×בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבאלחצ.י כאן
התפקיד כולל ניהול צוות של 5 קנייניות, הובלת תחום הקניינות, עבודה מול ספקים וגורמים פנימיים, ביצוע התקשרויות רכש כולל ניהול מו"מ עם ספקים, עמידה בנהלים ורגולציות, ושיפור תהליכי עבודה בתחום הרכש.
תחומי אחריות:
ניהול והובלת צוות של 5 קנייניות, כולל פיתוח מקצועי והנעת הצוות.
אחריות על תהליכי רכש משלב איתור ספקים ועד הפקת הזמנות רכש ומעקב אחריהן.
בנוסף לניהול המדור, אחריות על מספר תחומי רכש כקניינית.
ביצוע מו"מ מול ספקים לצורך השגת תנאים מסחריים מיטבי.
עבודה מול ממשקים פנימיים, כגון גורמים מקצועיים ויחידות מנהליות.
מעקב אחר הזמנות רכש ובקרת התהליך באמצעות הפקת דו"חות.
יישום והטמעה של נהלי רכש בהתאם לרגולציה ולנהלי האו"פ.
מנהל מחלקת רכש
תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה או תחום קרוב) - חובה.
ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בתחום הרכש והקניינות - חובה.
ניסיון ניהולי - יתרון.
ניסיון בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים עם ספקים - חובה.
היכרות עם תקנות חוק חובת המכרזים - יתרון.
שליטה במערכות ERP (יתרון ל- Oracle applications) ידע בתוכנות Office בדגש על Excel ו- Word
יכולת ניהול והנעת צוות עובדים בצורה אפקטיבית.
אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, ותיעדוף משימות באופן עצמאי.
יסודיות, סדר ויכולת אנליטית גבוהה.
יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית גבוהה.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו!
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה
טלמרקטינג/מכירות
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
מה תקבלו?
קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
תנאים סוציאליים טובים.
חדר כושר ללא עלות.
חניה חינם ומסודרת.
חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.
- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
תל אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
חלקי
למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
תנאים מעולים למתאימים/ות.
שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רפרנט/ית כספים במערך לימודי החוץ
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
הפקת חשבונות וגביית חובות.
מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת צוות כספים במערך לימודי החוץ
תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
שליטה מלאה באקסל.
אוריינטציה למערכות מידע.
יכולת אנליטית.
דיוק, סדר וארגון.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים
טכנאי/ת שידור לצוות השידורים
מקצועי
שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
אחריות גבוהה ודייקנות.
יכולת למידה עצמית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.