שיווק לקהל היעד במזרח ירושלים - דיגיטלי, שיווק ישיר.
יצירת שיתופי פעולה עם גורמי שטח במזרח ירושלים (בתי ספר, ארגונים ועמותות).
גיבוש וליווי קבוצות לימוד מובנות.
השתתפות בכנסים וירידים.
ממשקי עבודה מול מחלקות האו"פ - מתן שירות, תיווך, הסברה וחיבור בין הסטודנטים/ות לאגפים השונים במטה (הרשמה, יעוץ, מלגות, אית"ן, תעסוקה וכד').
מתן מענה אישי וליווי בפתרון בעיות וקשיים שעולים על ידי סטודנטים/ות מהחברה הערבית במרחב.
אחריות על תהליך ההרשמה ומעקב אחר התמדה של הסטודנטים.
מנהל מרחב ירושלים
היכרות מעמיקה וניסיון בעבודה במזרח ירושלים.
דובר/ת השפה הערבית - חובה.
שפה העברית (כתיבה / דיבור / קריאה) ברמה גבוהה .
בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
יכולת עבודה בצוות.
אוריינטציה שיווקית / פרואקטיביות.
מוטיבציה להיות חלק משינוי חברתי/ אקדמי.
מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה בתוכנות ה Office.
- נכונות לעבודה בשעות הערב - מינימום 2 ערבים בשבוע
50%-100% משרה - גמיש
ירושלים
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת מרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
מלאה
מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ
שרות לקוחות/שרות מוכר
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יכולת עמידה ביעדי מכירות.
יכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.
- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מידען/ית למדור יעץ והדרכה
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
ניהול טכני של מערכת CRIS (מערכת לניהול תוצרי מחקר).
השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
- עבודה במשמרות אחה"צ-ערב.
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום
אדמיניסטרטיבי
קמפוס באר שבע
50%
ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתעניינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודים.
השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילויות שווקיות.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה בתוכנות ה Office
בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים - יתרון.
נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסירוגין.
- לפחות 3 ימי עובדה בשבוע.
50%
באר שבע
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
ראש/ת תחום פרויקטים קמפוס באר שבע
אדמיניסטרטיבי
קמפוס באר שבע
70%
יזום וקידום שיתופי פעולה עם גורמי שטח בבאר שבע ובמרחב דרום.
ליווי של פרויקטים (קבוצות לימוד ומיזמים שונים).
ארגון והשתתפות בכנסים ומפגשי חשיפה ללימודים באו"פ.
עבודה שוטפת עם מחלקות מנהליות ואקדמיות באו"פ.
קבלת קהל, מענה וליווי סטודנטים חדשים וותיקים בנושאים הקשורים ללימודים באוניברסיטה הפתוחה.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
תואר ראשון - חובה, תואר שני יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
ניסיון בכתיבת מסמכים, מצגות וכדומה.
שליטה מלאה בתוכנות ה Office
ניסיון רלוונטי בתחום - יתרון.
מחשבה יצירתית ואוריינטציה שיווקית - יתרון.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב.
- נדרשת מוכנות לעבודה בשעות נוספות.
- התפקיד כולל נסיעות במרחב דרום, בעת הצורך.
- לפחות 4 ימי עבודה בשבוע.
70%
באר שבע
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה ל-3 שנים
מפתח/ת AI עם ניסיון ב-PHP
מקצועי
שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי
מלאה
נושמים חדשנות? חיים טכנולוגיה? רוצים להשפיע ולעצב את חוויית הלמידה של המחר?
נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח שלנו - קבוצה יצירתית ודינמית שמובילה פיתוח של פתרונות למידה מבוססי בינה מלאכותית.
אנו מחפשים מפתח.ת לפיתוח יישומי AI בסביבת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה הפתוחה.
הסביבה מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה.
התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים למערכת Moodle, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים, אינטגרציה עם כלים חיצוניים, ופיתוח בסביבת AWS Bedrock.
הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה הטכנולוגית
ניסיון של לפחות שנה בפיתוח יישומי AI.
ניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח PHP.
ניסיון של לפחות שנתיים בפיתוח Python.
ניסיון בעבודה עם RAG.
ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax.
ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים.
עדיפות לניסיון בעבודה עם LLM מקומי.
עדיפות לניסיון בעבודה מול Amazon Bedrock.
עדיפות לניסיון בפיתוח Moodle.
עדיפות לניסיון בפיתוח Vanilla JavaScript.
עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules.
עדיפות לניסיון בעבודה מול API.
עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility).
עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB.
יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר.
- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה - מיידית.
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.