לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.

- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת תחום אחסון וגיבוי מערכתיים מקצועי מינהל המחשוב מלאה
  • אחריות כוללת על תחום אחסון וגיבוי באתר הראשי, באתר DR ובמערכות בענן.
  • ניהול ותפעול שוטף של:
  • - מערכות אחסון של כלל מערכות המחשוב.
  • - מערכות גיבוי כלל-ארגוני.
  • - רשתות SAN / Fiber Channel.
  • הפעילות כוללת תכנון כללי וקביעת מדיניות, תכנון וביצוע שדרוגים, הרחבות, שיפור ביצועים, החלפות ציוד ופתרון בעיות.
  • אחריות על אינטגרציה מול מגוון המערכות המשתמשות בשירותי אחסון וגיבוי.
מנהל מחלקת טכנולוגיות ותשתיות מחשוב
  • ניסיון של 7 שנים ומעלה בתחומי אחסון וגיבוי בארגון בסביבת production גדולה, מתוכם 4 שנים ומעלה בהובלת התחום.
  • היכרות מצוינת עם מערכות אחסון של Hitachi Vantara וניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה.
  • היכרות מצוינת עם מערכות גיבוי Dell/EMC Networker, Data Domain, Data Protection Advisor, כולל ניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה, והיכרות עם מערכות Veeam, tape libraries.
  • היכרות מעמיקה עם כיוונון ביצועים ופתרון בעיות בהקשר של: RAID levels, data protection, remote data replication, mirroring, snapshots, deduplication, compression, data persistency and data integrity.
  • ניסיון מעמיק באספקת פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת VMware, כולל עבודה עם ESXi hosts, storage vMotion, VM backup and recovery, SRM.
  • ניסיון במתן פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת בסיסי נתוני אורקל, כולל שיפור ביצועים ואופטימיזציה.
  • ניסיון בהקמה ותפעול של פתרונות יתירות והתאוששות ואתרי DR.
  • היכרות טובה עם מערכות הפעלה Linux, Windows Server, והיכרות מעמיקה עם filesystems במערכות אלה.
  • היכרות מעולה וניסיון בהגדרות ותפעול של מתגי SAN FC של Cisco ו- Brocade.
  • היכרות עם מערכות אחסון של יצרנים מובילים נוספים כגון EMC, NetApp, IBM.
  • היכרות וניסיון עם מערכות HPC - יתרון.
  • היכרות עם חומרת שרתים Lenovo - יתרון.
  • ידע וניסיון בשפות סקריפטים, DevOps ואוטומציה של תהליכים - יתרון משמעותי.
  • תואר אקדמי במדעי המחשב או תחום קרוב.
  • כושר מעולה להשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת מצוינת ללימוד עצמי ורצון להתפתחות מקצועית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מוכנות למתן מענה לצרכים דחופים ולטיפול על פי פניה מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, כולל לילות וסופי שבוע.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנתח/ת מערכות עבור מערכת Moodle מקצועי שה"ם מלאה
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים.
  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
  • האפיון מתבצע במתודולוגית Agille.
ראש תחום אפיון מערכות
  • הכרות מעמיקה עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
  • יתרון להכרות עם מערכת אופל (אתרי הקורסים) של האוניברסיטה הפתוחה.
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט עם עדיפות לתחום טכנולוגיות למידה.
  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
  • יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
  • הכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
  • יוזמה, יצירתיות וחשיבה מקורית.
  • יכולת גבוהה של למידה עצמית.
  • עבודה קפדנית ומדויקת תוך שימת לב לפרטים.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה לשנה מפתח/ת BI Publisher טכנולוגי מינהל המיחשוב 50%
  • פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
  • פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
  • עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
  • ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
  • ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
  • הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
  • ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
  • ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
  • יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה מרצה לקורס חשבי שכר מערך לימודי החוץ - הנחיה מערך לימודי החוץ של האו"פ
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת שירות ובק אופיס אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ לפי שעות
  • מוקד מערך לימודי תעודה של האו"פ תומך בפעילות המוקד במתן מענה לפניות תלמידים לאחר הרשמתם לקורסים השונים, ובטיפול בלידים במערכות. בנוסף, המערך אחראי על ממשקי מערכות המידע במוקד, ניהול נתונים, תמיכה במטלות מובנות במוקד כגון שכר, שיתופי פעולה, הנחות ותקינות הרשמות.
  • רכיבי התפקיד כוללים ביצוע שיחות שירות (נכנסות ויוצאות) בהתאם לנהלי העבודה במוקד.
  • ביצוע שיחות שימור לתלמידים בעקבות ביטולי / דחיות קורסים.
  • אחריות על כלל תהליכי הגבייה, השלמת שכר הלימוד, והזיכויים.
  • טיפול בבקשות להחלפות קבוצה, דחיות או ביטולים.
  • ריכוז ותפעול מבדקי רמה מול מנהל בי"ס דיאלוג ומאבחנים.
  • הפקת שוברים ופקדונות, טיפול בהרשמות 'חבר' ושליחת SMS ללקוחות.
  • טיוב נתונים ותפעול שוטף של תיבת לימודי החוץ.
  • משימות שוטפות נוספות כפי שיוגדרו ע"י מנהל הצוות.
מנהל המרכז ללימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית.
  • שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, לצד אסרטיביות.
  • חשיבה יצירתית, סדר, ארגון ואחריות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי והוצאה לאור מלאה
  • עריכת לשון ותוכן של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלת העבודה מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
  • בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעריכת תכנים למדיה דיגיטלית - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור- יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון- יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • ידע במיקרו - קופי ועריכה שיווקית- יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון , יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצויינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.