מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ
שרות לקוחות/שרות מוכר
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יכולת עמידה ביעדי מכירות.
יכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.
- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עובד/ת הפצה
תפעול
מינהל הלוגיסטיקה
מלאה
זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.