לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 24 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
במדור אקדמיה לתלמידי תיכון, משרה פרויקטאלית קצובה לתקופה מוגבלת* מנהל/ת פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון" ניהולי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, יפעיל מדור אקדמיה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך: "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית, התלמידים ילמדו קורס אקדמי במסגרת הכיתה, יצברו נקודות זכות וימירו את בחינת הבגרות. התכנית כוללת את הטמעתה והרחבת הפעילות, תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • ניהול רכז/ת התכנית.
  • בניית תשתיות והטמעה של התכנית.
  • הרחבת הפעילות ברמה הארצית, וקיום ממשקים מול מנהלי אגפי חינוך, מפגשים בבתי ספר, וקידום פעילויות ייחודיות נוספות.
  • הפקת ימי עיון וכנסים לתלמידים ולמורים.
  • בניית הדרכות למורים ולתלמידים.
  • עבודה מול גורמים במשרד החינוך; מפמ"ר מקצוע, מדריכים, מנהלים, מורים.
  • אחריות לתפעול אקדמי ואדמיניסטרטיבי של התכנית.
מנהלת מדור אקדמיה לתלמידי תיכון
  • תואר ראשון - חובה; תואר שני/שלישי - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול פרויקטים (רצוי חינוכיים) בפיזור גיאוגרפי גדול.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים ו/או תלמידי תיכון.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולות ארגון והובלת תהליכים חוצי ארגון.
  • ניסיון בעמידה מול קהל, כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
  • בעל/ת אורינות טכנולוגית גבוהה.
  • היכרות עם מערכות ההוראה והמינהל באו"פ - יתרון משמעותי.

- נדרשת נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- - משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
מלאה רעננה 14/06/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במדור אקדמיה לתלמידי תיכון, משרה פרויקטאלית קצובה לתקופה מוגבלת* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, יפעיל מדור אקדמיה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך: "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית, התלמידים ילמדו קורס אקדמי במסגרת הכיתה, יצברו נקודות זכות וימירו את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי, תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים והתמדתם בתכנית.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהלת התכנית ומשרד החינוך.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • אחריות לריכוז הפעילות האקדמית והאדמיניסטרטיבית של התכנית.
מנהל/ת הפרויקט במסגרת מדור אקדמיה לתלמידי תיכון
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).

- נדרשת נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
מלאה רעננה 14/06/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה להוראה וללמידה, משרה פרויקטלית קצובה לתקופה מוגבלת* יועצ/ת פדגוגי/ת לסגלי הוראה לתכנית "סמסטר ראשון בתיכון" מקצועי דיקנט הלימודים האקדמיים 50%
  • לפרויקט הלאומי החדשני "סמסטר ראשון בתיכון" - במסגרתו צפויים להשתלב אלפי תלמידי תיכון בלימודי קורסים של האוניברסיטה הפתוחה - דרוש/ה יועצ/ת פדגוגי/ת.
  • משימות במסגרת התפקיד:
  • ייעוץ פדגוגי וליווי סגל ההוראה לביצוע ההתאמות בקורס במסגרת התוכנית החדשה - "סמסטר ראשון בתיכון".
  • סיוע בבניית מערכי שיעור, מצגות, תרגילים, מגוון חומרי הוראה, ארגון והעשרת אתר הקורס וכד'.
  • ריכוז תהליכי ההשתלמויות למורים, הן בהיבט התפעולי והן בהיבט הפדגוגי.
  • ניהול ממשקים עם יחידות פנים ארגוניות המסייעות בהעברת הסדנאות, ועם גורמים חוץ-ארגוניים במשרד החינוך.
  • השתלבות בפעילות קידום הוראה של המחלקה להוראה וללמידה.
מנהלת מדור פיתוח הוראה ולמידה
  • תואר אקדמי שני לפחות.
  • ניסיון בהוראה אקדמית - חובה; בתחומי היסטוריה ומדעי המחשב - יתרון.
  • היכרות טובה מאד עם חידושים ומגמות בתחומי ההוראה, הלמידה והערכה.
  • ידע וניסיון בפיתוח מערכי שיעור, מצגות וחומרי הוראה ברמה גבוהה.
  • ידע וניסיון בפיתוח סדנאות, וביצוע הדרכות לסגלי הוראה בתחומים פדגוגיים.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה והוראה מקוונת.
  • כושר ארגון, ביצועיות וניהול פרויקטים.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נכונות לעבודה מאומצת.
  • יכולת גבוהה של עבודה עצמאית ולמידה עצמית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה מיידית.
50% רעננה 13/06/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת התכנית לתואר שני באסטרופיסיקה אקדמי המחלקה למדעי הטבע 50%
  • שמירה על קשר שוטף עם הסטודנטים בתכנית ומתן תמיכה אקדמית ואדמיניסטרטיבית.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של התכנית: מיון וטיפול בהרשמות לתכנית, תכנון היצע הקורסים, תיאומים עם סגל התכנית וכו'.
  • מתן ייעוץ ומידע למתעניינים ומתעניינות בתכנית.
  • ניהול אתר התכנית לתואר שני באסטרופיסיקה.
  • עזרה בפרסום התכנית ובגיוס סטודנטים ותרומות לתכנית.
  • עזרה משלימה בצדדים האקדמיים של הוראת הקורסים לתואר השני באסטרופיסיקה.
  • טיפול בבקשות לשילוב קורסים מאוניברסיטאות אחרות בתכנית הלימודים.
  • טיפול בבקשות לשילוב סמסטר באוניברסיטה בחו"ל לשם שת"פ מחקרי ו/או קורסים במהלך התואר.
  • תואר שני או שלישי בפיסיקה (בפרט בתחום קרוב יחסית לנושאי התכנית).
  • עדיפות לבעלי ניסיון בהוראה אקדמית בפיסיקה.
  • שליטה בעברית ובאנגלית וכושר ביטוי טוב בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר התכנית.
  • יחסי אנוש טובים.

