לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- כניסה לתפקיד בתחילת חודש יולי.
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מפתח/ת PHP לסביבת הלמידה המקוונת של האו"פ מקצועי שה"ם מלאה
  • רוצה להיות חלק מצוות פיתוח שמקדם חדשנות בטכנולוגיה למידה? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח במרכז לחדשנות בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה.
  • אנו מחפשים מפתח/ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת.
  • הסביבה מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
  • התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle (למשל ZOOM API).
  • הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה לפיתוח טכנולוגי בשה"ם
  • ניסיון בפיתוח PHP.
  • ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax.
  • ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים.
  • ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים רלציונים.
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Moodle.
  • עדיפות לנסיון בעבודה מול API.
  • עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules.
  • עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility).
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Vanilla JavaScript.
  • עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB.
  • יתרון לנסיון בעבודת DBA.
  • יתרון לפיתוח עםMustache templates.
  • יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר.

- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועצ/ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות) מקצועי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים וסטודנטיות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז, וכן סטודנטים וסטודנטיות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.

- תחילת עבודה: מיידית

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.

- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ העסקה שעתית, כ-130 שעות, נדרשת גמישות.
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
העסקה שעתית, כ-130 שעות, נדרשת גמישות. חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת פתח תקווה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 50%
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ , הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • טיפול בפניות משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • ממשקי עבודה עם מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה עם מתעניינים סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת השלוחה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות סבלנות ותודעת שירות גבוהה.
  • הופעה ייצוגית, יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות, חריצות ואחריות אישית גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב.office
  • כישורי סדר וארגון.
  • יכולות עבודה בתנאי לחץ.

- עבודה במשמרות.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00).
- לעובדי ועובדות האו"פ שלא עומדים/עומדות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
50% פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים.
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות ואחריות.

- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.