לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת תחום מערכת התוכן אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור, יחידת התוכן מלאה
  • הובלת תהליכים ופרויקטים חוצי מחלקה.
  • ריכוז עבודת המערכת הכרוכה בניהול הוצאה לאור.
  • ריכוז העבודה מול גורמים מקצועיים במיקור חוץ.
  • עבודה שוטפת מול מערכות מידע.
  • מעקב צמוד אחר משימות, לוחות זמנים ותפוקות.
  • עבודה שוטפת בהפצת ושיווק ספרי למדא ברשתות החברתיות.
  • ניהול מאגר הקבצים של המחלקה.
  • תמיכה וסיוע בעבודת מדורי מחלקת התוכן.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון מוכח בריכוז תהליכים מינהליים ותפעוליים - חובה.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם יישומי Office, בעיקר עם תוכנות Word ו-Excel - חובה.
  • ניסיון בהובלת מספר פרויקטים מורכבים במקביל - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם מערכות ORACLE ותוכנות APEX ,Monday - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם עבודה בהוצאה לאור ו/או פיתוח קורסים - יתרון.
  • ניסיון/יכולות שיווקיות בפלטפורמות חברתיות - יתרון.
  • יוזמה והובלת תהליכים.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים וכישורי עבודה בצוות.
  • יכולת עבודה אינטנסיבית, אחראית ומוקפדת.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שיבוץ צוותי בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • ניהול מאגר כ"א ושיבוץ עובדים לבחינות ולפעילויות במחלקה לרבות אנשי צוות ורכזים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • שיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרת דוחות תשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת מדור כ"א - ארגון בחינות
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • יכולת הובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים- יתרון.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת משגיחים אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • גיוס משגיחים, הדרכה והטמעה במערך ההשגחה לרבות מעקב שוטף אחר תפקודם.
  • טיפול בהזנת שעות עבודה לעובדים בבחינות וטיפול בדרישות שונות לצורך תשלום.
  • שיבוץ משגיחים לימי בחינה.
  • מתן מענה לפניות משגיחים.
  • איסוף, מידע וטיפול בתלונות סטודנטים.
  • משימות שונות הקשורות לתפעול מערך הבחינות.
מנהל/ת מדור
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בגיוס כוח אדם ויכולת הדרכה.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה לשנה רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • תפעול מערכות השגחה מרחוק, ניתוח והזנת נתונים.
  • בחינות ממוחשבות - סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • ארגון יומן פגישות מחלקתי ותאום מועדי בחינה מול גורמי חוץ ופנים.
  • טיפול בדוחות וארגון בחינות לסטודנטים בתנאים מיוחדים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
מנהלת המחלקה
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה של עד 3 שנים רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 70%
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.

- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ביחידה לניהול ולתכנון פרויקטים ראש/ת פרויקטים - קורסים אדמיניסטרטיבי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • ניהול הקורסים באו"פ כפרויקטים רבי ממדים ורבי ממשקים, מול המחלקות האקדמיות, המינהלים השונים באו"פ ומערכות המידע בארגון.
  • ליווי הקורסים האקדמיים על כלל התהליכים הקשורים בהם.
  • עבודה שוטפת מול המחלקות האקדמיות והכרתן לעומק, תוך דגש על איפשור וסיוע בתהליכים המינהליים והפיתוחיים של הקורסים באקדמיה.
  • תכנון, תזמון ותיאום תהליכי הפיתוח האקדמי מתחילתם ועד סופם.
  • ניהול הקורס כפרויקט על כל ההבטים הקשורים בו, ובכלל זה תקציבים, משאבים, מדידת ביצועים, הנפקת דו"חות ומעקב במערכות האו"פ.
  • עבודה עם מערכות ממוחשבות של היחידה לניהול ולתכנון פרויקטים: מעיין, מנדיי, נחל ומניפה כחלק בלתי נפרד של ניהול פרויקטים.
מנהלת היחידה לניהול ולתכנון פרויקטים
  • ניסיון קודם של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים.
  • ניסיון קודם בתהליכים של פיתוח חומרי לימוד ו/או כתיבה אקדמית - יתרון משמעותי.
  • הכרות מעמיקה עם האו"פ ותהליכי העבודה בה - יתרון.
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון בתחום ההוראה / הנחיה - יתרון.
  • ניסיון בתכנון ובבניית תכניות לימוד - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול פרויקטים - יתרון.
  • יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
  • סדר וארגון מוקפדים וניסיון בעבודה בסביבה מרובת נתונים.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה עמית מחקר המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חצי משרה
  • קול קורא להגשת מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חדשניות. במסגרת התפקיד של העמית/ה ליזום מחקרים, לרכז קבוצות מחקר ולהשתתף באופן פעיל בארגון הפעילויות השוטפות והמגוונות הנערכות במרכז.
  • המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה מחפש עמית/ת מחקר בתחום טכנולוגיות
ראשת מכון מחקר
  • בעל/ת תואר דוקטור במועד התחלת המינוי.
  • טרם חלפו שש שנים ממועד סיום הדוקטורט.
  • בעל/ת רקע אקדמי ומחקרי בתחומי העיסוק של המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
  • בעל/ת יכולת מחקרית מוכחת ופרסומים בתחום.
  • נוכחות של לפחות יומיים בשבוע באוניברסיטה, נדרשת גמישות בתקופות העמוסות

- המועמדים יגישו: קורות חיים בכתב, כולל רשימת פרסומים ופעילויות אקדמיות ומחקריות
אחרות; מכתב מלווה המסביר את ההתאמה לתפקיד, הכולל תיאור תחומי המחקר, תכניות
למחקר עתידי ופירוט של התרומה הפוטנציאלית למרכז המחקר. כמו כן, יש לצרף שמותיהם
של שלושה ממליצים אליהם תוכל הוועדה לפנות.
- את המסמכים יש לשלוח בדואר אלקטרוני למזכירות המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות
למידה innovation@openu.ac.il ולציין : " מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר
לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה".
- המינוי הינו לשנה, החל מ 1.10.2022 , עם אפשרות להארכה.
חצי משרה רעננה 10/07/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור העריכה והתרגום אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי והוצאה לאור 67% משרה
  • עריכת לשון ותוכן של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים מאנגלית.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלת העבודה מול הצוותים האקדמיים בשלב העריכה.
  • ליווי הטקסטים הערוכים בשלבי העבודה האחרים מול מדורי המחלקה השונים.
מנהלת מדור העריכה והתרגום
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכת טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעריכת תכנים למדיה דיגיטלית - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
67% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות מוקדי הלימודים האקדמיים חלקי. עבודה במשמרות
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
מנהל/ת הצוות
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, בכפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
חלקי. עבודה במשמרות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת תמיכה טכנית אדמיניסטרטיבי מינהל המחשוב חלקי, לפי שעות
  • מתן תמיכה טכנית טלפונית ו/או באמצעות כלי שליטה.
מנהלי מדורים במחלקת משו"ב במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי במתן תמיכה טכנית למשתמשים.
  • היכרות וניסיון מעשי בעבודה במערכת הפעלה Windows.
  • ידע בתחומים הבאים:
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • עבודה עם מערכות CRM.
  • ניסיון בהתקנות תוכנה.
  • הכרת דפדפנים וטיפול בתקלות.
  • ידע בסיסי ברשתות - יתרון.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בטווח השעות 08:00-19:00, בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- ימי שישי לפי הצורך, בטווח השעות 08:00-14:30
חלקי, לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.