לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 32 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
לתוכנית להנדסת תעשייה וניהול חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בהנדסת תעשייה וניהול - בדרגת מרצה ומעלה אקדמי סגל בכיר המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
  • דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בהנדסת תעשייה וניהול, בכל דרגה- ממרצה ועד פרופסור מן המניין.

- פרטים נוספים על התפקיד ניתן למצוא בקישור הבא:
http://bit.ly/3H6knuc רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "קומפילציה" (20364) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות ויעוץ לסטודנטים.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס ובתיאומים עם המנחים.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • תואר שני במדעי המחשב.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון, ניהול והנחיה.
  • נסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • פיתוח או עדכון קורסים באוניברסיטה הפתוחה בעבר- יתרון.

- הקורס נלמד פעם בשנה.
- כניסה לתפקיד - 2026א
http://www.openu.ac.il/courses/20364.htm חלקי רעננה 16/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדיניות ציבורית אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • תחום מדיניות ציבורית הוא תחום צומח באוניברסיטה הפתוחה התומך בבית הספר לשלטון מקומי, בית הספר למדיניות ציבורית לעובדי מדינה, וכן בתוכניות התואר הראשון במדע המדינה ומדיניות ציבורית והתואר השני בממשל ומדיניות ציבורית. אנו מחפשים מועמד/ת מתאימ/ה אשר ישתתפו בהמשך פיתוח התחום בהוראה, מחקר, וכן בניהול אקדמי של התוכניות השונות.
  • האוניברסיטה הפתוחה מחויבת להנגשה יזומה, מתמשכת של השכלה גבוהה ללא תנאים מוקדמים, המהווה מנוף לצמיחה אישית ולשינוי חברתי, כלכלי ולאומי.
  • האוניברסיטה שואפת לשלב מצוינות ופתיחות כדרך להעשרה שיטתית של החברה הישראלית בתכנים מחקריים, תרבותיים ולימודיים .
  • הסגל הבכיר הוא הכוח המניע למימוש ייעודה של האוניברסיטה, דרך מחקר מצטיין, פיתוח חומרי לימוד חדשניים והוראה והנחייה של סטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים.
  • בחירת חבר או חברת הסגל שייקלטו תיעשה מתוך חשיבה על הפוטנציאל להשתלבות מוצלחת באוניברסיטה הפתוחה, וברוח הייעוד והחזון שלה .
  • תואר שלישי במדיניות ציבורית, במנהל ציבורי או בתחום קרוב בעל זיקה הדוקה למדיניות ציבורית.
  • התמחות בכלכלה ציבורית, במשילות דיגיטלית ו/או בניתוח מדיניות - יתרון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • מצויינות מחקרית מוכחת.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית לצורך כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • ניסיון הוראה במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון בניהול בכלל ובניהול אקדמי בפרט - יתרון.

- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת: https://academic.openu.ac.il/sociology/pages/default.aspx
- להגשת מועמדות יש לשלוח את החומרים הבאים לכתובת המייל : public_policy@openu.ac.il
1. מכתב פנייה המציג את המועמד.ת (Cover letter)
2. קורות חיים הכוללים פרסומים אקדמיים
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי (Research statement)
4. מכתב הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה (Teaching statement)
- על המועמדות והמועמדים לדאוג לכך ששלושה מכתבי המלצה יישלחו על -ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש התחום, פרופ' ארז צפדיה erezt@openu.ac.il
http://bit.ly/4mieiJM רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר במדע המדינה אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • למחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדע המדינה בכל דרגה ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
  • האוניברסיטה הפתוחה מחויבת להנגשה יזומה, מתמשכת של השכלה גבוהה ללא תנאים מוקדמים, המהווה מנוף לצמיחה אישית ולשינוי חברתי, כלכלי ולאומי. האוניברסיטה שואפת לשלב מצוינות ופתיחות כדרך להעשרה שיטתית של החברה הישראלית בתכנים מחקריים, תרבותיים ולימודיים.
  • תואר שלישי במדע המדינה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בפוליטיקה השוואתית באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • התמחות בפוליטיקה ישראלית-יתרון.

