לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מרכז/ת הוראה לקורס: "מבוא לקולנוע דוקומנטרי - מבט פנורמי" (10859) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה לספרות, לשון ואמנויות חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס ותיאומים עם המנחים.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • בעל/ת תואר שני לפחות בתחום לימודי קולנוע.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • בעל/ת ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026א.
https://academic.openu.ac.il/arts/cinema/pages/courses.aspx חלקי רעננה 26/03/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תחום הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • הכנה ומשלוח ערכות לימוד לסמסטר (פריסה, אריזה, איסוף, משלוח), העברתן למחסן לצובר לאחסנה, כולל החזרת ערכות לסטודנטים.
  • טיפול בהוצאת ספרים מהמחזור בעקבות שינויים בקורסים.
  • הכנת תעודות לטקס חלוקת תארים.
  • טיפול במשלוח חומר לימוד למרכזי הלימוד, כולל סיוע בטיפול במשלוחי חו"ל וביצוע בקרה מדגמית בתהליך העבודה.
  • חלוקת משימות לצוות עובדי ההפצה, הנעת עובדים ועמידה ביעדים.
  • מתן עזרה בתהליך העבודה לפי הנדרש (פריסה).
  • סיוע במשימות השונות במחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
  • מתן מענה טלפוני לפניות סטודנטים.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרויקטים ולקוחות פנימיים .
מנהלת צוות תפעול הפצה
  • ניסיון תפעולי קודם.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת.
- עבודה בימי שישי וגמישות למתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מלגות במדור לסיוע כלכלי אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים מלאה
  • המדור לסיוע כלכלי של דיקנט הסטודנטים באו"פ אמון על הענקת מלגות לסטודנטים הלומדים באו"פ. בבסיס העשיה של המדור עומד הרעיון של מתן סיוע כלכלי לסטודנטים נזקקים המתקשים כלכלית לממן את שכר הלימוד שלהם באוניברסיטה הפתוחה. כחלק מעבודת המדור, מוגשות במסגרת תכנית "אלף המלגות" שלוש פעמים בשנה מלגות למתעניינים/סטודנטים חדשים אשר ידם אינה משגת בכדי לאפשר לימודים אקדמיים.
  • רכז/ת התכנית - הגורם המוציא לפועל של התהליך בשלמותו החל משלבי הפרסום ועד הענקות בפועל.
  • בנוסף, נדרש ניהול מקצה לקצה של פרויקטים מיוחדים הנדרשים מהמדור כגון טיפול בקולות קוראים להגשת בקשות סיוע כלכלי, וטיפול בסטודנטים מאוכלוסיות מיועדות לקבלת מלגה.
  • רכיבי התפקיד:
  • טיפול שוטף בבקשות למלגת סיוע כלכלי בתכנית, בכל ההיבטים והשלבים של הבקשות בשלושת המועדים בהתאם לסמסטרים השונים.
  • הזנת מלגות והפקת דוחות שוטפים וביצוע מעקב.
  • הקמת מועדים של בקשות מלגה ופרסומם במדיות השונות.
  • קשר מיטבי ורציף עם גורמים שונים באו"פ כגון: שיווק, פרסום, דוברות וכו'
  • קשר שוטף עם מחלקות האו"פ, מרכזי לימוד וסטודנטים בכל אמצעי המדיה בכדי לעודד הגשה ולמקסם חשיפה לתכנית.
  • פעילות שוטפת במדור לסיוע כלכלי, סיוע רציף לרכזי/ות המדור ועבודה משותפת על המשימות לאורך השנה לרבות טיפול בקולות קוראים למלגות מיוחדות ע"פ תיעדוף הנהלה מעת לעת וטיפול בחלוקת מלגות מיוחדות בעלות ייעוד ספציפי.
מנהלת מדור סיוע כלכלי
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי הדורש דיוק ותשומת לב בקריאת נתונים - חובה.
  • מודעות חברתית ורגישות לצורך ראייה רחבה של צרכים ומצוקות של מבקשי המלגות.
  • יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב.
  • יכולת עבודה מיטבית בצוות.
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשב כולל word ואקסל .
  • הכרות טובה עם מערכות האו"פ, אורקל ואפקס - יתרון
  • יכולת להתמודד עם לחץ בעבודה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- כניסה לתפקיד: אפריל/מאי 2025 ולאחר קבלת אישור קול קורא ממשרד החינוך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום אחסון וגיבוי מערכתיים מקצועי מינהל המיחשוב מלאה
  • אחריות כוללת על תחום אחסון וגיבוי באתר הראשי, באתר DR ובמערכות בענן.
  • ניהול ותפעול שוטף של:
  • - מערכות אחסון של כלל מערכות המחשוב.
  • - מערכות גיבוי כלל-ארגוני.
