×בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבאלחצ.י כאן
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
למדור הטכני - מחלקת משו"ב
טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים
מקצועי
מינהל המיחשוב
משרה מלאה
התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
Win 2016 Server
Windows 10
Office 2016/365
ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים
טכנאי/ת שידור לצוות השידורים
מקצועי
שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
אחריות גבוהה ודייקנות.
יכולת למידה עצמית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
למדור הטכני - מחלקת משו"ב
טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים
מקצועי
מינהל המיחשוב
משרה מלאה
התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
Win 2016 Server
Windows 10
Office 2016/365
ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת תחום אחסון וגיבוי מערכתיים
מקצועי
מינהל המיחשוב
מלאה
אחריות כוללת על תחום אחסון וגיבוי באתר הראשי, באתר DR ובמערכות בענן.
ניהול ותפעול שוטף של:
- מערכות אחסון של כלל מערכות המחשוב.
- מערכות גיבוי כלל-ארגוני.
- רשתות SAN / Fiber Channel.
הפעילות כוללת תכנון כללי וקביעת מדיניות, תכנון וביצוע שדרוגים, הרחבות, שיפור ביצועים, החלפות ציוד ופתרון בעיות.
אחריות על אינטגרציה מול מגוון המערכות המשתמשות בשירותי אחסון וגיבוי.
מנהל מחלקת טכנולוגיות ותשתיות מחשוב
ניסיון של 7 שנים ומעלה בתחומי אחסון וגיבוי בארגון בסביבת production גדולה, מתוכם 4 שנים ומעלה בהובלת התחום.
היכרות מצוינת עם מערכות אחסון של Hitachi Vantara וניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה.
היכרות מצוינת עם מערכות גיבוי Dell/EMC Networker, Data Domain, Data Protection Advisor, כולל ניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה, והיכרות עם מערכות Veeam, tape libraries.
היכרות מעמיקה עם כיוונון ביצועים ופתרון בעיות בהקשר של: RAID levels, data protection, remote data replication, mirroring, snapshots, deduplication, compression, data persistency and data integrity.
ניסיון מעמיק באספקת פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת VMware, כולל עבודה עם ESXi hosts, storage vMotion, VM backup and recovery, SRM.
ניסיון במתן פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת בסיסי נתוני אורקל, כולל שיפור ביצועים ואופטימיזציה.
ניסיון בהקמה ותפעול של פתרונות יתירות והתאוששות ואתרי DR.
היכרות טובה עם מערכות הפעלה Linux, Windows Server, והיכרות מעמיקה עם filesystems במערכות אלה.
היכרות מעולה וניסיון בהגדרות ותפעול של מתגי SAN FC של Cisco ו- Brocade.
היכרות עם מערכות אחסון של יצרנים מובילים נוספים כגון EMC, NetApp, IBM.
היכרות וניסיון עם מערכות HPC - יתרון.
היכרות עם חומרת שרתים Lenovo - יתרון.
ידע וניסיון בשפות סקריפטים, DevOps ואוטומציה של תהליכים - יתרון משמעותי.
תואר אקדמי במדעי המחשב או תחום קרוב.
כושר מעולה להשתלבות בעבודת צוות.
יכולת מצוינת ללימוד עצמי ורצון להתפתחות מקצועית.
יכולת עבודה עצמאית.
מוכנות למתן מענה לצרכים דחופים ולטיפול על פי פניה מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, כולל לילות וסופי שבוע.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
כלכלן/ית
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה
מלאה
תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
תואר ראשון בכלכלה - חובה.
תואר שני רלוונטי - יתרון.
למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
העבודה כרוכה בשעות נוספות
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת מרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
מלאה
מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת צוות כספים
ניהולי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
אוריינטציה למערכות מידע.
יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
תודעת שירות גבוהה.
- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה
מנהל/ת פרויקט "אקדמיה 360"
ניהולי
דיקנט הלימודים האקדמיים
מלאה
האוניברסיטה הפתוחה מחפשת מנהל/ת לפרויקט "אקדמיה 360" שתכליתו לקדם שינויי עומק בתכניות הלימוד באו"פ כחלק ממהלך לאומי-אסטרטגי שנועד לשמר את הרלבנטיות והאימפקט של השכלה אקדמית על סביבתה. הדגש בפרויקט הוא על הטמעת גישות פדגוגיות חדשניות, שילוב היבטים תעסוקתיים ועידוד פעילות אקדמית בשירות החברה. התפקיד דורש עבודה בממשקים רחבים מול גורמים אקדמיים ומנהליים, לצד הובלת ביצוע משימות מורכבות ומעקב אחר עמידה ביעדי התוכנית.
