לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 30 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
משרה קצובה* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" - דובר/ת ערבית אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
  • מתן מענה לפניות מורים וסטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהל התכנית ומשרד החינוך.
  • הערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • תפעול כנסים וארועים מיוחדים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תואר ראשון - יתרון.
  • שליטה מלאה בשפה הערבית - דיבור, קריאה וכתיבה.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות ותקשורת בינאישית מצויינת. יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל - יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת המדור להרשמה מוסדית במרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה
  • ניהול הצוות והמשימות השוטפות של המדור.
  • ניהול הקשר השוטף עם מנהלי מרכזי הלימוד, המוסדות, המכללות והמרחבים.
  • הדרכת אנשי הקשר במוסדות חדשים.
  • טיפול בבקשות חריגות וערעורים.
  • טיפול שוטף בהחלטת דיקנט הלימודים על פתיחת קבוצות לימוד במרכזי לימוד: פתיחת קבוצות, שיבוצי סטודנטים, פיצולי קבוצות וכו'.
  • טיפול בפרויקטים ובקבוצות יחודיות.
  • אחריות על הרשמות ללימודים בפרויקטים מיוחדים.
  • הפקת חשבונות, בדיקתם ואישורם- עבודה למול החשבות.
  • הדרכת עובדים חדשים בנהלי הרשמה ותהליכי עבודה.
  • כתיבה, עדכון נהלים והנחיות הרשמה.
  • הפקת דוחות בקרה.
  • טיפול שוטף בפניות סטודנטים.
  • אחריות על שיפור וייעול תהליכים מקוונים.
מנהלת מרכז ההרשמה
  • תואר ראשון.
  • יכולת ניהול צוות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • מקצועיות.
  • יכולת ניהול משימות שוטפות ומיוחדות וקביעת סדרי עדיפות נכונים.
  • יכולת אדמיניסטרטיבית.
  • הבנה והכרה לעומק של תהליכים כספיים ומחשוביים.
  • כושר ארגון ותיאום.
  • דיוק ותשומת לב לפרטים.
  • יכולת ניהול מקבילי של משימות.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לייעוץ ללימודים אקדמיים יועצ/ת ללימודים אקדמיים אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 30%-50% משרה
  • סיוע לסטודנטים בתכנון לימודיהם כדי לאפשר התנהלות עצמאית ויעילה וסיום מוצלח של מסלול הלימודים: התוויית מהלך לימודים מסודר והצגת חלופות אפשריות, סיוע בתכנון לוח הזמנים האקדמי וליווי בקבלת החלטות מושכלות במהלך הלימודים.
  • רכיבי התפקיד:
  • מתן יעוץ לבחירת קורסים ולתכנון מסלול לימודים למתעניינים ולסטודנטים הלומדים באו"פ לתואר ראשון ולאפיקי מעבר.
  • ליווי פרואקטיבי של סטודנטים בצמתי קבלת החלטות במסלול לימודיהם.
  • סיוע בבניית תכנית לימודים והתוויית מהלך לימודים מוסדר.
  • היכרות מעמיקה עם דרישות תכניות הלימודים השונות והתעדכנות מתמדת בחומרי הידע בנוגע למסלולי הלימודים והקורסים, נהלי האו"פ ובכל מידע אחר הרלבנטי לחייהם האקדמיים של הסטודנטים.
מנהלות אשכול מדעי החברה והרוח/מדעים/ תכניות ומסלולים במחלקת הייעוץ
  • תואר שני - חובה.
  • היכרות עם הלימודים האקדמיים באו"פ - יתרון.
  • רקע בהנחייה - יתרון.
  • יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יוזמה, עצמאות, "ראש גדול", יכולת למידה עצמית, אמינות ולקיחת אחריות.

- כניסה מיידית לתהליך ההכשרה.
- עבודה במשמרות, מתוכן לפחות פעם בשבוע בשעות אחה"צ - ערב.
- גמישות בתוספת/שינוי שעות העבודה בתקופות עומס.
30%-50% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דובר/ת האו"פ מקצועי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
  • במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
  • ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
  • גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
  • ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
  • ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
  • הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
  • ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
  • ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
  • כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
  • מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
  • איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
  • היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
  • היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
  • כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
  • ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
  • יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.

- העסקה בהסכם אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור 70%
  • עריכת תוכן, מבנה ולשון של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלה וריכוז העבודה על הטקסטים הערוכים מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
  • בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון משמעותי.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC, במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • שליטה במערכות הפעלה Windows 10, windows 11.
  • שליטה מלאה בתפעול יישומי 365 Office
  • ידע וניסיון בבניית (Images (Sysprep
  • ניהול GPO ו-Active Directory
  • שליטה מלאה במערכות ניהול תחנות קצה: Microsoft Endpoint Configuration Manager (SCCM) Microsoft Intune- יתרון
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת- Client יתרון.
  • הסמכות - MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית אדמיניסטרטיבי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
  • עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת.
  • גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת הסטודיו לגרפיקה ומעצב/ת ראשי/ת ניהולי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • ניהול צוות גדול של מעצבים ומעמדים גרפיים.
  • גיבוש חזון עיצובי והובלת האסטרטגיה העיצובית של ההוצאה לאור.
  • ניהול פרויקטים עיצוביים רחבי היקף בפרינט ובדיגיטל, תוך ניהול ממשקי העבודה מול גורמי פנים וחוץ.
  • הובלת מגמות חדשות בתחום הספרים הדיגיטליים והאינטראקטיביים.
  • היכרות מעמיקה של פלטפורמות חדשניות בתחומי העיצוב והטקסט בארץ ובחו"ל.
  • מומחיות בתחום דיגיטציית חומרי לימוד: תוכנות, ממשקים, מגמות ופלטפורמות.
  • עבודה עם מגוון תוכנות עיצוב (ADOBE), כולל תוכנות מבוססות AI, כמו Leonardo, Adobe Firefly, Midjourney ואחרות.
  • אחריות על למידה מתמדת ושמירה על עדכניות בעולם העיצוב.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים - חובה.
  • ניסיון מקצועי מוכח ומגוון של חמש שנים לפחות בעיצוב פרינט ודיגיטל - חובה.
  • ניסיון בגיבוש והובלת חזון עיצובי - חובה.
  • ניסיון בשימוש בכלים מבוססי AI - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים רבים מסוגים שונים בו-זמנית - חובה.
  • ניסיון בתחום ההוצאה לאור ותחום הספרים הדיגיטליים - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול אתרי תוכן ופלטפורמות אינטראקטיביות לתכנים - יתרון.
  • ניסיון בתחומים משיקים (תקשורת, פרסום, תסריטאות) - יתרון.
  • היכרות עם תהליכי הנגשת טקסט - יתרון.
  • יכולת הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים לצד העבודה השוטפת.
  • יכולת ניהול תחת עומס.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים.
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • תואר ראשון או בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתקשורת חזותית (עדיפות למוסד אקדמי מוכר).

- המועמדים/ות יתבקשו להציג תיק עבודות בתחומי הפרינט והדיגיטל.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית כספים במערך לימודי החוץ אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות וגביית חובות.
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
  • עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת צוות כספים במערך לימודי החוץ
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
  • שליטה מלאה באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית.
  • דיוק, סדר וארגון.

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.