לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
במערך לימודי החוץ של האו"פ רכז/ת תפעול "אסכולות" אדמיניסטרטיבי אסכולות לפי שעות
  • אסכולות - גוף התרבות של האוניברסיטה הפתוחה מקיים סדרות וקורסים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. הפעילות מתקיימת בעשרות אולמות ב- 12 ערים, וכן במתכונת מקוונת למען תושבי אזורים מרוחקים, תושבי חו"ל, בעלי קושי בניידות וכד'. רכז/ת התפעול מפעיל/ה את המערכות השונות ומסייע/ת להצלחת פעילות זו ולהפצתה באמצעי התקשורת השונים כפי שמפורט בסעיפים הבאים:
  • תפעול תכתובת שוטפת (הודעות, הזמנות, כרטיסי כניסה וכד') עם קהל אסכולות באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרונים.
  • ניהול מערכת ההקלטות של שידורים מקוונים, לרבות פעולות עריכה והמרה בסיסיות.
  • סיוע למנהל התיפעול בהכנות לפעילות השוטפת.
  • ניהול מפגשי אסכולות באולמות מדיי פעם.
  • סיוע בהכנת חומרי פרסום.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט.
מנהל התפעול, אסכולות
  • ניסיון בעבודה במערכת אקסל ושאר תוכנות אופיס בסיסיות - חובה.
  • היכרות עם תוכנות עריכה ועיצוב - יתרון.
  • כישורים טכנולוגיים ויכולת למידה טכנית.
  • מהירות עבודה ודייקנות רבה .
  • היכרות עם עולמות תרבות ודעת- יתרון.
  • עמידה בלוח זמנים צפוף ומשימות מקבילות.

- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- נכונות לגמישות בשעות העבודה בהתאם לצורך.
- 3-5 ימי עבודה בשבוע.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות אקדמי - הנחיה דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ,ירושלים ובאר שבע, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות הוראת שפות דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.

* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- כניסה לתפקיד: אפריל/מאי 2025 ולאחר קבלת אישור קול קורא ממשרד החינוך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לדיקנית הפיתוח אדמיניסטרטיבי דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה מלאה
  • סיוע לדיקנית בפעילות שוטפת: ניהול יומן מורכב, זימון ישיבות, מענה טלפוני, סיכומי ישיבות.
  • עבודה מול מערכות המחשוב השונות של הדיקנט: מערכת ניהול פרויקטים ופיתוח אקדמי, תקציב ומערכות נוספות.
  • ריכוז חומר לקראת ובעקבות ישיבות ומעקב אחר לוחות זמנים לביצוע משימות.
  • תכלול פעילות המחלקות וצוותי העבודה השונים בדיקנט.
  • איסוף נתונים לישום תהליכי עבודה וחשיבה בדיקנט ומול מחלקות אקדמיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
דיקנית הפיתוח וטכנולוגיות למידה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון מוכח בניהול יומן מורכב, וכתיבת סיכומי ישיבות.
  • תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
  • ידע ונסיון בעבודה במחשב ושליטה מלאה בתוכנות Office.
  • אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
  • דיסקרטיות.
  • שליטה בשפה האנגלית (ניסוח, כתיבה, דיבור) - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם או נכונות ללמוד לעבוד עם כלי AI לצורך טיוב תהליכים מנהליים.
מלאה רעננה 10/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תגבור ביחידה לאנגלית כשפה בינלאומית אדמיניסטרטיבי היחידה לאנגלית כשפה בינלאומית 50%
  • מהות התפקיד: ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית. מערך התגבור הינו מערך תמיכה וליווי פדגוגי רגשי לסטודנטיות/ים המתקשים בלימודי האנגלית. התגבור מתקיים בקבוצות לימוד קטנות או באופן פרטני, ובהן חומר הקורס נלמד בצורה איטית ומדורגת.
  • ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית:
  • בניית קבוצות תגבור ושיבוץ מנחים לקבוצות ולהנחיה אישית, כולל איתור מנחי/ות למתן תגבור והדרכתם (עבודה בשת"פ עם מזכירת היחידה).
  • הדרכה פדגוגית למנחי/ות התגבור.
  • פיתוח חומרי לימוד לשימוש מנחי/ות התגבור.
  • תצפית ומשוב- ביצוע תצפיות במנחי/ות התגבור ומתן משוב.
  • יידוע ועדכון מתמשך של צוות המנחים/ות ביחידה לאנגלית אודות מערך התגבור.
  • טיפול ומעקב אחר פניות חריגות.
  • השתתפות בוועדות ופגישות באו"פ, הכנת חומרים לקראתן.
  • מתן ייעוץ ותמיכה לסטודנטיות/ים שאין להם מענה וחווים קשיים שונים.
  • הדרכה לכל צוות המנחים בנושאים: כיצד ללמד אנגלית לסטודנטיות/ים בעלי רקע לשוני שונה. כיצד ללמד בכיתות הטרוגניות.
ראש היחידה לאנגלית
  • תואר שני והכשרה פורמאלית ומעשית בהוראת אנגלית לצרכים אקדמיים- חובה
  • ניסיון בעבודה עם סטודנטיות/ים בעלי/ות קשיי למידה או מתקשים.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יכולת עבודה בצוות .
  • שליטה גבוהה בתוכנות Office.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.

- כניסה לתפקיד: אמצע נובמבר 2025
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2027א' מרכז/ת הוראה לקורס: "תכנים של מצבים נפשיים" (10989) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2027א'
https://www.openu.ac.il/courses/10989.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2026ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "מוסר ללא כללים: אופי, מידות טובות ומידות רעות" (10986) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות (מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי).
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • טיפול בסטודנטים וסטודנטיות המבקשים/ות לכתוב עבודות סמינר.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026ב'
https://www.openu.ac.il/courses/10986.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

2026ב' מרכז/ת הוראה לקורס: "הטיעונים הגדולים: הטיעונים הפילוסופים החשובים בהקשרם" (10858) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות.
  • בדיקת מטלות ובחינות; מספר המטלות ייקבע בתיאום עם האחראי האקדמי.
  • יעוץ ומענה לסטודנטים וסטודנטיות, כולל בפורום באתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים וסטודנטיות ככל הנדרש.
  • הנחית שבעה מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • ניהול אתר הקורס ועדכונו השוטף על בסיס גישת רצפי למידה.
  • נוכחות קבועה בקמפוס האו"פ ברעננה והשתתפות פעילה בפעילויות המחלקה.
  • תואר שני ומעלה בפילוסופיה.
  • ידע יסודי ועדכני בנושא הקורס.
  • פעילות מחקרית בפילוסופיה ובתחום נושא הקורס פעילות מחקרית מהווה יתרון.
  • ניסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, הוראה מרחוק, וניהול אתר הקורס.
  • יכולת ארגון והנחייה.
  • יחסי אנוש טובים.

- מועד תחילת העבודה: סמסטר 2026ב'
https://www.openu.ac.il/courses/10858.htm רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.