לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת מידע אדמיניסטרטיבי היחידה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • ייעודה העיקרי של היחידה לניהול מפגשי לימוד הוא לאפשר קיום מפגשי הנחיה ופעילויות לימודיות אחרות. היחידה מנהלת את לוחות המפגשים של הקורסים השונים בהתאם לתכניות הלימודים שלהם, ודואגת לעדכון הסטודנטים וכל הנוגעים בדבר בשינויים שוטפים בלוחות המפגשים.
  • התפקיד כולל הכנת לוחות המפגשים האקדמיים לקראת פתיחת כל סמסטר (מפגשים פרונטליים, מקוונים, מולטימדיה ומחשב).
  • קבלת מידע מדיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה ומרכזי הוראה והזנתו למערכות המידע של האו"פ.
  • טיפול שוטף במהלך הסמסטר - ביצוע שינויים בלוחות מפגשים, תוך תיאום מול המנחים, מרכזי ההוראה, מרכזי הלימוד, ודיקנט הלימודים.
  • טיפול בסדנאות ובסטודנטים עם צרכים מיוחדים.
  • פתרון אתגרים בלוחות המפגשים הנובעים מחגים ומועדים ו/או משיבושים לא צפויים (מלחמה, שביתה, וכיו"ב), בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים באו"פ - מחלקות אקדמיות, דיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה, ארגון בחינות, ועוד.
  • ניהול תשלומים של שכירויות מרכזי לימוד ושל רשות המחקר.
מנהלת היחידה לניהול מפגשי לימוד
  • תואר ראשון - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון והכרות עם מערכת האורקל וה ERP - יתרון.
  • אורינטציה טכנולוגית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, חריצות וזריזות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • יכולת ארגון גבוהה - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת תפעולית גבוהה.

- לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים.
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות ואחריות.

- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה במדור הרשמה ללימודי חוץ אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • מענה בכתב ולפניות טלפוניות.
  • עבודה מול בתי הספר של מערך לימודי החוץ.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • הפקת דוחות שוטפים.
מנהלת מדור הרשמה ללימודי חוץ
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • כושר תכנון, תיאום וארגון, סדר ודייקנות, עצמאות ויוזמה.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות למתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
* לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת פתח תקווה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 50%
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ , הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • טיפול בפניות משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • ממשקי עבודה עם מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה עם מתעניינים סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת השלוחה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות סבלנות ותודעת שירות גבוהה.
  • הופעה ייצוגית, יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות, חריצות ואחריות אישית גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב.office
  • כישורי סדר וארגון.
  • יכולות עבודה בתנאי לחץ.

- עבודה במשמרות.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00).
- לעובדי ועובדות האו"פ שלא עומדים/עומדות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
50% פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת העסקת עובדים רכז/ת משאבי אנוש - מדור סגל אקדמי אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • העבודה כוללת עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ומקיפה בכל תחומי העיסוק הקשורים בהעסקת סגל ההוראה והמנחים החוץ אקדמיים, הן בפן התפעולי והן בפן של יחסי עבודה.
  • טיפול בקליטת עובדים במערכות משאבי אנוש וביצוע עדכונים שוטפים (חילן+אורקל), הכנת מכתבים וכתבי מינוי, מתן מענה מקצועי שוטף לאוכלוסיית העובדים ולמנהלים, טיפול שוטף בדיווחי שכר, הפקת דוחות ונתונים.
  • העבודה מחייבת עמידה בלוחות זמנים אינטנסיביים וכוללת תהליכי סגירת שכר חודשיים.
  • עבודה תחת ריבוי משימות וריבוי ממשקים.
מנהלת מדור סגל אקדמי
  • השכלה אקדמאית תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה בתחום יחסי העבודה והעסקת עובדים.
  • היכרות עולם חוקי העבודה ויישומם - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה עם מערכות HR ושכר, כולל תהליכי יצירת שכר.
  • ניסיון עבודה בארגונים גדולים והיכרות עם הסכמים קיבוציים - יתרון.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, בדגש על אקסל.
  • יכולת למידה מהירה, ואוריינטציה טובה לתחום המחשבים.
  • יכולת עבודה בצוות במדור.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • יכולת עבודה עצמאית ואחריות אישית גבוהה.
  • דיסקרטיות.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.

- כניסה לתפקיד - מיידי.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת למרח"ב הדיגיטלי אדמיניסטרטיבי המרח"ב הדיגיטלי גמיש, בין 75% ל- 100% משרה.
  • המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים (המרח"ב הדיגיטלי) הוקם לפני כשנה וחצי ועוסק בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ממדעי המחשב במחקר בתחומי מדעי הרוח והחברה.
  • רכיבי התפקיד:
  • תפעול, ריכוז, מעקב וקידום של משימות, פרויקטים ומיזמים.
  • עבודה מול חברי המרח"ב הדיגיטלי והמחלקות השונות באוניברסיטה.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המרח"ב הדיגיטלי.
  • פעילות במדיות השונות לקידום פעילויות המרכז.
  • איסוף מידע והתעדכנות שוטפת על הנעשה בתחום בארץ ובעולם
  • ריכוז וטיפול בתכניות לימוד.
מנהלת המרח"ב הדיגיטלי
  • יוזמה, כושר למידה, חשיבה יצירתית.
  • גמישות, יכולת ניהול משימות מרובות במקביל, בצורה עצמאית ותחת לחץ.
  • ניסיון בניהול פרויקטים עם ממשקים רבים.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, מגוונות ועם מאגרי מידע.
  • היכרות עם מוסדות אקדמיים (עדיפות להיכרות עם האוניברסיטה הפתוחה).
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • גישה שיווקית.
  • תואר ראשון.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
- אפשרות העסקה עד 3 שנים.
גמיש, בין 75% ל- 100% משרה. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת למדור חשבונות סטודנטים אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בנושאים כספיים, לרבות ניהול, טיפול ובקרת תהליכים בחשבונות הסטודנטים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולגורמי פנים בנושאי שכר לימוד ותשלומים אחרים.
  • טיפול בגבייה והסדרת חובות כספיים.
  • טיפול בפעילויות כספיות מורכבות בחשבונות הסטודנטים.
  • טיפול בהרשמות של אוכלוסיות מיוחדות.
  • עדכון מערכות המידע הרלוונטיות בענייני הרשמה ושכר לימוד.
  • הפקת נתונים ודוחות לגורמים שונים בנושאי הרשמה ושכר לימוד.
מנהלת מדור חשבונות סטודנטים
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • כושר תכנון, תיאום וארגון, סדר ודייקנות, עצמאות ויוזמה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בעל-פה ובכתב.
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • הכרת מערכת ה- ERP מהווה יתרון.
  • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועם עומס ולחץ.

- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לנדרש.
* לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מגיה/ה אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
  • הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
  • בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
  • סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
מנהלת מדור הגהה
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
  • יכולת ארגונית, סדר, דיוק וירידה לפרטים.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.