לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 23 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת פדגוגיה ופיתוח סגלי חינוך מקצועי היחידה לקידום עובדי הוראה מלאה
  • היחידה לקידום עובדי הוראה באוניברסיטה הפתוחה עוסקת בפיתוח מקצועי של מורים ומורות ושל בעלי תפקידים שונים במערכת החינוך וכן של מנהיגים-מובילים בקהילה, ובהובלת תהליכים של חדשנות חינוכית וטכנולוגית, בהתבסס על התשתית האקדמית הקיימת באוניברסיטה הפתוחה.
  • במסגרת התפקיד:
  • איתור צרכים וקשר עם גורמים במערכות חינוכיות שונות.
  • זיהוי צרכים פדגוגיים, תכנון ובניית תוכניות הכשרה וסילבוסים.
  • שילוב טכנולוגיות מידע ובינה מלאכותית בתהליכי הוראה ולמידה.
  • פיתוח וארגון חומרי הוראה, למידה והערכה.
  • איתור, גיוס וליווי מנחים ומרצים.
  • מעקב אחר התנהלות הקורס, משובים ועדכונים.
מנהלת היחידה לקידום עובדי הוראה
  • ניסיון מעשי של לפחות שלוש שנים בפיתוח ועיצוב פדגוגי של קורסים בסביבות טכנולוגיות.
  • תואר שני לפחות (עדיפות לתואר שלישי).
  • היכרות עם משרד החינוך וניסיון בהשתלמויות מורים- יתרון משמעותי.
  • אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם סביבות למידה מתוקשבות וטכנולוגיות למידה.
  • היכרות והתנסות משמעותית עם אסטרטגיות למידה, גיוון דרכי הוראה וכלי בינה מלאכותית.
  • חשיבה פדגוגית, חדשנית ויצירתית.
  • יכולת הנעת תהליכים מול בעלי תפקידים שונים.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנתח/ת מערכות מקצועי שה"ם מלאה
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים.
  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
  • שימוש בכלי AI בתהליך האפיון.
  • האפיון מתבצע במתודלוגיית אג'ייל.
מנהל צוות אפיון מערכות בשה"ם
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט.
  • ניסיון שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
  • עדיפות להיכרות עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
  • ניסיון בעבודה עם כלי AI. בתהליך האפיון
  • יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
  • עדיפות להכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
  • יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חוקר/ת יישומי/ת במחלקה להערכה - יחידת האסטרטגיה מקצועי המחלקה להערכה מלאה
  • ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה, מדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטה הפתוחה.
  • כתיבת, עריכה והצגה של ממצאים מחקריים להנהלת האוניברסיטה הפתוחה ובעלי עניין נוספים.
  • ייזום של מחקרים בתחומי הפעילות המרכזיים של האוניברסיטה.
  • מעקב אחר הספרות המדעית והתפתחויות טכנולוגיות ויישומיות בשדה ההשכלה הגבוהה.
  • ליווי ושותפות בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים המתבצעים במחלקות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהליות).
סמנכ"ל אסטרטגיה
  • תואר אקדמי שני מסלול מחקרי - חובה. עדיפות לבעלי תואר ד"ר.
  • 3 שנות ניסיון בביצוע מחקרי הערכה ו/או מחקר אקדמי ו/או מחקר יישומי.
  • שליטה וניסיון מוכח בעיבוד וניתוח נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות ו/או שימוש בכלי שליפה וארגון נתונים.
  • כושר הבעה וניסוח מעולה בכתב ובע"פ בשפה העברית. שליטה ברמה גבוהה באנגלית.
  • יתרון לניסיון משמעותי בהובלת פרויקטים ויזמות.
  • סקרנות, מעוף ויצירתיות.

- תחילת העסקה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לפיתוח וההוצאה לאור מעצב/ת גרפי/ת מקצועי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • הסטודיו של ההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה מחפש מעצב/ת גרפי/ת יצירתי/ת ודינמי/ת לתפקיד המשלב עיצוב קלאסי לדפוס ועימוד ספרים עם עבודה חדשנית בעולם הדיגטל והשיווק, כולל שימוש מתקדם בכלי AI. במסגרת התפקיד:
  • עיצוב ספרים, חוברות, כריכות ומוצרים שיווקים.
  • פיתוח חוויות משתמש ותוצרים מותאמים לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט וקמפניים דיגטליים.
  • שימוש בכלי AI ליצירת רעיונות, קונספטים, סקיצות, תמונות ותוצרים משלימים (Midjourney, Firefly, ChatGPT וכד').
  • עבודה מול צוותי תוכן, שיווק והפקה.
מנהלת הסטודיו לעיצוב גרפי
  • שליטה מלאה בתוכנות (InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe)- חובה.
  • ניסיון מוכח בעיצוב לדפוס (עיבוד ספרים, חוברות, כריכות) - חובה.
  • תואר ראשון בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית ממוסד מוכר - יתרון משמעותי.
  • ידע מעשי עם כלי עריכת וידיאו (After Effects/Premiere) - יתרון.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
  • יכולת מחקר, עבודה עצמאית, יצירתיות וסקרנות מקצועית.
  • מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות בתחום מתחדש ודינמי.
  • ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.

- תחילת העסקה- מיידי.
- חובה לצרף קישור לתיק עבודות מעודכן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
  • תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
  • גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
  • ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
  • הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
  • יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
  • ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
  • פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
  • ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
  • ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
  • ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
  • יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
  • יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
  • כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.

- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות במוקד הפניות והמידע בחיפה ניהולי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) מלאה
  • ניהול אישי ומקצועי של נציגים.
  • הנעת נציגים לעמידה ביעדים, תוך פיקוח ובקרה על רמת ביצועיהם ומקצועיותם.
  • הפקה וניתוח דוחות.
  • ניהול ישיבות צוות וביצוע הדרכות אישיות וקבוצתיות.
  • גיוס וקליטת נציגים חדשים.
  • טיפול במכתבי תודה/ תלונות ובבירורים מול מחלקות האו"פ.
  • אחריות על משימות רוחביות / ניהול פרויקטים נוספים בתפקיד.
  • גיבוי אחמ"שיה.
  • אחריות מנהל/ת תורן/ית.
מנהלת מוקד הפניות והמידע
  • ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה.
  • ניסיון במתן שירות בתקשורת כתובה - חובה.
  • ניסיון ניהולי במוקד טלפוני - יתרון.
  • ניסיון בהדרכה/ חניכה במוקד טלפוני - יתרון.
  • תקשורת בינאישית מצויינת ותודעת שירות גבוהה.
  • אוריינטציה שירותית.
  • יכולת פיתוח והנעת צוות.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות.
  • תכנון, ארגון ומחוייבות לביצוע.
  • ניהול ביצועים.
  • ראייה מערכתית.
  • ניהול קונפליקטים.
  • חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים.

- נכונות לגמישות במתן שעות נוספות לפי הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות לקוחות למוקד הפניות והמידע בחיפה שרות לקוחות/שרות מוכר מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקד הפניות בחיפה ולקבל מימון ללימודים אקדמיים. במסגרת התפקיד:
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • כושר ביטוי מעולה.
  • מה תקבלו?
  • עבודה בסביבה נעימה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
  • אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים/ות.
  • מחכים רק לכם/ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.

חלקי חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ שרות לקוחות/שרות מוכר מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
  • אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
  • המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
  • הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.

- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.