לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה 14/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במערך לימודי החוץ של האו"פ רכז/ת תפעול "אסכולות" אדמיניסטרטיבי אסכולות לפי שעות
  • אסכולות - גוף התרבות של האוניברסיטה הפתוחה מקיים סדרות וקורסים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. הפעילות מתקיימת בעשרות אולמות ב- 12 ערים, וכן במתכונת מקוונת למען תושבי אזורים מרוחקים, תושבי חו"ל, בעלי קושי בניידות וכד'. רכז/ת התפעול מפעיל/ה את המערכות השונות ומסייע/ת להצלחת פעילות זו ולהפצתה באמצעי התקשורת השונים כפי שמפורט בסעיפים הבאים:
  • תפעול תכתובת שוטפת (הודעות, הזמנות, כרטיסי כניסה וכד') עם קהל אסכולות באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרונים.
  • ניהול מערכת ההקלטות של שידורים מקוונים, לרבות פעולות עריכה והמרה בסיסיות.
  • סיוע למנהל התיפעול בהכנות לפעילות השוטפת.
  • ניהול מפגשי אסכולות באולמות מדיי פעם.
  • סיוע בהכנת חומרי פרסום.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט.
מנהל התפעול, אסכולות
  • ניסיון בעבודה במערכת אקסל ושאר תוכנות אופיס בסיסיות - חובה.
  • היכרות עם תוכנות עריכה ועיצוב - יתרון.
  • כישורים טכנולוגיים ויכולת למידה טכנית.
  • מהירות עבודה ודייקנות רבה .
  • היכרות עם עולמות תרבות ודעת- יתרון.
  • עמידה בלוח זמנים צפוף ומשימות מקבילות.

- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- נכונות לגמישות בשעות העבודה בהתאם לצורך.
- 3-5 ימי עבודה בשבוע.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת תחום מלאי ותוכנות - מחשוב אישי אדמיניסטרטיבי מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב מלאה
  • ניהול המלאי של כלל ציוד המחשוב האישי באוניברסיטה, לרבות ספירת מלאי תקופתית וגריעה בהתאם לצורך.
  • ניהול רישיונות תוכנה בסביבה מקומית ובענן.
  • עבודה שוטפת מול בקשות של משתמשי קצה.
  • עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.
  • ריכוז הפעילות מול המחלקות בפרויקטים שוטפים, תיאומים ושדרוגים.
  • גיבוי בנושא דרישות רכש וחוזי תחזוקה (חומרה ותוכנה).
מנהלת מדור רכש, לוגיסטיקה ומלאי
  • היכרות עם עבודה במערכות ERP ו APEX - חובה.
  • עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת יישומי Office.
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
  • שליטה באנגלית ברמה טובה.
  • עבודה בסביבה דינאמית המצריכה אחריות, דיוק, ראש גדול.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • עמידה בתנאי לחץ.

- נכונות לנסיעות מעת לעת לקמפוסים של האוניברסיטה ברחבי הארץ.
- גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.