  • הפעילות כוללת תכנון כללי וקביעת מדיניות, תכנון וביצוע שדרוגים, הרחבות, שיפור ביצועים, החלפות ציוד ופתרון בעיות.
  • אחריות על קשר מקצועי והפעלה של יועצים חיצוניים ושל מומחים מטעם אינטגרטורים ויצרנים.
  • אחריות על הטמעה מול מגוון המערכות המשתמשות בשירותי אחסון וגיבוי.
מנהל מחלקת טכנולוגיות ותשתיות מיחשוב
  • ניסיון של 4 שנים ומעלה בתחומי אחסון או גיבוי בארגון בסביבת production גדולה.
  • היכרות טובה עם מערכות גיבוי Dell/EMC Networker, Data Domain, כולל ניסיון של 4 שנים ומעלה במערכות אלה, והיכרות עם מערכות Veeam, tape libraries.
  • ניסיון בפתרונות אחסון או גיבוי לסביבת VMware.
  • היכרות טובה עם מערכות הפעלה Linux, Windows Server.
  • ידע טוב וניסיון בשפות סקריפטים, DevOps ואוטומציה של תהליכים.
  • השכלה בתחום מדעי המחשב ו/או הכשרות רלוונטיות.
  • כושר מעולה להשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת מצוינת ללימוד עצמי ורצון להתפתחות מקצועית.
  • יכולת עבודה עצמאית.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- מוכנות למתן מענה לצרכים דחופים ולטיפול לפי צורך מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, כולל לילות, סופי שבוע וחגים.
מלאה רעננה 19/03/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מדור קניינות ניהולי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש מלאה
  • התפקיד כולל ניהול צוות של 5 קנייניות, הובלת תחום הקניינות, עבודה מול ספקים וגורמים פנימיים, ביצוע התקשרויות רכש כולל ניהול מו"מ עם ספקים, עמידה בנהלים ורגולציות, ושיפור תהליכי עבודה בתחום הרכש.
  • תחומי אחריות:
  • ניהול והובלת צוות של 5 קנייניות, כולל פיתוח מקצועי והנעת הצוות.
  • אחריות על תהליכי רכש משלב איתור ספקים ועד הפקת הזמנות רכש ומעקב אחריהן.
  • בנוסף לניהול המדור, אחריות על מספר תחומי רכש כקניינית.
  • ביצוע מו"מ מול ספקים לצורך השגת תנאים מסחריים מיטבי.
  • עבודה מול ממשקים פנימיים, כגון גורמים מקצועיים ויחידות מנהליות.
  • מעקב אחר הזמנות רכש ובקרת התהליך באמצעות הפקת דו"חות.
  • יישום והטמעה של נהלי רכש בהתאם לרגולציה ולנהלי האו"פ.
מנהל מחלקת רכש
  • תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה או תחום קרוב) - חובה.
  • ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בתחום הרכש והקניינות - חובה.
  • ניסיון ניהולי - יתרון.
  • ניסיון בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים עם ספקים - חובה.
  • היכרות עם תקנות חוק חובת המכרזים - יתרון.
  • שליטה במערכות ERP (יתרון ל- Oracle applications) ידע בתוכנות Office בדגש על Excel ו- Word
  • יכולת ניהול והנעת צוות עובדים בצורה אפקטיבית.
  • אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, ותיעדוף משימות באופן עצמאי.
  • יסודיות, סדר ויכולת אנליטית גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה מקצועי מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.
  • תמחור הסכמים קיבוציים ועלויות שכר.
  • אפיון, הטמעה ומענה מתכלל למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
  • ביצוע דוחות נתונים מורכבים.
  • התפקיד כולל:
  • ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
  • פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
  • בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
  • יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
  • טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
  • עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
  • תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
  • הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
  • ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
  • ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
  • יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
  • יכולות ניהול - יתרון.
  • ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
  • שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
  • שליטה מעולה ב Excel - חובה.
  • תקשורת בינאישית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמית ובצוות.
  • יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מנחים.ות לקורס: "מודלים חישוביים" (20604) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
  • העברת שיעורים פרונטלים הכוללת תמיכה בסטודנטים.
  • פעילות שוטפת באתר הקורס.
  • הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט.ית ככל הנדרש.
  • בדיקת מטלות בית ועזרה בבדיקת מבחנים.
  • תואר שני בתחום מדעי המחשב.
  • בקיאות ושליטה בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מפגשי ההנחייה ייערכו פרונטלית בירושלים בימי חמישי בין השעות 09:00-12:00.
- מסגרת הקורס: 12 מפגשים, בהם מועברות הרצאות הסטודנטים בירושלים.
- ההליך הגשת מועמדות: מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל איגור קליינר בכתובת דוא"ל: igorkl@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
https://www.openu.ac.il/courses/20604.htm חלקי ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.