לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 38 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
איש / אשת תמיכה בתוכנות Lyx, Latex לעבודה במיקור חוץ מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור גמיש
  • יצירת תבניות לכתיבת ספרי לימוד בעברית בתוכנות הנ"ל
  • מתן תמיכה והדרכה
  • היכרות וניסיון עם התוכנות הנדרשות
  • רקע בתכנות
  • תודעת שירות גבוהה
גמיש כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע והפעלת ציוד גימור של מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה.
  • הפעלת מערכת אורקל לניהול הדפוס, סריקות ועבודה על קבצים בתוכנות שונות הכוללות עבודה עם תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי בעולם הדפוס לכלל עובדי המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • נסיון בדפוס דיגיטלי
  • לבעלי נסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה
  • Acrobat Pro- רמה גבוהה
  • נסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות
עבודה במשרה מלאה. שעות עבודה 08:00-16:30
העבודה כרוכה לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור

נדרשת זמינות לכניסה מיידית לתפקיד
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

סמנכ"ל/ית משאבי אנוש ניהולי בכיר מינהל משאבי אנוש מלאה
  • סמנכ"ל/ית משאבי אנוש הינו שותף להתוויית המדיניות הכוללת של האו"פ ולהובלת תהליכים ארגוניים באו"פ ובכלל זה אחראי/ת לעיצוב מדיניות משאבי אנוש, במטרה להשיג את יעדי האוניברסיטה. סמנכ"ל/ית משאבי אנוש אחראי לניהול תחום משאבי אנוש ומדיניות השכר וההטבות באוניברסיטה, בכפוף למדיניות שהוגדרה. בנוסף, אחראי/ת על ניהול ההון האנושי בארגון, רווחתו ופיתוחו המקצועי. לסמנכ"ל/ית משאבי אנוש אחריות כוללת להסדרת יחסי העבודה של כל המגזרים באו"פ ולשימור יחסי עבודה תקינים באמצעות דיאלוג שוטף עם העובדים וארגוני הסגל השונים. סמנכ"ל/ית משאבי אנוש עומד/ת בראשו של מינהל משאבי אנוש ואחראי/ת על ניהולו.
מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה
  • תנאי סף:
  • תואר שני ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
  • ניסיון רחב במשאבי אנוש ושכר בארגון המונה 1000 עובדים ומעלה, במגוון אוכלוסיות.
  • ניסיון מוכח בניהול עובדים / צוותי עובדים.
  • ניסיון מקצועי מוכח של 5 שנים לפחות, באחד או יותר מהתחומים הבאים: (1) - דיני עבודה ויחסי עבודה; (2) - שכר והטבות.
  • ניסיון קודם נדרש:
  • הכרות מעמיקה עם עולם משאבי אנוש והשכר בשירות הציבורי - יתרון.
  • הכרות עם עולם משאבי אנוש והשכר בהשכלה הגבוהה - יתרון.
  • ניסיון בהובלת יחסי עבודה עם ועדים - חובה.
  • קריטריונים נוספים המהווים יתרון:
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • יכולת הנעת עובדים.
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • אמינות, אחריות ודייקנות.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יוזמה, יכולת תכנון וביצוע שיטתי ויכולת ארגון גבוהה.
  • יכולת חשיבה אסטרטגית.
  • ניסיון ויכולת בתכנון וביצוע תכניות עבודה ותקציבים רב-שנתיים.

- העסקה בחוזה אישי.
- מועד תחילת עבודה: מוקדם ככל הניתן.
- תקופת ניסיון של חצי שנה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מדור כ"א לבחינות ניהולי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • ניהול מאגר כ"א העובדים בבחינות לרבות משגיחים, אנשי צוות ורכזים.
  • ניהול צוות עובדים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • יעול תהליך השיבוץ ושיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרה על תהליכים לרבות דוחות ותשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת המחלקה לארגון בחינות.
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים והובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים - יתרון.
  • יכולת בנייה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • יכולת לעבוד שעות נוספות. העבודה בימי הבחינות עד שעות הלילה.

