לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה לשנה מפתח/ת BI Publisher טכנולוגי מינהל המיחשוב 50%
  • פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
  • פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
  • עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
  • ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
  • ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
  • הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
  • ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
  • ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
  • יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו! דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
  • מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חדר כושר ללא עלות.
  • חניה חינם ומסודרת.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
  • אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.

- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים בראיונות, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • פרסום משרות אקדמיות וטיפול בתהליך המיון.
  • עבודה מול מועמדים, מנהלים וגורמים חיצוניים.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה במערכות ממוחשבות, אורקל, מערכת גיוס, ו- ERP
  • עבודה בצוות.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים בגיוס מקצה לקצה למגוון תפקידי מטה בתחומי עיסוק שונים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס ועבודה עם כלי גיוס שונים.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת למדור חשבונות סטודנטים אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בנושאים כספיים, לרבות ניהול, טיפול ובקרת תהליכים בחשבונות הסטודנטים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולגורמי פנים בנושאי שכר לימוד ותשלומים אחרים.
  • טיפול בגבייה והסדרת חובות כספיים.
  • טיפול בפעילויות כספיות מורכבות בחשבונות הסטודנטים.
  • טיפול בהרשמות של אוכלוסיות מיוחדות.
  • עדכון מערכות המידע הרלוונטיות בענייני הרשמה ושכר לימוד.
  • הפקת נתונים ודוחות לגורמים שונים בנושאי הרשמה ושכר לימוד.
מנהלת מדור חשבונות סטודנטים
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • כושר תכנון, תיאום וארגון, סדר ודייקנות, עצמאות ויוזמה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בעל-פה ובכתב.
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • הכרת מערכת ה- ERP מהווה יתרון.
  • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועם עומס ולחץ.

- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לנדרש.
* לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת פתח תקווה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 50%
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ , הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • טיפול בפניות משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • ממשקי עבודה עם מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה עם מתעניינים סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת השלוחה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות סבלנות ותודעת שירות גבוהה.
  • הופעה ייצוגית, יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות, חריצות ואחריות אישית גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב.office
  • כישורי סדר וארגון.
  • יכולות עבודה בתנאי לחץ.

- עבודה במשמרות.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00).
- לעובדי ועובדות האו"פ שלא עומדים/עומדות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
50% פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת שירות ובק אופיס אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ לפי שעות
  • מוקד מערך לימודי תעודה של האו"פ תומך בפעילות המוקד במתן מענה לפניות תלמידים לאחר הרשמתם לקורסים השונים, ובטיפול בלידים במערכות. בנוסף, המערך אחראי על ממשקי מערכות המידע במוקד, ניהול נתונים, תמיכה במטלות מובנות במוקד כגון שכר, שיתופי פעולה, הנחות ותקינות הרשמות.
  • רכיבי התפקיד כוללים ביצוע שיחות שירות (נכנסות ויוצאות) בהתאם לנהלי העבודה במוקד.
  • ביצוע שיחות שימור לתלמידים בעקבות ביטולי / דחיות קורסים.
  • אחריות על כלל תהליכי הגבייה, השלמת שכר הלימוד, והזיכויים.
  • טיפול בבקשות להחלפות קבוצה, דחיות או ביטולים.
  • ריכוז ותפעול מבדקי רמה מול מנהל בי"ס דיאלוג ומאבחנים.
  • הפקת שוברים ופקדונות, טיפול בהרשמות 'חבר' ושליחת SMS ללקוחות.
  • טיוב נתונים ותפעול שוטף של תיבת לימודי החוץ.
  • משימות שוטפות נוספות כפי שיוגדרו ע"י מנהל הצוות.
מנהל המרכז ללימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית.
  • שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, לצד אסרטיביות.
  • חשיבה יצירתית, סדר, ארגון ואחריות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 75%
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
75% חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.

- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.