לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 27 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "חלוקה הוגנת" (22962) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
ראש/ת המחלקה האקדמית.
  • תואר שלישי במדעי המחשב, מתמטיקה או בתחום קרוב.
  • ידע בתורת המשחקים החישובית/בחירה חברתית חישובית- יתרון.
  • הכרות מוקדמת עם פייתון - יתרון.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.

- מועד העסקה: החל מסמסטר 2026א.
- נושאי הקורס:
פונקציות בחירה, יחסי העדפה, הערכות, חלוקה פרופורציונלית, חלוקה ללא קנאה, יעילות, העדפות אורדינליות, חלוקה הוגנת בקרוב, גרף קנאה, 1EF, EFX, חלוקה מיטבית של חפצים בדידים, תכנות לינארי בשלמים, חלוקה הוגנת עם שיתופים, חלוקה הוגנת עם כסף, חלוקת שכר דירה, אלגוריתמים מגלי אמת, איזון תקציבי, חלוקה בהגרלה.
חלקי רעננה 26/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה לשנה מפתח/ת BI Publisher טכנולוגי מינהל המיחשוב 50%
  • פיתוח ותחזוקה של דוחות BI-PUBLISHER מורכבים, עבודה עם בסיס נתונים Oracle וניתוח דרישות עסקיות למטרות פיתוח.
  • פיתוח דוחות BI באמצעות Oracle BI Publisher בהתאם לדרישות העסקיות.
  • עבודה מול בסיס נתונים Oracle, כולל בניית שאילתות SQL מורכבות.
  • ידע מוכח ב - PL-SQL ברמה גבוהה.
  • ביצוע שיפורים מתמשכים לדוחות קיימים ותמיכה במשתמשים העסקיים.
  • הבנת הדרישות העסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
מנהל מדור פרויקטים
  • ניסיון מוכח של 2-3 שנים בפיתוח BI Publisher.
  • ניסיון בעבודה עם SQL ושאילתות מורכבות.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מצוינת.
  • יכולת למידה מהירה והתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים.
  • תואר ראשון בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב או תחום רלוונטי אחר - יתרון.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מנחים.ות לקורס: "מודלים חישוביים" (20604) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
  • העברת שיעורים פרונטלים הכוללת תמיכה בסטודנטים.
  • פעילות שוטפת באתר הקורס.
  • הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט.ית ככל הנדרש.
  • בדיקת מטלות בית ועזרה בבדיקת מבחנים.
  • תואר שני בתחום מדעי המחשב.
  • בקיאות ושליטה בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מפגשי ההנחייה ייערכו פרונטלית בירושלים בימי חמישי בין השעות 09:00-12:00.
- מסגרת הקורס: 12 מפגשים, בהם מועברות הרצאות הסטודנטים בירושלים.
- ההליך הגשת מועמדות: מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל איגור קליינר בכתובת דוא"ל: igorkl@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
https://www.openu.ac.il/courses/20604.htm חלקי ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מדור קניינות ניהולי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש מלאה
  • התפקיד כולל ניהול צוות של 5 קנייניות, הובלת תחום הקניינות, עבודה מול ספקים וגורמים פנימיים, ביצוע התקשרויות רכש כולל ניהול מו"מ עם ספקים, עמידה בנהלים ורגולציות, ושיפור תהליכי עבודה בתחום הרכש.
  • תחומי אחריות:
  • ניהול והובלת צוות של 5 קנייניות, כולל פיתוח מקצועי והנעת הצוות.
  • אחריות על תהליכי רכש משלב איתור ספקים ועד הפקת הזמנות רכש ומעקב אחריהן.
  • בנוסף לניהול המדור, אחריות על מספר תחומי רכש כקניינית.
  • ביצוע מו"מ מול ספקים לצורך השגת תנאים מסחריים מיטבי.
  • עבודה מול ממשקים פנימיים, כגון גורמים מקצועיים ויחידות מנהליות.
  • מעקב אחר הזמנות רכש ובקרת התהליך באמצעות הפקת דו"חות.
  • יישום והטמעה של נהלי רכש בהתאם לרגולציה ולנהלי האו"פ.
מנהל מחלקת רכש
  • תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה או תחום קרוב) - חובה.
  • ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בתחום הרכש והקניינות - חובה.
