לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 37 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת במדור שאלונים אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • עימוד, סידור ועיצוב קבצים.
  • טיפול בקבצים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • בקרה לפני הורדה לדפוס.
  • קשר רציף מול גורמים אקדמיים (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
מנהל מדור שאלונים
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב - Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • דייקנות, סדר וארגון.

- יכולת לעבוד שעות נוספות. העבודה בימי הבחינות עד שעות הלילה.
מלאה רעננה 25/10/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת למרכזי הלימוד בכפר הירוק תפעול המחלקה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • הכנת כיתות למפגשי הנחיה.
  • מתן שרות לסטודנטים ומנחים.
  • סיוע לצוות הבחינות בעת קיום בחינות במרכזי הלימוד.
  • מתן פתרונות לבעיות בשטח.
  • עבודה מול היחידות השונות באו"פ/מ"ל.
  • יכולת תפעולית גבוהה.
  • אורינטציה טכנולוגית.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • חריצות וזריזות.
  • יכולת ארגון - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.

- תחילת עבודה - מיידית.
- נדרשת זמינות ל-5 ימי עבודה בשבוע, ימים א-ה בין השעות 07:00-14:00, בנוסף פעמיים בחודש ימי שישי.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית החלפה לחל"ד רכז/ת קורסים לבית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה הן מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • שירותיות, יכולת עמידה מול קהל ואסרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עבודה בלחץ, ויכולת למידה מהירה.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות:
משמרת בוקר: 09:00-17:30
משמרת ערב: 12:00-20:30
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ, מכירה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- נכונות לעבודת משמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- מועד התחלת עבודה- מיידי.
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: ניהול קורסי דיאלוג ודיפלומה ומתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של הקורסים בשלוחה, משלב ההכנה לפתיחת הקורס והרשמת הסטודנטים ועד לסיום הלימודים והנפקת התעודות לסטודנטים.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • וידוא שמירה על דרישות הנוגעות לחומרי לימוד.
  • עדכון ופיקוח על תקנון נהלי מרצים וסטודנטים.
  • פיקוח ובקרה על עדכונים במערכות מול חברות מפקחות - כגון משרד התמ"ת.
  • עדכוני נוכחות, ביצוע משובים, תשלומים למנחים.
  • שליחת עדכונים לסטודנטים ולמרצים, מתן מענה טלפוני ובמיילים.
  • ביצוע שיחות ייעוץ לקורסים וסיוע במכירת הקורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב הכפר הירוק
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ומול גורמים מרובים.
  • ראש גדול, יכולת תעדוף משימות וסיום הטיפול בהן.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, אסרטיביות, סבלנות, אחריות, חריצות, יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • שליטה ביישומי אורקל - יתרון.
  • תואר אקדמי - חובה.

- איוש מיידי למשרה.
- משרה מלאה - שלוש פעמים בשבוע 9:00- 17:30 ופעמיים בשעות 12:00- 20:30
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שאלונים - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • עימוד, סידור ועיצוב שאלוני בחינה.
  • התאמת שאלוני הבחינה לפי סוגי חלופה.
  • טיפול בשאלונים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • סיוע בבניית שאלונים במערכות מקוונות.
  • בדיקת חומרים לפני שכפול.
  • קשר רציף עם מרכזי ההוראה (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
מנהל מדור שאלונים במחלקה לארגון בחינות
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב- Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית כספים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבוניות וגביית חובות.
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
  • עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת תחום כספים מערך לימודי החוץ
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
  • שליטה מלאה באקסל .
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית.
  • דיוק, סדר וארגון.
מלאה רעננה 25/10/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.