לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ליחידה לפיתוח טכנולוגי במרכז שה"ם מפתח/ת PHP מנוסה טכנולוגי שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי מלאה
  • מפתח/ת PHP מנוסה להשתלבות בצוות הפיתוח של סביבת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה. פירוט התפקיד:
  • פיתוח כלי למידה על גבי מערכת Moodle הייחודית של האוניברסיטה.
  • אינטגרציה בין מערכת זום ומערכות נוספות למערכת Moodle.
  • עבודה מול ספקי וידאו חיצוניים בכל הקשור לפיתוח מולם ולפתרון בעיות.
  • עבודה בקשר צמוד עם מנהל המוצר, עמיתים בצוות הפיתוח, חברי צוות QA, אנשי תשתיות, אנשי תפעול שוטף של הוידאו, מהנדסי תוכנה בחברות צד ג' (חברת ZOOM, ספקי CDN ואחרים).
  • הפיתוח שלנו מתנהל ב- Jira, בתהליך Agile. הקוד מנוהל ב- GIT.
ראש צוות הפיתוח בשה"ם
  • לפחות 4 שנות ניסיון בפיתוח Fullstack בסביבת LAMP .
  • שליטה מלאה הן בפיתוח צד שרת והן בצד לקוח.
  • היכרות טובה עם טכנולוגיות עכשוויות, frameworks עדכניים.
  • נסיון בפיתוח מול Rest API .
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • עדיפות תנתן לפונים/ות אשר להם/ן:
  • תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלונטי אחר.
  • היכרות עמוקה עם עולם הוידאו (הזרמה, קידוד, נגנים, CDN, FFMPEG וכד').
  • ניסיון בעבודה במערכות עם תעבורה גבוהה.
  • נסיון בעבודה מול Zoom API .
  • נסיון בפיתוח מערכות למידה, רצוי ב- Moodle .

- כניסה מיידית לתפקיד.
- בעל/ת יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
- יוזמה וראש גדול.
- יכולת גבוהה של למידה עצמית.
- יחסי אנוש מעולים, דייקנות, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרוש/ה מרכז/ת הוראה לקורסים: החרקים (20220) ואקולוגיה (20412) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע והחיים חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות סטודנטים ובחינות מידי שנה.
  • בדיקת מטלות סטודנטים ובחינות .
  • הנחית מפגשים (כולל סיורים) ותמיכה אקדמית בסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס בסביבה מתוקשבת.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
  • תואר שלישי בתחום (אנטומולוגיה, אקולוגיה).
  • נסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר קורס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

-ניתן להגיש מועמדות לאחד מן הקורסים או לשני הקורסים המפורטים לעיל. יתרון למועמד/ת המתאים/ה לרכז הוראה בשני הקורסים.
- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2022
https://www.publicators.com/app/dms.asp?ms_id=4737834 חלקי רעננה 08/06/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2022א. דרוש/ה מנחה לתואר הראשון בתחום מדיניות ציבורית, לקורס: "כתיבה של נייר מדיניות" (10811) אקדמי - הנחיה המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • הנחיית 10 מפגשים בסמסטר בנושאי הקורס.
  • תמיכה בסטודנטים הכוללת : הנחייה אישית בכתיבת עבודת מחקר בהיקף פרו-סמינר, בדיקת מטלות הקורס ומטלת סיום הקורס, פעילות שוטפת בפורום אתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים ככל שיידרש.
  • תואר שני לפחות במדיניות ציבורית או בתחום רלוונטי אחר במדעי החברה, עם התמחות או ידע אקדמי אודות כתיבת נייר מדיניות ושלטון מקומי.
  • כישורי הוראה מעולים, וניסיון ויכולת ללמד הן תכנים תיאורטיים והן להנחות כתיבת עבודות מחקר בהיקף פרו-סמינר.

