לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 38 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין
  • פרטים נוספים על התפקיד ניתן למצוא בקישור הבא:
https://bit.ly/4oTaReH רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתעניינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילויות שווקיות.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
  • בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office
  • בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.

- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסירוגין.
- לפחות 3 ימי עובדה בשבוע.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות/מכירות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקדי הלימודים ולקבל מימון ללימודים אקדמיים.
  • במסגרת התפקיד:
  • שיחות עם מתעניינים בלימודים הרוצים להתחיל ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ולהצטרף לעולם האקדמי .
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד.ת אוניברסיטה והכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
  • נציגי שירות - בונוסים חודשיים, מענק התמדה מפנק ויום עבודה מהבית.
  • נציגי מכירות - תמריצים חודשיים, תחרויות ופרסים.
  • קרן פנסיה מהיום הראשון , קרן השתלמות לאחר 9 חודשי עבודה בארגון.
  • חניה מסודרת וחדר כושר חינם.
  • חדר אוכל חלבי ובשרי בעלויות נמוכות.
  • אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים.ות .
  • מחכים רק לכם.ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.

חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) ראש/ת תחום פרויקטים קמפוס באר שבע אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 70%
  • יזום וקידום שיתופי פעולה עם גורמי שטח בבאר שבע ובמרחב דרום.
  • ליווי של פרויקטים (קבוצות לימוד ומיזמים שונים).
  • ארגון והשתתפות בכנסים ומפגשי חשיפה ללימודים באו"פ.
  • עבודה שוטפת עם מחלקות מנהליות ואקדמיות באו"פ.
  • קבלת קהל, מענה וליווי סטודנטים חדשים וותיקים בנושאים הקשורים ללימודים באוניברסיטה הפתוחה.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • ניסיון בכתיבת מסמכים, מצגות וכדומה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office
  • ניסיון רלוונטי בתחום - יתרון.
  • מחשבה יצירתית ואוריינטציה שיווקית - יתרון.

- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב.
- נדרשת מוכנות לעבודה בשעות נוספות.
- התפקיד כולל נסיעות במרחב דרום, בעת הצורך.
- לפחות 4 ימי עבודה בשבוע.
70% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לתוכנית להנדסת תעשייה וניהול חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בהנדסת תעשייה וניהול - בדרגת מרצה ומעלה אקדמי סגל בכיר המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
  • דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בהנדסת תעשייה וניהול, בכל דרגה- ממרצה ועד פרופסור מן המניין.

- פרטים נוספים על התפקיד ניתן למצוא בקישור הבא:
http://bit.ly/3H6knuc רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

קמפוס ירושלים רכז/ת סטודנטים לחברה הערבית במינהל מרחבים ומוקדים אדמיניסטרטיבי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) 50%-100% משרה - גמיש
  • שיווק לקהל היעד במזרח ירושלים - דיגיטלי, שיווק ישיר.
  • יצירת שיתופי פעולה עם גורמי שטח במזרח ירושלים (בתי ספר, ארגונים ועמותות).
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד מובנות.
  • השתתפות בכנסים וירידים.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות האו"פ - מתן שירות, תיווך, הסברה וחיבור בין הסטודנטים/ות לאגפים השונים במטה (הרשמה, יעוץ, מלגות, אית"ן, תעסוקה וכד').
  • מתן מענה אישי וליווי בפתרון בעיות וקשיים שעולים על ידי סטודנטים/ות מהחברה הערבית במרחב.
  • אחריות על תהליך ההרשמה ומעקב אחר התמדה של הסטודנטים.
מנהל מרחב ירושלים
  • היכרות מעמיקה וניסיון בעבודה במזרח ירושלים.
  • דובר/ת השפה הערבית - חובה.
  • שפה העברית (כתיבה / דיבור / קריאה) ברמה גבוהה .
  • בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אוריינטציה שיווקית / פרואקטיביות.
  • מוטיבציה להיות חלק משינוי חברתי/ אקדמי.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office.

