לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
משרה קצובה* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- כניסה לתפקיד: אפריל/מאי 2025 ולאחר קבלת אישור קול קורא ממשרד החינוך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לפיתוח וההוצאה לאור מעצב/ת גרפי/ת מקצועי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • הסטודיו של ההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה מחפש מעצב/ת גרפי/ת יצירתי/ת ודינמי/ת לתפקיד המשלב עיצוב קלאסי לדפוס ועימוד ספרים עם עבודה חדשנית בעולם הדיגטל והשיווק, כולל שימוש מתקדם בכלי AI. במסגרת התפקיד:
  • עיצוב ספרים, חוברות, כריכות ומוצרים שיווקים.
  • פיתוח חוויות משתמש ותוצרים מותאמים לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט וקמפניים דיגטליים.
  • שימוש בכלי AI ליצירת רעיונות, קונספטים, סקיצות, תמונות ותוצרים משלימים (Midjourney, Firefly, ChatGPT וכד').
  • עבודה מול צוותי תוכן, שיווק והפקה.
מנהלת הסטודיו לעיצוב גרפי
  • שליטה מלאה בתוכנות (InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe)- חובה.
  • ניסיון מוכח בעיצוב לדפוס (עיבוד ספרים, חוברות, כריכות) - חובה.
  • תואר ראשון בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית ממוסד מוכר - יתרון משמעותי.
  • ידע מעשי עם כלי עריכת וידיאו (After Effects/Premiere) - יתרון.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
  • יכולת מחקר, עבודה עצמאית, יצירתיות וסקרנות מקצועית.
  • מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות בתחום מתחדש ודינמי.
  • ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.

- תחילת העסקה- מיידי.
- חובה לצרף קישור לתיק עבודות מעודכן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לדיקנית הפיתוח אדמיניסטרטיבי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • סיוע לדיקנית בפעילות שוטפת: ניהול יומן מורכב, זימון ישיבות, מענה טלפוני, סיכומי ישיבות.
  • עבודה מול מערכות המחשוב השונות של הדיקנט: מערכת ניהול פרויקטים ופיתוח אקדמי, תקציב ומערכות נוספות.
  • ריכוז חומר לקראת ובעקבות ישיבות ומעקב אחר לוחות זמנים לביצוע משימות.
  • תכלול פעילות המחלקות וצוותי העבודה השונים בדיקנט.
  • איסוף נתונים לישום תהליכי עבודה וחשיבה בדיקנט ומול מחלקות אקדמיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
דיקנית הפיתוח וטכנולוגיות למידה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון מוכח בניהול יומן מורכב, וכתיבת סיכומי ישיבות.
  • תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
  • ידע ונסיון בעבודה במחשב ושליטה מלאה בתוכנות Office.
  • אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
  • דיסקרטיות.
  • שליטה בשפה האנגלית (ניסוח, כתיבה, דיבור) - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם או נכונות ללמוד לעבוד עם כלי AI לצורך טיוב תהליכים מנהליים.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תגבור ביחידה לאנגלית כשפה בינלאומית אדמיניסטרטיבי היחידה לאנגלית כשפה בינלאומית 50%
  • מהות התפקיד: ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית. מערך התגבור הינו מערך תמיכה וליווי פדגוגי רגשי לסטודנטיות/ים המתקשים בלימודי האנגלית. התגבור מתקיים בקבוצות לימוד קטנות או באופן פרטני, ובהן חומר הקורס נלמד בצורה איטית ומדורגת.
  • ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית:
  • בניית קבוצות תגבור ושיבוץ מנחים לקבוצות ולהנחיה אישית, כולל איתור מנחי/ות למתן תגבור והדרכתם (עבודה בשת"פ עם מזכירת היחידה).
  • הדרכה פדגוגית למנחי/ות התגבור.
  • פיתוח חומרי לימוד לשימוש מנחי/ות התגבור.
  • תצפית ומשוב- ביצוע תצפיות במנחי/ות התגבור ומתן משוב.
  • יידוע ועדכון מתמשך של צוות המנחים/ות ביחידה לאנגלית אודות מערך התגבור.
  • טיפול ומעקב אחר פניות חריגות.
  • השתתפות בוועדות ופגישות באו"פ, הכנת חומרים לקראתן.
  • מתן ייעוץ ותמיכה לסטודנטיות/ים שאין להם מענה וחווים קשיים שונים.
  • הדרכה לכל צוות המנחים בנושאים: כיצד ללמד אנגלית לסטודנטיות/ים בעלי רקע לשוני שונה. כיצד ללמד בכיתות הטרוגניות.
ראש היחידה לאנגלית
  • תואר שני והכשרה פורמאלית ומעשית בהוראת אנגלית לצרכים אקדמיים- חובה
  • ניסיון בעבודה עם סטודנטיות/ים בעלי/ות קשיי למידה או מתקשים.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת עבודה בצוות .
  • שליטה גבוהה בתוכנות Office.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.

