לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 37 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
משרה קצובה לשנה רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • תפעול מערכות השגחה מרחוק, ניתוח והזנת נתונים.
  • בחינות ממוחשבות - סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • ארגון יומן פגישות מחלקתי ותאום מועדי בחינה מול גורמי חוץ ופנים.
  • טיפול בדוחות וארגון בחינות לסטודנטים בתנאים מיוחדים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
מנהלת המחלקה
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה של עד שנתיים רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.

- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
מלאה רעננה 25/10/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור העריכה והתרגום אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי והוצאה לאור 67% משרה
  • עריכת לשון ותוכן של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים מאנגלית.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלת העבודה מול הצוותים האקדמיים בשלב העריכה.
  • ליווי הטקסטים הערוכים בשלבי העבודה האחרים מול מדורי המחלקה השונים.
מנהלת מדור העריכה והתרגום
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכת טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעריכת תכנים למדיה דיגיטלית - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
67% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: ניהול קורסי דיאלוג ודיפלומה ומתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של הקורסים בשלוחה, משלב ההכנה לפתיחת הקורס והרשמת הסטודנטים ועד לסיום הלימודים והנפקת התעודות לסטודנטים.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • וידוא שמירה על דרישות הנוגעות לחומרי לימוד.
  • עדכון ופיקוח על תקנון נהלי מרצים וסטודנטים.
  • פיקוח ובקרה על עדכונים במערכות מול חברות מפקחות - כגון משרד התמ"ת.
  • עדכוני נוכחות, ביצוע משובים, תשלומים למנחים.
  • שליחת עדכונים לסטודנטים ולמרצים, מתן מענה טלפוני ובמיילים.
  • ביצוע שיחות ייעוץ לקורסים וסיוע במכירת הקורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב הכפר הירוק
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ומול גורמים מרובים.
  • ראש גדול, יכולת תעדוף משימות וסיום הטיפול בהן.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, אסרטיביות, סבלנות, אחריות, חריצות, יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • שליטה ביישומי אורקל - יתרון.
  • תואר אקדמי - חובה.

- איוש מיידי למשרה.
- משרה מלאה - שלוש פעמים בשבוע 9:00- 17:30 ופעמיים בשעות 12:00- 20:30
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ, מכירה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- נכונות לעבודת משמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- מועד התחלת עבודה- מיידי.
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת לשכת המשנה לנשיאה לעניינים אקדמיים אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - המשנה לנשיאה לעניינים אקדמיים מלאה
  • אחריות על לשכת המשנה לנשיאה.
  • סיוע למנל"א בפעילותו השוטפת.
  • ניהול יומן, זימון ישיבות, מענה טלפוני.
  • מעקב אחר לוחות זמנים לפרויקטים וביצוע משימות.
  • סיכומי ישיבות.
  • ריכוז ועדות וצוותי עבודה.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי למשימות באחריות מנל"א בתיאום עם המזכירות האקדמית, כולל ריכוז וטיפול בקרן קשרי מדע, שבתון ונסיעות לחו"ל.
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות.
  • נוכחות בדיונים באחריות מנל"א וסיכום ישיבות בעת הצורך.
משנה לנשיאה לעניינים אקדמיים
  • תואר ראשון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בניהול לשכה/עבודה מול גורמים בכירים - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • כושר ביטוי מעולה, בעל פה ובכתב בעברית וברמה טובה באנגלית.
  • תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות.
  • ידע ונסיון בעבודה במחשב ושליטה מלאה בתוכנות Office.
  • אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • דיסקרטיות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית החלפה לחל"ד רכז/ת קורסים לבית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה הן מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • שירותיות, יכולת עמידה מול קהל ואסרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עבודה בלחץ, ויכולת למידה מהירה.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות:
משמרת בוקר: 09:00-17:30
משמרת ערב: 12:00-20:30
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.