לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מגיה/ה אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
  • הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
  • בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
  • סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
מנהלת מדור טקסט
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
  • יכולת ארגונית, סדר ודיוק.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במערך לימודי החוץ של האו"פ רכז/ת תפעול "אסכולות" אדמיניסטרטיבי אסכולות לפי שעות
  • אסכולות - גוף התרבות של האוניברסיטה הפתוחה מקיים סדרות וקורסים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. הפעילות מתקיימת בעשרות אולמות ב- 12 ערים, וכן במתכונת מקוונת למען תושבי אזורים מרוחקים, תושבי חו"ל, בעלי קושי בניידות וכד'. רכז/ת התפעול מפעיל/ה את המערכות השונות ומסייע/ת להצלחת פעילות זו ולהפצתה באמצעי התקשורת השונים כפי שמפורט בסעיפים הבאים:
  • תפעול תכתובת שוטפת (הודעות, הזמנות, כרטיסי כניסה וכד') עם קהל אסכולות באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרונים.
  • ניהול מערכת ההקלטות של שידורים מקוונים, לרבות פעולות עריכה והמרה בסיסיות.
  • סיוע למנהל התיפעול בהכנות לפעילות השוטפת.
  • ניהול מפגשי אסכולות באולמות מדיי פעם.
  • סיוע בהכנת חומרי פרסום.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט.
מנהל התפעול, אסכולות
  • ניסיון בעבודה במערכת אקסל ושאר תוכנות אופיס בסיסיות - חובה.
  • היכרות עם תוכנות עריכה ועיצוב - יתרון.
  • כישורים טכנולוגיים ויכולת למידה טכנית.
  • מהירות עבודה ודייקנות רבה .
  • היכרות עם עולמות תרבות ודעת- יתרון.
  • עמידה בלוח זמנים צפוף ומשימות מקבילות.

- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- נכונות לגמישות בשעות העבודה בהתאם לצורך.
- 3-5 ימי עבודה בשבוע.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת הפנים ארגוני בלימודי תעודה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • תפעול לוגיסטי של קורסים המתבצעים למגזר העסקי הכולל מרכיבים אדמיניסטרטיביים ומתן שירות ללקוחות עסקיים בפריסה ארצית.
  • אחריות כוללת על מהלכו התקין של הקורס מתחילתו ועד סופו כולל מתן מענה ללקוחות ופתרון בעיות.
  • מתן מענה כולל לצוותי הוראה ולמערכי ההדרכה השונים האחראים על קיום הפעילות מטעם הלקוח.
  • נוכחות בפתיחות וסגירות קורסים.
  • ביצוע משובים.
  • ליווי טכני של קורסים המתקיימים בזום.
מנהלת השלוחה הפנים ארגונית בלימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים / הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, יחסי אנוש מצויינים, אחריות וחריצות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- נדרשת גמישות בשעות וזמינות לעבודה בשעות הערב לפחות פעמיים בשבוע.
מלאה רעננה 10/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במרכז ההרשמה רכז/ת הרשמה למדור הרשמה מוסדית אדמיניסטרטיבי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
מנהלת המדור להרשמה מוסדית
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.

- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה 14/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיא אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - לשכת הנשיא מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת הנשיא.
  • ריכוז פעילויות הנשיא.
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה.
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים.
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ.
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות.
נשיא האוניברסיטה הפתוחה
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית.
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי Office.
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- נדרשת כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת ליווי סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הסטודנטים 50%
  • ליווי מינהלי לסטודנטים בוגרי החינוך החרדי שאינם מקיימים עוד אורח חיים חרדי וקיום פעילויות מגוונות בכדי לסייע ולתמוך בהם.ן לאורך לימודי התואר.
  • גיבוש מידע רלוונטי ושליחתו לסטודנטים, מענה לפניות הסטודנטים וקיום קשר רציף ותיווך של המערכות השונות באו"פ.
  • תחומי אחריות:
  • מעקב אחר הלמידה וההישגים של הסטודנטים.
  • בניית ומימוש של סל כלים לעידוד למידה.
  • יצירת קשר אישי עם סטודנטים ועידוד תקשורת רציפה לפתרון בעיות במערכת האו"פית.
  • הכוונה וסיוע לסטודנטים קיימים/וותיקים בנושא מלגות ואיגום משאבי תמיכה לסטודנט.
  • ניהול פרויקטים זמניים כמענה לסטודנטים, כגון מפגשים, פעילות חברתית, הרצאות וכו'.
  • שמירה על קשר עם גופי ליווי חיצונים ועמותות ובניית תכניות בהתאם לפרסומים וליוזמות מעת לעת.
דיקנית הסטודנטים
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום התואר - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם החברה החרדית ובפרט עם אתגרי יוצאי החינוך החרדי שאינם מקיימים כיום אורח חיים חרדי - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים - יתרון.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • שליטה בתוכנות אופיס, כולל אקסל ברמה גבוהה.
  • יוזמה ויכולת פעולה עצמאית.

- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת לשכת מנכ"ל האו"פ אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ מלאה עם גמישות לשעות נוספות
  • אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של לשכת המנכ"ל בדגש על ניהול יומן המנכ"ל וראש המטה, על ריכוז חומרי רקע וסיכומי ישיבות, ועל תמיכה לוגיסטית בישיבות ובאירועי לשכת המנכ"ל.
  • ניהול הידע ותיעוד מסמכי הלשכה ומעקב ובקרה על משימות ופרויקטים שונים.
  • מענה וטיפול בפניות המגיעות ללשכת המנכ"ל וקבלת קהל.
  • עבודה מול גורמים בכירים באו"פ ומחוץ לה, כולל אורחים.
  • עבודה בשיתוף פעולה וסיוע הדדי עם לשכת הנשיא ולשכת הרקטורית.
  • יצירת סביבת עבודה שירותית, מקצועית ויעילה.
ראש מטה נמ"ר (נשיא, מנכ"ל ורקטורית)
  • השכלה אקדמית.
  • ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של למעלה מ-3 שנים, בדגש על עבודה רבת-ממשקים, ניהול תהליכים ותיאום בין גורמים.
  • ניסיון קודם כעוזר.ת מנכ"ל או מזכיר.ת הנהלה / ר' לשכה או תפקיד דומה - יתרון.
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל.
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית.
  • שליטה גבוהה ביישומי אופיס (Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
  • יכולת הנעת תהליכים, וביצוע בקרה ומעקב.
  • ראייה אינטגרטיבית וחשיבה מערכתית.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • דיסקרטיות.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה עם גמישות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת תחום מלאי ותוכנות - מחשוב אישי אדמיניסטרטיבי מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב מלאה
  • ניהול המלאי של כלל ציוד המחשוב האישי באוניברסיטה, לרבות ספירת מלאי תקופתית וגריעה בהתאם לצורך.
  • ניהול רישיונות תוכנה בסביבה מקומית ובענן.
  • עבודה שוטפת מול בקשות של משתמשי קצה.
  • עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.
  • ריכוז הפעילות מול המחלקות בפרויקטים שוטפים, תיאומים ושדרוגים.
  • גיבוי בנושא דרישות רכש וחוזי תחזוקה (חומרה ותוכנה).
מנהלת מדור רכש, לוגיסטיקה ומלאי
  • היכרות עם עבודה במערכות ERP ו APEX - חובה.
  • עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת יישומי Office.
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
  • שליטה באנגלית ברמה טובה.
  • עבודה בסביבה דינאמית המצריכה אחריות, דיוק, ראש גדול.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • עמידה בתנאי לחץ.

- נכונות לנסיעות מעת לעת לקמפוסים של האוניברסיטה ברחבי הארץ.
- גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת בחינות - כיתה אקדמית אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • התפקיד כולל אחריות על תכנון, תיאום ותפעול מערך הבחינות "הכיתה האקדמית", משלב קביעת המועדים ועד התמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • תכולת התפקיד:
  • תיאום מועדי בחינה ותכנונם בהתאם לצרכים.
  • שיבוץ בחינות לפי מקצים ואולמות.
  • שריון כיתות במרכזי הבחינה ותיאום מול הקמפוסים.
  • ניתוח ושיבוץ בתי הספר של הכיתה האקדמית בהתאם למכסות.
  • הגדרת דרישות לפתיחת מרכזי בחינה מול גורמי התפעול.
  • ניהול יום בחינה - מתן מענה ותמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • עבודה הן מול מחלקות פנים - ארגוניות והן מול ספקים חיצוניים.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים-שלוש - חובה; בסביבה אקדמית/לוגיסטית - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי Office , בדגש על Excel.
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות טכנולוגיות ותפעול מערכות מידע - חובה.
  • נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בשפה העברית; רמת אנגלית טובה - יתרון.
  • יכולת תכנון וארגון גבוהה וניהול לו"ז מורכב.
  • דיוק, סדר וירידה לפרטים.
  • עבודה יעילה תחת לחץ ובמקביל לריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
  • גמישות, יוזמה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
  • ניסיון קודם בתיאום לוגיסטי/הפקת אירועים/תפעול בחינות - יתרון.
  • היכרות קודמת עם מערכת אקדמית/מוסד לימודים גדול - יתרון.
  • ניסיון קודם בעבודה מול ספקים חיצוניים - יתרון.

- *"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת מחוץ לשעות התקן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.

- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.