לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
באמצעות מערכת הזום האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ביחידה לניהול ולתכנון פרויקטים ראש/ת פרויקטים - קורסים אדמיניסטרטיבי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • ניהול הקורסים באו"פ כפרויקטים רבי ממדים ורבי ממשקים, מול המחלקות האקדמיות, המינהלים השונים באו"פ ומערכות המידע בארגון.
  • ליווי הקורסים האקדמיים על כלל התהליכים הקשורים בהם.
  • עבודה שוטפת מול המחלקות האקדמיות והכרתן לעומק, תוך דגש על איפשור וסיוע בתהליכים המינהליים והפיתוחיים של הקורסים באקדמיה.
  • תכנון, תזמון ותיאום תהליכי הפיתוח האקדמי מתחילתם ועד סופם.
  • ניהול הקורס כפרויקט על כל ההבטים הקשורים בו, ובכלל זה תקציבים, משאבים, מדידת ביצועים, הנפקת דו"חות ומעקב במערכות האו"פ.
  • עבודה עם מערכות ממוחשבות של היחידה לניהול ולתכנון פרויקטים: מעיין, מנדיי, נחל ומניפה כחלק בלתי נפרד של ניהול פרויקטים.
מנהלת היחידה לניהול ולתכנון פרויקטים
  • ניסיון קודם של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים.
  • ניסיון קודם בתהליכים של פיתוח חומרי לימוד ו/או כתיבה אקדמית - יתרון משמעותי.
  • הכרות מעמיקה עם האו"פ ותהליכי העבודה בה - יתרון.
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון בתחום ההוראה / הנחיה - יתרון.
  • ניסיון בתכנון ובבניית תכניות לימוד - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול פרויקטים - יתרון.
  • יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
  • סדר וארגון מוקפדים וניסיון בעבודה בסביבה מרובת נתונים.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה של עד 3 שנים רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 70%
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.

- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת תמיכה טכנית אדמיניסטרטיבי מינהל המחשוב חלקי, לפי שעות
  • מתן תמיכה טכנית טלפונית ו/או באמצעות כלי שליטה.
מנהלי מדורים במחלקת משו"ב במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי במתן תמיכה טכנית למשתמשים.
  • היכרות וניסיון מעשי בעבודה במערכת הפעלה Windows.
  • ידע בתחומים הבאים:
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • עבודה עם מערכות CRM.
  • ניסיון בהתקנות תוכנה.
  • הכרת דפדפנים וטיפול בתקלות.
  • ידע בסיסי ברשתות - יתרון.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בטווח השעות 08:00-19:00, בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- ימי שישי לפי הצורך, בטווח השעות 08:00-14:30
חלקי, לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שיבוץ צוותי בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • ניהול מאגר כ"א ושיבוץ עובדים לבחינות ולפעילויות במחלקה לרבות אנשי צוות ורכזים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • שיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרת דוחות תשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת מדור כ"א - ארגון בחינות
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • יכולת הובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים- יתרון.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת משגיחים אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • גיוס משגיחים, הדרכה והטמעה במערך ההשגחה לרבות מעקב שוטף אחר תפקודם.
  • טיפול בהזנת שעות עבודה לעובדים בבחינות וטיפול בדרישות שונות לצורך תשלום.
  • שיבוץ משגיחים לימי בחינה.
  • מתן מענה לפניות משגיחים.
  • איסוף, מידע וטיפול בתלונות סטודנטים.
  • משימות שונות הקשורות לתפעול מערך הבחינות.
מנהל/ת מדור
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בגיוס כוח אדם ויכולת הדרכה.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מזכיר.ת מינהל משאבי אנוש אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • ריכוז פעילויות סמנכ"ל משא"ן, כולל ניהול וארגון לו"ז ומתן שירותי מזכירות למנהלות במינהל.
  • אחריות על ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת במינהל.
  • אחריות על מענה וטיפול בפניות למינהל, מתן שירות טלפוני ופרונטלי.
  • אחריות על ביצוע תהליכי מעקב ובקרה.
  • אחריות על ממשק תקשורת בין משא"ן למחלקות השונות באו"פ.
  • אחריות על הטיפול בנסיעות לחו"ל של סגל אקדמי ואחרים.
  • ניהול זכויות שבתון וקשרי מדע סגל אקדמי בכיר, ניהול תקציבי קרן לקשרי מדע בינל"א.
  • אחריות על תחום נגישות עובדים.
  • ריכוז פרויקטים מיוחדים הקשורים לעבודת המינהל.
סמנכ"ל משא"ן
  • השכלה אקדמית. *
  • ניסיון קודם בעבודת מזכירות - חובה.
  • נסיון ויכולת בעבודה מול ממשקים רבים.
  • סדר, ארגון, יסודיות ודייקנות בעבודה.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה.
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי office.
  • יחסי אנוש מעולים, אדיבות ושרותיות.
  • דיסקרטיות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • חריצות, דינמיות, ראש גדול ואסרטיביות.


- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תחום מערכת התוכן אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור, יחידת התוכן מלאה
  • הובלת תהליכים ופרויקטים חוצי מחלקה.
  • ריכוז עבודת המערכת הכרוכה בניהול הוצאה לאור.
  • ריכוז העבודה מול גורמים מקצועיים במיקור חוץ.
  • עבודה שוטפת מול מערכות מידע.
  • מעקב צמוד אחר משימות, לוחות זמנים ותפוקות.
  • עבודה שוטפת בהפצת ושיווק ספרי למדא ברשתות החברתיות.
  • ניהול מאגר הקבצים של המחלקה.
  • תמיכה וסיוע בעבודת מדורי מחלקת התוכן.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון מוכח בריכוז תהליכים מינהליים ותפעוליים - חובה.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם יישומי Office, בעיקר עם תוכנות Word ו-Excel - חובה.
  • ניסיון בהובלת מספר פרויקטים מורכבים במקביל - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם מערכות ORACLE ותוכנות APEX ,Monday - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם עבודה בהוצאה לאור ו/או פיתוח קורסים - יתרון.
  • ניסיון/יכולות שיווקיות בפלטפורמות חברתיות - יתרון.
  • יוזמה והובלת תהליכים.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים וכישורי עבודה בצוות.
  • יכולת עבודה אינטנסיבית, אחראית ומוקפדת.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.