לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים.
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות ואחריות.

- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים בראיונות, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • פרסום משרות אקדמיות וטיפול בתהליך המיון.
  • עבודה מול מועמדים, מנהלים וגורמים חיצוניים.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה במערכות ממוחשבות, אורקל, מערכת גיוס, ו- ERP
  • עבודה בצוות.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים בגיוס מקצה לקצה למגוון תפקידי מטה בתחומי עיסוק שונים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס ועבודה עם כלי גיוס שונים.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב איש/אשת תשתיות ומחשוב קצה טכנולוגי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • VDI
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
מנהל מדור הפעלה במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:30 בערב.

משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני טלמרקטינג/מכירות אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת מלאה/חלקית
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
מנהלת מוקד אסכולות
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.

- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
מלאה/חלקית רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מחפשת אותך! נציג/ה טלפוני/ת למוקדי הלימודים האקדמיים שרות לקוחות/שרות מוכר מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • אם אתם חיים ונושמים שירות ומכירה מקומכם/ן איתנו !
  • עבודה במוקדים עם אווירה צעירה דינמית ומשפחתית, לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות עם צוות איכותי ומגובש.
  • אנו מציעים לכם/ן:
  • מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
  • שעות עבודה נוחות וגמישות מתאים גם להורים לסטודנטים/יות ולחיילים/ות משוחררים/ות.
  • התפתחות אישית ומקצועית עם מגוון אפשרויות קידום.
  • תנאים סוציאלים טובים, פרסים תחרויות ערבי צוות וגיבוש.
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • חניה חינם מסודרת לכל העובדים/ות.
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי שירות- יתרון

- תקופת ההכשרה משולמת במלואה.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב.
- רוצים להיות חלק מההצלחה שלנו ? צרו קשר (שלחו קורות חיים) ונחזור אליכם.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע (עיוני) אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
  • תואר שלישי בקולנוע או בתחומים קרובים.
  • פרסומים אקדמיים בינלאומיים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי התיאוריה, ההיסטוריה ומגוון הסוגות של הקולנוע, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • ניסיון בעבודת צוות ובניהול אקדמי - יתרון.

- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש תחום קולנוע, פרופ' נאוהל ריבקה
nahuerib@openu.ac.il

פניות נא לשלוח לכתובת המייל :
film_studies@openu.ac.il
על הפניה להכיל:
- קורות חיים - הגשת קובץ על פי הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
- דוגמת פרסום אקדמי
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה
הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ ות ישירות לכתובת זו.
http://academic.openu.ac.il/arts/cinema/Pages/default.aspx רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- כניסה לתפקיד בתחילת חודש יולי.
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.