לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
לסמסטר 2023א מרכז/ת הוראה לקורס:"תכנות מונחה עצמים" (20906) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים והסטודנטיות.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית .
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס ותיאומים עם המנחים/ות.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • תואר שני לפחות במדעי המחשב.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • ניסיון בהוראה בתחום OOP.
  • ידע בשפת Smalltalk .
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • נסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.

- תינתן עדיפות למועמדים/ות פנימיים/ות.
- כניסה לתפקיד: ספטמבר 2022.
https://www.openu.ac.il/courses/20906.htm חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות טכנולוגי מינהל המחשוב מלאה
  • אנו מחפשים מועמד/ת מתאימ/ה לתפקיד מנתח/ת מערכות במחלקת מערכות מידע במינהל המחשוב.
  • התפקיד דורש יכולת לנהל פרויקטים בתחום מערכות מידע, לאפיין מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה, לעבוד מול משתמשים ועוד.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות. זאת, לרבות: ביצוע חקר מצב קיים, ניתוח והבנת התהליכים, כתיבת מסמכי דרישות מבעלי עניין בארגון, זיהוי פערים, כתיבת אפיונים פונקציונאליים וטכניים מפורטים, ניהול שינויים ועוד.
  • ניסיון של לפחות 3 שנים באפיון מערכות מידע מורכבות ו/או מרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • עבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות - חובה.
  • הבנה ונסיון בניהול פרויקטים, אפיון טכני ותהליכי פיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים - הבנה עסקית של הדרישות ותרגום הדרישות לאפיון טכני - חובה.
  • נסיון בניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יכולת למידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • יכולות עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית.
  • ידע במערכות CRM - יתרון.
  • ידע ונסיון בבסיס נתונים אורקל - חובה.
  • נסיון במחולל developer 2000 ) Forms ) מול בסיסי נתונים Oracle - יתרון.
  • נסיון באפיון מותאם לארכיטקטורה מוטת שירותים (Microservices Architecture) - יתרון.
  • נסיון במחולל APEX - יתרון.
  • נסיון במחולל הדוחות SQR - יתרון.
  • נסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures - יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה - יתרון.
  • השכלה אקדמית רלוונטית (מדעי המחשב / תעשיה וניהול) ו/או השכלה מקצועית רלוונטית בתחום - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות (ניהול פרויקטים, ניתוח מערכות) - חובה.
  • ראיה מערכתית.
  • חשיבה יצירתית.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סבלנות, אדיבות, יסודיות, התמדה ואחריות, יכולת עבודה תחת לחץ.
  • אמינות ויושרה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב איש/אשת צוות הפעלה טכנולוגי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • מתן תמיכה לעובדים, ובכללם מנחים, סטודנטים וספקים חיצוניים במסגרת תורנויות במוקד משו"ב, בכל תחומי הידע עליהם אחראי המוקד.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
מנהלת מדור הפעלה במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:00 בערב, ופעם בשלושה חודשים משמרת שישי בוקר בין השעות 08:00-12:00.

משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע Front - End Web Developer טכנולוגי מינהל המחשוב מלאה
  • עיסוקי המחלקה:
  • תכנון ופיתוח אתרים ואפליקציות האוניברסיטה הפתוחה בסביבת ה - WEB.
  • רכיבי התפקיד:
  • פיתוח צד לקוח שמשלב את העצוב הנדרש באמצעות תכנות.
  • תרגום של UX Wireframes לקוד בפועל שיפיק אלמנטים ויזואליים לישום באפליקציות Web.
  • וידוא ההיתכנות הטכנית של עיצובי UI / UX וגישור על הפער שבין העיצוב הגרפי לביצוע הטכני.
  • Pixel Perfect - קפדנות ותשומת לב לפרטים.
  • אופטימיזציה של אפליקציה למקסימום ביצועים ו-scalability.
מנהלת מדור ניהול תוכן ואינטרנט
  • לפחות 3 שנות ניסיון והיכרות מעמיקה ב: HTML5, CSS3, JavaScript, בנייה רספונסיבית, Bootstrap3, הנגשת אתרים, Cross-browser compatibility .
  • הכרות עם ספריות JS (Angular, vue.js) - יתרון משמעותי.
  • הבנה בסיסית ב - SAAS/LESS) server side CSS pre-processing) - יתרון.
  • הבנת עקרונות SEO - יתרון.
  • שליטה בסיסית בתוכנות גרפיות (Photoshop, Illustrator) - יתרון
  • הכרות עם CMS - יתרון.
  • אהבה לעבודה ביחד עם אנשי הצוות לקידום משימות.
  • חשיבה יצירתית וראייה בשינויים אתגר לפיצוח.
  • הסתכלות תשתיתית רחבה (בניית קוד לשימוש חוזר, שימוש בספריות UI) בעבור פיתוחי ה-WEB.
  • אנרגטיות, אהבה ללמידה, קליטה מהירה ויישום כלים וסטנדרטים חדשים.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני טלמרקטינג/מכירות אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת מלאה/חלקית
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
מנהלת מוקד אסכולות
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.

- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
מלאה/חלקית רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגים/ות טלפוניים/יות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • עבודה במוקדים לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות.
  • המוקדים עם אוירה צעירה, דינמית ומשפחתית.
  • קליטה מהיום הראשון כעובד אוניברסיטה.
  • מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חניה חינם מסודרת לכל העובדים.
  • חדר כושר בעלות 90 ש"ח בחודש.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.

- הכשרה וחניכה ממיינת ומשולם שכר כמקובל.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב .
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת מעבדה מקצועי המחלקה למדעי הטבע והחיים חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך
  • דרוש/ה עובד/ת מעבדה למעבדות ההוראה הרב תחומיות במחלקה למדעי הטבע והחיים באוניברסיטה הפתוחה, להשתלבות בצוות דינמי לעבודה מגוונת ובעלת אחריות גבוהה.
  • ארגון חומרים וציוד לקראת מפגשי מעבדה.
  • הכנת תמיסות, בופרים, מצעים ועבודה בתנאים סטריליים (גידול חיידקים וטיפול בתאים).
  • תפעול טכני, טיפול במכשור ייעודי למעבדות ועוד.
מנהלת המעבדות
  • תואר ראשון במדעי הטבע/החיים או הנדסאי/ת ביוטכנולוגיה/כימיה.
  • יכולת טכנית בטיפול ותפעול ציוד ומכשור מעבדתי - יתרון.
  • חשמלאי מוסמך/תעודת הסמכה טכנולוגית/אלקטרוניקה - יתרון.
  • נסיון בעבודת מעבדה בתחומי הכימיה/הביולוגיה/הפיזיקה - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיוק, סדר ונקיון בעבודה - הכרחי.

- עבודה במשמרות - בוקר/ערב+ ימי שישי לסירוגין.
- תחילת עבודה - מיידית.
- לקורות החיים יש לצרף מכתב מלווה המפרט את הנסיון הרלוונטי לתפקיד.

חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מיישם/ת לוגיסטי/ת בכיר/ה בסביבת ERP Oracle מקצועי מינהל המחשוב 60%
  • יישום ותחזוקת המודולים הלוגיסטיים ב - ERP.
ראש מדור ה-ERP .
  • ניסיון של לפחות 7 שנים ביישום מודולי רכש, מלאי, הזמנות, איכות, וניהול ייצור/מחסנים בטכנולוגיות הבאות:
  • מערכת Oracle Application- ERP במודולי הרכש והלוגיסטיקה.
  • הכרה לעומק של תהליכי העבודה במודולים הלוגיסטיים.
  • ידע בניהול שריוני תקציב.
  • ידע בניהול חוזים והזמנות מסגרת.
  • ידע במסופונים לניהול מחסנים.
  • ידע בתמיכה בממשקים.
  • יתרון לידע בפיתוח ב-APEX, REPORTS, DISCOVERER וממשקים ל-ERP.
  • יתרון לידע בכתיבת SQL , PLSQL Stored Procedures של Oracle.
  • יתרון לידע בכתיבת Forms מול בסיס נתונים Oracle.
  • יתרון לידע במחולל דוחות XML-PUBLISHER.
  • יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות ויכולת ביצוע בדיקות תוצרים באופן עצמאי.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, יסודיות, אחריות, נאמנות, מסירות, יחסי אנוש מעולים, התמדה ויכולת עבודה תחת לחץ.
60% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת מכרזים מקצועי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש משרה מלאה
  • אחריות על ניהול מכרזים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומים שונים ומגוונים.
  • הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים.
  • כתיבת מכרזים ומפרטים.
  • ניהול וליווי הליכי המכרז, לרבות הובלת סיורי מציעים, ריכוז הליך מענה לשאלות הבהרה, פתיחת מעטפות, בדיקת מסמכי המציעים, כתיבת פרוטוקולים, הדרכה וליווי גורמי מקצוע בהליכי קביעת איכות של מציעים במכרז.
  • הכנת מסמכים כמצע לדיון בוועדות מכרזים והצגתם בפני הוועדה.
  • ממשקי עבודה עם גורמים בכירים ובארגון ועבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית.
מנהלת מדור מכרזים
  • תואר ראשון - חובה, עדיפות בתחומים רלוונטיים כגון משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול, מינהל עסקים.
  • בעל/ת רשיון עריכת דין בישראל - יתרון.
  • ותק של שנתיים לפחות בכתיבת מכרזים וניהולם בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון משמעותי.
  • יצירתיות ובעל/ת ראייה רוחבית.
  • נסיון בקידום פרויקטים רוחביים ו/או מכרזים גדולים, תוך הבנת צרכי הארגון.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים בתהליך.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה במערכות ממוחשבות Excel ו - Word.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.