לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.

- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום שיפור תהליכים ומערכות במטה המוקדים האקדמיים - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • אחריות על בחינה, ניתוח ושיפור תהליכי עבודה במוקדים.
  • תפעול מערכות מוקדים, טיפול בתקלות ושדרוג.
  • הגדרת דרישות ואפיון פונקציונאלי לפיתוחים נדרשים במערכות.
  • ניהול פרויקטים.
  • עבודה עם ממשקים מרובים - פנים מחלקתיים וארגוניים, בדגש על מנהל המחשוב וספקים.
  • בחינת מערכות לרכישה, יישומן והטמעתן.
  • פיתוח ובנייה של כלי עבודה ניהוליים.
  • כתיבת נהלים, הטמעה ובקרה על ביצוע.
  • מעורבות בפרויקטים חוצי ארגון.
מנהלת מוקדי הלימודים האקדמיים
  • תואר ראשון או לקראת סיום - חובה; התמחות בהנדסת תעו"נ - יתרון.
  • היכרות מעמיקה ונסיון בעבודת מוקדים והמערכות התומכות - יתרון.
  • היכרות עם מערכות ונהלי האוניברסיטה הפתוחה - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים מרובי ממשקים והובלת תהליכים.
  • יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה.
  • תפישת שירות מוכוונת לקוח.
  • ראיה מערכתית.
  • יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית והתמודדות במצבי לחץ.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב לרבות office, MS project וכד'.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה של עד 3 שנים רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 70%
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.

- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילות שיווקית.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office .

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסרוגין.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: מתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של קורסים בשלוחה משלב ההכנה לפתיחת קורס ועד להנפקת התעודה לסטודנט.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב והכפר הירוק
  • יכולות אדמיניסטרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות ושירות ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה מול קהל והופעה ייצוגית.
  • אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • כישורי מחשב מושלמים (אופיס).
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • תואר ראשון*

- עבודה 5 ימים בשבוע עם נכונות לשעות נוספות על פי צורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות: כשלוש משמרות בשבוע משעה 12:00-20:30 וכשתי משמרות 9:00-17:30
- ימי שישי על פי צורך.
- תחילת עבודה מיידית.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שיבוץ צוותי בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • ניהול מאגר כ"א ושיבוץ עובדים לבחינות ולפעילויות במחלקה לרבות אנשי צוות ורכזים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • שיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרת דוחות תשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת מדור כ"א - ארגון בחינות
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • יכולת הובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים- יתרון.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.