לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 30 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת מעבדה מקצועי המחלקה למדעי הטבע והחיים חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך
  • דרוש/ה עובד/ת מעבדה למעבדות ההוראה הרב תחומיות במחלקה למדעי הטבע והחיים באוניברסיטה הפתוחה, להשתלבות בצוות דינמי לעבודה מגוונת ובעלת אחריות גבוהה.
  • ארגון חומרים וציוד לקראת מפגשי מעבדה.
  • הכנת תמיסות, בופרים, מצעים ועבודה בתנאים סטריליים (גידול חיידקים וטיפול בתאים).
  • תפעול טכני, טיפול במכשור ייעודי למעבדות ועוד.
מנהלת המעבדות
  • תואר ראשון במדעי הטבע/החיים או הנדסאי/ת ביוטכנולוגיה/כימיה.
  • יכולת טכנית בטיפול ותפעול ציוד ומכשור מעבדתי - יתרון.
  • חשמלאי מוסמך/תעודת הסמכה טכנולוגית/אלקטרוניקה - יתרון.
  • נסיון בעבודת מעבדה בתחומי הכימיה/הביולוגיה/הפיזיקה - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיוק, סדר ונקיון בעבודה - הכרחי.

- עבודה במשמרות - בוקר/ערב+ ימי שישי לסירוגין.
- תחילת עבודה - מיידית.
- לקורות החיים יש לצרף מכתב מלווה המפרט את הנסיון הרלוונטי לתפקיד.

חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.

- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת מכרזים מקצועי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש משרה מלאה
  • אחריות על ניהול מכרזים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומים שונים ומגוונים.
  • הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים.
  • כתיבת מכרזים ומפרטים.
  • ניהול וליווי הליכי המכרז, לרבות הובלת סיורי מציעים, ריכוז הליך מענה לשאלות הבהרה, פתיחת מעטפות, בדיקת מסמכי המציעים, כתיבת פרוטוקולים, הדרכה וליווי גורמי מקצוע בהליכי קביעת איכות של מציעים במכרז.
  • הכנת מסמכים כמצע לדיון בוועדות מכרזים והצגתם בפני הוועדה.
  • ממשקי עבודה עם גורמים בכירים ובארגון ועבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית.
מנהלת מדור מכרזים
  • תואר ראשון - חובה, עדיפות בתחומים רלוונטיים כגון משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול, מינהל עסקים.
  • בעל/ת רשיון עריכת דין בישראל - יתרון.
  • ותק של שנתיים לפחות בכתיבת מכרזים וניהולם בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון משמעותי.
  • יצירתיות ובעל/ת ראייה רוחבית.
  • נסיון בקידום פרויקטים רוחביים ו/או מכרזים גדולים, תוך הבנת צרכי הארגון.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים בתהליך.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה במערכות ממוחשבות Excel ו - Word.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה ראש/ת צוות מכירות למערך לימודי התעודה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • האוניברסיטה הפתוחה מגייסת ראש/ת צוות למוקד המכירות הארצי במערך לימודי החוץ הכולל את חמשת בתי הספר הגדולים בארץ.
  • רכיבי התפקיד:
  • הובלת הצוות ליעדי המכירות האישיים והמוקדיים.
  • תיעדוף וקידום משימות בהתאם לתוכנית העסקית ולתפוקות העבודה.
  • גיוס, הנחיה וחניכה של אנשי הצוות.
  • אחריות על עדכון הנציגים ואיתור פערי מידע.
  • ביצוע בקרות מכירות, הדרכת הצוות והעברת משובים.
  • מתן פתרונות נקודתיים לאירועים, כולל שיחות מנהל לתלונות לקוחות.
מנהל.ת המוקד
  • ניסיון ניהולי קודם - חובה.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים - יתרון.
  • היכרות עם דרישות ופעילות מוקד.
  • יכולת למידה מתמדת תוך ירידה לפרטים.
  • מיקוד פנימי ואישי תוך הובלה ליעדים.
  • פרואקטיביות והטמעת תהליכים.
  • תפעול משימות מרובות ומורכבות.
  • כושר ביטוח גבוה בכתב ובע"פ.
  • לויאליות גבוהה.
  • יכולת ניתוח דו"חות והפקת נתונים.
  • שליטה בתוכנות + אקסל.
  • תואר ראשון - יתרון.

