לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ליחידה לפיתוח טכנולוגי במרכז שה"ם מפתח/ת PHP מנוסה טכנולוגי שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי מלאה
  • מפתח/ת PHP מנוסה להשתלבות בצוות הפיתוח של סביבת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה. פירוט התפקיד:
  • פיתוח כלי למידה על גבי מערכת Moodle הייחודית של האוניברסיטה.
  • אינטגרציה בין מערכת זום ומערכות נוספות למערכת Moodle.
  • עבודה מול ספקי וידאו חיצוניים בכל הקשור לפיתוח מולם ולפתרון בעיות.
  • עבודה בקשר צמוד עם מנהל המוצר, עמיתים בצוות הפיתוח, חברי צוות QA, אנשי תשתיות, אנשי תפעול שוטף של הוידאו, מהנדסי תוכנה בחברות צד ג' (חברת ZOOM, ספקי CDN ואחרים).
  • הפיתוח שלנו מתנהל ב- Jira, בתהליך Agile. הקוד מנוהל ב- GIT.
ראש צוות הפיתוח בשה"ם
  • לפחות 4 שנות ניסיון בפיתוח Fullstack בסביבת LAMP .
  • שליטה מלאה הן בפיתוח צד שרת והן בצד לקוח.
  • היכרות טובה עם טכנולוגיות עכשוויות, frameworks עדכניים.
  • נסיון בפיתוח מול Rest API .
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • עדיפות תנתן לפונים/ות אשר להם/ן:
  • תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלונטי אחר.
  • היכרות עמוקה עם עולם הוידאו (הזרמה, קידוד, נגנים, CDN, FFMPEG וכד').
  • ניסיון בעבודה במערכות עם תעבורה גבוהה.
  • נסיון בעבודה מול Zoom API .
  • נסיון בפיתוח מערכות למידה, רצוי ב- Moodle .

- כניסה מיידית לתפקיד.
- בעל/ת יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
- יוזמה וראש גדול.
- יכולת גבוהה של למידה עצמית.
- יחסי אנוש מעולים, דייקנות, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מתאמ/ת תחום בינלאומיות ברשות המחקר אדמיניסטרטיבי רשות המחקר מלאה
  • טיפול בהסכמי שיתופי-פעולה בינמוסדיים כחלק מהמדיניות להעמיק את שיתופי הפעולה המחקריים עם מוסדות בחו"ל.
  • טיפול בנושאים הקשורים להעסקת כ"א בינלאומי: נהלים והנחיות כלליות, סוגי אשרות, הנחיות הנגזרות מ-Covid-19 וכיו"ב.
  • קשר עם רשויות המדינה ומל"ג/ות"ת בכל הנוגע לאישורים נדרשים לחוקרים וסטודנטים בינלאומיים לקראת הגעתם ארצה.
  • טיפול בהוצאת אשרות כניסה ויציאה מהארץ של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים, כולל נושאי אירוח לטווח הקצר והארוך.
  • טיפול בניידות של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים לאוניברסיטה הפתוחה במסגרת תכניות מחקר משותפות.
  • טיפול בפניות של חוקרים וסיוע בניידות שלהם ושל הסטודנטים במסגרת ארסמוס+, מארי-קירי וכו'.
  • קליטה וליווי של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים בהגיעם ארצה.
  • אחריות על מלגות סטודנטים בינלאומיים.
  • הקמה ותחזוקה של אתר ייעודי.
  • טיפול בהעסקת עוזרי מחקר בחו"ל.
  • חבירה לפורום הבינלאומיות הבינאוניברסיטאי.
מנהלת רשות המחקר.
  • השכלה אקדמית: תואר ראשון - חובה, יתרון לתואר שני.
  • היכרות מוקדמת עם נושאים הקשורים בטיפול בנושאי העסקת כ"א בינלאומי - יתרון.
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות.
  • יכולת עבודה במקביל על מספר משימות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • עמידה בלוחות זמנים, אחריות, ארגון ודיוק בעבודה.
  • תקשורת בין אישית טובה מאד ותודעת שירות גבוהה.
  • ידע וניסיון בעבודה במחשב ושליטה בתוכנות Office, אינטרנט.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
  • היכרות עם עבודה מול הרשויות השונות - יתרון.
  • נסיון בטיפול במלגות ובסטודנטים בינלאומיים - יתרון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אב/אם בית לשעות הערב למרכז לימוד של האו"פ בקמפוס חיפה תפעול קמפוס חיפה מלאה
  • ביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • ניהול צוות עובדי האחזקה.
  • אחריות לפתיחת/ סגירת הקמפוס.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמנחים.
  • הכנת כיתות למפגשי הנחיה.
  • סיוע לצוות הבחינות בעת קיום בחינות במרכזי הלימוד.
  • מתן פתרונות לבעיות בשטח.
  • עבודה מול יחידות שונות באו"פ.
מנהלת קמפוס חיפה
  • יכולת עבודת צוות ושיתוף פעולה עם צוות הקמפוס ואב הבית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת טכנית לביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • יכולת ניהול צוות אחזקה.
  • יכולת תפעולית וטכנולוגית גבוהה.
  • יכולת ארגון - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת עבודה בלחץ.
  • תודעת שירות גבוהה.

