לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
נציג/ת מכירות למוקד לימודי תעודה טלמרקטינג/מכירות מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • התפקיד כולל מתן ייעוץ מקצועי לגבי קורסים מקצועיים וקורסי העשרה
  • עבודה במהלך מינימום 4 משמרות בשבוע, בימים א'-ה' בשעות: 8:15-15:00 או 13:15-20:00
  • שתי משמרות ערב בשבוע, ימי ו' בהתאם לצורך
  • סביבת עבודה נעימה
  • שכר בסיס + תמריצים
  • לסטודנטים/יות עבודה במשמרת מהשעה 16:00-20:00
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי הנהלת חשבונות מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • סוג 3 בהנהלת חשבונות / תעודת הוראה בחשבונאות/ יועץ/ת מס מוסמך/ת / רו"ח
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: מתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של קורסים בשלוחה משלב ההכנה לפתיחת קורס ועד להנפקת התעודה לסטודנט.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב והכפר הירוק
  • יכולות אדמיניסטרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות ושירות ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה מול קהל והופעה ייצוגית.
  • אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • כישורי מחשב מושלמים (אופיס).
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • תואר ראשון*

- עבודה 5 ימים בשבוע עם נכונות לשעות נוספות על פי צורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות: כשלוש משמרות בשבוע משעה 12:00-20:30 וכשתי משמרות 9:00-17:30
- ימי שישי על פי צורך.
- תחילת עבודה מיידית.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום שיפור תהליכים ומערכות במטה המוקדים האקדמיים - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • אחריות על בחינה, ניתוח ושיפור תהליכי עבודה במוקדים.
  • תפעול מערכות מוקדים, טיפול בתקלות ושדרוג.
  • הגדרת דרישות ואפיון פונקציונאלי לפיתוחים נדרשים במערכות.
  • ניהול פרויקטים.
  • עבודה עם ממשקים מרובים - פנים מחלקתיים וארגוניים, בדגש על מנהל המחשוב וספקים.
  • בחינת מערכות לרכישה, יישומן והטמעתן.
  • פיתוח ובנייה של כלי עבודה ניהוליים.
  • כתיבת נהלים, הטמעה ובקרה על ביצוע.
  • מעורבות בפרויקטים חוצי ארגון.
מנהלת מוקדי הלימודים האקדמיים
  • תואר ראשון או לקראת סיום - חובה; התמחות בהנדסת תעו"נ - יתרון.
  • היכרות מעמיקה ונסיון בעבודת מוקדים והמערכות התומכות - יתרון.
  • היכרות עם מערכות ונהלי האוניברסיטה הפתוחה - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים מרובי ממשקים והובלת תהליכים.
  • יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה.
  • תפישת שירות מוכוונת לקוח.
  • ראיה מערכתית.
  • יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית והתמודדות במצבי לחץ.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב לרבות office, MS project וכד'.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מדור מכרזים מקצועי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש מלאה
  • ניהול מדור מכרזים הכולל שני רכזי מכרזים.
  • אחריות כוללת על ניהול מכרזי האוניברסיטה: הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים, כתיבת מכרזים ומפרטים, הכנת מסמכים לועדות המכרזים.
  • ניהול וליווי הליכי מכרזים: סיורי קבלנים, שלב הבהרות ,פתיחת מעטפות, בדיקת הצעות, כתיבת פרוטוקולים, מענים למשתתפים במכרז וכיו"ב, ותיאום מול הלשכה המשפטית.
  • גיבוש וניהול שוטף של תכנית רב שנתית של מכרזי האוניברסיטה.
מנהל הרכש.
  • בוגר/ת תואר ראשון במשפטים ובעל/ת רשיון עריכת דין בישראל.
  • ותק של 3 שנים לפחות בכתיבת מכרזים וניהול מכרזים לגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון.
  • ניסיון ניהולי - יתרון.
  • בעל/ת ראייה ניהולית ומערכתית לקידום פרויקטים תוך הבנת צרכי הארגון, ראיה רחבה ויצירתיות.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת חשבות חשב/ת שכר מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • אחריות על ביצוע תשלומי שכר לעובדי האו"פ.
  • מתן מענה לעובדי האו"פ בנושאי שכר.
  • ביצוע חישובי גמר חשבון והכנת טפסי 161.
  • הפקת דו"חות שונים ממערכת השכר של חילן בהתאם לצורך - דו"חות עלות, טפסי 106, ביטוח לאומי.
  • אחריות על הליך טפסי 101 לעובדים - בכל תחילת שנה ולאורכה.
  • יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ, בכל הקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות, קופות הגמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
  • שיפור תהליכי עבודה.
  • עבודה במערכת חילן (הזנת נתוני עובדים ותשלומים).
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים.
מנהל מדור שכר
  • בוגר/ת קורס חשבי שכר בכיר המוכר על ידי לשכת רואי החשבון.
  • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בחשבות שכר.
  • נסיון בעבודה מול חברות תוכנה המנהלות שכר (חילן, מלם וכו').
  • בעל/ת קורסים והכשרות בתחום הפנסיוני, וכן ידע בהוצאת טפסי 161 לעוזבים- יתרון משמעותי.
  • בעל/ת ניסיון עבודה קודם במגזר הציבורי בדגש על אוניברסיטאות - יתרון משמעותי.
  • ניסיון מקצועי בתחומי פנסיה וסוציאליות - יתרון.
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון.
  • ניסיון מקצועי בעבודה במערכת חילן - יתרון.
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון.
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים).
  • יכולת עבודה בצוות, אוריינטציה מחשובית גבוהה, יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה, תודעת שירות, אמינות, דייקנות, סדר וארגון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת חשבות מנהל/ת חשבונות סוג 2 ומעלה - למדור ספקים ותשלומים אדמיניסטרטיבי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • השתלבות בצוות הנהלת החשבונות.
  • הנהלת חשבונות וביצוע רישומים מורכבים.
  • רישום חשבוניות של ספקים ואחרים.
  • ביצוע תשלומים לספקים וגורמים אחרים בארץ ובחו"ל.
  • דיווחים לרשויות המס.
  • הכנת דוחות נסיעה לחו"ל.
  • התאמות ספקים וניתוח כרטסות ופקודות יומן.
  • עבודה באקסל.
  • מענה טלפוני לספקים ולגורמים אחרים.
  • הנהלת חשבונות סוג 2 (לפחות).
  • ידע וניסיון מוכח של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות.
  • ניסיון עבודה בתחום הספקים - יתרון.
  • היכרות וניסיון עם מערכת ה - Oracle Applications) ERP) - יתרון.
  • מיומנות ושליטה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
  • ראש גדול, סדר ארגון ואחריות.
  • יכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות וכושר ביטוי גבוה.

- נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.