לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו! דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
  • מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חדר כושר ללא עלות.
  • חניה חינם ומסודרת.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
  • אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.

- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה לשנה מפתח/ת BI Publisher טכנולוגי מינהל המיחשוב 50%
  • פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
  • פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
  • עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
  • ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
  • ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
  • הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
  • ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
  • ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
  • יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב איש/אשת תשתיות ומחשוב קצה טכנולוגי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • VDI
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
מנהל מדור הפעלה במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:30 בערב.

משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה אקדמי סגל בכיר המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • למחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה, יישקלו מועמדות ומועמדים מצטיינים העונים על התנאים הבאים:
  • תואר שלישי בפילוסופיה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח בפילוסופיה ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת הוראת קורסים באנגלית.
  • יכולת כתיבה, שיפור ועדכון קורסים בפילוסופיה במודל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה- ספרי לימוד ותוכן פדגוגי מקוון.

- תינתן העדפה למועמדים/ות בעלי פרופיל מחקרי שיוסיף גיוון לתחומי המחקר וההוראה הקיימים בתחום הפילוסופיה באו"פ.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה.
- להגשת מועמדות יש לשלוח לכתובת המייל - PhilosophyCV@openu.ac.il :
1. קורות חיים.
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים בפילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית הכוללת תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת המייל.
- מועמדות ומועמדים שיימצאו מתאימים/ות יעברו לשלבים הבאים של המיון:
1. הרצאה (job talk)
2. מפגש עם חברי וחברות הסגל במחלקה.
3. הגשת דוגמת כתיבה.
4. ראיון.
https://academic.openu.ac.il/history/philosophy/pages/default.aspx רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך.
  • פרסום בכתבי עת מובילים בחינוך.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי פיתוח של חומר פדגוגי מקוון.
  • תואר שלישי בתחום רלוונטי.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • התמחות באחד או יותר מהנושאים הבאים: שילוב טכנולוגיות בתהליכי הוראה-למידה; שילוב טכנולוגיות במערכות חינוך; פדגוגיה דיגיטלית; למידה מבוססת טכנולוגיה.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.

- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il את המסמכים הבאים:
1. קורות חיים.
2. מכתב פנייה שיכלול את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתחום החינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית שתכלול תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת המייל.

לפרטים נוספים אפשר לעיין בדף הבית של המחלקה ושל תוכניות הלימוד הרלוונטיות:
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/phd_edtech/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/ma/pages/default.aspx
רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת שירות ובק אופיס אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ לפי שעות
  • מוקד מערך לימודי תעודה של האו"פ תומך בפעילות המוקד במתן מענה לפניות תלמידים לאחר הרשמתם לקורסים השונים, ובטיפול בלידים במערכות. בנוסף, המערך אחראי על ממשקי מערכות המידע במוקד, ניהול נתונים, תמיכה במטלות מובנות במוקד כגון שכר, שיתופי פעולה, הנחות ותקינות הרשמות.
  • רכיבי התפקיד כוללים ביצוע שיחות שירות (נכנסות ויוצאות) בהתאם לנהלי העבודה במוקד.
  • ביצוע שיחות שימור לתלמידים בעקבות ביטולי / דחיות קורסים.
  • אחריות על כלל תהליכי הגבייה, השלמת שכר הלימוד, והזיכויים.
  • טיפול בבקשות להחלפות קבוצה, דחיות או ביטולים.
  • ריכוז ותפעול מבדקי רמה מול מנהל בי"ס דיאלוג ומאבחנים.
  • הפקת שוברים ופקדונות, טיפול בהרשמות 'חבר' ושליחת SMS ללקוחות.
  • טיוב נתונים ותפעול שוטף של תיבת לימודי החוץ.
  • משימות שוטפות נוספות כפי שיוגדרו ע"י מנהל הצוות.
מנהל המרכז ללימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית.
  • שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, לצד אסרטיביות.
  • חשיבה יצירתית, סדר, ארגון ואחריות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • הפקת מערכים עבור מקצי בחינה ע"ג מחשב.
  • עבודה מול הקמפוסים:תיאום ימיי וחדרי בחינה.
  • תכנון פריסת מחשבים וניהול עדכוני מערכת.
  • סיוע לוגיסטי בהכנות ליום הבחינה.
  • בחינות ממוחשבות- סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • תפעול מוקד הבחינה וניהול מוניטורים.
  • טיפול בהגשות מאוחרות, טיפול בדו"ח אמינות.
  • עיבוד ורכוז נתונים סטודנטים ועלויות.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • כושר ארגון וריכוז בפרויקטים עם ריבוי ממשקים.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי והוצאה לאור מלאה
  • עריכת לשון ותוכן של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלת העבודה מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
  • בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעריכת תכנים למדיה דיגיטלית - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור- יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון- יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • ידע במיקרו - קופי ועריכה שיווקית- יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון , יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצויינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.