אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
שימוש בכלי AI בתהליך האפיון.
האפיון מתבצע במתודלוגיית אג'ייל.
מנהל צוות אפיון מערכות בשה"ם
ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט.
ניסיון שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
עדיפות להיכרות עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
ניסיון בעבודה עם כלי AI. בתהליך האפיון
יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
עדיפות להכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
יוזמה וחשיבה יצירתית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות לקוחות למוקד הפניות והמידע בחיפה
שרות לקוחות/שרות מוכר
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקד הפניות בחיפה ולקבל מימון ללימודים אקדמיים. במסגרת התפקיד:
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות.
כושר ביטוי מעולה.
מה תקבלו?
עבודה בסביבה נעימה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים/ות.
מחכים רק לכם/ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.
חלקי
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במסגרת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" לשנת תשפ"ו
מנחים/ות לקורס: "מבוא למדעי המחשב ושפת JAVA א - במסלול תיכון" (11203)
אקדמי - הנחיה
המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
חלקי
הקורס דן בנושאים בסיסיים ויסודיים במדעי המחשב, בפתרון בעיות, בכתיבת אלגוריתמים וניתוחם ובעקרונות התכנות. הגישה התכנותית הנלמדת היא תכנות מונחה עצמים (Object Oriented Programming - OOP) באמצעות שפת התכנות Java. פירוט בקטלוג קורסי האו"פ.
המנחה בתוכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" מהווה גשר אקדמי ופדגוגי בין האו"פ לבין המורים בבית הספר.
עיקר התפקיד הוא ללוות, לתמוך וגם לבקר את פעילות המורים לאורך שנת הלימודים בבית הספר. חלק מהמורים מלמדים בתיכונים של החינוך הערבי ונדרש סיוע בתיווך הקורס לדוברי ערבית. התפקיד כולל:
תמיכה בהנגשת הקורס לדוברי ערבית (סטודנטים ומורים מהחינוך הערבי).
הנחייה במפגשי ההשתלמות למורי התוכנית (בזום/פרונטלית).
ליווי ותמיכה שוטפת בקבוצת המורים לאורך השנה.
סיוע בפעיליות השונות של צוות ההוראה בקורס.
בקרה על תפקודם של מורי התוכנית (מבחינת העברת התכנים ובדיקת המטלות).
סיוע בבדיקת הבחינות.
סיוע בפעילויות השונות של צוות ההוראה בקורס.
המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב
תואר שני במדעי המחשב.
שליטה מלאה בערבית - דיבור וכתיבה.
בקיאות בתכנים של הקורס.
ניסיון מוכח בהוראה.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות טובה.
מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.
- מועמדים.ות מתאימים מתבקשים.ות לפנות אל שאול פינקרפלד בכתובת shaulp@openu.ac.il בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים.ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
חלקי
רעננה
30/11/2025
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מידען/ית למדור יעץ והדרכה
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
פיתוח והדרכות ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במחלקה לפיתוח וההוצאה לאור
מעצב/ת גרפי/ת
מקצועי
דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה
מלאה
הסטודיו של ההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה מחפש מעצב/ת גרפי/ת יצירתי/ת ודינמי/ת לתפקיד המשלב עיצוב קלאסי לדפוס ועימוד ספרים עם עבודה חדשנית בעולם הדיגטל והשיווק, כולל שימוש מתקדם בכלי AI. במסגרת התפקיד:
עיצוב ספרים, חוברות, כריכות ומוצרים שיווקים.
פיתוח חוויות משתמש ותוצרים מותאמים לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט וקמפניים דיגטליים.
שימוש בכלי AI ליצירת רעיונות, קונספטים, סקיצות, תמונות ותוצרים משלימים (Midjourney, Firefly, ChatGPT וכד').
עבודה מול צוותי תוכן, שיווק והפקה.
מנהלת הסטודיו לעיצוב גרפי
שליטה מלאה בתוכנות (InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe)- חובה.
ניסיון מוכח בעיצוב לדפוס (עיבוד ספרים, חוברות, כריכות) - חובה.
תואר ראשון בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית ממוסד מוכר - יתרון משמעותי.
ידע מעשי עם כלי עריכת וידיאו (After Effects/Premiere) - יתרון.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
יכולת מחקר, עבודה עצמאית, יצירתיות וסקרנות מקצועית.
מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות בתחום מתחדש ודינמי.
ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.
- תחילת העסקה- מיידי.
- חובה לצרף קישור לתיק עבודות מעודכן.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחת הפנים ארגוני בלימודי תעודה
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
תפעול לוגיסטי של קורסים המתבצעים למגזר העסקי הכולל מרכיבים אדמיניסטרטיביים ומתן שירות ללקוחות עסקיים בפריסה ארצית.
אחריות כוללת על מהלכו התקין של הקורס מתחילתו ועד סופו כולל מתן מענה ללקוחות ופתרון בעיות.
מתן מענה כולל לצוותי הוראה ולמערכי ההדרכה השונים האחראים על קיום הפעילות מטעם הלקוח.
נוכחות בפתיחות וסגירות קורסים.
ביצוע משובים.
ליווי טכני של קורסים המתקיימים בזום.
מנהלת השלוחה הפנים ארגונית בלימודי תעודה
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
ניסיון בתחום הלימודים / הדרכה - יתרון.
יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, יחסי אנוש מצויינים, אחריות וחריצות.
שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
- נדרשת גמישות בשעות וזמינות לעבודה בשעות הערב לפחות פעמיים בשבוע.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת פדגוגיה ופיתוח סגלי חינוך
מקצועי
היחידה לקידום עובדי הוראה
מלאה
היחידה לקידום עובדי הוראה באוניברסיטה הפתוחה עוסקת בפיתוח מקצועי של מורים ומורות ושל בעלי תפקידים שונים במערכת החינוך וכן של מנהיגים-מובילים בקהילה, ובהובלת תהליכים של חדשנות חינוכית וטכנולוגית, בהתבסס על התשתית האקדמית הקיימת באוניברסיטה הפתוחה.
במסגרת התפקיד:
איתור צרכים וקשר עם גורמים במערכות חינוכיות שונות.
זיהוי צרכים פדגוגיים, תכנון ובניית תוכניות הכשרה וסילבוסים.
שילוב טכנולוגיות מידע ובינה מלאכותית בתהליכי הוראה ולמידה.
פיתוח וארגון חומרי הוראה, למידה והערכה.
איתור, גיוס וליווי מנחים ומרצים.
מעקב אחר התנהלות הקורס, משובים ועדכונים.
מנהלת היחידה לקידום עובדי הוראה
ניסיון מעשי של לפחות שלוש שנים בפיתוח ועיצוב פדגוגי של קורסים בסביבות טכנולוגיות.
תואר שני לפחות (עדיפות לתואר שלישי).
היכרות עם משרד החינוך וניסיון בהשתלמויות מורים- יתרון משמעותי.
אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם סביבות למידה מתוקשבות וטכנולוגיות למידה.
היכרות והתנסות משמעותית עם אסטרטגיות למידה, גיוון דרכי הוראה וכלי בינה מלאכותית.
חשיבה פדגוגית, חדשנית ויצירתית.
יכולת הנעת תהליכים מול בעלי תפקידים שונים.
יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לדיקנית הפיתוח
אדמיניסטרטיבי
דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה
מלאה
סיוע לדיקנית בפעילות שוטפת: ניהול יומן מורכב, זימון ישיבות, מענה טלפוני, סיכומי ישיבות.
עבודה מול מערכות המחשוב השונות של הדיקנט: מערכת ניהול פרויקטים ופיתוח אקדמי, תקציב ומערכות נוספות.
ריכוז חומר לקראת ובעקבות ישיבות ומעקב אחר לוחות זמנים לביצוע משימות.
תכלול פעילות המחלקות וצוותי העבודה השונים בדיקנט.
איסוף נתונים לישום תהליכי עבודה וחשיבה בדיקנט ומול מחלקות אקדמיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
דיקנית הפיתוח וטכנולוגיות למידה
תואר ראשון - חובה.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
ניסיון מוכח בניהול יומן מורכב, וכתיבת סיכומי ישיבות.
תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
ידע ונסיון בעבודה במחשב ושליטה מלאה בתוכנות Office.
אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ.
דיסקרטיות.
שליטה בשפה האנגלית (ניסוח, כתיבה, דיבור) - יתרון משמעותי.
הכרות עם או נכונות ללמוד לעבוד עם כלי AI לצורך טיוב תהליכים מנהליים.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.