לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.

- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש / אשת תמיכה בתוכנות Lyx, Latex לעבודה במיקור חוץ מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור גמיש
  • יצירת תבניות לכתיבת ספרי לימוד בעברית בתוכנות הנ"ל
  • מתן תמיכה והדרכה
  • היכרות וניסיון עם התוכנות הנדרשות
  • רקע בתכנות
  • תודעת שירות גבוהה
גמיש כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

באמצעות מערכת הזום האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שיבוץ צוותי בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • ניהול מאגר כ"א ושיבוץ עובדים לבחינות ולפעילויות במחלקה לרבות אנשי צוות ורכזים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • שיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרת דוחות תשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת מדור כ"א - ארגון בחינות
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • יכולת הובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים- יתרון.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות מוקדי הלימודים האקדמיים חלקי. עבודה במשמרות
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
מנהל/ת הצוות
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, בכפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
חלקי. עבודה במשמרות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2022א. דרוש/ה מנחה לתואר הראשון בתחום מדיניות ציבורית, לקורס: "כתיבה של נייר מדיניות" (10811) אקדמי - הנחיה המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • הנחיית 10 מפגשים בסמסטר בנושאי הקורס.
  • תמיכה בסטודנטים הכוללת : הנחייה אישית בכתיבת עבודת מחקר בהיקף פרו-סמינר, בדיקת מטלות הקורס ומטלת סיום הקורס, פעילות שוטפת בפורום אתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים ככל שיידרש.
  • תואר שני לפחות במדיניות ציבורית או בתחום רלוונטי אחר במדעי החברה, עם התמחות או ידע אקדמי אודות כתיבת נייר מדיניות ושלטון מקומי.
  • כישורי הוראה מעולים, וניסיון ויכולת ללמד הן תכנים תיאורטיים והן להנחות כתיבת עבודות מחקר בהיקף פרו-סמינר.

- תינתן עדיפות לבעלי/ות ניסיון בהנחיית קורסים דומים / תחומים קרובים באוניברסיטה הפתוחה.
- להגשת המועמדות יש לשלוח קו"ח אל מרכזת ההוראה, ד"ר אתי שריג etisa@openu.ac.il עד לתאריך: 15/6/2021
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- קבוצות הלימוד המוצעות להנחיה (הדרישה היא להנחיית שתי קבוצות הלימוד ברצף): האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 08:30-11:00; האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 12:00-14:30
https://www.openu.ac.il/courses/10811.htm דרום
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרוש/ה מרכז/ת הוראה לקורסים: החרקים (20220) ואקולוגיה (20412) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע והחיים חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות סטודנטים ובחינות מידי שנה.
  • בדיקת מטלות סטודנטים ובחינות .
  • הנחית מפגשים (כולל סיורים) ותמיכה אקדמית בסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס בסביבה מתוקשבת.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
  • תואר שלישי בתחום (אנטומולוגיה, אקולוגיה).
  • נסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר קורס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

-ניתן להגיש מועמדות לאחד מן הקורסים או לשני הקורסים המפורטים לעיל. יתרון למועמד/ת המתאים/ה לרכז הוראה בשני הקורסים.
- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2022
https://www.publicators.com/app/dms.asp?ms_id=4737834 חלקי רעננה 08/06/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת מעבדה מקצועי המחלקה למדעי הטבע והחיים חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך
  • דרוש/ה עובד/ת מעבדה למעבדות ההוראה הרב תחומיות במחלקה למדעי הטבע והחיים באוניברסיטה הפתוחה, להשתלבות בצוות דינמי לעבודה מגוונת ובעלת אחריות גבוהה.
  • ארגון חומרים וציוד לקראת מפגשי מעבדה.
  • הכנת תמיסות, בופרים, מצעים ועבודה בתנאים סטריליים (גידול חיידקים וטיפול בתאים).
  • תפעול טכני, טיפול במכשור ייעודי למעבדות ועוד.
מנהלת המעבדות
  • תואר ראשון במדעי הטבע/החיים או הנדסאי/ת ביוטכנולוגיה/כימיה.
  • יכולת טכנית בטיפול ותפעול ציוד ומכשור מעבדתי - יתרון.
  • חשמלאי מוסמך/תעודת הסמכה טכנולוגית/אלקטרוניקה - יתרון.
  • נסיון בעבודת מעבדה בתחומי הכימיה/הביולוגיה/הפיזיקה - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיוק, סדר ונקיון בעבודה - הכרחי.

- עבודה במשמרות - בוקר/ערב+ ימי שישי לסירוגין.
- תחילת עבודה - מיידית.
- לקורות החיים יש לצרף מכתב מלווה המפרט את הנסיון הרלוונטי לתפקיד.

חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות למוקד היחידה לקידום עובדי הוראה אדמיניסטרטיבי היחידה לקידום עובדי הוראה חלקי
  • מענה טלפוני שוטף ומתן שירות לפונים, שיחות שיווק.
  • חזרה למתעניינים מהגולד, מהמייל ומשיחות ה- CALLBACK.
  • אישור נרשמים ברישום המקוון.
  • רישום לקורסים, לימי עיון ולתכניות השונות ובדיקת נתוני לומדים.
  • עבודה מול המרשם - טיפול בבעיות הרשמה, טיפול בגבייה.
  • הוצאת רשימות נרשמים ונוכחות.
  • שליחת מיילים ללומדים.
מנהלת מוקד קידום עובדי הוראה
  • יחסי אנוש טובים, שירותיות, מענה טלפוני סבלני ויעיל.
  • בעל/ת אורינטציה שיווקית.
  • ראש גדול, מוסר עבודה גבוה ומוטיבציה גבוהה.
  • קליטה מהירה, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
  • עבודה מול יעדים מוגדרים.
  • עבודה בצוות.

- נדרשת גמישות בשעות העבודה במשמרות הבאות: ימי ראשון ושני- 08:45-13:15; יום שלישי-חופש; ימי רביעי וחמישי - 13:15-16:30.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.