לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 33 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת שיווק ותקשורת אדמיניסטרטיבי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • התפקיד כולל השתלבות בצוות המינהל, תוך שימת דגש על תכני שיווק, יח"צ ודוברות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית לראשת המינהל בפעילות השוטפת: ניהול יומן ותיאום פגישות, סיוע בתכנון לוחות זמנים.
  • מענה טלפוני וקבלת קהל.
  • הכנת חומרים לפרזנטציות ומעקב אחר פרויקטים.
  • איסוף וניתוח נתונים ממחלקות שונות, יצירת סיכומים והפקת דוחות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקות השונות במינהל, הכוללת סיוע בפרויקטים שיווקיים ותקשורתיים, טיפול בהזמנות רכש, טיפול בחשבוניות וביצוע מעקב תקציב, ארגון אירועים ופעילות המינהל, מתן תמיכה טכנית במערכות השונות.
  • סיוע בהפקת תכנים שיווקיים וחומרים פרסומיים מגוונים כגון ניוזלטרים, הודעות ותזכורות.
  • עבודה מול ממשקים חיצוניים (ספקים, משרדי פרסום, דיגיטל) לצד מחלקות פנימיות באו"פ.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • תואר ראשון או במהלך לימודים בתחומים הרלוונטיים- יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה.
  • שליטה מעולה בכלי Office, לרבות Google Drive ,Excel ו-PowerPoint.
  • ניסיון בעבודה עם רשתות חברתיות, ליווי קמפיינים ופלטפורמות דיגיטליות שונות - יתרון.
  • יכולת מעולה בכתיבה שיווקית, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • חשיבה יצירתית.
  • סדר, ארגון ויכולת לתעדף משימות בצורה יעילה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה דינמית.
  • גישה פרואקטיבית, שירותיות ויכולת התמודדות עם משימות מגוונות, לרבות משימות שוטפות ואינטנסיביות.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת תקשורת גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות.

- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה 23/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "אנגלית מתקדמים א" - במסלול תיכון אקדמי- מרכז הוראה היחידה לאנגלית כשפה בינלאומית חלקי
  • ריכוז ההוראה בקורס אנגלית לתלמידי תיכון, שיילמד במסגרת: "סמסטר ראשון בתיכון".
  • הכנת חוברות הקורס, מטלות ובחינות מדי הפעלה של הקורס.
  • תמיכה בסטודנטים ובסטודנטיות, ובכלל זה: בקרת בדיקת מטלות, הנחייה טלפונית, מעקב אחר אנליטיקות הלמידה, ליווי ותמיכה בסטודנטים ככל הנדרש.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו, פעילות שוטפת בפורום הקורס.
  • השתתפות פעילה בפעילויות היחידה לאנגלית כשפה בין-לאומית.
  • הדרכה וליווי פדגוגי של צוות המורים.
  • תואר שני בהוראת השפה האנגלית (או בתחום רלוונטי).
  • בקיאות בתכנים של הקורס.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת מוכחת בפיתוח מערכי שיעור, מצגות וחומרי הוראה ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה והוראה מקוונת.
  • יחסי אנוש מצוינים, יוזמה ויכולת עבודה בצוות.
  • ניסיון בהוראת אנגלית בתיכון - יתרון.
  • ניסיון בהכשרת מורים בתחומי האנגלית - יתרון.

- תחילת העבודה נדרשת באופן מידי (לצורך ביצוע ההתאמות בקורס).
- קליטת המועמד/ת מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- העסקה מותנית בפתיחת קבוצת הלימוד.
- הקורס הוא שנתי.
- בהגשת המועמדות יש לשלוח קו"ח והמלצות.
חלקי רעננה 23/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דובר/ת האו"פ מקצועי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
  • במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
  • ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
  • גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
  • ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
  • ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
  • הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
  • ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
  • ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
  • כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
  • מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
  • איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני- יתרון .
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
  • היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
  • היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
  • כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
  • ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
  • יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.

