לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
2026ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "מוסר ללא כללים: אופי, מידות טובות ומידות רעות" (10986) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026ב'
https://www.openu.ac.il/courses/10986.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2027א' מרכז/ת הוראה לקורס: "תכנים של מצבים נפשיים" (10989) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2027א'
https://www.openu.ac.il/courses/10989.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ שרות לקוחות/שרות מוכר מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
  • אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
  • המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
  • הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.

- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לדיקנית הפיתוח אדמיניסטרטיבי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • סיוע לדיקנית בפעילות שוטפת: ניהול יומן מורכב, זימון ישיבות, מענה טלפוני, סיכומי ישיבות.
  • עבודה מול מערכות המחשוב השונות של הדיקנט: מערכת ניהול פרויקטים ופיתוח אקדמי, תקציב ומערכות נוספות.
  • ריכוז חומר לקראת ובעקבות ישיבות ומעקב אחר לוחות זמנים לביצוע משימות.
  • תכלול פעילות המחלקות וצוותי העבודה השונים בדיקנט.
  • איסוף נתונים לישום תהליכי עבודה וחשיבה בדיקנט ומול מחלקות אקדמיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
דיקנית הפיתוח וטכנולוגיות למידה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון מוכח בניהול יומן מורכב, וכתיבת סיכומי ישיבות.
  • תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
  • ידע ונסיון בעבודה במחשב ושליטה מלאה בתוכנות Office.
  • אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
  • דיסקרטיות.
  • שליטה בשפה האנגלית (ניסוח, כתיבה, דיבור) - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם או נכונות ללמוד לעבוד עם כלי AI לצורך טיוב תהליכים מנהליים.
מלאה רעננה 10/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ מלאה עם גמישות לשעות נוספות
  • אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של לשכת המנכ"ל בדגש על ניהול יומן המנכ"ל וראש המטה, על ריכוז חומרי רקע וסיכומי ישיבות, ועל תמיכה לוגיסטית בישיבות ובאירועי לשכת המנכ"ל.
  • ניהול הידע ותיעוד מסמכי הלשכה ומעקב ובקרה על משימות ופרויקטים שונים.
  • מענה וטיפול בפניות המגיעות ללשכת המנכ"ל וקבלת קהל.
  • עבודה מול גורמים בכירים באו"פ ומחוץ לה, כולל אורחים.
  • עבודה בשיתוף פעולה וסיוע הדדי עם לשכת הנשיא ולשכת הרקטורית.
  • יצירת סביבת עבודה שירותית, מקצועית ויעילה.
ראש מטה נמ"ר (נשיא, מנכ"ל ורקטורית)
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של למעלה מ-3 שנים, בדגש על עבודה רבת-ממשקים, ניהול תהליכים ותיאום בין גורמים.
  • ניסיון קודם כעוזר.ת מנכ"ל או מזכיר.ת הנהלה / ר' לשכה או תפקיד דומה - יתרון.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית.
  • שליטה גבוהה ביישומי אופיס (Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
  • יכולת הנעת תהליכים, וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית וחשיבה מערכתית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם גמישות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת בחינות - כיתה אקדמית אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • התפקיד כולל אחריות על תכנון, תיאום ותפעול מערך הבחינות "הכיתה האקדמית", משלב קביעת המועדים ועד התמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • תכולת התפקיד:
  • תיאום מועדי בחינה ותכנונם בהתאם לצרכים.
  • שיבוץ בחינות לפי מקצים ואולמות.
  • שריון כיתות במרכזי הבחינה ותיאום מול הקמפוסים.
  • ניתוח ושיבוץ בתי הספר של הכיתה האקדמית בהתאם למכסות.
  • הגדרת דרישות לפתיחת מרכזי בחינה מול גורמי התפעול.
  • ניהול יום בחינה - מתן מענה ותמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • עבודה הן מול מחלקות פנים - ארגוניות והן מול ספקים חיצוניים.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים-שלוש - חובה; בסביבה אקדמית/לוגיסטית - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי Office , בדגש על Excel.
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות טכנולוגיות ותפעול מערכות מידע - חובה.
  • נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בשפה העברית; רמת אנגלית טובה - יתרון.
  • יכולת תכנון וארגון גבוהה וניהול לו"ז מורכב.
  • דיוק, סדר וירידה לפרטים.
  • עבודה יעילה תחת לחץ ובמקביל לריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
  • גמישות, יוזמה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
  • ניסיון קודם בתיאום לוגיסטי/הפקת אירועים/תפעול בחינות - יתרון.
  • היכרות קודמת עם מערכת אקדמית/מוסד לימודים גדול - יתרון.
  • ניסיון קודם בעבודה מול ספקים חיצוניים - יתרון.

- *"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת מחוץ לשעות התקן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה 14/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.