לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 26 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים במערך לימודי החוץ אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה והתפעול הלוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ ( כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עיסקיים.
  • ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים
  • תואר ראשון- יתרון
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה- יתרון
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית- יתרון
היקף משרה : משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע (ימי שישי בהתאם לצורך).
2 ימים בשבוע בין השעות 12:30-21:00, 3 פעמים בשבוע בין השעות 9:00-17:30.

כניסה מיידית לתפקיד
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למרכז שה"ם דרוש/ה מעצב/ת פדגוגי/ת מקצועי שה"ם- היחידה הפדגוגית חצי משרה.
  • פיתוח פדגוגי של קורסים באוניברסיטה הפתוחה.
  • ניתוח צרכי הוראה ולמידה, אפיון ויישום פתרון טכנולוגי-פדגוגי מתאים.
  • עבודה הדוקה עם הסגל האקדמי באוניברסיטה.
  • ניסיון בבניה של תהליכים פדגוגיים ובפיתוח קורסים אקדמיים.
  • היכרות עם טכנולוגיות ושילובן בהוראה ולמידה.
  • הכרות טובה מאד עם חידושים ומגמות בתחום טכנולוגיות ההוראה והלמידה.
  • פיתוח אתרי קורס ב Moodle.
  • תואר שני בטכנולוגיות למידה או תואר בתחום דומה - יתרון.
  • נסיון מגוון של 5 שנים לפחות, המשרה אינה מיועדת לסטודנטים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • יכולת הנעת תהליכים ובעלי תפקידים שונים.
  • התמודדות עם שינויים דחופים ודרישות משתנות.
  • יצירתיות, יזמות וחשיבה מקורית.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה .
- המשרה מוצעת למשך שנה ויתכן ותהיה אופציה להארכה.
- תחילת עבודה מיידית.
חצי משרה. רעננה 01/04/2019
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חוקר/ת בתחום הערכת תכניות ופיתוח כלי הערכה מקצועי המחלקה להערכה משרה מלאה
  • ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה ושל הערכות פרויקטים/תכניות או סקרים שמתנהלים באוניברסיטה הפתוחה.
  • עיבודי נתונים ומחקרים אחרים לפי הצורך.
  • הובלה וביצוע של הפעולות הכרוכות בהערכת התכניות, בליווי לקוחות ובמחקר.
  • סקירת הספרות המדעית הרלוונטית, גיבוש הצרכים, הגדרת מערך המחקר, קביעת המתודולוגיה המחקרית, פיתוח הכלים (שאלונים/סקרים, ראיונות, קבוצות מיקוד וכד'), ניתוח הנתונים, כתיבת דוחות המחקר.
  • במידת הצורך, יבוצעו עוד פעולות לפי הצרכים הארגוניים ולפי דרישות הממונה.
מנהלת המחלקה להערכה.
  • תואר אקדמי שני לפחות במדעי החברה (פסיכולוגיה, סוציולוגיה וכו') עם דגש מחקרי, כולל עבודת תזה - חובה.
  • 3 שנות ניסיון לפחות בפיתוח של שאלונים או מבחנים, כולל הליכי התיקוף שלהם.
  • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה ישירה מול לקוחות ובליווי שלהם, בתחום של הערכת תכניות או פרויקטים.
  • בקיאות בסוגיות סטטיסטיות, מתודולוגיות ופסיכומטריות.
  • ניסיון בכתיבת דוחות מחקריים.
  • ניסיון בעבודה עם מודל לוגי- יתרון.
  • שליטה וניסיון מוכח בעיבוד נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות, כגון: SAS, SPSS, R.
  • כושר הבעה מעולה בכתב ובעל פה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות. שליטה בשפה העברית על בוריה.
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
מועד כניסה לתפקיד: אפריל 2019. משרה מלאה רעננה 27/03/2019
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עוזר/ת שיווקי/ת- משרה זמנית החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי המחלקה לשיווק ולפרסום מלאה
  • אחריות על מידע ונתונים של מתעניינים בלימודים (לידים): 1. מעקב צמוד אחרי התוצאות, בדיקת איכות הנתונים, טיוב ובקרה 2. מעקב אחרי היעדים, נתוני תקציב, הפקת דוחות וניתוחם, הפקת דוחות תשלום 3. עדכון המערכות 4. קשר ישיר עם ספקים, ניהול ובקרת תוצאות 5. העלאת קמפיינים דיגיטליים, כולל התממשקות למערכות האו"פ
  • אחריות על אתר המתעניינים דפי הנחיתה וטפסי הלידים : 1. עדכון תכנים באתר 2. עדכון באנרים ותמונות לאתר האו"פ 3. טיפול ומעקב אחרי כניסת לידים באתר הבית 4. הכנת דפי נחיתה 5. הכנת דיוורים- הכרה עם מערכת הפבליקטור
  • סיוע למנהלת השיווק במטלות שיווק שונות
מנהלת השיווק
  • יכולת ארגונית גבוהה, אמינות, אחריות, דייקנות וקפדנות בעבודה.
  • תואר אקדמי-יתרון
  • שליטה ביישומי המחשב (אקסל, אורקל, שרפויינט, ERP) - חובה.
  • אוריינטציה טכנולוגית ברמה גבוהה - חובה
  • שילוב בין ראיה מרחבית וראיה מעמיקה.
