×בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבאלחצ.י כאן
האוניברסיטה הפתוחה יוצאת לדרך עם פרויקטים לשילוב סוכני בינה מלאכותית באתרי הקורסים עבור הסטודנטים והסגל האקדמי.
התפקיד הנדרש כולל:
אפיון ויישום של תהליכי עבודה (workflows) מתקדמים המשלבים מודלי שפה גדולים(LLM) באמצעות אוטומציות.
ביצוע בדיקות איכות ובדיקות אינטגרציה, איתור ותיקון שגיאות (debugging).
תיעוד תהליכי העבודה ותחזוקה שוטפת.
מנהל הסטודיו לחדשנות דיגיטלית במרכז שה"ם
ניסיון בעבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת - מודלי שפה LLM.
ידע וניסיון באינטגרציה ואוטומציה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת בתהליכי עבודה.
מיומנות גבוהה בפתרון בעיות טכניות ואיתור תקלות.
דיוק ותשומת לב לפרטים.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
יוזמה וחשיבה יצירתית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה .
*"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- תחילת עבודה - מיידי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה ל-3 שנים
מפתח/ת PHP
מקצועי
שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי
מלאה
נושמים חדשנות? חיים טכנולוגיה? רוצים להשפיע ולעצב את חוויית הלמידה של המחר? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח שלנו - קבוצה יצירתית ודינמית שמובילה פיתוח של פתרונות למידה מבוססי בינה מלאכותית.
סביבה שלנו מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
אנו מחפשים מפתח.ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת ויישומי בינה מלאכותית
התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle .
הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה הטכנולוגית
ניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח PHP
ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax
ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים
עדיפות לניסיון בפיתוח Moodle
עדיפות לניסיון בפיתוח סוכני AI
עדיפות לניסיון בעבודה מול Amazon Bedrock
עדיפות לניסיון בפיתוח Vanilla JavaScript
עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules
עדיפות לניסיון בעבודה מול API
עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility)
עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB
יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר
- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה - מיידית
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
תל אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
חלקי
למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
תנאים מעולים למתאימים/ות.
שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רפרנט/ית כספים במערך לימודי החוץ
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
הפקת חשבונות וגביית חובות.
מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת צוות כספים במערך לימודי החוץ
תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
שליטה מלאה באקסל.
אוריינטציה למערכות מידע.
יכולת אנליטית.
דיוק, סדר וארגון.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת המדור להרשמה מוסדית במרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
ניהול הצוות והמשימות השוטפות של המדור.
ניהול הקשר השוטף עם מנהלי מרכזי הלימוד, המוסדות, המכללות והמרחבים.
הדרכת אנשי הקשר במוסדות חדשים.
טיפול בבקשות חריגות וערעורים.
טיפול שוטף בהחלטת דיקנט הלימודים על פתיחת קבוצות לימוד במרכזי לימוד: פתיחת קבוצות, שיבוצי סטודנטים, פיצולי קבוצות וכו'.
טיפול בפרויקטים ובקבוצות יחודיות.
אחריות על הרשמות ללימודים בפרויקטים מיוחדים.
הפקת חשבונות, בדיקתם ואישורם- עבודה למול החשבות.
הדרכת עובדים חדשים בנהלי הרשמה ותהליכי עבודה.
כתיבה, עדכון נהלים והנחיות הרשמה.
הפקת דוחות בקרה.
טיפול שוטף בפניות סטודנטים.
אחריות על שיפור וייעול תהליכים מקוונים.
מנהלת מרכז ההרשמה
תואר ראשון.
יכולת ניהול צוות.
תודעת שירות גבוהה.
מקצועיות.
יכולת ניהול משימות שוטפות ומיוחדות וקביעת סדרי עדיפות נכונים.
יכולת אדמיניסטרטיבית.
הבנה והכרה לעומק של תהליכים כספיים ומחשוביים.
כושר ארגון ותיאום.
דיוק ותשומת לב לפרטים.
יכולת ניהול מקבילי של משימות.
יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו!
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה
טלמרקטינג/מכירות
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
מה תקבלו?
קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
תנאים סוציאליים טובים.
חדר כושר ללא עלות.
חניה חינם ומסודרת.
חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.
- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת מרכז לימוד והרשמה באילת
אדמיניסטרטיבי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
50%
קבלת קהל במרכז הלימוד.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם טיפול בנושאי ההרשמה.
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בצורכי מרכז הלימוד, בפניות הסטודנטים, מנחים ומרכזי ההוראה.
טיפול שוטף באיוש זמני לימודים בכיתות ומתן סיוע טכני במידת הצורך.
השתתפות בהדרכות רלוונטיות במטה ברעננה.
ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
השתתפות בכנסים, ירידים וליווי פעילויות שיווקיות.
עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
מנהלת מרכז לימוד אילת
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי לחץ.
שליטה ביישומי ה- Office ובעבודה עם תוכנות ואמצעים טכנולוגיים.
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה בשעות משתנות ובהתאם ללו"ז הלימודים במרכז הלימוד.
- כניסה מיידית לתפקיד.
50%
אילת
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
כלכלן/ית
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה
מלאה
תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.