לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 28 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה במועד אחרון להגשת מועמדות
מנהל/ת שלוחת לימודי הבוקר בתל אביב אדמיניסטרטיבי אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת משרה מלאה. שעות נוספות בהתאם לצורך.
  • עבודה עם ומול לקוחות במאפיינים מיוחדים, באופן צמוד וישיר
  • ניהול יחידה עסקית בכלל ההיבטים (שיווק, פרסום קידום וכו')
  • עבודה מול אמנים ומרצים, כולל ליווי מקיף של הקשר מולם ועימם
  • אחריות ישירה לתפעול מרכז הלימוד (בית איילה) ושל קורסי בוקר בתל אביב במרכזים נוספים
מנהלת בית ספר אסכולות
  • תואר ראשון -עדיפות למדעי הרוח/מדעי המדינה, תואר שני- יתרון
  • נסיון ניהולי ומקצועי בתחום תרבות הפנאי או המקביל לו
  • הבנה שיווקית ויכולת לעבודה עצמאית ולניהול יחידה עסקית בכל המובנים
  • יכולת הטמעת שינויים בתהליכי עבודה
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- Office
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת לעבודת צוות
  • אסרטיביות, סדר וארגון ברמה גבוהה, יצירתיות אישית
  • משמעת עצמית גבוהה , חריצות ויכולת הכלה של עשייה נרחבת בו זמנית
עבודה במהלך 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך. פעם בשבוע/שבועיים נדרשת עבודה בשעות הערב המוקדמות.
נדרשת זמינות מיידית
משרה מלאה. שעות נוספות בהתאם לצורך. תל אביב 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית החלפה לחל"ד מנהל/ת פדגוגי/ית הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות 70% משרה
  • ניהול פדגוגי של צוות מורי בית הספר הכולל: פיתוח ובקרה על תכני הלימוד השונים, גיוס, שיבוץ, הכשרת מורים וליוויים השוטף, פיקוח ובקרה במספר מרכזי לימוד על הפן המקצועי ופיתוח בתחום הפדגוגי.
מנהל בית ספר דיאלוג
  • נסיון בהוראה שפה זרה למבוגרים (עדיפות אנגלית) - חובה
  • הכשרה בהוראת שפה שנייה כשפה זרה (עדיפות לאנגלית) - חובה
  • תואר ראשון- חובה, יתרון בתחום החינוך , תינתן עדיפות לבעלי/ות תואר שני
  • עברית ואנגלית ברמת שפת אם- חובה
  • יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיביות, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, יכולת עבודה תחת לחץ, אוריינטציה פדגוגית, יחס אדיב, שירותי ומכירתי וסבלנות כלפי הלקוח
  • יכולת שימוש בכלים דיגיטליים בהוראה
  • דע בהפעלת תוכנות ומערכות מיחשוב
  • נדרשת ניידות
  • ידע בשפות נוספות (עדיפות לערבית/רוסית/ספרדית)- יתרון
שעות העבודה- בקרים/אחה"צ/ערב משולב ובתיאום מראש.
זמינות לתחילת עבודה באוקטובר
70% משרה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
  • תואר שלישי בקולנוע
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית
  • יכולת הובלת תחום הקולנוע באוניברסיטה הפתוחה. פיתוח ועדכון של קורסים בתחום תיאוריות קולנועיות, היסטוריה של הקולנוע והמבע הקולנועי, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון
נא לשלוח לכתובת המייל film_studies@openu.ac.il:
-קורות חיים, רשימת פרסומים ודוגמת פרסום אקדמי
-מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה הפתוחה
-ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי
-שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת זו
http://academic.openu.ac.il/arts/cinema/Pages/default.aspx רעננה 15/01/2019
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית לחצי שנה החלפה לחל"ד רפרנט/ית כספים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים
  • הפקת חשבוניות וגביית חובות
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות
  • ממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה
מנהלת תחום כספים מעל"ה
  • תואר ראשון או סטודנטים/ות לקראת סיום תואר בכלכלה/מנהל עסקים
  • שליטה מלאה באקסל
  • אוריינטציה למערכות מידע
  • יכולת אנליטית
  • דיוק סדר וארגון
ידרשו שעות נוספות לפי צורך
נדרשת זמינות מיידת לתחילת עבודה
מלאה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית לכשנה מפעיל/ת שידור טכנולוגי שה"ם - יחידת וידאו ואולפנים חלקי - 80% משרה
  • תפעול שידורים חיים מאולפני הוידאו בכל המערכות הטכנולוגיות המשדרות
  • דיווח תקלות וטיפול בהן במהלך השידור החי
  • תמיכה, התקנות, גיבויים, וטיפול בתקלות
  • ידע טכני בתחום וידאו דיגיטאלי , הכרות של פורמטים וסטנדרטים בוידאו דיגיטלי ומערכות משדרות
  • נסיון בתפעול מחשבים וציוד טכני
  • הכרות עם מערכות הפעלה ל PC, MAC ומכשירים ניידים ובחומרת מחשוב
  • יחסי אנוש טובים
  • עבודה בתנאי לחץ, דייקנות, יכולת לימוד מהירה
4 ימי עבודה בשעות 14:30-21:30 לעיתים גם במשמרות בוקר 08:00-16:30. ימי שישי עפ"י צורך.
