×בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבאלחצ.י כאן
תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
אחריות גבוהה ודייקנות.
יכולת למידה עצמית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחת רעננה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
יכולת למידה מהירה לצד ראש גדול, סבלנות וחריצות.
- עבודה במשמרות חמישה ימים בשבוע.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות וגמישות בשעות ככל הנדרש.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00), נדרשת גמישות של לפחות 3 -2 משמרות ערב.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
תל אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
חלקי
למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
תנאים מעולים למתאימים/ות.
שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת צוות כספים
ניהולי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
אוריינטציה למערכות מידע.
יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
תודעת שירות גבוהה.
- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו!
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה
טלמרקטינג/מכירות
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
מה תקבלו?
קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
תנאים סוציאליים טובים.
חדר כושר ללא עלות.
חניה חינם ומסודרת.
חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.
- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
כלכלן/ית
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה
מלאה
תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
תואר ראשון בכלכלה - חובה.
תואר שני רלוונטי - יתרון.
למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
העבודה כרוכה בשעות נוספות
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במחלקת מערכות מידע
תכניתנ/ית בכלי פיתוח בסביבת ORACLE
טכנולוגי
מינהל המיחשוב
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
פיתוח קוד מול בסיס נתונים אורקל: פקג'ים, פרוצדורות, פונקציות וטריגרים ב- sql.
פיתוח ותיחזוק מסכים, דוחות, שאילתות וממשקים בכלי אורקל (דוגמת APEX, forms) , בהתאם לארכיטקטורה והסטנדרטים של האו"פ.
ייתכן ויידרש לימוד של פיתוח בכלי אורקל נוספים שבשימוש האו"פ (דוגמת מחולל הדוחות BI Publisher).
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
רמה גבוהה וניסיון מעשי של לפחות 3 שנים בפיתוח קוד ב- PL/SQL, מול בסיס נתונים אורקל.
רמה גבוהה וניסיון מעשי של לפחות 3 שנים בכלי הפיתוח של אורקל- APEX ו/או Forms.
ניסיון בפיתוח ב- APEX- יתרון משמעותי.
ניסיון בפיתוח ב- Forms-יתרון.
ניסיון בפיתוח ב- BI Publisher - יתרון משמעותי.
ניסיון בפיתוח בכלי דוחות של אורקל (כגון, Sqr, Reports) -יתרון.
ניסיון בעבודה בסביבת Oracle Applications- יתרון.
ניסיון בעבודה עם כלי BI (כגון, Tableau) - יתרון.
יכולת ניתוח נתונים ופתרון בעיות.
יכולת עבודה עצמאית מול משתמשים.
ראיה רוחבית והבנה תהליכית.
יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- כניסה לתפקיד - מיידית.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה לשנה
מפתח/ת BI Publisher
טכנולוגי
מינהל המיחשוב
50%
פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.