לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 38 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ראש/ת תחום נגישות אדמיניסטרטיבי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • ראש/ת תחום נגישות נדרש/ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש/ת התחום להיות קשוב/ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר ראשון לפחות, תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר/ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה - יתרון
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת תחום מדור נגישות אדמיניסטרטיבי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • ראש.ת תחום נגישות נדרש.ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש.ת התחום להיות קשוב.ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר ראשון לפחות בתחום טיפולי רלוונטי , תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר.ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ביצוע ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת הכפר הירוק
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.

- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב - חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיאה אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - לשכת הנשיאה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת הנשיאה
  • ריכוז פעילויות הנשיאה
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות
נשיאת האוניברסיטה הפתוחה
  • השכלה אקדמית
  • נסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי office
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב
  • ראייה אינטגרטיבית
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה
  • דיסקרטיות
נדרשת כניסה מיידית לתפקיד מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

באמצעות מערכת הזום האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה אחראי/ת משמרת אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
מנהל המוקד
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.

-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום יחסי עבודה אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • ליווי וסיוע לצוותי מש"א ולמנהלים בנושאים הקשורים להסכמי העבודה, ליישום חוקי העבודה, ליחסי העבודה באו"פ ולנושאים העולים במסגרת תהליכי העבודה השונים.
  • כתיבת תהליכי העבודה והמדיניות הקיימת בנושאי משאבי אנוש.
  • ריכוז הידע באו"פ באשר להסכמים הקיבוציים השונים באוניברסיטאות, במכללות ובשירות המדינה.
  • סיוע במכרזים מול ספקים שונים בתחום מש"א- חברות ביטוח, יועצים פנסיונים וכד'.
  • הובלת פרויקטים שונים במשאבי אנוש.
סמנכ"לית משאבי אנוש
  • תואר אקדמי-חובה
  • ניסיון משמעותי בעבודה דומה ובתחום יחסי עבודה - חובה
  • היכרות טובה עם עולם יחסי עבודה והסכמים קיבוציים שונים במשק- חובה
  • יכולת הובלה עצמאית של נושאים שונים
  • תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה מאוד
  • ניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים
  • יכולת עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות מוקדי הלימודים האקדמיים חלקי. עבודה במשמרות
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
מנהל/ת הצוות
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, בכפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
חלקי. עבודה במשמרות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.