- פרוט התפקיד:
- ניהול שוטף של הפעילויות השונות במסגרת התכנית לתואר השני באסטרופיסיקה, הן מהצד האקדמי והן מהצד האדמיניסטרטיבי, תוך תיאום מלא ושוטף עם ראש התכנית (הנושא באחריות האקדמית הכוללת על התכנית) ועם כל סגל התוכנית.
- תבחן גם האפשרות להשתלב מחקרית במסגרת מרכז המחקר באסטרופיסיקה של האוניברסיטה הפתוחה.
- ניסיון אקדמי רלוונטי והיכרות טובה עם תחומי המחקר בתכנית מהווים יתרון חשוב לתפקיד.
- תחילת עבודה: מיידית.
50% רעננה 16/06/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ העסקה שעתית, כ-130 שעות, נדרשת גמישות.
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
העסקה שעתית, כ-130 שעות, נדרשת גמישות. חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועצ/ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות) מקצועי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים וסטודנטיות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז, וכן סטודנטים וסטודנטיות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.

- תחילת עבודה: מיידית

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מרכז/ת הוראה לקורס: תורת המשחקים 20216 אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מידי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטו'.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • תואר שני לפחות.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס, נא לפרט בפנייה כל זיקה רלוונטית לתורת המשחקים.
  • נסיון בהוראה אקדמית של קורסים מתמטיים עם הקפדה על ריגורוזיות.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.

- מועד כניסה לתפקיד: פברואר 2025.
http://www.openu.ac.il/courses/20216.htm חלקי רעננה 19/06/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה ישירה אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה ישירה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים.
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות ואחריות.

- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת סוציאלי/ת ורכז/ת רווחה והדרכה אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • מדור רווחה והדרכה שבמינהל משאבי אנוש פועל רבות לרווחת עובדי האו"פ, אחראי ומתפעל מגוון רחב של פעילויות הדרכה ורווחה המפורסמות מידי שנה בתכנית הארגונית. במקביל, המדור מלווה ונותן מענה משמעותי בתחום רווחת הפרט, שכולל גם סיוע במיצוי זכויות מול גורמי חוץ.
  • במסגרת התפקיד יינתן מענה משולב הן לנושאים של הדרכה ורווחה ארגונית והן לנושאים של רווחת פרט -ליווי עובדים במצבים של תאונות עבודה, היעדרות ממושכת עקב מחלה, אובדן כושר עבודה, קשיים אישיים ומשפחתיים.
  • העבודה כוללת עבודה אדמיניסטרטיבית רבה, קשר מתמיד עם עובדים ושת"פ עם מחלקות באו"פ וגופים חיצוניים, תפעול פעילויות הרווחה וההדרכה במדור, גביית כספים ואחריות על ניהול הנתונים במערכות הממוחשבות.
מנהלת מדור רווחה והדרכה
  • תואר אקדמי בעבודה סוציאלית - חובה.
  • ניסיון כעובד/ת סוציאלי/ת בארגונים/עמותות.
  • ניסיון בעבודה מול גופים רלבנטיים, כגון: ביטוח לאומי, קרנות פנסיה וחברות ביטוח - יתרון משמעותי.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • סבלנות ואמפתיה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה.
  • זריזות, סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועם ממשקים רבים.
  • יכולת עבודה גבוהה בסביבה ממוחשבת - יישומי אופיס, לרבות אקסל.
  • ראש גדול, יצירתיות, נכונות ליזום ויכולת למידה מהירה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אמינות ודיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נכונות לשעות נוספות ככל הנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.