- העבודה בעיקר בשעות הערב בין השעות 14:00 ל-22:00 לערך, ימי ו' לסירוגין.
מלאה חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילות שיווקית.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office .

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסרוגין.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ספרן/ית מידען/ית מקצועי ספרייה מלאה
  • קיטלוג ומפתוח של ספרים, כ"ע (בדפוס ובפורמט אלקטרוני), יחידות לימוד וחומרי מדיה מגוונים בעברית ובלועזית.
  • תורנויות יעץ (במגוון ערוצים) והשאלה.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך ונכונות ללמידת תחומים חדשים.
מנהלת מדור מיון וקטלוג
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או לימודי תעודה ממוסד לימודים מוכר לספרנות/ מידענות).
  • ניסיון בקטלוג סוגי חומרים שונים.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • בעל/ת אורינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
  • ידע והכרות עם מערכות חיפוש - פרימו ו EDS - יתרון.
  • היכרות עם העולם האקדמי - יתרון.

- נכונות לעבודה בימי שישי בהתאם לצורך (לפחות פעם בחודש).
- נכונות למשמרות אחה"צ - ערב (לפחות פעם בשבוע עד 19:30).
- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה אחראי/ת משמרת אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
מנהל המוקד
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.

-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירות לבית ספר לרפואה משלימה טלמרקטינג/מכירות מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • לבי"ס מירב, בי"ס לרפואה משלימה של האוניברסיטה הפתוחה דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות למכירת קורסים של ביה"ס
  • העבודה במהלך 5 ימים בשבוע (א'-ה') במשמרות: 8:45-16:00, 13:00-20:00
  • שכר בסיס + תמריצים
  • אוריינטציה מכירה טלפונית. ניסיון במכירות טלפוניות - חובה.
  • אוריינטציה לעולם הרפואה המשלימה - חובה.
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
  • מחוייבות אישית גבוהה
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית ל-3 חודשים מעצב.ת ובניית אתרים מקצועי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • בנייה ותחזוקת נכסי האינטרנט של מערך לימודי החוץ.
  • הקמה ועיצוב של דפי נחיתה.
מנהלת השיווק
  • נסיון של 3 שנים לפחות בתבניות ממשקי המשתמש באמצעות: HTML5, CSS, JS
  • ידע בחוויית המשתמש UX/UI .
  • היכרות עם דרישות מנועי החיפוש.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנות: Photoshop, Illustrator או תוכנת עיצוב אחרת

- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבית ספר דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצים/ות לקורסי יבוא יצוא וסחר בינלאומי מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • בעלי/ות ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • בעלי/ות תעודת משלח בינלאומי או בוגר בספנות
כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי מזכירות רפואית מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • תעודת הוראה במינהל/ ניהול עסקי
ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.