- העסקה בהסכם אישי- נספח א להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה רעננה 23/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "אנגלית לכלכלה, ניהול וחשבונאות - מתקדמים ב"- במסלול תיכון אקדמי- מרכז הוראה היחידה לאנגלית כשפה בינלאומית חלקי
  • ריכוז ההוראה בקורס אנגלית לתלמידי תיכון, שיילמד במסגרת "סמסטר ראשון בתיכון".
  • הכנת חוברות הקורס, מטלות ובחינות מדי הפעלה של הקורס.
  • תמיכה בסטודנטים ובסטודנטיות, ובכלל זה: בקרת בדיקת מטלות, הנחייה טלפונית, מעקב אחר אנליטיקות הלמידה, ליווי ותמיכה בסטודנטים ככל הנדרש.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו, פעילות שוטפת בפורום הקורס.
  • השתתפות פעילה בפעילויות היחידה לאנגלית כשפה בין-לאומית.
  • הדרכה וליווי פדגוגי של צוות המורים.
  • תואר שני בהוראת השפה האנגלית (או בתחום רלוונטי).
  • בקיאות בתכנים של הקורס.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת מוכחת בפיתוח מערכי שיעור, מצגות וחומרי הוראה ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה והוראה מקוונת.
  • יחסי אנוש מצוינים, יוזמה ויכולת עבודה בצוות.
  • ניסיון בהוראת אנגלית בתיכון - יתרון.
  • ניסיון בהכשרת מורים בתחומי האנגלית - יתרון.

- תחילת עבודה נדרשת באופן מיידי (לצורך ביצוע ההתאמות בקורס).
- קליטת המועמד/ת מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- העסקה מותנית בפתיחת קבוצת הלימוד.
- הקורס הוא שנתי.
- בהגשת המועמדות יש לשלוח קו"ח והמלצות.
חלקי רעננה 23/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "התנהגות ארגונית מיקרו" (10430) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה לניהול ולכלכלה
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות. יתרון לבעלי ניסיון.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • גיוס המנחים בקורס והכשרתם, כולל בקרה על איכות ההוראה, ביקור במפגשי הנחיה, קיום מפגשי מנחים שנתיים ועדכון הידע הרלוונטי להוראת הקורס.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • מתן ייעוץ לסטודנטים.
  • סיוע בתהליכי עדכון ושכתוב של הקורס במידת הצורך.
  • נטילת חלק פעיל בפעילויות ובאירועי המחלקה לניהול וכלכלה.
  • מומחיות בנושאי הקורס.
  • תואר שלישי בתחום רלוונטי או לקראת סיום דוקטורט.
  • מצוינות בהוראה- כישורי הוראה מוכחים ומעולים, כולל משובי הוראה מצטיינים.
  • יכולות עבודה גבוהות עם טכנולוגיות למידה. יתרון לבעלי ניסיון.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה. עדיפות לבעלי ניסיון בכתיבה אקדמית דידקטית.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת טובה לעבוד בצוות.
  • שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת טובה לעבוד בצוות.

- על המועמדים/ות להגיש את המסמכים הבאים:
1. מסמך קורות חיים מעודכן.
2. מכתב מלווה מפורט המתאר את תפיסת העולם של המועמד/ת ביחס לתפקיד המבוקש וכיצד הרקע של המועמד/ת מכין אותם למילוי התפקיד בהצלחה. ניתן להוסיף במכתב גם כל מידע אחר שיסייע לוועדת האיתור להעריך את המועמדות.
3. משובי הוראה מהשנתיים האחרונות בכל הקורסים של המועמד/ת.
- מועמדים/ות שיעברו את שלב המיון הראשון על סמך מסמך קורות החיים, המשובים והמכתב המלווה המפורט, יתבקשו לדאוג למשלוח של שני מכתבי המלצה תוך שבועיים, ומסמכים נוספים על-פי הנחיות ספציפיות שיישלחו אליהם.
https://www.openu.ac.il/courses/10430.htm רעננה 15/06/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "חלוקה הוגנת" (22962) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
ראש/ת המחלקה האקדמית.
  • תואר שלישי במדעי המחשב, מתמטיקה או בתחום קרוב.
  • ידע בתורת המשחקים החישובית/בחירה חברתית חישובית- יתרון.
  • הכרות מוקדמת עם פייתון - יתרון.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.

