סטודנטים בתוכנית.
  • טיפול במלגות לסטודנטים בתוכנית.
  • סיוע בשימור סטודנטים קיימים בתוכנית.
  • ארגון כנס שנתי לסטודנטים לתואר שני בתוכנית.
  • סיוע בגיוס סגל הוראה (מרכזים בעלי תואר שלישי) בתחומים הרלוונטיים.
  • עבודה שוטפת מול כל המחלקות המנהלתיות של המוסד.
  • עבודה מול המועצה להשכלה גבוהה בנוגע לנהלים להפעלת התוכנית.
  • אחריות על האתר של התוכנית לתואר שני.
  • השתתפות בוועדת ההיגוי של התואר השני.
ראש המחלקה, ראש תחום מדעי המחשב, ראש התוכנית לתואר שני.
  • השכלה אקדמית - תואר שלישי במדעי המחשב או בתחום קרוב.
  • פרופיל מחקרי - יתרון.
  • ניסיון מקצועי מוכח בניהול במוסד אקדמי - יתרון.
  • יכולת לשלב היבטים אקדמיים ואדמיניסטרטיביים.
  • יכולת ניהול והובלת תהליכים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ תוך ריבוי משימות וממשקים.
  • תקשורת בינאישית ברמה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
https://academic.openu.ac.il/cs/msc/pages/default.aspx אקדמי חלקי 50% משרה רעננה 21/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע (עיוני) אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
  • תואר שלישי בקולנוע או בתחומים קרובים.
  • פרסומים אקדמיים בינלאומיים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי התיאוריה, ההיסטוריה ומגוון הסוגות של הקולנוע, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • ניסיון בעבודת צוות ובניהול אקדמי - יתרון.

- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש תחום קולנוע, פרופ' נאוהל ריבקה
nahuerib@openu.ac.il

פניות נא לשלוח לכתובת המייל :
film_studies@openu.ac.il
על הפניה להכיל:
- קורות חיים - הגשת קובץ על פי הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
- דוגמת פרסום אקדמי
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה
הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ ות ישירות לכתובת זו.
http://academic.openu.ac.il/arts/cinema/Pages/default.aspx רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מגיה/ה אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
  • הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
  • בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
  • סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
מנהלת מדור הגהה
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
  • יכולת ארגונית, סדר, דיוק וירידה לפרטים.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת למרח"ב הדיגיטלי אדמיניסטרטיבי המרח"ב הדיגיטלי גמיש, בין 75% ל- 100% משרה.
  • המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים (המרח"ב הדיגיטלי) הוקם לפני כשנה וחצי ועוסק בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ממדעי המחשב במחקר בתחומי מדעי הרוח והחברה.
  • רכיבי התפקיד:
  • תפעול, ריכוז, מעקב וקידום של משימות, פרויקטים ומיזמים.
  • עבודה מול חברי המרח"ב הדיגיטלי והמחלקות השונות באוניברסיטה.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המרח"ב הדיגיטלי.
  • פעילות במדיות השונות לקידום פעילויות המרכז.
  • איסוף מידע והתעדכנות שוטפת על הנעשה בתחום בארץ ובעולם
  • ריכוז וטיפול בתכניות לימוד.
מנהלת המרח"ב הדיגיטלי
  • יוזמה, כושר למידה, חשיבה יצירתית.
  • גמישות, יכולת ניהול משימות מרובות במקביל, בצורה עצמאית ותחת לחץ.
  • ניסיון בניהול פרויקטים עם ממשקים רבים.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, מגוונות ועם מאגרי מידע.
  • היכרות עם מוסדות אקדמיים (עדיפות להיכרות עם האוניברסיטה הפתוחה).
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • גישה שיווקית.
  • תואר ראשון.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
- אפשרות העסקה עד 3 שנים.
גמיש, בין 75% ל- 100% משרה. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.