לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מדור מכרזים מקצועי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש מלאה
  • ניהול מדור מכרזים הכולל שני רכזי מכרזים.
  • אחריות כוללת על ניהול מכרזי האוניברסיטה: הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים, כתיבת מכרזים ומפרטים, הכנת מסמכים לועדות המכרזים.
  • ניהול וליווי הליכי מכרזים: סיורי קבלנים, שלב הבהרות ,פתיחת מעטפות, בדיקת הצעות, כתיבת פרוטוקולים, מענים למשתתפים במכרז וכיו"ב, ותיאום מול הלשכה המשפטית.
  • גיבוש וניהול שוטף של תכנית רב שנתית של מכרזי האוניברסיטה.
מנהל הרכש.
  • בוגר/ת תואר ראשון במשפטים ובעל/ת רשיון עריכת דין בישראל.
  • ותק של 3 שנים לפחות בכתיבת מכרזים וניהול מכרזים לגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון.
  • ניסיון ניהולי - יתרון.
  • בעל/ת ראייה ניהולית ומערכתית לקידום פרויקטים תוך הבנת צרכי הארגון, ראיה רחבה ויצירתיות.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת חשבות חשב/ת שכר מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • אחריות על ביצוע תשלומי שכר לעובדי האו"פ.
  • מתן מענה לעובדי האו"פ בנושאי שכר.
  • ביצוע חישובי גמר חשבון והכנת טפסי 161.
  • הפקת דו"חות שונים ממערכת השכר של חילן בהתאם לצורך - דו"חות עלות, טפסי 106, ביטוח לאומי.
  • אחריות על הליך טפסי 101 לעובדים - בכל תחילת שנה ולאורכה.
  • יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ, בכל הקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות, קופות הגמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
  • שיפור תהליכי עבודה.
  • עבודה במערכת חילן (הזנת נתוני עובדים ותשלומים).
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים.
מנהל מדור שכר
  • בוגר/ת קורס חשבי שכר בכיר המוכר על ידי לשכת רואי החשבון.
  • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בחשבות שכר.
  • נסיון בעבודה מול חברות תוכנה המנהלות שכר (חילן, מלם וכו').
  • בעל/ת קורסים והכשרות בתחום הפנסיוני, וכן ידע בהוצאת טפסי 161 לעוזבים- יתרון משמעותי.
  • בעל/ת ניסיון עבודה קודם במגזר הציבורי בדגש על אוניברסיטאות - יתרון משמעותי.
  • ניסיון מקצועי בתחומי פנסיה וסוציאליות - יתרון.
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון.
  • ניסיון מקצועי בעבודה במערכת חילן - יתרון.
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון.
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים).
  • יכולת עבודה בצוות, אוריינטציה מחשובית גבוהה, יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה, תודעת שירות, אמינות, דייקנות, סדר וארגון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.

- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אב/אם בית לשעות הערב למרכז לימוד של האו"פ בקמפוס חיפה תפעול קמפוס חיפה מלאה
  • ביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • ניהול צוות עובדי האחזקה.
  • אחריות לפתיחת/ סגירת הקמפוס.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמנחים.
  • הכנת כיתות למפגשי הנחיה.
  • סיוע לצוות הבחינות בעת קיום בחינות במרכזי הלימוד.
  • מתן פתרונות לבעיות בשטח.
  • עבודה מול יחידות שונות באו"פ.
מנהלת קמפוס חיפה
  • יכולת עבודת צוות ושיתוף פעולה עם צוות הקמפוס ואב הבית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת טכנית לביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • יכולת ניהול צוות אחזקה.
  • יכולת תפעולית וטכנולוגית גבוהה.
  • יכולת ארגון - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת עבודה בלחץ.
  • תודעת שירות גבוהה.

- העבודה בעיקר בשעות הערב בין השעות 14:00 ל-22:00 לערך, ימי ו' לסירוגין.
מלאה חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש / אשת תמיכה בתוכנות Lyx, Latex לעבודה במיקור חוץ מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור גמיש
  • יצירת תבניות לכתיבת ספרי לימוד בעברית בתוכנות הנ"ל
  • מתן תמיכה והדרכה
  • היכרות וניסיון עם התוכנות הנדרשות
  • רקע בתכנות
  • תודעת שירות גבוהה
גמיש כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.