- מועד העסקה: החל מסמסטר 2026א.
- נושאי הקורס:
פונקציות בחירה, יחסי העדפה, הערכות, חלוקה פרופורציונלית, חלוקה ללא קנאה, יעילות, העדפות אורדינליות, חלוקה הוגנת בקרוב, גרף קנאה, 1EF, EFX, חלוקה מיטבית של חפצים בדידים, תכנות לינארי בשלמים, חלוקה הוגנת עם שיתופים, חלוקה הוגנת עם כסף, חלוקת שכר דירה, אלגוריתמים מגלי אמת, איזון תקציבי, חלוקה בהגרלה.
חלקי רעננה 26/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2025ג מרכז/ת הוראה לקורס: "תורת הקודים" (20296) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה וחוברת הקורס מידי סמסטר שבו הקורס מופעל.
  • בדיקת בחינות.
  • יעוץ לסטודנטים.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • תואר שני לפחות במתמטיקה או במדעי המחשב.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • ניסיון בהוראה אקדמית של קורסים מתמטיים, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.

- הקורס מוצע פעם בשנה בסמסטר קיץ בלבד.
https://www.openu.ac.il/courses/20296.htm חלקי רעננה 20/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית אדמיניסטרטיבי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
  • עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת.
  • גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת הסטודיו לגרפיקה ומעצב/ת ראשי/ת ניהולי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • ניהול צוות גדול של מעצבים ומעמדים גרפיים.
  • גיבוש חזון עיצובי והובלת האסטרטגיה העיצובית של ההוצאה לאור.
  • ניהול פרויקטים עיצוביים רחבי היקף בפרינט ובדיגיטל, תוך ניהול ממשקי העבודה מול גורמי פנים וחוץ.
  • הובלת מגמות חדשות בתחום הספרים הדיגיטליים והאינטראקטיביים.
  • היכרות מעמיקה של פלטפורמות חדשניות בתחומי העיצוב והטקסט בארץ ובחו"ל.
  • מומחיות בתחום דיגיטציית חומרי לימוד: תוכנות, ממשקים, מגמות ופלטפורמות.
  • עבודה עם מגוון תוכנות עיצוב (ADOBE), כולל תוכנות מבוססות AI, כמו Leonardo, Adobe Firefly, Midjourney ואחרות.
  • אחריות על למידה מתמדת ושמירה על עדכניות בעולם העיצוב.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים - חובה.
  • ניסיון מקצועי מוכח ומגוון של חמש שנים לפחות בעיצוב פרינט ודיגיטל - חובה.
  • ניסיון בגיבוש והובלת חזון עיצובי - חובה.
  • ניסיון בשימוש בכלים מבוססי AI - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים רבים מסוגים שונים בו-זמנית - חובה.
  • ניסיון בתחום ההוצאה לאור ותחום הספרים הדיגיטליים - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול אתרי תוכן ופלטפורמות אינטראקטיביות לתכנים - יתרון.
  • ניסיון בתחומים משיקים (תקשורת, פרסום, תסריטאות) - יתרון.
  • היכרות עם תהליכי הנגשת טקסט - יתרון.
  • יכולת הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים לצד העבודה השוטפת.
  • יכולת ניהול תחת עומס.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים.
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • תואר ראשון או בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתקשורת חזותית (עדיפות למוסד אקדמי מוכר).

- המועמדים/ות יתבקשו להציג תיק עבודות בתחומי הפרינט והדיגיטל.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.