כניסה מיידית לתפקיד
חלקי - 80% משרה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ספרן/ית יעץ בחצי משרה אדמיניסטרטיבי ספרייה חצי משרה
  • יעץ אישי ומקוון בחיפושי מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע אקדמיים.
  • הדרכת קוראים בשימוש בספרייה לרבות במשאבים מתוקשבים.
  • שעות העבודה: ימים ד', ה': 15:00 - 19:30; יום ו': 8:30 - 13:00; יום נוסף (א', ב' או ג'): 8:30 - 16:00.
מנהלת מדור יעץ והדרכות
  • ספרן/ית בעל/ת תואר שני ממוסד אקדמי מוכר, או בשלבי סיום התואר.
  • ניסיון בעבודת יעץ, באחזור מידע בקטלוגים ובמאגרי מידע מקוונים.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • גישה שירותית ,יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבודה בצוות.
כניסה מיידית לתפקיד חצי משרה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת ליחידה לאנגלית אקדמי היחידה לאנגלית מלאה
  • היחידה לאנגלית באוניברסיטה הפתוחה עוסקת בהוראת אנגלית אקדמית לסטודנטים לקראת השגת רמת "פטור", בחמש רמות של קורסים.
  • האוניברסיטה הפתוחה היא מוסד להוראה מרחוק; חמרי הלימוד המודפסים או הדיגיטליים נשלחים לסטודנט ומפגשי הנחיה מתבצעים פנים אל פנים במרכזי לימוד ברחבי הארץ או באופן וירטואלי באמצעים טכנולוגיים שונים.
  • אחריות על כ-60 עובדי היחידה: מרכזי הוראה, מנחים, ועובדים מנהליים.
  • ניהול ההוראה השוטפת ותהליכי עדכון תקופתיים של הקורסים, לרבות באמצעים טכנולוגיים.
  • תמיכה בשיפור יכולת הסטודנטים להתבטא בכתיבה באנגלית בפורומים אקדמיים ובעבודות אקדמיות בתארים מתקדמים, בין השאר על בסיס אימוץ, הטמעה ושימוש באמצעים טכנולוגיים חדשים, ובפרט במסגרת הוראה מרחוק.
  • ייזום וניהול מחקר יישומי, לעיתים על בסיס מענקי מחקר חיצוניים או בשיתוף פעולה עם צוותי יחידות לאנגלית באוניברסיטאות אחרות, לטיוב ההוראה ולפיתוח אמצעים פדגוגיים וטכנולוגיים תומכי הוראה.
משנה לנשיא לעניינים אקדמיים
  • תואר שלישי רלוונטי להוראת אנגלית
  • תואר שני בהוראת אנגלית
  • ניסיון בניהול צוות
  • מיומנות בכתיבה דידקטית באנגלית
  • ניסיון בהתאמה, הטמעה ושימוש בכלים טכנולוגיים חדישים בהוראה, ונכונות ליזום ולהוביל תהליכי אימוץ כלים מסוג זה.
  • ניסיון בייזום וביצוע של מחקרים יישומיים, בפרט תוך שיתוף פעולה בין מוסדות אקדמיים- יתרון
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות בהנעת וניהול עובדים, סדר, דיוק ויצירתיות.
מועד כניסה לתפקיד: מיידי, העסקה בהסכם אישי.
יש לצרף קורות חיים ומכתב מלווה. כמו כן, על המועמד/ת לדאוג כי שני מכתבי המלצה יישלחו בהקדם, ישירות על ידי הממליצים, לכתובת hr@openu.ac.il
מלאה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה פרויקטלית זמנית לשנתיים רכז/ת ביצוע מקצועי מחלקת אחזקה בינוי ונכסים מלאה
  • תכנון והכנת כתבי כמויות לעבודות בינוי, הצטיידות וכיו"ב.