- נכונות לשעות נוספות מעבר למשרה מלאה.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת בית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל על כל רבדיו: ניהול הידע והתוכן של בית הספר, ניהול הוראה, ניהול תקציב, קידום מוצרים ובנייה וניהול של אסטרטגיית בית הספר לטווח הקצר והארוך.
  • בניית חזון בית הספר וראייה ארוכת טווח.
  • שליטה בעולם התוכן המקצועי והכרת תחומי המדיה, התקשורת והדיגיטל.
  • פיתוח מותג בית הספר, שותפות בבניית תכנית עסקית ויישומה בפועל.
  • ניהול המותג ברמה הפדגוגית, התפעולית, האסטרטגית והשיווקית.
  • גיוס ואישור מרצים, בניית מאגר מרצים וטיפוחם, שיבוצי מרצים ובקרת איכות ההוראה.
  • בניית תכנים, פיתוח מוצרים חדשים, שדרוג מוצרים קיימים, כתיבת תכניות לימוד, יישום והטמעה של שיטות וצורות לימוד במגוון פעילויות בית הספר.
  • ביצוע משובים ותצפיות.
  • פיתוח פעילויות בית הספר במגזרים העסקיים והמוסדיים.
  • קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים, קידום בנייה וליווי יוזמות הקשורות לבית הספר.
  • ניהול אנשי תוכן, מרצים ורכזים.
מנהל מערך לימודי תעודה
  • ניסיון מוכח בניהול במשך 5 שנים בארגונים גדולים או במוסדות לימוד.
  • ניסיון והיכרות עם עולמות התקשורת, המדיה והדיגיטל.
  • היכרות וידע בתחומי הלימוד המועברים בבית הספר: עיצוב גרפי, עריכה, שיווק דיגיטלי, תסריטאות, בימוי, משחקי מחשב.
  • רקע וידע פדגוגי.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים.
  • יכולת לניהול משא ומתן.
  • יכולת ארגונית וכושר ביצוע.
  • מנהיגות והובלה.
  • תואר אקדמי - חובה.
  • נסיון בהוראת מבוגרים.

- נכונות לשעות עבודה מאומצות וגמישות לשינויים.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד מכירות ושירות למערך לימודי התעודה ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול מערך מכירות ורישום טלפוני לחמישה בתי ספר בפריסה ארצית.
  • ניהול צוות הכולל כ- 20 נציגי מכירות ותיאום פגישות, צוותי שירות, אחראי משמרת, ראש צוות ובק אופיס.
  • הטמעת אסטרטגית מכירה ותהליכי מכירה.
  • גיוס והכשרת צוות מכירות מיומן ומקצועי.
  • ניהול תקציב ואחריות כוללת לעמידה ביעדים הנגזרים ממנו.
  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה ונהלים.
  • ניהול מכלול הידע במערכת.
  • הובלה לעמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים.
  • אחריות על תהליכי ניהול רוחביים במערך לימודי החוץ.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
מנהל ארצי מערך לימודי התעודה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול מוקד - חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים המונה כ - 20 אנשי צוות כ- 5 שנים במצטבר - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות וניסון בניהול מערכות מידע מרובות ממשקים.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.

- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מחלקת שכר ומערכות מידע HR חשב/ת שכר לענייני פנסיה ופיצויים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה , שעות נוספות במידת הצורך
  • טיפול כולל בתנאים הסוציאליים לכל סגלי העובדים באוניברסיטה, לדוגמא: צרוף, ניוד, שינויים רגלוטוריים ו/או הסכמיים
  • עבודה מול גורם מתפעל (חילן פנסיה), מנהלי הסדרים וחברות ביטוח
  • אחריות מקצועית על תחום פנסיה ופיצויים
  • שיפור תהליכי עבודה קיימים ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • הזנת נתונים למערכת החילן
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
מנהלת מחלקת מערכות מידע ושכר
  • תעודת חשב/ת שכר- חובה
  • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בטיפול בתחומי פנסיה בארגון גדול
  • נסיון מקצועי בתפעול ועבודה מול חילן ויצרנים
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון
  • ניסיון מקצועי בעבודה על מערכת חילן, 3 שנים לפחות - יתרון
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים)
  • יכולת עבודה בצוות
  • אוריינטציה מחשובית גבוהה וחשיבה אנליטית
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
כניסה לתפקיד מיידית מלאה , שעות נוספות במידת הצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

המחלקה להוראה וללמידה מדריך/ה למיומנויות למידה דובר/ת ערבית, במרכז הלימוד בואדי ערה מקצועי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • העברת הדרכות אישיות במיומנויות למידה לסטודנטים/יות.
  • העברת סדנאות במיומנויות למידה.
  • השתתפות בבנית תוכניות הדרכה במידת הצורך.
  • ראש/ת צוות הדרכה.
  • סיוע בהכשרת מנחים/ות להוראת סטודנטים/יות מהחברה הערבית.
מנהלת המדור לפיתוח כישורי למידה
  • בעל/ת תואר שני.
  • ניסיון בהוראה אקדמית - חובה, הנחייה באו"פ - יתרון.
  • דובר/ת ערבית - חובה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת טובה לעבודה בצוות.
  • בעל/ת כישורי הוראה טובים.

- מקום העבודה: קמפוס ואדי ערה (גבעת חביבה).
- ההכשרה לתפקיד תיעשה במסגרת המדור לפיתוח כישורי למידה.
- מועד תחילת עבודה- מיידי.
מלאה צפון
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי הנהלת חשבונות מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • סוג 3 בהנהלת חשבונות / תעודת הוראה בחשבונאות/ יועץ/ת מס מוסמך/ת / רו"ח
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.