לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 34 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מנתח/ת מערכות מקצועי שה"ם מלאה
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים.
  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
  • שימוש בכלי AI בתהליך האפיון.
  • האפיון מתבצע במתודלוגיית אג'ייל.
מנהל צוות אפיון מערכות בשה"ם
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט.
  • ניסיון שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
  • עדיפות להיכרות עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
  • ניסיון בעבודה עם כלי AI. בתהליך האפיון
  • יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
  • עדיפות להכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
  • יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות לקוחות למוקד הפניות והמידע בחיפה שרות לקוחות/שרות מוכר מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקד הפניות בחיפה ולקבל מימון ללימודים אקדמיים. במסגרת התפקיד:
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • כושר ביטוי מעולה.
  • מה תקבלו?
  • עבודה בסביבה נעימה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
  • אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים/ות.
  • מחכים רק לכם/ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.

חלקי חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות במוקד הפניות והמידע בחיפה ניהולי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) מלאה
  • ניהול אישי ומקצועי של נציגים.
  • הנעת נציגים לעמידה ביעדים, תוך פיקוח ובקרה על רמת ביצועיהם ומקצועיותם.
  • הפקה וניתוח דוחות.
  • ניהול ישיבות צוות וביצוע הדרכות אישיות וקבוצתיות.
  • גיוס וקליטת נציגים חדשים.
  • טיפול במכתבי תודה/ תלונות ובבירורים מול מחלקות האו"פ.
  • אחריות על משימות רוחביות / ניהול פרויקטים נוספים בתפקיד.
  • גיבוי אחמ"שיה.
  • אחריות מנהל/ת תורן/ית.
מנהלת מוקד הפניות והמידע
  • ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה.
  • ניסיון במתן שירות בתקשורת כתובה - חובה.
  • ניסיון ניהולי במוקד טלפוני - יתרון.
  • ניסיון בהדרכה/ חניכה במוקד טלפוני - יתרון.
  • תקשורת בינאישית מצויינת ותודעת שירות גבוהה.
  • אוריינטציה שירותית.
  • יכולת פיתוח והנעת צוות.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות.
  • תכנון, ארגון ומחוייבות לביצוע.
  • ניהול ביצועים.
  • ראייה מערכתית.
  • ניהול קונפליקטים.
  • חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים.

- נכונות לגמישות במתן שעות נוספות לפי הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה חיפה 25/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במסגרת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" לשנת תשפ"ו מנחים/ות לקורס: "מבוא למדעי המחשב ושפת JAVA א - במסלול תיכון" (11203) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הקורס דן בנושאים בסיסיים ויסודיים במדעי המחשב, בפתרון בעיות, בכתיבת אלגוריתמים וניתוחם ובעקרונות התכנות. הגישה התכנותית הנלמדת היא תכנות מונחה עצמים (‏Object Oriented Programming - OOP‎)‏ באמצעות שפת התכנות Java. פירוט בקטלוג קורסי האו"פ.
  • המנחה בתוכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" מהווה גשר אקדמי ופדגוגי בין האו"פ לבין המורים בבית הספר.
  • עיקר התפקיד הוא ללוות, לתמוך וגם לבקר את פעילות המורים לאורך שנת הלימודים בבית הספר. חלק מהמורים מלמדים בתיכונים של החינוך הערבי ונדרש סיוע בתיווך הקורס לדוברי ערבית. התפקיד כולל:
  • תמיכה בהנגשת הקורס לדוברי ערבית (סטודנטים ומורים מהחינוך הערבי).
  • הנחייה במפגשי ההשתלמות למורי התוכנית (בזום/פרונטלית).
  • ליווי ותמיכה שוטפת בקבוצת המורים לאורך השנה.
  • סיוע בפעיליות השונות של צוות ההוראה בקורס.
  • בקרה על תפקודם של מורי התוכנית (מבחינת העברת התכנים ובדיקת המטלות).
  • סיוע בבדיקת הבחינות.
  • סיוע בפעילויות השונות של צוות ההוראה בקורס.
המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב
  • תואר שני במדעי המחשב.
  • שליטה מלאה בערבית - דיבור וכתיבה.
  • בקיאות בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות טובה.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל שאול פינקרפלד בכתובת shaulp@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
חלקי רעננה 30/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור יעץ והדרכה מקצועי ספרייה 70%
  • מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
  • פיתוח והדרכות ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
  • יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
  • היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.

