לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 26 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה מקצועי מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.
  • תמחור הסכמים קיבוציים ועלויות שכר.
  • אפיון, הטמעה ומענה מתכלל למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
  • ביצוע דוחות נתונים מורכבים.
  • התפקיד כולל:
  • ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
  • פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
  • בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
  • יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
  • טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
  • עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
  • תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
  • הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
  • ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
  • ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
  • יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
  • יכולות ניהול - יתרון.
  • ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
  • שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
  • שליטה מעולה ב Excel - חובה.
  • תקשורת בינאישית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמית ובצוות.
  • יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מנחים.ות לקורס: "מודלים חישוביים" (20604) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
  • העברת שיעורים פרונטלים הכוללת תמיכה בסטודנטים.
  • פעילות שוטפת באתר הקורס.
  • הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט.ית ככל הנדרש.
  • בדיקת מטלות בית ועזרה בבדיקת מבחנים.
  • תואר שני בתחום מדעי המחשב.
  • בקיאות ושליטה בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מפגשי ההנחייה ייערכו פרונטלית בירושלים בימי חמישי בין השעות 09:00-12:00.
- מסגרת הקורס: 12 מפגשים, בהם מועברות הרצאות הסטודנטים בירושלים.
- ההליך הגשת מועמדות: מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל איגור קליינר בכתובת דוא"ל: igorkl@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
https://www.openu.ac.il/courses/20604.htm חלקי ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה - משרה מלאה אדמיניסטרטיבי המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה מלאה
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה.
  • עבודה מול ראש המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראש המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון בתחום מדעי החברה או הרוח.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת ו"ראש גדול".
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • ניסיון בעבודה בצוות.

- 5 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדעי המחשב אקדמי סגל בכיר המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
  • המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה מזמינה מועמדות ומועמדים להגיש מועמדות למשרת סגל בכיר במדעי המחשב בכל הדרגות. אנו מקדמים בברכה מועמדות ומועמדים מכל תחומי מדעי המחשב, עם עדיפות לתחומי מחקר יישומיים.
  • תואר שלישי במדעי המחשב.
  • ניסיון אקדמי או השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • מצוינות מחקרית ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית ומחויבות לכתיבת ספרי לימוד ולפיתוח תוכן פדגוגי מקוון.

- להגשת מועמדות יש לשלוח לכתובת search@openu.ac.il את המסמכים האלה:
1. מכתב פנייה
2. קורות חיים ורשימת פרסומים
3. ביוגרפיה אקדמית, כולל תיאור תוכניות למחקר עתידי
4. ניסיון בהוראה, כולל תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים
- מכתבי המלצה:
על המועמדות והמועמדים לדאוג לכך ששלושה מכתבי המלצה ישלחו ישירות על ידי הממליצים לכתובת search@openu.ac.il עד למועד ההגשה.
- לפרטים נוספים, ניתן לפנות לראש המחלקה, פרופ' דוד לורנץ, בכתובת lorenz@openu.ac.il
- לקבלת מידע נוסף, ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:

https://openu.ac.il/cs רעננה 15/04/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מיישמ/ת Moodle ומטמיע/ת טכנולוגיות למידה מקצועי המחלקה לתכנון ולעיצוב פדגוגיה דיגיטלית מלאה*
  • הטמעת תכנים באתרי קורסים.
  • פיתוח והפקת חומרי הדרכה ותוכן דיגיטלי אינטראקטיבי (מדריכים למשתמש, סרטונים ועוד).
  • חקר וחיפוש אחר טכנולוגיות למידה מקוונות חדשות.
מנהלת יחידת ההדרכה וההטמעה בסביבת הלמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתחום טכנולוגיות למידה.
  • ניסיון מעשי בעבודה עם מערכות LMS (יתרון לניסיון בסביבת Moodle).
  • ניסיון מעשי של שנתיים לפחות בהטמעת טכנולוגיות בסביבות למידה מגוונות, יתרון ל - Moodle.
  • ידע מוכח ב-HTML ו-CSS.
  • ניסיון בעבודה עם כלי AI.
  • ניסיון בעבודה עם כלי עיצוב, לכידת מסך ועריכה דיגיטליים (Photoshop , Canva, Genially awesome screenshot עוד).
  • יסודיות ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • קריאה וכתיבה של טקסטים בעברית ובאנגלית ברמת שפת אם.
  • יכולת גבוהה לעבודה, למידה ופתרון בעיות באופן עצמאי.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- *התקן למשרה המלאה מאושר לשנתיים. לאחר שנתיים היקף המשרה יירד ל 70%.
מלאה* רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב איש/אשת תשתיות ומחשוב קצה טכנולוגי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • VDI
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
מנהל מדור הפעלה במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:30 בערב.

משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.