  • תכנון תקציב ומעקב אחר ביצוע (תכנון מול ביצוע), עמידה ביעדים וביצוע בקרה שוטפת.
  • תאום ביצוע עבודות בתחומי בינוי ותשתיות ( חשמל, אינסטלציה, מיזוג אויר, נגרות, ריהוט, הצטיידות וכיו"ב) בשת"פ עם הגורמים הרלונטיים בתחומים השונים במחלקה ומחוצה לה.
  • ניהול, פיקוח ובקרה לשירותים הניתנים ע"י קבלנים בתחומים השונים בקרית האו"פ ובמרכזי לימוד ובשיתוף מול הגורמים הרלונטיים במחלקה ומחוצה לה.
  • נכונות למשרה מלאה הכוללת נסיעות ועבודה מאומצת עם שעות נוספות.
מנהל מרכז בינוי אחזקה משק ונכסים
  • בעל הכשרה פורמלית במקצועות הבינוי- הנדסאי/ת בניין/ הנדסאי/ת אדריכלות
  • לפחות 3 שנים נסיון בניהול פרויקטים בתחום הבינוי.
  • יכולת ביצוע מוכחת בניהול וביצוע עבודות בינוי אחזקה ותשתיות.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים, בקרה על צוותי עובדים.
  • ידע עם תוכנות האופיס, הדקל ואוטוקאד
  • הוצאת דו"חות מעקב ברמה שבועית
  • יוזמה, חריצות, יצירתיות בניהול מצבי משבר
  • יכולת עבודה תחת עומס ולוחות זמנים צפופים
  • יכולת ארגון דיוק וירידה לפרטים
  • אוריינטציה שירותית גבוהה
מלאה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת למשרה זמנית אדמיניסטרטיבי היחידה לטיפול בסטודנטים עם לקויות למידה מלאה
  • סיוע ותמיכה בסטודנטים עם לקויות למידה, הפרעת קשב וריכוז וקשיים קוגניטיביים נוספים
  • קריאה וסיכום אבחונים
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה והתאמת תנאי בחינה
  • עבודה בשיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והסגל המנהלי בארגון
מנהלת היחידה לסטודנטים עם לקויות למידה
  • בעל/ת תואר שני בלקויות למידה
  • שליטה גבוהה בקריאה וניתוח של אבחונים
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת בלקויות למידה או הפרעת קשב
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת טובה מאוד לעבודה בצוות
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון
נדרשת כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת סוציאלי/ת ורכז/ת רווחה אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • מדור רווחה אחראי לפעילויות הרווחה באו"פ. העבודה כוללת ריכוז ותפעול תכנית הרווחה השנתית, שמחולקת לשני תחומים עיקריים:
  • רווחת פרט: קשר עם יולדות, לווי ופתרון בעיות במצבי חולי ו/או אובדן כושר עבודה מול גופי הביטוח השונים (ביטוח לאומי, קרנות פנסיה ועוד) ביקורי חולים, טיפוח הקשר עם גימלאי האו"פ ועוד.
  • רווחה ארגונית: יום גיבוש, מסיבת פורים, קייטנות, הצגות, מועדון טרם בכורה, מכירות ועוד.
  • העבודה כוללת עבודה אדמיניסטרטיבית רבה, קשר מתמיד עם עובדים ושת"פ עם מחלקות באו"פ וגופים חיצוניים. תפעול פעילויות הרווחה במדור, גביית כספים, אחריות על ניהול הנתונים במערכות הממוחשבות כולל שותפות בהקמת מערכת רווחה.
  • שותפות במיזמים של תרומה לקהילה.
מנהלת מחלקת כח-אדם
  • תואר אקדמי בעבודה סוציאלית- חובה
  • ניסיון כעובד/ת סוציאלית בארגונים/עמותות
  • ניסיון בעבודה מול גופים רלבנטיים כגון ביטוח לאומי , קרנות פנסיה וחברות ביטוח- יתרון
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
  • סבלנות ואמפתיה
  • יכולת ביטויי גבוהה בכתב ובעל-פה
  • זריזות ודיוק בעבודה
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועם ממשקים רבים
  • יכולת עבודה גבוהה בסביבה ממוחשבת - יישומי אופיס, בדגש על אקסל
  • ראש גדול, יצירתיות, נכונות ליזום ויכולת למידה מהירה
נדרשת כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה 16/11/2018
  • רק פניות מתאימות תענינה