לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני במינהל המחשוב
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מיישם/ת לוגיסטי/ת בכיר/ה בסביבת ERP Oracle מקצועי מינהל המחשוב 60%
  • יישום ותחזוקת המודולים הלוגיסטיים ב - ERP.
ראש מדור ה-ERP .
  • ניסיון של לפחות 7 שנים ביישום מודולי רכש, מלאי, הזמנות, איכות, וניהול ייצור/מחסנים בטכנולוגיות הבאות:
  • מערכת Oracle Application- ERP במודולי הרכש והלוגיסטיקה.
  • הכרה לעומק של תהליכי העבודה במודולים הלוגיסטיים.
  • ידע בניהול שריוני תקציב.
  • ידע בניהול חוזים והזמנות מסגרת.
  • ידע במסופונים לניהול מחסנים.
  • ידע בתמיכה בממשקים.
  • יתרון לידע בפיתוח ב-APEX, REPORTS, DISCOVERER וממשקים ל-ERP.
  • יתרון לידע בכתיבת SQL , PLSQL Stored Procedures של Oracle.
  • יתרון לידע בכתיבת Forms מול בסיס נתונים Oracle.
  • יתרון לידע במחולל דוחות XML-PUBLISHER.
  • יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות ויכולת ביצוע בדיקות תוצרים באופן עצמאי.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, יסודיות, אחריות, נאמנות, מסירות, יחסי אנוש מעולים, התמדה ויכולת עבודה תחת לחץ.
60% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.

- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

באמצעות מערכת הזום האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שאלונים - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • עימוד, סידור ועיצוב שאלוני בחינה.
  • התאמת שאלוני הבחינה לפי סוגי חלופה.
  • טיפול בשאלונים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • סיוע בבניית שאלונים במערכות מקוונות.
  • בדיקת חומרים לפני שכפול.
  • קשר רציף עם מרכזי ההוראה (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
מנהל מדור שאלונים במחלקה לארגון בחינות
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב- Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת במדור שאלונים אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • עימוד, סידור ועיצוב קבצים.
  • טיפול בקבצים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • בקרה לפני הורדה לדפוס.
  • קשר רציף מול גורמים אקדמיים (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
מנהל מדור שאלונים
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב - Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • דייקנות, סדר וארגון.

- יכולת לעבוד שעות נוספות. העבודה בימי הבחינות עד שעות הלילה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת תוכן מקצועי המחלקה לשיווק ולפרסום מלאה
  • לאוניברסיטה הפתוחה דרוש.ה עורך.ת תוכן מנוסה לעבודת תוכן מגוונת באתר האוניברסיטה.
  • רכיבי התפקיד:
  • ייזום, כתיבה, עריכה והזנה של תכנים לאתר האינטרנט של האוניברסיטה, לדפי נחיתה ולפלטפורמות נוספות.
  • ניהול תוכן שוטף באתר, בשיתוף עם גורמים פנימיים וחיצוניים: מחלקות אקדמיות ומינהליות; דוברות האוניברסיטה ומשרד הפרסום; צוותי גרפיקה, חוויית משתמש ופיתוח; ועוד.
  • בקרה וניתוח שוטפים של פעילות המשתמשים באתר (אנליזה).
מנהל התוכן
  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בכתיבה שיווקית, בניהול תוכן ובעריכת תכנים לאתרי אינטרנט.
  • ניסיון והיכרות טובה עם מערכות ניהול תוכן - חובה.
  • היכרות עם עולמות הדיגיטל - חובה.
  • היכרות עם פרקטיקות קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן - חובה.
  • שליטה טובה בכלי Office.
  • יכולת ניסוח מעולה בעברית, אנגלית ברמה גבוהה.
  • גמישות ויצירתיות, יוזמה, יכולת עבודה עצמית, ניהול עצמי וראש גדול.
  • אחריות ויסודיות, סדר וארגון.
  • ניסיון בעבודת צוות מרובת - ממשקים ובעבודה מול לקוחות.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון באפיון אתרי תוכן - יתרון.
  • היכרות טובה עם Google Analytics - יתרון.
  • ניסיון משמעותי בחברות/ארגונים גדולים - יתרון.

- תחילת עבודה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין) חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדיניות ציבורית אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • למחלקה לסוציולוגיה מדע המדינה ותקשורת דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר במדיניות ציבורית בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין).
  • תואר שלישי במדעי החברה עם התמחות מובהקת במדיניות ציבורית או במנהל ציבורי או בשלטון מקומי. מוזמנים/ות להגיש מועמדות גם מתמחים ומתמחות בתחומי מדיניות ספציפיים ובכללם מדיניות סביבה ומשפט.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • יכולת מחקרית מוכחת.
  • יכולת פיתוח קורסים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה, כולל כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון בעברית.
  • יכולת הוראה פרונטאלית בתוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית.
  • יכולת ניהול של התוכניות בתחום (תוכנית התואר הראשון במדע המדינה ומדיניות ציבורית, תוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית, בית הספר לשלטון מקומי, בית הספר למדיניות ציבורית לעובדי המדינה).


- להגשת מועמדות נא לשלוח לכתובת הדוא"ל public_policy@openu.ac.il את המידע הבא:
1. קורות חיים, כולל רשימת פרסומים.
2. הצהרת מחקר הכוללת תוכניות למחקר עתידי (Research Statement).
3. מכתב פניה המתאר את התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה ואת התחומים שי/תוכל ללמד במסגרת התוכנית.
4. על המועמד/ת לדאוג לכך שמכתבי המלצה ישלחו על-ידי שלוש/ה ממליצים/ות ישירות לכתובת public_policy@openu.ac.il עד לתאריך 15.1.2023.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של התחום בכתובת:
https://academic.openu.ac.il/Sociology/PublicPolicy/Pages/default.aspx רעננה 15/01/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לסמסטר 2023 א מנחים/ות לקורס: "חשבונאות פיננסית מתקדמת א' (10867) אקדמי - הנחיה המחלקה לניהול ולכלכלה חלקי
  • במסגרת הקורס, יילמדו נושאים מתקדמים בחשבונאות פיננסית.
  • תיאור התפקיד:
  • תרגול נושאי הקורס- התרגול יתקיים בצורה מקוונת (זום).
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים ובסטודנטיות, הכוללת: בדיקת מטלות ובחינות, פעילות שוטפת באתר הקורס, הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט/ית ככל הנדרש.
  • הכנת חומרי לימוד- מטלות, חוברות תרגילים ובחינות.
  • עבודה במסגרת צוות ההוראה של הקורס.
  • תואר ראשון לפחות בכלכלה/מנהל עסקים וחשבונאות.
  • רשיון רואה חשבון או בשלבים סופיים של ההתמחות- לאחר מעבר בהצלחה של בחינות מועצת רואי חשבון.
  • עבודה בהווה במחלקה מקצועית של אחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים ו/או כתיבה בהווה של שאלות לבחינות מועצה בתחום החשבונאות הפיננסית.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • בקיאות גבוהה בתכני ההוראה של הקורס וישום של התכנים בפרקטיקה.
  • יתרון משמעותי - מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות לפנות בכתובת דוא"ל אל רו"ח איציק נח במייל itsiknoah@gmail.com בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים/ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
חלקי עבודה מהבית
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.