- כניסה לתפקיד: אמצע נובמבר 2025
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת פדגוגיה ופיתוח סגלי חינוך מקצועי היחידה לקידום עובדי הוראה מלאה
  • היחידה לקידום עובדי הוראה באוניברסיטה הפתוחה עוסקת בפיתוח מקצועי של מורים ומורות ושל בעלי תפקידים שונים במערכת החינוך וכן של מנהיגים-מובילים בקהילה, ובהובלת תהליכים של חדשנות חינוכית וטכנולוגית, בהתבסס על התשתית האקדמית הקיימת באוניברסיטה הפתוחה.
  • במסגרת התפקיד:
  • איתור צרכים וקשר עם גורמים במערכות חינוכיות שונות.
  • זיהוי צרכים פדגוגיים, תכנון ובניית תוכניות הכשרה וסילבוסים.
  • שילוב טכנולוגיות מידע ובינה מלאכותית בתהליכי הוראה ולמידה.
  • פיתוח וארגון חומרי הוראה, למידה והערכה.
  • איתור, גיוס וליווי מנחים ומרצים.
  • מעקב אחר התנהלות הקורס, משובים ועדכונים.
מנהלת היחידה לקידום עובדי הוראה
  • ניסיון מעשי של לפחות שלוש שנים בפיתוח ועיצוב פדגוגי של קורסים בסביבות טכנולוגיות.
  • תואר שני לפחות (עדיפות לתואר שלישי).
  • היכרות עם משרד החינוך וניסיון בהשתלמויות מורים- יתרון משמעותי.
  • אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם סביבות למידה מתוקשבות וטכנולוגיות למידה.
  • היכרות והתנסות משמעותית עם אסטרטגיות למידה, גיוון דרכי הוראה וכלי בינה מלאכותית.
  • חשיבה פדגוגית, חדשנית ויצירתית.
  • יכולת הנעת תהליכים מול בעלי תפקידים שונים.
  • יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חוקר/ת יישומי/ת במחלקה להערכה - יחידת האסטרטגיה מקצועי המחלקה להערכה מלאה
  • ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה, מדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטה הפתוחה.
  • כתיבת, עריכה והצגה של ממצאים מחקריים להנהלת האוניברסיטה הפתוחה ובעלי עניין נוספים.
  • ייזום של מחקרים בתחומי הפעילות המרכזיים של האוניברסיטה.
  • מעקב אחר הספרות המדעית והתפתחויות טכנולוגיות ויישומיות בשדה ההשכלה הגבוהה.
  • ליווי ושותפות בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים המתבצעים במחלקות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהליות).
סמנכ"ל אסטרטגיה
  • תואר אקדמי שני מסלול מחקרי - חובה. עדיפות לבעלי תואר ד"ר.
  • 3 שנות ניסיון בביצוע מחקרי הערכה ו/או מחקר אקדמי ו/או מחקר יישומי.
  • שליטה וניסיון מוכח בעיבוד וניתוח נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות ו/או שימוש בכלי שליפה וארגון נתונים.
  • כושר הבעה וניסוח מעולה בכתב ובע"פ בשפה העברית. שליטה ברמה גבוהה באנגלית.
  • יתרון לניסיון משמעותי בהובלת פרויקטים ויזמות.
  • סקרנות, מעוף ויצירתיות.

- תחילת העסקה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין
  • פרטים נוספים על התפקיד ניתן למצוא בקישור הבא:
https://bit.ly/4oTaReH רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2025ב מנחים.ות לקורס: "מודלים חישוביים" (20604) אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
  • העברת שיעורים פרונטלים הכוללת תמיכה בסטודנטים.
  • פעילות שוטפת באתר הקורס.
  • הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט.ית ככל הנדרש.
  • בדיקת מטלות בית ועזרה בבדיקת מבחנים.
  • תואר שני בתחום מדעי המחשב.
  • בקיאות ושליטה בתכנים של הקורס.
  • ניסיון מוכח בהוראה אקדמית.
  • מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.

- מפגשי ההנחייה ייערכו פרונטלית בירושלים בימי חמישי בין השעות 09:00-12:00.
- מסגרת הקורס: 12 מפגשים, בהם מועברות הרצאות הסטודנטים בירושלים.
- ההליך הגשת מועמדות: מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל איגור קליינר בכתובת דוא"ל: igorkl@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
https://www.openu.ac.il/courses/20604.htm חלקי ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידיאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.