- תינתן עדיפות לבעלי/ות ניסיון בהנחיית קורסים דומים / תחומים קרובים באוניברסיטה הפתוחה.
- להגשת המועמדות יש לשלוח קו"ח אל מרכזת ההוראה, ד"ר אתי שריג etisa@openu.ac.il עד לתאריך: 15/6/2021
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- קבוצות הלימוד המוצעות להנחיה (הדרישה היא להנחיית שתי קבוצות הלימוד ברצף): האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 08:30-11:00; האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 12:00-14:30
https://www.openu.ac.il/courses/10811.htm דרום
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות מוקדי הלימודים האקדמיים חלקי. עבודה במשמרות
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
מנהל/ת הצוות
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, בכפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
חלקי. עבודה במשמרות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת חשבות מנהל/ת חשבונות סוג 2 ומעלה - למדור ספקים ותשלומים אדמיניסטרטיבי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • השתלבות בצוות הנהלת החשבונות.
  • הנהלת חשבונות וביצוע רישומים מורכבים.
  • רישום חשבוניות של ספקים ואחרים.
  • ביצוע תשלומים לספקים וגורמים אחרים בארץ ובחו"ל.
  • דיווחים לרשויות המס.
  • הכנת דוחות נסיעה לחו"ל.
  • התאמות ספקים וניתוח כרטסות ופקודות יומן.
  • עבודה באקסל.
  • מענה טלפוני לספקים ולגורמים אחרים.
  • הנהלת חשבונות סוג 2 (לפחות).
  • ידע וניסיון מוכח של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות.
  • ניסיון עבודה בתחום הספקים - יתרון.
  • היכרות וניסיון עם מערכת ה - Oracle Applications) ERP) - יתרון.
  • מיומנות ושליטה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
  • ראש גדול, סדר ארגון ואחריות.
  • יכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות וכושר ביטוי גבוה.

- נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה של עד 3 שנים רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 70%
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.

- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות למוקד היחידה לקידום עובדי הוראה אדמיניסטרטיבי היחידה לקידום עובדי הוראה חלקי
  • מענה טלפוני שוטף ומתן שירות לפונים, שיחות שיווק.
  • חזרה למתעניינים מהגולד, מהמייל ומשיחות ה- CALLBACK.
  • אישור נרשמים ברישום המקוון.
  • רישום לקורסים, לימי עיון ולתכניות השונות ובדיקת נתוני לומדים.
  • עבודה מול המרשם - טיפול בבעיות הרשמה, טיפול בגבייה.
  • הוצאת רשימות נרשמים ונוכחות.
  • שליחת מיילים ללומדים.
מנהלת מוקד קידום עובדי הוראה
  • יחסי אנוש טובים, שירותיות, מענה טלפוני סבלני ויעיל.
  • בעל/ת אורינטציה שיווקית.
  • ראש גדול, מוסר עבודה גבוה ומוטיבציה גבוהה.
  • קליטה מהירה, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
  • עבודה מול יעדים מוגדרים.
  • עבודה בצוות.

- נדרשת גמישות בשעות העבודה במשמרות הבאות: ימי ראשון ושני- 08:45-13:15; יום שלישי-חופש; ימי רביעי וחמישי - 13:15-16:30.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילות שיווקית.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office .

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסרוגין.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום שיפור תהליכים ומערכות במטה המוקדים האקדמיים - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • אחריות על בחינה, ניתוח ושיפור תהליכי עבודה במוקדים.
  • תפעול מערכות מוקדים, טיפול בתקלות ושדרוג.
  • הגדרת דרישות ואפיון פונקציונאלי לפיתוחים נדרשים במערכות.
  • ניהול פרויקטים.
  • עבודה עם ממשקים מרובים - פנים מחלקתיים וארגוניים, בדגש על מנהל המחשוב וספקים.
  • בחינת מערכות לרכישה, יישומן והטמעתן.
  • פיתוח ובנייה של כלי עבודה ניהוליים.
  • כתיבת נהלים, הטמעה ובקרה על ביצוע.
  • מעורבות בפרויקטים חוצי ארגון.
מנהלת מוקדי הלימודים האקדמיים
  • תואר ראשון או לקראת סיום - חובה; התמחות בהנדסת תעו"נ - יתרון.
  • היכרות מעמיקה ונסיון בעבודת מוקדים והמערכות התומכות - יתרון.
  • היכרות עם מערכות ונהלי האוניברסיטה הפתוחה - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים מרובי ממשקים והובלת תהליכים.
  • יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה.
  • תפישת שירות מוכוונת לקוח.
  • ראיה מערכתית.
  • יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית והתמודדות במצבי לחץ.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב לרבות office, MS project וכד'.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.