לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ראש.ת לשכה למשנה לנשיא לעניינים אקדמיים אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים מלאה
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכת המנל"א.
  • ניהול וארגון של לו"ז המנל"א, תיאום פגישות וישיבות ומתן שירותי מזכירות, מתן מענה טלפוני ופרונטלי.
  • עבודה מול גורמים בכירים מתוך ומחוץ לאו"פ, כולל אורחים.
  • תחומי הפעילות כוללים טיפול בפניות, מעקב אחרי נושאים שבטיפול, הכנת דוחות וסיכומי ישיבות במידת הצורך.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם צוות לשכת ההנהלה.
משנה לנשיא לעניינים אקדמיים
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון של 3 שנים ומעלה בניהול מזכירות או לשכה.
  • ניסיון ויכולת מוכחת בעבודה עם גורמים בכירים.
  • ניסיון ויכולת מוכחת בעבודה מול ממשקים מגוונים.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי עם ריבוי משימות.
  • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה בעברית.
  • יכולות טכנולוגיות ושליטה גבוהה בבניית מצגות, תכנת אקסל ויתר יישומי אופיס.
  • יכולת אבחנה בין עיקר וטפל וקביעת סדרי עדיפויות.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ודיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת המנכ"ל, התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל למנכ"ל האו"פ, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים, עבודה בשיתוף פעולה עם צוות הלשכה.
  • עבודה מול גורמים בכירים מתוך ומחוץ לאו"פ, כולל אורחים.
  • תחומי העשייה כוללים מענה וטיפול בפניות, קבלת קהל, ניהול וארגון לו"ז המנכ"ל.
  • יצירת סביבת עבודה שירותית לצד מקצועיות ויעילות.
מנכ"ל האו"פ
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון קודם כעוזר/ת מנכ"ל או מזכיר/ת הנהלה / ר' לשכה למעלה מ- 3 שנים.
  • ניסיון קודם בכתיבת סיכומי דיונים.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית.
  • שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי Office.
  • יכולת הנעת תהליכים, וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת הוראה לקורס: "תאי עצב: מבוא לנוירוביולוגיה" (20308) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטודנטיות ובסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
  • תואר שלישי בתחום.
  • ניסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • עיסוק במחקר - יתרון.

- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2024.
https://www.openu.ac.il/courses/20308.htm חלקי רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מידע אדמיניסטרטיבי היחידה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • ייעודה העיקרי של היחידה לניהול מפגשי לימוד הוא לאפשר קיום מפגשי הנחיה ופעילויות לימודיות אחרות. היחידה מנהלת את לוחות המפגשים של הקורסים השונים בהתאם לתכניות הלימודים שלהם, ודואגת לעדכון הסטודנטים וכל הנוגעים בדבר בשינויים שוטפים בלוחות המפגשים.
  • התפקיד כולל הכנת לוחות המפגשים האקדמיים לקראת פתיחת כל סמסטר (מפגשים פרונטליים, מקוונים, מולטימדיה ומחשב).
  • קבלת מידע מדיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה ומרכזי הוראה והזנתו למערכות המידע של האו"פ.
  • טיפול שוטף במהלך הסמסטר - ביצוע שינויים בלוחות מפגשים, תוך תיאום מול המנחים, מרכזי ההוראה, מרכזי הלימוד, ודיקנט הלימודים.
  • טיפול בסדנאות ובסטודנטים עם צרכים מיוחדים.
  • פתרון אתגרים בלוחות המפגשים הנובעים מחגים ומועדים ו/או משיבושים לא צפויים (מלחמה, שביתה, וכיו"ב), בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים באו"פ - מחלקות אקדמיות, דיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה, ארגון בחינות, ועוד.
  • ניהול תשלומים של שכירויות מרכזי לימוד ושל רשות המחקר.
מנהלת היחידה לניהול מפגשי לימוד
  • תואר ראשון - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון והכרות עם מערכת האורקל וה ERP - יתרון.
  • אורינטציה טכנולוגית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, חריצות וזריזות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • יכולת ארגון גבוהה - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת תפעולית גבוהה.

- לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים בראיונות, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • פרסום משרות אקדמיות וטיפול בתהליך המיון.
  • עבודה מול מועמדים, מנהלים וגורמים חיצוניים.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה במערכות ממוחשבות, אורקל, מערכת גיוס, ו- ERP
  • עבודה בצוות.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים בגיוס מקצה לקצה למגוון תפקידי מטה בתחומי עיסוק שונים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס ועבודה עם כלי גיוס שונים.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע (עיוני) אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
  • תואר שלישי בקולנוע או בתחומים קרובים.
  • פרסומים אקדמיים בינלאומיים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי התיאוריה, ההיסטוריה ומגוון הסוגות של הקולנוע, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • ניסיון בעבודת צוות ובניהול אקדמי - יתרון.

- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש תחום קולנוע, פרופ' נאוהל ריבקה
nahuerib@openu.ac.il

פניות נא לשלוח לכתובת המייל :
film_studies@openu.ac.il
על הפניה להכיל:
- קורות חיים - הגשת קובץ על פי הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
- דוגמת פרסום אקדמי
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה
הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ ות ישירות לכתובת זו.
http://academic.openu.ac.il/arts/cinema/Pages/default.aspx רעננה 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מפתח/ת PHP לסביבת הלמידה המקוונת של האו"פ מקצועי שה"ם מלאה
  • רוצה להיות חלק מצוות פיתוח שמקדם חדשנות בטכנולוגיה למידה? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח במרכז לחדשנות בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה.
  • אנו מחפשים מפתח/ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת.
  • הסביבה מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
  • התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle (למשל ZOOM API).
  • הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה לפיתוח טכנולוגי בשה"ם
  • ניסיון בפיתוח PHP.
  • ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax.
  • ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים.
  • ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים רלציונים.
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Moodle.
  • עדיפות לנסיון בעבודה מול API.
  • עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules.
  • עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility).
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Vanilla JavaScript.
  • עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB.
  • יתרון לנסיון בעבודת DBA.
  • יתרון לפיתוח עםMustache templates.
  • יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר.

- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.