לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
איש / אשת תמיכה בתוכנות Lyx, Latex לעבודה במיקור חוץ מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור גמיש
  • יצירת תבניות לכתיבת ספרי לימוד בעברית בתוכנות הנ"ל
  • מתן תמיכה והדרכה
  • היכרות וניסיון עם התוכנות הנדרשות
  • רקע בתכנות
  • תודעת שירות גבוהה
גמיש כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני במחלקת ארועים ותקשורת תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה עמית מחקר המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חצי משרה
  • קול קורא להגשת מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חדשניות. במסגרת התפקיד של העמית/ה ליזום מחקרים, לרכז קבוצות מחקר ולהשתתף באופן פעיל בארגון הפעילויות השוטפות והמגוונות הנערכות במרכז.
  • המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה מחפש עמית/ת מחקר בתחום טכנולוגיות
ראשת מכון מחקר
  • בעל/ת תואר דוקטור במועד התחלת המינוי.
  • טרם חלפו שש שנים ממועד סיום הדוקטורט.
  • בעל/ת רקע אקדמי ומחקרי בתחומי העיסוק של המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
  • בעל/ת יכולת מחקרית מוכחת ופרסומים בתחום.
  • נוכחות של לפחות יומיים בשבוע באוניברסיטה, נדרשת גמישות בתקופות העמוסות

- המועמדים יגישו: קורות חיים בכתב, כולל רשימת פרסומים ופעילויות אקדמיות ומחקריות
אחרות; מכתב מלווה המסביר את ההתאמה לתפקיד, הכולל תיאור תחומי המחקר, תכניות
למחקר עתידי ופירוט של התרומה הפוטנציאלית למרכז המחקר. כמו כן, יש לצרף שמותיהם
של שלושה ממליצים אליהם תוכל הוועדה לפנות.
- את המסמכים יש לשלוח בדואר אלקטרוני למזכירות המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות
למידה innovation@openu.ac.il ולציין : " מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר
לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה".
- המינוי הינו לשנה, החל מ 1.10.2022 , עם אפשרות להארכה.
חצי משרה רעננה 10/07/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל.ת מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים במטה המוקדים האקדמיים ניהולי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • תיאור מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים:
  • לאוניברסיטה הפתוחה יש שני מוקדים ומטה. מוקד המתעניינים אחראי על טיפול במתעניינים בלימודים באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את המתעניין החל מהפנייה הראשונית, הזמנת המתעניין למפגש יעוץ ועד להרשמה ללימודים. מוקד הפניות והמידע אחראי על מתן שירות לסטודנטים במהלך לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את הסטודנט עם קליטת ההרשמה ועד סיום לימודיו בכל שאלה או בקשה. מטה המוקדים אחראי על גיוס, הכשרה, תפעול, ניהול ידע, שיפור תהליכים ומערכות במוקדים.
  • רכיבי התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול מדיניות מחלקת המוקדים וניהול פעילות המחלקה:
  • גיבוש תכניות עבודה שנתיות (כולל תקציב) ופיקוח על יישומן.
  • גיבוש נהלי העבודה והשירות במחלקה, הטמעתם ויישומם.
  • ניתוח מגמות פעילות והמלצות לשיפור וייעול - בחינה מערכתית של הפעילות, בקרה שוטפת ותיקון מתמיד.
  • אחריות כוללת על מקצועיות: זיהוי פערי ידע, וביצוע חניכה שוטפת להשלמת הפערים, פתרון דילמות ניהוליות.
  • ניהול מקצועי ואישי של העובדים ושל פעילות המוקדים בהתאם להגדרת המטרות והיעדים.
  • שדרוג מערכות ההפעלה במוקדים בהלימה לטכנולוגיות מתקדמות בתחום.
  • שיפור השירות למתעניינים ולסטודנטים בתהליכי עבודה פנים וחוץ מחלקתיים.
  • הובלת פרויקטים פנים מחלקתיים וארגוניים.
  • עבודה עם ממשקים במחלקות האו"פ.
ראשת מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה
  • נסיון ניהולי של לפחות שלוש שנים בניהול מערך מוקדים (מעל 50 נציגים) כולל שירות ומכירה - חובה.
  • נסיון בניהול מנהלי.ות מוקדים ומנהלים.ות בדרג ביניים - חובה.
  • נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וטכנולוגית והכרות מלאה עם מערכות מקצועיות מתקדמות בעולמות המוקדים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה; תואר שני יתרון.
  • הכרות עם מודלים חדשניים לניהול מכירות וניהול KPI .
  • יכולת ניתוח נתונים, בניית תכניות עבודה ומנגנוני בקרה.
  • יכולת תכנון וניסיון בהטמעת תהליכי ייעול ושיפור.
  • נסיון בניהול תקציבי של מוקד, בניית מודלי תגמול, בניית כלים לחיזוי ושיבוץ יעיל של נציגים.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הנעת עובדים.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • ראיה מערכתית, יוזמה וחשיבה מחוץ לקופסה.

- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועצ.ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות) מקצועי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים.יות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז וסטודנטים.יות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.

- תחילת עבודה: מיידית

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית ל-3 חודשים מעצב.ת ובניית אתרים מקצועי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • בנייה ותחזוקת נכסי האינטרנט של מערך לימודי החוץ.
  • הקמה ועיצוב של דפי נחיתה.
מנהלת השיווק
  • נסיון של 3 שנים לפחות בתבניות ממשקי המשתמש באמצעות: HTML5, CSS, JS
  • ידע בחוויית המשתמש UX/UI .
  • היכרות עם דרישות מנועי החיפוש.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנות: Photoshop, Illustrator או תוכנת עיצוב אחרת

- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני במינהל המחשוב
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/ות לאנגלית לאיזור המרכז מערך לימודי החוץ - הנחיה דיאלוג - בית הספר לשפות
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורה לאנגלית לאיזור המרכז (בעיקר לאיזורים רמלה, לוד, ראשל"צ, תל אביב)
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה
  • אנגלית ברמת שפת אם
  • בעלי/ות תואר ראשון - חובה
  • יכולת לשלב טכנולוגיה בשיעורים
  • אנרגטיים/ות!
מרכז
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.