  • שליטה בפבליקייטור, מעיין/לילך - יתרון
מועד כניסה לתפקיד: במהלך חודש אפריל 2019 מלאה רעננה 24/03/2019
  • רק פניות מתאימות תענינה
רכז/ת לשלוחת פתח-תקוה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • אחריות על תהליכי יעוץ ומכירה, שרות ותפעול הלוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • עבודה מול מתעניינים, סטודנטים, מרצים ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים טכניים ותפעוליים.
  • אוריינטציה מכירתית.
  • יכולות טכניות טובות.
  • אדיבות ושירותיות.
  • כישורי מחשב טובים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- מקום העבודה: שלוחת האוניברסיטה הפתוחה, זכרון יעקב 52 פתח תקווה (תיכון אחד העם).
- תחילת עבודה מיידית.
- הראיונות יתבצעו ברעננה.
- שעות וימי עבודה: היקף העבודה 4 ימים בשבוע, בין השעות: 16:00 עד: 21:30-20:30.


חלקי פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי היחידה לאנגלית מלאה
  • עבודה אדמיניסטרטיבית מול כל צוות היחידה לאנגלית כולל מנחים.
  • קבלת קהל במחלקה.
  • מענה לפניות סטודנטים (מענה טלפוני ודוא"ל וניתובם לגורם המטפל).
  • להוות ממשק תקשורת בין היחידה לאנגלית למחלקות שונות באו"פ.
  • תכנון השתלמויות וארועים יחידתיים שונים.
  • ניהול יומן ראש היחידה.
  • מעקב אחרי תקינות עזרים וציוד טכני ביחידה.
ראש היחידה לאנגלית
  • תואר ראשון
  • אנגלית שפת אם ועברית ברמה טובה מאוד.
  • יחסי אנוש מעולים, אדיבות ושירותיות.
  • תודעת שרות גבוהה, סבלנות וסובלנות ושיתוף פעולה.
  • יכולת עבודה מול צוות גדול ובתקופות לחץ.
  • כישורי מחשב טובים.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה
משרה זמנית, החלפה לחל"ד עם אופציה להארכה מנהל/ת שלוחת ירושלים, מודיעין ואשדוד אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ משרה מלאה
  • ניהול, קידום ובקרה אחר פעילות השלוחות, צוות הרכזים, מרצים, סטודנטים וממשקי העבודה בארגון ומחוצה לו.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • במסגרת התפקיד נדרש/ת המנהל/ת לקדם את מדיניות המערך ובתי הספר, להגדיר ולבצע את תכניות העבודה והיעדים העסקיים לשלוחות .
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
  • תכנון וניהול מערכי הלימודים (היצע קורסים, מפגשים סדנאות ועוד)
  • קידום יוזמות להרחבת הפעילות ושיפורן בשלוחות.
מנהל ארצי מערך לימודי תעודה.
  • תואר ראשון- חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה- חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים לפחות 5 שנים- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • נדרשת ניידות בין השלוחות השונות.
- מקום עבודה: האוניברסיטה הפתוחה, שלוחת ירושלים (העבודה כוללת נסיעות לשלוחות השונות).
- מועד התחלת עבודה: מרץ 2019.
- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- דרישה לעבודה בשעות הערב לפחות פעמיים בשבוע ובהתאם לצורך.
משרה מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ספרן/ית יעץ וטכנולוגיות מידע אדמיניסטרטיבי ספרייה 80%
  • יעץ אישי ומקוון בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים.
  • הדרכת קוראים בשימוש בספרייה לרבות במשאבים מתוקשבים.
  • טיפול בעניינים טכנולוגיים הקשורים במשאבי המידע האלקטרונים של הספרייה.
  • שעות העבודה: בעיקר במשמרות ערב.
ראש מדור יעץ והדרכות
  • ספרן/ית בעל/ת תואר שני ממוסד אקדמי מוכר, או בשלבי סיום התואר. עדיפות תינתן לבעל/ת תואר בטכנולוגיות מידע.
  • ניסיון בעבודת יעץ, באחזור מידע בקטלוגים ומאגרי מידע מקוונים ובטיפול בתקלות טכניות.
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • גישה שירותית ,יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבודה בצוות.
מועד כניסה לתפקיד- מאי 2019
80% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בלימודי ישראל אקדמי סגל בכיר המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • תואר שלישי בהיסטוריה או היסטוריה של עם ישראל, והתמחות מחקרית במרחב הארצישראלי ובחברה הישראלית משלהי המאה התשע עשרה ואילך, בשילוב נקודות מבט ודיסציפלינות מחקריות שונות.
  • יכולת מחקרית מוכחת, פרסומים בינלאומיים וספר מחקרי שראה אור או התקבל לפרסום בהוצאה אקדמית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית ויכולת פיתוח של קורסים באוניברסיטה הפתוחה, כולל כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון בתחומי ההוראה של המחלקה.
  • כישורי עבודת צוות ומנהיגות אקדמית.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.
  • קשרי מחקר ושיתוף פעולה עם תכניות של לימודי ישראל (Israel Studies) בחו"ל- יתרון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט.
נא לשלוח לכתובת המייל history_of_Israel@openu.ac.il:
קורות חיים.
תקצירי הדוקטורט והספר.
ביוגרפיה מחקרית ותכניות למחקר עתידי.
מכתב פנייה הכולל תיאור התרומה הפוטנציאלית לתכנית הלימודים בהיסטוריה - לימודי ישראל באוניברסיטה הפתוחה.
שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת זו.
לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:
https://academic.openu.ac.il/History/Pages/default.aspx רעננה 11/04/2019
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות מוקדי האקדמיה חלקי. עבודה במשמרות
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
מנהל/ת הצוות
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, כפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
חלקי. עבודה במשמרות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.