- נדרשת גמישות למשמרות ערב ולשעות נוספות במידת הצורך.
- שעות העבודה: ימים א - ה מ8:00 עד 17:00/ 9:00 עד 18:00.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום כלי מחקר חישוביים למעבדה של המרח"ב (המרכז למדעי הרוח והחברה) הדיגיטלי מקצועי המרח"ב הדיגיטלי גמיש, בין 50% ל 100% משרה.
  • האוניברסיטה הפתוחה זכתה, בקול קורא שהוגש לות"ת (הוועדה לתכנון ותקצוב), בתקציב מתמשך להקמת מרכז חדש - המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים (המרח"ב הדיגיטלי). מרכז זה עוסק בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ממדעי המחשב בחקר מדעי הרוח והחברה.
  • רכיבי התפקיד:
  • מיפוי שוטף והנגשה של כלי מחקר חישוביים המשמשים כ- Best practices במחקרים במדעי הרוח והחברה הדיגיטליים, כגון ספריות קוד לניתוח טקסט, תמונה ווידאו, כלים מתחום עיבוד השפה הטבעית בעברית ובשפות נוספות, כלים ותכנות ניתוח רשתות, או כלים לניהול ולויזואליזציה של מסדי נתונים.
  • ייעוץ, הדרכה וליווי סגל אקדמי תוך הנגשת הכלים הטכנולוגיים.
  • קיום הכשרות מקצועיות על מתודולוגיות וכלים חישוביים לחברי/ות המרח"ב הדיגיטלי וסיוע בהטמעה במחקר.
  • היכרות והתעדכנות שוטפת ב Best practices בתחומי מתודולוגיות חישוביות במדעי הרוח והחברה הדיגיטליים.
  • אחריות על העבודה השוטפת של המתכנת/ת.
  • תחזוקה, תמיכה והנגשה של כלי המחקר המפותחים במעבדה, לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה, כמו גם לקהילת המחקר הרחבה.
  • הובלה של רכישה ופיתוח כלים נוספים יעודיים למחקרים.
  • תמיכה בסטודנטים/יות בשימוש בכלי מחקר ובמתודולוגיות המשמשים להוראת קורסי המרח"ב.
מנהלת המרח"ב הדיגיטלי
  • היכרות מעמיקה עם תחום מדעי הרוח והחברה הדיגיטליים.
  • נסיון עשיר בשימוש, פיתוח והטמעה של כלי מחקר חישוביים בתחום.
  • תואר ראשון במדעי המחשב או בלימודי מידע עם הכשרה וזיקה למדעי הרוח והחברה, ונסיון רב בשימוש, פיתוח והטמעת שיטות חישוביות במדעי החברה והרוח.לחלופין, תואר שני ומעלה במדעי החברה או הרוח עם הכשרה ונסיון רב בשימוש, פיתוח והטמעת שיטות מחקר דיגיטליות וחישוביות.
  • נסיון רב בעבודה מחקרית עם כלי מחקר חישוביים - עדיפות לבעלי/ות הכשרה ספציפית בתחום.
  • נסיון בהדרכה ובעבודה עם קהל.
  • הכרות עם סביבות תכנות, מסדי נתונים ומחשוב ענן-חובה.
  • חשיבה יצירתית.

* משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
גמיש, בין 50% ל 100% משרה. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום מכרזים, קולות קוראים וחוזים מיוחדים מקצועי המחלקה לשיווק ולפרסום מלאה
  • אחריות על כל נושא המכרזים ובכלל זה איתור, תמחור והגשת מכרזים, RFI, "קול קורא", בל"מ, מתן הצעות מחיר לארגונים וסיוע להתנעת הפעילות באקדמיה ובלימודי החוץ.
  • תפעול מכרזים רצים- הנחות תפעול, טיפול שוטף וחריגים, בנושאי ביטוח ותקציב, בהרחבת הפעילות ועוד.
  • קיום ממשקים ומסגרות עבודה עם כלל גופי האו"פ - המחלקה המשפטית, ועדות המכרזים, כספים, תקציב, כלכלה, ביטוח, משאבי אנוש, מנכ"ל, מתקני לימוד, בטחון, מנהלי יחידות אקדמיות וחוץ אקדמיות.
  • טיפול בהסכמי שת"פ והארכת מכרזים.
  • אחריות על התקשרויות חדשות.
  • הרחבת ההסכמים על בסיס מכרזים וחוזים קיימים .
  • עבודה מול גופים חיצוניים כגון משרדי ממשלה בנוגע לטיפול במכרזים, אישורי עבודה ולימודים.
  • ריכוז נושא גמולי השתלמות במכרזים ובקורסים.
מנהל מחלקת השיווק והפרסום.
  • תואר ראשון - חובה, עדיפות לתואר בכלכלה או בתעו"נ, תואר שני יתרון.
  • נסיון בכתיבה ומענה למכרזים וקולות קוראים -יתרון משמעותי .
  • נסיון בקידום פרויקטים ו/או במכרזים גדולים בעולם הלימודים-יתרון.
  • בעל מוטיבציה גבוהה להשגת היעדים במשרה, יכולת שכנוע יוצאת דופן ,גמישות והכלת שינויים.
  • שליטה בכלי אופיס, דגש על אקסל ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת למידה והכרות עם אירגונים גדולים.
  • יכולת גבוהה להנעת תהליכים כגון הגשות למכרזים ופרויקטים וזכיה בהם.
  • ניסיון בעבודה עם ריבוי משימות במקביל.
  • כושר ביטוי ויכולת בין אישית גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- יכולת עבודה בשעות רבות ולא גמישות בתקופות של הגשת מכרזים.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע מלאה
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד וסטודנטים/יות במרחב דרום.
  • ריכוז פעילות השיווק והפרסום מול מקומות עבודה ואוכלוסיות יעד חדשות ומגוונות לתואר ראשון ושני.
  • ארגון והשתתפות בכנסים וירידי לימודים במרחב דרום.
  • תאום וביצוע פעילויות ומשימות משותפות של צוות הקמפוס מול מרכזי לימוד וקבוצות במרחב דרום.
  • פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • שיתופי פעולה מול מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ.
  • קבלת קהל טלפוני ופרונטלי ומענה לפניות סטודנטים/יות ומתעניינים/ות בשלבי התואר השונים.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה - Office.

- עבודה הכוללת משמרות בוקר וערב ובימי שישי ע"פ דרישה.
*לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
מלאה באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס רמת אביב אדמיניסטרטיבי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) מלאה
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של טיפול במתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים ירידים וליווי פעילות שיווקית.
  • עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
מנהלת מרחב ת"א
  • תואר ראשון - חובה*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • ניסיון בעבודת צוות ותקשורת בינאישית.
  • בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.

- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
- העבודה כוללת משמרות ערב וימי שישי לסירוגין.
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס רמת אביב אדמיניסטרטיבי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) 75%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של טיפול במתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים ירידים וליווי פעילות שיווקית.
  • עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
מנהלת מרחב ת"א
  • תואר ראשון - חובה*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • ניסיון בעבודת צוות ותקשורת בינאישית.
  • בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.

- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
- העבודה כוללת ארבעה עד חמישה ימי עבודה, מתוכן שתי משמרות ערב וימי שישי לסירוגין.
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
75% רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.