לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ מלאה עם גמישות לשעות נוספות
  • אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של לשכת המנכ"ל בדגש על ניהול יומן המנכ"ל וראש המטה, על ריכוז חומרי רקע וסיכומי ישיבות, ועל תמיכה לוגיסטית בישיבות ובאירועי לשכת המנכ"ל.
  • ניהול הידע ותיעוד מסמכי הלשכה ומעקב ובקרה על משימות ופרויקטים שונים.
  • מענה וטיפול בפניות המגיעות ללשכת המנכ"ל וקבלת קהל.
  • עבודה מול גורמים בכירים באו"פ ומחוץ לה, כולל אורחים.
  • עבודה בשיתוף פעולה וסיוע הדדי עם לשכת הנשיא ולשכת הרקטורית.
  • יצירת סביבת עבודה שירותית, מקצועית ויעילה.
ראש מטה נמ"ר (נשיא, מנכ"ל ורקטורית)
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של למעלה מ-3 שנים, בדגש על עבודה רבת-ממשקים, ניהול תהליכים ותיאום בין גורמים.
  • ניסיון קודם כעוזר.ת מנכ"ל או מזכיר.ת הנהלה / ר' לשכה או תפקיד דומה - יתרון.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית.
  • שליטה גבוהה ביישומי אופיס (Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
  • יכולת הנעת תהליכים, וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית וחשיבה מערכתית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם גמישות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- כניסה לתפקיד: אפריל/מאי 2025 ולאחר קבלת אישור קול קורא ממשרד החינוך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות אקדמי - הנחיה דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ,ירושלים ובאר שבע, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה מקצועי מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.
  • תמחור הסכמים קיבוציים ועלויות שכר.
  • אפיון, הטמעה ומענה מתכלל למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
  • ביצוע דוחות נתונים מורכבים.
  • התפקיד כולל:
  • ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
  • פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
  • בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
  • יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
  • טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
  • עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
  • תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
  • הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
  • ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
  • ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
  • יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
  • יכולות ניהול - יתרון.
  • ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
  • שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
  • שליטה מעולה ב Excel - חובה.
  • תקשורת בינאישית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמית ובצוות.
  • יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מנחים.ות לקורס: "מודלים חישוביים" (20604) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
  • העברת שיעורים פרונטלים הכוללת תמיכה בסטודנטים.
  • פעילות שוטפת באתר הקורס.
  • הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט.ית ככל הנדרש.
  • בדיקת מטלות בית ועזרה בבדיקת מבחנים.
  • תואר שני בתחום מדעי המחשב.
  • בקיאות ושליטה בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מפגשי ההנחייה ייערכו פרונטלית בירושלים בימי חמישי בין השעות 09:00-12:00.
- מסגרת הקורס: 12 מפגשים, בהם מועברות הרצאות הסטודנטים בירושלים.
- ההליך הגשת מועמדות: מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל איגור קליינר בכתובת דוא"ל: igorkl@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
https://www.openu.ac.il/courses/20604.htm חלקי ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.