לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 29 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לייעוץ ללימודים אקדמיים יועצ/ת ללימודים אקדמיים אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 30%-50% משרה
  • סיוע לסטודנטים בתכנון לימודיהם כדי לאפשר התנהלות עצמאית ויעילה וסיום מוצלח של מסלול הלימודים: התוויית מהלך לימודים מסודר והצגת חלופות אפשריות, סיוע בתכנון לוח הזמנים האקדמי וליווי בקבלת החלטות מושכלות במהלך הלימודים.
  • רכיבי התפקיד:
  • מתן יעוץ לבחירת קורסים ולתכנון מסלול לימודים למתעניינים ולסטודנטים הלומדים באו"פ לתואר ראשון ולאפיקי מעבר.
  • ליווי פרואקטיבי של סטודנטים בצמתי קבלת החלטות במסלול לימודיהם.
  • סיוע בבניית תכנית לימודים והתוויית מהלך לימודים מוסדר.
  • היכרות מעמיקה עם דרישות תכניות הלימודים השונות והתעדכנות מתמדת בחומרי הידע בנוגע למסלולי הלימודים והקורסים, נהלי האו"פ ובכל מידע אחר הרלבנטי לחייהם האקדמיים של הסטודנטים.
מנהלות אשכול מדעי החברה והרוח/מדעים/ תכניות ומסלולים במחלקת הייעוץ
  • תואר שני - חובה.
  • היכרות עם הלימודים האקדמיים באו"פ - יתרון.
  • רקע בהנחייה - יתרון.
  • יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יוזמה, עצמאות, "ראש גדול", יכולת למידה עצמית, אמינות ולקיחת אחריות.

- כניסה מיידית לתהליך ההכשרה.
- עבודה במשמרות, מתוכן לפחות פעם בשבוע בשעות אחה"צ - ערב.
- גמישות בתוספת/שינוי שעות העבודה בתקופות עומס.
30%-50% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC, במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • שליטה במערכות הפעלה Windows 10, windows 11.
  • שליטה מלאה בתפעול יישומי 365 Office
  • ידע וניסיון בבניית (Images (Sysprep
  • ניהול GPO ו-Active Directory
  • שליטה מלאה במערכות ניהול תחנות קצה: Microsoft Endpoint Configuration Manager (SCCM) Microsoft Intune- יתרון
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת- Client יתרון.
  • הסמכות - MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו! דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
  • מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חדר כושר ללא עלות.
  • חניה חינם ומסודרת.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
  • אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.

- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני טלמרקטינג/מכירות אסכולות מלאה/חלקית
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
מנהלת מוקד אסכולות
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.

- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
מלאה/חלקית רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות אקדמי - הנחיה דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ,ירושלים ובאר שבע, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דובר/ת האו"פ מקצועי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
  • במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
  • ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
  • גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
  • ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
  • ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
  • הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
  • ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
  • ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
  • כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
  • מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
  • איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
  • היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
  • היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
  • כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
  • ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
  • יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.

- העסקה בהסכם אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה מקצועי מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.
  • תמחור הסכמים קיבוציים ועלויות שכר.
  • אפיון, הטמעה ומענה מתכלל למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
  • ביצוע דוחות נתונים מורכבים.
  • התפקיד כולל:
  • ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
  • פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
  • בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
  • יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
  • טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
  • עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
  • תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
  • הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
  • ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
  • ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
  • יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
  • יכולות ניהול - יתרון.
  • ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
  • שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
  • שליטה מעולה ב Excel - חובה.
  • תקשורת בינאישית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמית ובצוות.
  • יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.