הובלת היישום של "אקדמיה 360" ובכלל זאת, בניית תוכנית עבודה המתכללת את כלל המשימות ולוחות הזמנים יחד עם מגוון השותפים בפרויקט.
הובלת צוותי עבודה הכוללים גורמי אקדמיה, מנהל ואנשי מקצוע נוספים להנעת תהליכי השינוי וקידומם לאורך תקופת הפרויקט.
בניית התשתית הארגונית ועידוד ההטמעה של פתרונות אקדמיים-פדגוגיים המשלבים היבטים תעסוקתיים ומעורבות חברתית.
בקרה ומעקב אחר ביצוע התוכנית, עמידה בלוחות זמנים ויעדים, והפקת דוחות התקדמות.
ייצוג התוכנית בפורומים אקדמיים ומנהליים (באו"פ ומחוצה לה), כולל הכנת מצגות ותכנים שיווקיים.
מנהלת המחלקה להוראה ולמידה
תואר שני לפחות, רצוי בתחומי מדעי החברה והרוח. יתרון לתואר שלישי.
היכרות עמוקה עם האו"פ ותהליכי עבודה בארגון ו/או עם מוסדות אקדמיים אחרים.
ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים חדשניים - יתרון להובלת שינויים בתחומי הוראה ולמידה.
הבנה טובה בתחומי פדגוגיה חדשנית ושילוב טכנולוגיות למידה.
ניסיון ניהולי, יכולת ניתוח והבנה מערכתית-ארגונית, לצד גישה פרקטית ומכוונת תוצאה.
כושר ניסוח מצוין בכתב ובעל פה, כולל הכנת מסמכים מקצועיים ודוחות.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ורתימת שותפים ארגוניים.
ייצוגיות ויכולת העברת מסרים בפורומים מקצועיים ואקדמיים.
יוזמה, פרואקטיביות, דייקנות ואחריות אישית גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ותעדוף משימות מרובות.
- נכונות לעבודה בשעות גמישות בהתאם לצרכי הפרויקט.
- תחילת העסקה: מיידי.
- משרה קצובה לשלוש שנים ושמונה חודשים.
- *משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
ראש.ת מינהל שיווק ודוברות
ניהולי בכיר
הנהלת האו"פ
מלאה עם גמישות לשעות נוספות
ניהול השיווק, הפרסום והדוברות של האוניברסיטה.
גיבוש ותכנון אסטרטגיה שיווקית בשיתוף עם ההנהלה.
אחריות על יישום אסטרטגיות השיווק והפרסום לקידום האוניברסיטה.
אחריות כוללת על מערך הדוברות ויחסי הציבור.
אחריות על קשרי האוניברסיטה עם העיתונות וקידום ומינוף פעילות האוניברסיטה בכלי התקשורת השונים (מדיה, רשתות, אתרים וכדומה).
הצבת יעדים ומטרות ואחריות על מימושם.
עבודה מול חברות יח"צ ופרסום חיצוניות.
ניהול צוות עובדים, אחריות כוללת על התקציב.
מנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה
השכלה אקדמית בתחום רלבנטי - חובה.
ניסיון קודם בתפקיד דומה למעלה מ 7 שנים.
ניסיון ניהולי מוכח.
ראיה אסטרטגית.
כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ואנגלית.
היכרות טובה מאד עם חידושים ומגמות בתחום (מדיה, רשתות, אתרים וכדומה).
חשיבה חדשנית ויצירתית.
יכולת הנעת תהליכים ובעלי תפקידים שונים.
יחסי אנוש מעולים.
- העסקה בחוזה אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- כניסה לתפקיד - מארס 2025.
- במידת הצורך וע"פ החלטת ועדת האיתור, יופנו המועמדים.ות הרלוונטיים.יות לבחינות מיון.
- מסמכים אותם יש לצרף:
1. קורות חיים.
2. תעודות השכלה.
3. תעודות מקצועיות רלוונטיות.
מלאה עם גמישות לשעות נוספות
רעננה
22/01/2025
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.