לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
*משרה קצובה לשנה מפתח/ת BI Publisher טכנולוגי מינהל המיחשוב 50%
  • פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
  • פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
  • עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
  • ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
  • ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
  • הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
  • ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
  • ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
  • יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנתח/ת מערכות עבור מערכת Moodle מקצועי שה"ם מלאה
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים.
  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
  • האפיון מתבצע במתודולוגית Agille.
ראש תחום אפיון מערכות
  • הכרות מעמיקה עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
  • יתרון להכרות עם מערכת אופל (אתרי הקורסים) של האוניברסיטה הפתוחה.
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט עם עדיפות לתחום טכנולוגיות למידה.
  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
  • יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
  • הכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
  • יוזמה, יצירתיות וחשיבה מקורית.
  • יכולת גבוהה של למידה עצמית.
  • עבודה קפדנית ומדויקת תוך שימת לב לפרטים.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת תחום אחסון וגיבוי מערכתיים מקצועי מינהל המחשוב מלאה
  • אחריות כוללת על תחום אחסון וגיבוי באתר הראשי, באתר DR ובמערכות בענן.
  • ניהול ותפעול שוטף של:
  • - מערכות אחסון של כלל מערכות המחשוב.
  • - מערכות גיבוי כלל-ארגוני.
  • - רשתות SAN / Fiber Channel.
  • הפעילות כוללת תכנון כללי וקביעת מדיניות, תכנון וביצוע שדרוגים, הרחבות, שיפור ביצועים, החלפות ציוד ופתרון בעיות.
  • אחריות על אינטגרציה מול מגוון המערכות המשתמשות בשירותי אחסון וגיבוי.
מנהל מחלקת טכנולוגיות ותשתיות מחשוב
  • ניסיון של 7 שנים ומעלה בתחומי אחסון וגיבוי בארגון בסביבת production גדולה, מתוכם 4 שנים ומעלה בהובלת התחום.
  • היכרות מצוינת עם מערכות אחסון של Hitachi Vantara וניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה.
  • היכרות מצוינת עם מערכות גיבוי Dell/EMC Networker, Data Domain, Data Protection Advisor, כולל ניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה, והיכרות עם מערכות Veeam, tape libraries.
  • היכרות מעמיקה עם כיוונון ביצועים ופתרון בעיות בהקשר של: RAID levels, data protection, remote data replication, mirroring, snapshots, deduplication, compression, data persistency and data integrity.
  • ניסיון מעמיק באספקת פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת VMware, כולל עבודה עם ESXi hosts, storage vMotion, VM backup and recovery, SRM.
  • ניסיון במתן פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת בסיסי נתוני אורקל, כולל שיפור ביצועים ואופטימיזציה.
  • ניסיון בהקמה ותפעול של פתרונות יתירות והתאוששות ואתרי DR.
  • היכרות טובה עם מערכות הפעלה Linux, Windows Server, והיכרות מעמיקה עם filesystems במערכות אלה.
  • היכרות מעולה וניסיון בהגדרות ותפעול של מתגי SAN FC של Cisco ו- Brocade.
  • היכרות עם מערכות אחסון של יצרנים מובילים נוספים כגון EMC, NetApp, IBM.
  • היכרות וניסיון עם מערכות HPC - יתרון.
  • היכרות עם חומרת שרתים Lenovo - יתרון.
  • ידע וניסיון בשפות סקריפטים, DevOps ואוטומציה של תהליכים - יתרון משמעותי.
  • תואר אקדמי במדעי המחשב או תחום קרוב.
  • כושר מעולה להשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת מצוינת ללימוד עצמי ורצון להתפתחות מקצועית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מוכנות למתן מענה לצרכים דחופים ולטיפול על פי פניה מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, כולל לילות וסופי שבוע.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.

- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
העבודה כרוכה בשעות נוספות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך.
  • פרסום בכתבי עת מובילים בחינוך.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי פיתוח של חומר פדגוגי מקוון.
  • תואר שלישי בתחום רלוונטי.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • התמחות באחד או יותר מהנושאים הבאים: שילוב טכנולוגיות בתהליכי הוראה-למידה; שילוב טכנולוגיות במערכות חינוך; פדגוגיה דיגיטלית; למידה מבוססת טכנולוגיה.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.

- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il את המסמכים הבאים:
1. קורות חיים.
2. מכתב פנייה שיכלול את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתחום החינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית שתכלול תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת המייל.

לפרטים נוספים אפשר לעיין בדף הבית של המחלקה ושל תוכניות הלימוד הרלוונטיות:
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/phd_edtech/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/ma/pages/default.aspx
רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה אקדמי סגל בכיר המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • למחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה, יישקלו מועמדות ומועמדים מצטיינים העונים על התנאים הבאים:
  • תואר שלישי בפילוסופיה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח בפילוסופיה ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת הוראת קורסים באנגלית.
  • יכולת כתיבה, שיפור ועדכון קורסים בפילוסופיה במודל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה- ספרי לימוד ותוכן פדגוגי מקוון.

- תינתן העדפה למועמדים/ות בעלי פרופיל מחקרי שיוסיף גיוון לתחומי המחקר וההוראה הקיימים בתחום הפילוסופיה באו"פ.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה.
- להגשת מועמדות יש לשלוח לכתובת המייל - PhilosophyCV@openu.ac.il :
1. קורות חיים.
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים בפילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית הכוללת תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת המייל.
- מועמדות ומועמדים שיימצאו מתאימים/ות יעברו לשלבים הבאים של המיון:
1. הרצאה (job talk)
2. מפגש עם חברי וחברות הסגל במחלקה.
3. הגשת דוגמת כתיבה.
4. ראיון.
https://academic.openu.ac.il/history/philosophy/pages/default.aspx רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות איכותיים ואיכותיות להצטרף לצוות המוביל שלנו! דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה טלמרקטינג/מכירות מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) חלקי
  • מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
  • מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
  • עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
  • מה תקבלו?
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • הכשרה מקיפה וליווי צמוד במהלך תקופת ההסתגלות.
  • מימון לימודים לאחר חצי שנת העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חדר כושר ללא עלות.
  • חניה חינם ומסודרת.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
  • אפשרויות קידום מגוונות למתאימים/ות.

- עבודה במשמרות בוקר/ערב .
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.