לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מרכז/ת הוראה לקורס: "תאי עצב: מבוא לנוירוביולוגיה" (20308) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטודנטיות ובסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
  • תואר שלישי בתחום.
  • ניסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • עיסוק במחקר - יתרון.

- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2024.
https://www.openu.ac.il/courses/20308.htm חלקי רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מידע אדמיניסטרטיבי היחידה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • ייעודה העיקרי של היחידה לניהול מפגשי לימוד הוא לאפשר קיום מפגשי הנחיה ופעילויות לימודיות אחרות. היחידה מנהלת את לוחות המפגשים של הקורסים השונים בהתאם לתכניות הלימודים שלהם, ודואגת לעדכון הסטודנטים וכל הנוגעים בדבר בשינויים שוטפים בלוחות המפגשים.
  • התפקיד כולל הכנת לוחות המפגשים האקדמיים לקראת פתיחת כל סמסטר (מפגשים פרונטליים, מקוונים, מולטימדיה ומחשב).
  • קבלת מידע מדיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה ומרכזי הוראה והזנתו למערכות המידע של האו"פ.
  • טיפול שוטף במהלך הסמסטר - ביצוע שינויים בלוחות מפגשים, תוך תיאום מול המנחים, מרכזי ההוראה, מרכזי הלימוד, ודיקנט הלימודים.
  • טיפול בסדנאות ובסטודנטים עם צרכים מיוחדים.
  • פתרון אתגרים בלוחות המפגשים הנובעים מחגים ומועדים ו/או משיבושים לא צפויים (מלחמה, שביתה, וכיו"ב), בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים באו"פ - מחלקות אקדמיות, דיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה, ארגון בחינות, ועוד.
  • ניהול תשלומים של שכירויות מרכזי לימוד ושל רשות המחקר.
מנהלת היחידה לניהול מפגשי לימוד
  • תואר ראשון - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון והכרות עם מערכת האורקל וה ERP - יתרון.
  • אורינטציה טכנולוגית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, חריצות וזריזות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • יכולת ארגון גבוהה - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת תפעולית גבוהה.

- לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים בראיונות, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • פרסום משרות אקדמיות וטיפול בתהליך המיון.
  • עבודה מול מועמדים, מנהלים וגורמים חיצוניים.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה במערכות ממוחשבות, אורקל, מערכת גיוס, ו- ERP
  • עבודה בצוות.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים בגיוס מקצה לקצה למגוון תפקידי מטה בתחומי עיסוק שונים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס ועבודה עם כלי גיוס שונים.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במדור אקדמיה לתלמידי תיכון, משרה פרויקטאלית קצובה לתקופה מוגבלת* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, יפעיל מדור אקדמיה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך: "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית, התלמידים ילמדו קורס אקדמי במסגרת הכיתה, יצברו נקודות זכות וימירו את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי, תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים והתמדתם בתכנית.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהלת התכנית ומשרד החינוך.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • אחריות לריכוז הפעילות האקדמית והאדמיניסטרטיבית של התכנית.
מנהל/ת הפרויקט במסגרת מדור אקדמיה לתלמידי תיכון
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).

- נדרשת נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025 א' מנהל/ת התכנית לתואר שני במדעי המחשב אקדמי המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב אקדמי חלקי 50% משרה
  • אחריות על תכנית הלימודים לתואר שני וסיוע בהובלתה.
  • ייעוץ וטיפול בקבלה של סטודנטים חדשים.
  • ייעוץ, מעקב וטיפול שוטף בסטודנטים הלומדים בתוכנית.
  • אישור תוכניות לימודים של סטודנטים בתוכנית.
  • טיפול במלגות לסטודנטים בתוכנית.
  • סיוע בשימור סטודנטים קיימים בתוכנית.
  • ארגון כנס שנתי לסטודנטים לתואר שני בתוכנית.
  • סיוע בגיוס סגל הוראה (מרכזים בעלי תואר שלישי) בתחומים הרלוונטיים.
  • עבודה שוטפת מול כל המחלקות המנהלתיות של המוסד.
  • עבודה מול המועצה להשכלה גבוהה בנוגע לנהלים להפעלת התוכנית.
  • אחריות על האתר של התוכנית לתואר שני.
  • השתתפות בוועדת ההיגוי של התואר השני.
ראש המחלקה, ראש תחום מדעי המחשב, ראש התוכנית לתואר שני.
  • השכלה אקדמית - תואר שלישי במדעי המחשב או בתחום קרוב.
  • פרופיל מחקרי - יתרון.
  • ניסיון מקצועי מוכח בניהול במוסד אקדמי - יתרון.
  • יכולת לשלב היבטים אקדמיים ואדמיניסטרטיביים.
  • יכולת ניהול והובלת תהליכים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ תוך ריבוי משימות וממשקים.
  • תקשורת בינאישית ברמה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
https://academic.openu.ac.il/cs/msc/pages/default.aspx אקדמי חלקי 50% משרה רעננה 21/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע (עיוני) אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
  • תואר שלישי בקולנוע או בתחומים קרובים.
  • פרסומים אקדמיים בינלאומיים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי התיאוריה, ההיסטוריה ומגוון הסוגות של הקולנוע, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • ניסיון בעבודת צוות ובניהול אקדמי - יתרון.

- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש תחום קולנוע, פרופ' נאוהל ריבקה
nahuerib@openu.ac.il

פניות נא לשלוח לכתובת המייל :
film_studies@openu.ac.il
על הפניה להכיל:
- קורות חיים - הגשת קובץ על פי הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
- דוגמת פרסום אקדמי
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה
הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ ות ישירות לכתובת זו.
http://academic.openu.ac.il/arts/cinema/Pages/default.aspx רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת העסקת עובדים רכז/ת משאבי אנוש - מדור סגל אקדמי אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • העבודה כוללת עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ומקיפה בכל תחומי העיסוק הקשורים בהעסקת סגל ההוראה והמנחים החוץ אקדמיים, הן בפן התפעולי והן בפן של יחסי עבודה.
  • טיפול בקליטת עובדים במערכות משאבי אנוש וביצוע עדכונים שוטפים (חילן+אורקל), הכנת מכתבים וכתבי מינוי, מתן מענה מקצועי שוטף לאוכלוסיית העובדים ולמנהלים, טיפול שוטף בדיווחי שכר, הפקת דוחות ונתונים.
  • העבודה מחייבת עמידה בלוחות זמנים אינטנסיביים וכוללת תהליכי סגירת שכר חודשיים.
  • עבודה תחת ריבוי משימות וריבוי ממשקים.
מנהלת מדור סגל אקדמי
  • השכלה אקדמאית תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה בתחום יחסי העבודה והעסקת עובדים.
  • היכרות עולם חוקי העבודה ויישומם - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה עם מערכות HR ושכר, כולל תהליכי יצירת שכר.
  • ניסיון עבודה בארגונים גדולים והיכרות עם הסכמים קיבוציים - יתרון.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, בדגש על אקסל.
  • יכולת למידה מהירה, ואוריינטציה טובה לתחום המחשבים.
  • יכולת עבודה בצוות במדור.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • יכולת עבודה עצמאית ואחריות אישית גבוהה.
  • דיסקרטיות.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.

- כניסה לתפקיד - מיידי.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.