לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
החל מסמסטר 2026ב מרכז/ת הוראה לקורס: "אנליזה נומרית 1" (20462) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי לימוד וחוברות הקורס מידי סמסטר.
  • בדיקת בחינות.
  • יעוץ לסטודנטים.
  • הנחית מפגשית ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמינסטרטיבים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • תואר שני לפחות במתמטיקה או במדעי המחשב.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
- הקורס מופעל בסמסטר ב' בלבד. https://www.openu.ac.il/courses/20462.htm חלקי רעננה 24/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2027א' מרכז/ת הוראה לקורס: "תכנים של מצבים נפשיים" (10989) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2027א'
https://www.openu.ac.il/courses/10989.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה 14/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2026ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "הטיעונים הגדולים: הטיעונים הפילוסופים החשובים בהקשרם" (10858) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות; מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי.
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026ב'
https://www.openu.ac.il/courses/10858.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תגבור ביחידה לאנגלית כשפה בינלאומית אדמיניסטרטיבי היחידה לאנגלית כשפה בינלאומית 50%
  • מהות התפקיד: ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית. מערך התגבור הינו מערך תמיכה וליווי פדגוגי רגשי לסטודנטיות/ים המתקשים בלימודי האנגלית. התגבור מתקיים בקבוצות לימוד קטנות או באופן פרטני, ובהן חומר הקורס נלמד בצורה איטית ומדורגת.
  • ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית:
  • בניית קבוצות תגבור ושיבוץ מנחים לקבוצות ולהנחיה אישית, כולל איתור מנחי/ות למתן תגבור והדרכתם (עבודה בשת"פ עם מזכירת היחידה).
  • הדרכה פדגוגית למנחי/ות התגבור.
  • פיתוח חומרי לימוד לשימוש מנחי/ות התגבור.
  • תצפית ומשוב- ביצוע תצפיות במנחי/ות התגבור ומתן משוב.
  • יידוע ועדכון מתמשך של צוות המנחים/ות ביחידה לאנגלית אודות מערך התגבור.
  • טיפול ומעקב אחר פניות חריגות.
  • השתתפות בוועדות ופגישות באו"פ, הכנת חומרים לקראתן.
  • מתן ייעוץ ותמיכה לסטודנטיות/ים שאין להם מענה וחווים קשיים שונים.
  • הדרכה לכל צוות המנחים בנושאים: כיצד ללמד אנגלית לסטודנטיות/ים בעלי רקע לשוני שונה. כיצד ללמד בכיתות הטרוגניות.
ראש היחידה לאנגלית
  • תואר שני והכשרה פורמאלית ומעשית בהוראת אנגלית לצרכים אקדמיים- חובה
  • ניסיון בעבודה עם סטודנטיות/ים בעלי/ות קשיי למידה או מתקשים.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת עבודה בצוות .
  • שליטה גבוהה בתוכנות Office.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.

- כניסה לתפקיד: אמצע נובמבר 2025
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2026ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "מוסר ללא כללים: אופי, מידות טובות ומידות רעות" (10986) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026ב'
https://www.openu.ac.il/courses/10986.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור יעץ והדרכה מקצועי ספרייה 70%
  • מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
  • פיתוח והדרכות ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
  • יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
  • היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.

-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70% רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת תחום מלאי ותוכנות - מחשוב אישי אדמיניסטרטיבי מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב מלאה
  • ניהול המלאי של כלל ציוד המחשוב האישי באוניברסיטה, לרבות ספירת מלאי תקופתית וגריעה בהתאם לצורך.
  • ניהול רישיונות תוכנה בסביבה מקומית ובענן.
  • עבודה שוטפת מול בקשות של משתמשי קצה.
  • עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.
  • ריכוז הפעילות מול המחלקות בפרויקטים שוטפים, תיאומים ושדרוגים.
  • גיבוי בנושא דרישות רכש וחוזי תחזוקה (חומרה ותוכנה).
מנהלת מדור רכש, לוגיסטיקה ומלאי
  • היכרות עם עבודה במערכות ERP ו APEX - חובה.
  • עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת יישומי Office.
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
  • שליטה באנגלית ברמה טובה.
  • עבודה בסביבה דינאמית המצריכה אחריות, דיוק, ראש גדול.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • עמידה בתנאי לחץ.

- נכונות לנסיעות מעת לעת לקמפוסים של האוניברסיטה ברחבי הארץ.
- גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיא אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - לשכת הנשיא מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת הנשיא.
  • ריכוז פעילויות הנשיא.
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה.
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים.
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ.
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות.
נשיא האוניברסיטה הפתוחה
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית.
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי Office.
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- נדרשת כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידיאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.