דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
תואר ראשון בכלכלה - חובה.
תואר שני רלוונטי - יתרון.
למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה לשנה
מפתח/ת BI Publisher
טכנולוגי
מינהל המיחשוב
50%
פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במחלקת מערכות מידע
מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל
טכנולוגי
מינהל המיחשוב
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
ידע במערכות כספיות - יתרון.
ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עובד/ת הפצה
תפעול
מינהל הלוגיסטיקה
מלאה
זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
עבודה בממשקים.
מנהלת מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
יכולות ניהול - יתרון.
ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
שליטה מעולה ב Excel - חובה.
תקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עבודה עצמית ובצוות.
יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים.
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת המדור הטכני במחלקה לאירועים ותקשורת
ניהולי
מחלקת אירועים ותקשורת
מלאה
האוניברסיטה הפתוחה מגייסת מנהל/ת מדור טכני למחלקת אירועים ותקשורת. התפקיד כולל ניהול והובלה של כלל הפעילות באירועי האוניברסיטה, תוך אחריות על תחומי המולטימדיה, ההגברה והצילום.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול צוות טכנאים, ניהול השוטף, הכשרה ותמיכה.
בניית סידורי עבודה ושיבוץ הצוותים לפי צרכי האירועים.
אחריות על הפעלת ציוד טכני בכלל הפעילויות, האירועים ושידורי האירועים, כולל ניתוב, צילום, עריכה, הקלטה ושידור.
אחריות על תחום ההגברה, הפעלת מיקסרים אנלוגיים ודיגיטליים, ותיאום מערכות שמע.
עבודה מול גורמים באוניברסיטה, ספקים חיצוניים, וקיום ממשקי עבודה עם יחידות שונות.
אחריות על תחזוקה שוטפת של ציוד טכני ומתן מענה לתקלות.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
ניסיון ניהולי מוכח על צוות טכנאים.
ידע וניסיון מעשי רחב בתחום המולטימדיה - חובה.
ניסיון בצילום וידאו, עריכה, ניתוב, שידור והקלטה - חובה. היכרות עם VMIX - יתרון.
שליטה בהפעלת מיקסר סאונד אנלוגי ודיגיטלי - חובה.
הבנה טכנית גבוהה, גישה לפתרון בעיות, חשיבה מחוץ לקופסא.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות ומעבר לשעות המקובלות: בשעות הערב, באירועים מיוחדים, ובימי שישי בהתאם לצורך.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ
אדמיניסטרטיבי
הנהלת האו"פ
מלאה עם גמישות לשעות נוספות
אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של לשכת המנכ"ל בדגש על ניהול יומן המנכ"ל וראש המטה, על ריכוז חומרי רקע וסיכומי ישיבות, ועל תמיכה לוגיסטית בישיבות ובאירועי לשכת המנכ"ל.
ניהול הידע ותיעוד מסמכי הלשכה ומעקב ובקרה על משימות ופרויקטים שונים.