- להגשת מועמדות יש לשלוח את החומרים הבאים לכתובת המייל Political_science@openu.ac.il
1. קורות חיים
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים במדע המדינה באוניברסיטה הפתוחה
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו
http://bit.ly/3IDal49 רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר במחלקה לספרות, לשון ואומנויות אקדמי סגל בכיר המחלקה לספרות, לשון ואמנויות
  • אנו מחפשים למשרה זו חוקרים/ות מובילים/ות באחד מתחומי ההתמחות שבהם קיימות תוכניות לימודים במחלקה: קולנוע, ספרות (עברית, כללית והשוואתית), תולדות האמנות, אמנויות, ולימודי תרבות. המשרה דורשת מצוינות מחקרית, יכולת לקדם מחקרים בין-תחומיים, ופוטנציאל להרמת תרומה משמעותית לתוכניות הלימודים של המחלקה לספרות, לשון ואמנויות.
  • האוניברסיטה הפתוחה מחויבת להנגשה יזומה, מתמשכת ורגישת הקשר של השכלה גבוהה ללא תנאים מוקדמים, המהווה מנוף לצמיחה אישית ולשינוי חברתי, כלכלי ולאומי. האוניברסיטה שואפת לשלב מצוינות ופתיחות כדרך להעשרה שיטתית של החברה הישראלית בתכנים מחקריים, תרבותיים ולימודיים.
  • הסגל הבכיר הוא הכוח המניע למימוש ייעודה של האוניברסיטה, דרך מחקר מצטיין, פיתוח חומרי לימוד חדשניים והוראה והנחייה של סטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. בחירת חבר או חברת הסגל שייקלטו תיעשה מתוך חשיבה על הפוטנציאל להשתלבות מוצלחת באוניברסיטה הפתוחה, וברוח הייעוד והחזון שלה.
  • תואר שלישי באחד מתחומי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות, ו/או בתחום לימודי התרבות.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • מצוינות מחקרית מוכחת ברמה בין-לאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית ובאנגלית לצורך כתיבת ספרי לימוד ופיתוח תוכן פדגוגי מקוון.
  • יכולת גבוהה של עבודת צוות.

- להגשת מועמדות יש לשלוח את החומרים הבאים לכתובת המייל film_studies@openu.ac.il :
1. קורות חיים ודוגמת פרסום אקדמי
2. מכתב פנייה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד.ת לתכניות הלימודים של המחלקה לספרות, לשון ואמנויות
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי
4. על המועמדות והמועמדים לדאוג לכך ששלושה מכתבי המלצה יישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת זו.

- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראשת המחלקה, ד"ר תמי עמיאל האוזר, בכתובת: tammyam@openu.ac.il
http://bit.ly/4kAQj7y רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית אדמיניסטרטיבי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
  • עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת.
  • גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ מלאה עם גמישות לשעות נוספות
  • אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של לשכת המנכ"ל בדגש על ניהול יומן המנכ"ל וראש המטה, על ריכוז חומרי רקע וסיכומי ישיבות, ועל תמיכה לוגיסטית בישיבות ובאירועי לשכת המנכ"ל.
  • ניהול הידע ותיעוד מסמכי הלשכה ומעקב ובקרה על משימות ופרויקטים שונים.
  • מענה וטיפול בפניות המגיעות ללשכת המנכ"ל וקבלת קהל.
  • עבודה מול גורמים בכירים באו"פ ומחוץ לה, כולל אורחים.
  • עבודה בשיתוף פעולה וסיוע הדדי עם לשכת הנשיא ולשכת הרקטורית.
  • יצירת סביבת עבודה שירותית, מקצועית ויעילה.
ראש מטה נמ"ר (נשיא, מנכ"ל ורקטורית)
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של למעלה מ-3 שנים, בדגש על עבודה רבת-ממשקים, ניהול תהליכים ותיאום בין גורמים.
  • ניסיון קודם כעוזר.ת מנכ"ל או מזכיר.ת הנהלה / ר' לשכה או תפקיד דומה - יתרון.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית.
  • שליטה גבוהה ביישומי אופיס (Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
  • יכולת הנעת תהליכים, וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית וחשיבה מערכתית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם גמישות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה מקצועי מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.
  • תמחור הסכמים קיבוציים ועלויות שכר.
  • אפיון, הטמעה ומענה מתכלל למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
  • ביצוע דוחות נתונים מורכבים.
  • התפקיד כולל:
  • ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
  • פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
  • בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
  • יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
  • טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
  • עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
  • תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
  • הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
  • ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
  • ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
  • יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
  • יכולות ניהול - יתרון.
  • ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
  • שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
  • שליטה מעולה ב Excel - חובה.
  • תקשורת בינאישית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמית ובצוות.
  • יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.