-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לפיתוח וההוצאה לאור מעצב/ת גרפי/ת מקצועי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • הסטודיו של ההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה מחפש מעצב/ת גרפי/ת יצירתי/ת ודינמי/ת לתפקיד המשלב עיצוב קלאסי לדפוס ועימוד ספרים עם עבודה חדשנית בעולם הדיגטל והשיווק, כולל שימוש מתקדם בכלי AI. במסגרת התפקיד:
  • עיצוב ספרים, חוברות, כריכות ומוצרים שיווקים.
  • פיתוח חוויות משתמש ותוצרים מותאמים לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט וקמפניים דיגטליים.
  • שימוש בכלי AI ליצירת רעיונות, קונספטים, סקיצות, תמונות ותוצרים משלימים (Midjourney, Firefly, ChatGPT וכד').
  • עבודה מול צוותי תוכן, שיווק והפקה.
מנהלת הסטודיו לעיצוב גרפי
  • שליטה מלאה בתוכנות (InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe)- חובה.
  • ניסיון מוכח בעיצוב לדפוס (עיבוד ספרים, חוברות, כריכות) - חובה.
  • תואר ראשון בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית ממוסד מוכר - יתרון משמעותי.
  • ידע מעשי עם כלי עריכת וידיאו (After Effects/Premiere) - יתרון.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
  • יכולת מחקר, עבודה עצמאית, יצירתיות וסקרנות מקצועית.
  • מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות בתחום מתחדש ודינמי.
  • ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.

- תחילת העסקה- מיידי.
- חובה לצרף קישור לתיק עבודות מעודכן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת הפנים ארגוני בלימודי תעודה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • תפעול לוגיסטי של קורסים המתבצעים למגזר העסקי הכולל מרכיבים אדמיניסטרטיביים ומתן שירות ללקוחות עסקיים בפריסה ארצית.
  • אחריות כוללת על מהלכו התקין של הקורס מתחילתו ועד סופו כולל מתן מענה ללקוחות ופתרון בעיות.
  • מתן מענה כולל לצוותי הוראה ולמערכי ההדרכה השונים האחראים על קיום הפעילות מטעם הלקוח.
  • נוכחות בפתיחות וסגירות קורסים.
  • ביצוע משובים.
  • ליווי טכני של קורסים המתקיימים בזום.
מנהלת השלוחה הפנים ארגונית בלימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים / הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, יחסי אנוש מצויינים, אחריות וחריצות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- נדרשת גמישות בשעות וזמינות לעבודה בשעות הערב לפחות פעמיים בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

הקורס מוצע להוראה בסמסטרים א'+ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "שיח התקשורת" (10758) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת חלקי
  • ניהול צוות המנחות/ים של הקורס.
  • כתיבה, עדכון במערכות האו"פ ובדיקה של המטלות והבחינות מדי סמסטר הפעלה של הקורס.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס ובתיאומים עם המנחות/ים.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • הטמעת הקורס המשוכתב וליווי הכשרת צוות הקורס לגביו.
  • תואר שני לפחות בתקשורת/סוציולוינגוויסטיקה (או בתחומים משיקים).
  • ידע עדכני, מקיף ומעמיק בנושאי הקורס.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה.
  • יכולת ארגון והנחיה.
  • נסיון בהוראה אקדמית. נסיון קודם בהוראת קורסים בתקשורת באו"פ - יתרון.

- מועד כניסה לתפקיד: מרץ 2026 (והכנת הקורס כנדרש).
https://www.openu.ac.il/courses/10758.htm חלקי רעננה 27/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* תומכ/ת טכני/ת בבחינות אדמיניסטרטיבי מינהל המיחשוב לפי שעות
  • מתן תמיכה טכנית לסטודנטים וסטודנטיות של האוניברסיטה הפתוחה הן במהלך בחינות מקוונות והן לנבחנים במערכת TomaeTest.
מנהלת מדור פיתוח הדרכה והטמעת מערכות מיחשוב
  • ניסיון במתן תמיכה טכנית למשתמשים.
  • הכרות וניסיון מעשי בעבודה במערכת הפעלה Windows, הכרות עם IOS יתרון.
  • ידע נרחב בתחומים הבאים: Windows 10/11, Office 2016/365, Adobe Acrobat.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.

1. ימי העבודה משתנים בהתאם לתקופות הבחינות, בין השעות 10:00-20:30, נדרשת גמישות בשעות בהתאם לצורך.
2. העבודה במרבית הימים היא מהבית, למעט מועדי בחינות המתקיימות במרכזי הבחינות השונים.
3. בהתחברות מרחוק יש צורך בציוד מתאים לפי הפירוט הנ"ל:
- מחשב עם מערכת הפעלה Windows 11.
- מערכת ההפעלה צריכה להיות מעודכנת בעדכוני Microsoft שוטפים.
- חיבור אינטרנט יציב.
- תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת.
- לפחות 8 GB זכרון RAM (זכרון פנימי במחשב).
- טלפון חכם הכולל אפשרות להתקין יישום הזדהות, וחשבון Google.
4. *משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.