לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 38 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ראש.ת תחום מדור נגישות אדמיניסטרטיבי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • ראש.ת תחום נגישות נדרש.ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש.ת התחום להיות קשוב.ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר ראשון לפחות בתחום טיפולי רלוונטי , תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר.ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום נגישות אדמיניסטרטיבי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • ראש/ת תחום נגישות נדרש/ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש/ת התחום להיות קשוב/ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר ראשון לפחות, תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר/ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה - יתרון
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי מזכירות רפואית מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • תעודת הוראה במינהל/ ניהול עסקי
ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירות למוקד לימודי תעודה טלמרקטינג/מכירות מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • התפקיד כולל מתן ייעוץ מקצועי לגבי קורסים מקצועיים וקורסי העשרה
  • עבודה במהלך מינימום 4 משמרות בשבוע, בימים א'-ה' בשעות: 8:15-15:00 או 13:15-20:00
  • שתי משמרות ערב בשבוע, ימי ו' בהתאם לצורך
  • סביבת עבודה נעימה
  • שכר בסיס + תמריצים
  • לסטודנטים/יות עבודה במשמרת מהשעה 16:00-20:00
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי הנהלת חשבונות מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • סוג 3 בהנהלת חשבונות / תעודת הוראה בחשבונאות/ יועץ/ת מס מוסמך/ת / רו"ח
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירות לבית ספר לרפואה משלימה טלמרקטינג/מכירות מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • לבי"ס מירב, בי"ס לרפואה משלימה של האוניברסיטה הפתוחה דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות למכירת קורסים של ביה"ס
  • העבודה במהלך 5 ימים בשבוע (א'-ה') במשמרות: 8:45-16:00, 13:00-20:00
  • שכר בסיס + תמריצים
  • אוריינטציה מכירה טלפונית. ניסיון במכירות טלפוניות - חובה.
  • אוריינטציה לעולם הרפואה המשלימה - חובה.
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
  • מחוייבות אישית גבוהה
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ביצוע ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת הכפר הירוק
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.

- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב - חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה אחראי/ת משמרת אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
מנהל המוקד
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.

-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד מכירות ושירות למערך לימודי התעודה ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול מערך מכירות ורישום טלפוני לחמישה בתי ספר בפריסה ארצית.
  • ניהול צוות הכולל כ- 20 נציגי מכירות ותיאום פגישות, צוותי שירות, אחראי משמרת, ראש צוות ובק אופיס.
  • הטמעת אסטרטגית מכירה ותהליכי מכירה.
  • גיוס והכשרת צוות מכירות מיומן ומקצועי.
  • ניהול תקציב ואחריות כוללת לעמידה ביעדים הנגזרים ממנו.
  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה ונהלים.
  • ניהול מכלול הידע במערכת.
  • הובלה לעמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים.
  • אחריות על תהליכי ניהול רוחביים במערך לימודי החוץ.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
מנהל ארצי מערך לימודי התעודה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול מוקד - חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים המונה כ - 20 אנשי צוות כ- 5 שנים במצטבר - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות וניסון בניהול מערכות מידע מרובות ממשקים.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.

- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.