- נכונות לעבודה בשעות הערב - מינימום 2 ערבים בשבוע

50%-100% משרה - גמיש ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במערך לימודי החוץ של האו"פ רכז/ת תפעול "אסכולות" אדמיניסטרטיבי אסכולות לפי שעות
  • אסכולות - גוף התרבות של האוניברסיטה הפתוחה מקיים סדרות וקורסים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. הפעילות מתקיימת בעשרות אולמות ב- 12 ערים, וכן במתכונת מקוונת למען תושבי אזורים מרוחקים, תושבי חו"ל, בעלי קושי בניידות וכד'. רכז/ת התפעול מפעיל/ה את המערכות השונות ומסייע/ת להצלחת פעילות זו ולהפצתה באמצעי התקשורת השונים כפי שמפורט בסעיפים הבאים:
  • תפעול תכתובת שוטפת (הודעות, הזמנות, כרטיסי כניסה וכד') עם קהל אסכולות באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרונים.
  • ניהול מערכת ההקלטות של שידורים מקוונים, לרבות פעולות עריכה והמרה בסיסיות.
  • סיוע למנהל התיפעול בהכנות לפעילות השוטפת.
  • ניהול מפגשי אסכולות באולמות מדיי פעם.
  • סיוע בהכנת חומרי פרסום.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט.
מנהל התפעול, אסכולות
  • ניסיון בעבודה במערכת אקסל ושאר תוכנות אופיס בסיסיות - חובה.
  • היכרות עם תוכנות עריכה ועיצוב - יתרון.
  • כישורים טכנולוגיים ויכולת למידה טכנית.
  • מהירות עבודה ודייקנות רבה .
  • היכרות עם עולמות תרבות ודעת- יתרון.
  • עמידה בלוח זמנים צפוף ומשימות מקבילות.

- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- נכונות לגמישות בשעות העבודה בהתאם לצורך.
- 3-5 ימי עבודה בשבוע.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהל/ת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדיניות ציבורית אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • תחום מדיניות ציבורית הוא תחום צומח באוניברסיטה הפתוחה התומך בבית הספר לשלטון מקומי, בית הספר למדיניות ציבורית לעובדי מדינה, וכן בתוכניות התואר הראשון במדע המדינה ומדיניות ציבורית והתואר השני בממשל ומדיניות ציבורית. אנו מחפשים מועמד/ת מתאימ/ה אשר ישתתפו בהמשך פיתוח התחום בהוראה, מחקר, וכן בניהול אקדמי של התוכניות השונות.
  • האוניברסיטה הפתוחה מחויבת להנגשה יזומה, מתמשכת של השכלה גבוהה ללא תנאים מוקדמים, המהווה מנוף לצמיחה אישית ולשינוי חברתי, כלכלי ולאומי.
  • האוניברסיטה שואפת לשלב מצוינות ופתיחות כדרך להעשרה שיטתית של החברה הישראלית בתכנים מחקריים, תרבותיים ולימודיים .
  • הסגל הבכיר הוא הכוח המניע למימוש ייעודה של האוניברסיטה, דרך מחקר מצטיין, פיתוח חומרי לימוד חדשניים והוראה והנחייה של סטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים.
  • בחירת חבר או חברת הסגל שייקלטו תיעשה מתוך חשיבה על הפוטנציאל להשתלבות מוצלחת באוניברסיטה הפתוחה, וברוח הייעוד והחזון שלה .
  • תואר שלישי במדיניות ציבורית, במנהל ציבורי או בתחום קרוב בעל זיקה הדוקה למדיניות ציבורית.
  • התמחות בכלכלה ציבורית, במשילות דיגיטלית ו/או בניתוח מדיניות - יתרון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • מצויינות מחקרית מוכחת.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית לצורך כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • ניסיון הוראה במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון בניהול בכלל ובניהול אקדמי בפרט - יתרון.

- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת: https://academic.openu.ac.il/sociology/pages/default.aspx
- להגשת מועמדות יש לשלוח את החומרים הבאים לכתובת המייל : public_policy@openu.ac.il
1. מכתב פנייה המציג את המועמד.ת (Cover letter)
2. קורות חיים הכוללים פרסומים אקדמיים
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי (Research statement)
4. מכתב הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה (Teaching statement)
- על המועמדות והמועמדים לדאוג לכך ששלושה מכתבי המלצה יישלחו על -ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש התחום, פרופ' ארז צפדיה erezt@openu.ac.il
http://bit.ly/4mieiJM רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר במדע המדינה אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • למחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדע המדינה בכל דרגה ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
  • האוניברסיטה הפתוחה מחויבת להנגשה יזומה, מתמשכת של השכלה גבוהה ללא תנאים מוקדמים, המהווה מנוף לצמיחה אישית ולשינוי חברתי, כלכלי ולאומי. האוניברסיטה שואפת לשלב מצוינות ופתיחות כדרך להעשרה שיטתית של החברה הישראלית בתכנים מחקריים, תרבותיים ולימודיים.
  • תואר שלישי במדע המדינה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בפוליטיקה השוואתית באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • התמחות בפוליטיקה ישראלית-יתרון.

- להגשת מועמדות יש לשלוח את החומרים הבאים לכתובת המייל Political_science@openu.ac.il
1. קורות חיים
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים במדע המדינה באוניברסיטה הפתוחה
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו
http://bit.ly/3IDal49 רעננה 30/09/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.