  • ניסיון ניהולי - יתרון.
  • ניסיון בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים עם ספקים - חובה.
  • היכרות עם תקנות חוק חובת המכרזים - יתרון.
  • שליטה במערכות ERP (יתרון ל- Oracle applications) ידע בתוכנות Office בדגש על Excel ו- Word
  • יכולת ניהול והנעת צוות עובדים בצורה אפקטיבית.
  • אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, ותיעדוף משימות באופן עצמאי.
  • יסודיות, סדר ויכולת אנליטית גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית גבוהה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת הסטודיו לגרפיקה ומעצב/ת ראשי/ת ניהולי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • ניהול צוות גדול של מעצבים ומעמדים גרפיים.
  • גיבוש חזון עיצובי והובלת האסטרטגיה העיצובית של ההוצאה לאור.
  • ניהול פרויקטים עיצוביים רחבי היקף בפרינט ובדיגיטל, תוך ניהול ממשקי העבודה מול גורמי פנים וחוץ.
  • הובלת מגמות חדשות בתחום הספרים הדיגיטליים והאינטראקטיביים.
  • היכרות מעמיקה של פלטפורמות חדשניות בתחומי העיצוב והטקסט בארץ ובחו"ל.
  • מומחיות בתחום דיגיטציית חומרי לימוד: תוכנות, ממשקים, מגמות ופלטפורמות.
  • עבודה עם מגוון תוכנות עיצוב (ADOBE), כולל תוכנות מבוססות AI, כמו Leonardo, Adobe Firefly, Midjourney ואחרות.
  • אחריות על למידה מתמדת ושמירה על עדכניות בעולם העיצוב.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים - חובה.
  • ניסיון מקצועי מוכח ומגוון של חמש שנים לפחות בעיצוב פרינט ודיגיטל - חובה.
  • ניסיון בגיבוש והובלת חזון עיצובי - חובה.
  • ניסיון בשימוש בכלים מבוססי AI - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים רבים מסוגים שונים בו-זמנית - חובה.
  • ניסיון בתחום ההוצאה לאור ותחום הספרים הדיגיטליים - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול אתרי תוכן ופלטפורמות אינטראקטיביות לתכנים - יתרון.
  • ניסיון בתחומים משיקים (תקשורת, פרסום, תסריטאות) - יתרון.
  • היכרות עם תהליכי הנגשת טקסט - יתרון.
  • יכולת הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים לצד העבודה השוטפת.
  • יכולת ניהול תחת עומס.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים.
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • תואר ראשון או בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתקשורת חזותית (עדיפות למוסד אקדמי מוכר).

- המועמדים/ות יתבקשו להציג תיק עבודות בתחומי הפרינט והדיגיטל.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מיישמ/ת Moodle ומטמיע/ת טכנולוגיות למידה מקצועי המחלקה לתכנון ולעיצוב פדגוגיה דיגיטלית מלאה*
  • הטמעת תכנים באתרי קורסים.
  • פיתוח והפקת חומרי הדרכה ותוכן דיגיטלי אינטראקטיבי (מדריכים למשתמש, סרטונים ועוד).
  • חקר וחיפוש אחר טכנולוגיות למידה מקוונות חדשות.
מנהלת יחידת ההדרכה וההטמעה בסביבת הלמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתחום טכנולוגיות למידה.
  • ניסיון מעשי בעבודה עם מערכות LMS (יתרון לניסיון בסביבת Moodle).
  • ניסיון מעשי של שנתיים לפחות בהטמעת טכנולוגיות בסביבות למידה מגוונות, יתרון ל - Moodle.
  • ידע מוכח ב-HTML ו-CSS.
  • ניסיון בעבודה עם כלי AI.
  • ניסיון בעבודה עם כלי עיצוב, לכידת מסך ועריכה דיגיטליים (Photoshop , Canva, Genially awesome screenshot עוד).
  • יסודיות ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • קריאה וכתיבה של טקסטים בעברית ובאנגלית ברמת שפת אם.
  • יכולת גבוהה לעבודה, למידה ופתרון בעיות באופן עצמאי.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- *התקן למשרה המלאה מאושר לשנתיים. לאחר שנתיים היקף המשרה יירד ל 70%.
מלאה* רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.