לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת תחום מלאי ותוכנות - מחשוב אישי אדמיניסטרטיבי מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב מלאה
  • ניהול המלאי של כלל ציוד המחשוב האישי באוניברסיטה, לרבות ספירת מלאי תקופתית וגריעה בהתאם לצורך.
  • ניהול רישיונות תוכנה בסביבה מקומית ובענן.
  • עבודה שוטפת מול בקשות של משתמשי קצה.
  • עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.
  • ריכוז הפעילות מול המחלקות בפרויקטים שוטפים, תיאומים ושדרוגים.
  • גיבוי בנושא דרישות רכש וחוזי תחזוקה (חומרה ותוכנה).
מנהלת מדור רכש, לוגיסטיקה ומלאי
  • היכרות עם עבודה במערכות ERP ו APEX - חובה.
  • עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת יישומי Office.
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
  • שליטה באנגלית ברמה טובה.
  • עבודה בסביבה דינאמית המצריכה אחריות, דיוק, ראש גדול.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • עמידה בתנאי לחץ.

- נכונות לנסיעות מעת לעת לקמפוסים של האוניברסיטה ברחבי הארץ.
- גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות/מכירות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקדי הלימודים ולקבל מימון ללימודים אקדמיים.
  • במסגרת התפקיד:
  • שיחות עם מתעניינים בלימודים הרוצים להתחיל ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ולהצטרף לעולם האקדמי .
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד.ת אוניברסיטה והכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
  • נציגי שירות - בונוסים חודשיים, מענק התמדה מפנק ויום עבודה מהבית.
  • נציגי מכירות - תמריצים חודשיים, תחרויות ופרסים.
  • קרן פנסיה מהיום הראשון , קרן השתלמות לאחר 9 חודשי עבודה בארגון.
  • חניה מסודרת וחדר כושר חינם.
  • חדר אוכל חלבי ובשרי בעלויות נמוכות.
  • אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים.ות .
  • מחכים רק לכם.ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.

חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה 14/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
  • תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
  • גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
  • ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
  • הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
  • יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
  • ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
  • פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
  • ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
  • ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
  • ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
  • יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
  • יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
  • כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.

- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ שרות לקוחות/שרות מוכר מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
  • אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
  • המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
  • הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.

- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.