×בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבאלחצ.י כאן
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם טיפול בנושאי ההרשמה.
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בצורכי מרכז הלימוד, בפניות הסטודנטים, מנחים ומרכזי ההוראה.
טיפול שוטף באיוש זמני לימודים בכיתות ומתן סיוע טכני במידת הצורך.
השתתפות בהדרכות רלוונטיות במטה ברעננה.
ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
השתתפות בכנסים, ירידים וליווי פעילויות שיווקיות.
עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
מנהלת מרכז לימוד אילת
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי לחץ.
שליטה ביישומי ה- Office ובעבודה עם תוכנות ואמצעים טכנולוגיים.
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה בשעות משתנות ובהתאם ללו"ז הלימודים במרכז הלימוד.
- כניסה מיידית לתפקיד.
50%
אילת
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה ל-3 שנים
מפתח/ת אוטומציות לסוכני AI
מקצועי
שה"ם - הסטודיו לחדשנות דיגיטלית והפקות וידאו
מלאה
האוניברסיטה הפתוחה יוצאת לדרך עם פרויקטים לשילוב סוכני בינה מלאכותית באתרי הקורסים עבור הסטודנטים והסגל האקדמי.
התפקיד הנדרש כולל:
אפיון ויישום של תהליכי עבודה (workflows) מתקדמים המשלבים מודלי שפה גדולים(LLM) באמצעות אוטומציות.
ביצוע בדיקות איכות ובדיקות אינטגרציה, איתור ותיקון שגיאות (debugging).
תיעוד תהליכי העבודה ותחזוקה שוטפת.
מנהל הסטודיו לחדשנות דיגיטלית במרכז שה"ם
ניסיון בעבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת - מודלי שפה LLM.
ידע וניסיון באינטגרציה ואוטומציה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת בתהליכי עבודה.
מיומנות גבוהה בפתרון בעיות טכניות ואיתור תקלות.
דיוק ותשומת לב לפרטים.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
יוזמה וחשיבה יצירתית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה .
*"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- תחילת עבודה - מיידי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
*משרה קצובה ל-3 שנים
מפתח/ת PHP
מקצועי
שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי
מלאה
נושמים חדשנות? חיים טכנולוגיה? רוצים להשפיע ולעצב את חוויית הלמידה של המחר? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח שלנו - קבוצה יצירתית ודינמית שמובילה פיתוח של פתרונות למידה מבוססי בינה מלאכותית.
סביבה שלנו מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
אנו מחפשים מפתח.ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת ויישומי בינה מלאכותית
התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle .
הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה הטכנולוגית
ניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח PHP
ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax
ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים
עדיפות לניסיון בפיתוח Moodle
עדיפות לניסיון בפיתוח סוכני AI
עדיפות לניסיון בעבודה מול Amazon Bedrock
עדיפות לניסיון בפיתוח Vanilla JavaScript
עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules
עדיפות לניסיון בעבודה מול API
עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility)
עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB
יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר
- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה - מיידית
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
משרה קצובה*
רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון" - דובר/ת ערבית
אדמיניסטרטיבי
דיקנט הלימודים האקדמיים
מלאה
החל משנה"ל תשפ"ה, מפעילה המחלקה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית תלמידי תיכון לומדים קורס אקדמי במסגרת הכיתה, צוברים נקודות זכות וממירים את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
תיאור התפקיד:
קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים.
מתן מענה לפניות מורים וסטודנטים.
ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהל התכנית ומשרד החינוך.
הערכות וארגון פתיחת קבוצות.
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
תפעול כנסים וארועים מיוחדים.
מנהל פרויקט "סמסטר ראשון כבר בתיכון"
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
תואר ראשון - יתרון.
שליטה מלאה בשפה הערבית - דיבור, קריאה וכתיבה.
ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
כושר למידה עצמית גבוה.
יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
שירותיות ותקשורת בינאישית מצויינת. יכולת עבודה בצוות.
יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל - יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- התפקיד דורש נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במחלקה לייעוץ ללימודים אקדמיים
יועצ/ת ללימודים אקדמיים
אדמיניסטרטיבי
דיקנט הלימודים האקדמיים
30%-50% משרה
סיוע לסטודנטים בתכנון לימודיהם כדי לאפשר התנהלות עצמאית ויעילה וסיום מוצלח של מסלול הלימודים: התוויית מהלך לימודים מסודר והצגת חלופות אפשריות, סיוע בתכנון לוח הזמנים האקדמי וליווי בקבלת החלטות מושכלות במהלך הלימודים.
רכיבי התפקיד:
מתן יעוץ לבחירת קורסים ולתכנון מסלול לימודים למתעניינים ולסטודנטים הלומדים באו"פ לתואר ראשון ולאפיקי מעבר.
ליווי פרואקטיבי של סטודנטים בצמתי קבלת החלטות במסלול לימודיהם.
סיוע בבניית תכנית לימודים והתוויית מהלך לימודים מוסדר.
היכרות מעמיקה עם דרישות תכניות הלימודים השונות והתעדכנות מתמדת בחומרי הידע בנוגע למסלולי הלימודים והקורסים, נהלי האו"פ ובכל מידע אחר הרלבנטי לחייהם האקדמיים של הסטודנטים.
מנהלות אשכול מדעי החברה והרוח/מדעים/ תכניות ומסלולים במחלקת הייעוץ
תואר שני - חובה.
היכרות עם הלימודים האקדמיים באו"פ - יתרון.
רקע בהנחייה - יתרון.
יחסי אנוש מצויינים.
יכולת עבודה בצוות.
יוזמה, עצמאות, "ראש גדול", יכולת למידה עצמית, אמינות ולקיחת אחריות.
- כניסה מיידית לתהליך ההכשרה.
- עבודה במשמרות, מתוכן לפחות פעם בשבוע בשעות אחה"צ - ערב.
- גמישות בתוספת/שינוי שעות העבודה בתקופות עומס.
30%-50% משרה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת המדור להרשמה מוסדית במרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
ניהול הצוות והמשימות השוטפות של המדור.
ניהול הקשר השוטף עם מנהלי מרכזי הלימוד, המוסדות, המכללות והמרחבים.
הדרכת אנשי הקשר במוסדות חדשים.
טיפול בבקשות חריגות וערעורים.
טיפול שוטף בהחלטת דיקנט הלימודים על פתיחת קבוצות לימוד במרכזי לימוד: פתיחת קבוצות, שיבוצי סטודנטים, פיצולי קבוצות וכו'.
טיפול בפרויקטים ובקבוצות יחודיות.
אחריות על הרשמות ללימודים בפרויקטים מיוחדים.
הפקת חשבונות, בדיקתם ואישורם- עבודה למול החשבות.
הדרכת עובדים חדשים בנהלי הרשמה ותהליכי עבודה.
כתיבה, עדכון נהלים והנחיות הרשמה.
הפקת דוחות בקרה.
טיפול שוטף בפניות סטודנטים.
אחריות על שיפור וייעול תהליכים מקוונים.
מנהלת מרכז ההרשמה
תואר ראשון.
יכולת ניהול צוות.
תודעת שירות גבוהה.
מקצועיות.
יכולת ניהול משימות שוטפות ומיוחדות וקביעת סדרי עדיפות נכונים.
יכולת אדמיניסטרטיבית.
הבנה והכרה לעומק של תהליכים כספיים ומחשוביים.
כושר ארגון ותיאום.
דיוק ותשומת לב לפרטים.
יכולת ניהול מקבילי של משימות.
יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
דובר/ת האו"פ
מקצועי
מינהל השיווק והתקשורת
מלאה
דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני - יתרון.
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.
- העסקה בהסכם אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא
אדמיניסטרטיבי
המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור
70%
עריכת תוכן, מבנה ולשון של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
עריכת טקסטים מתורגמים.
עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
הובלה וריכוז העבודה על הטקסטים הערוכים מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
תואר ראשון - חובה.
לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון משמעותי.
רקע בתחומי המדעים - יתרון משמעותי.
הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
למדור הטכני - מחלקת משו"ב
טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים
מקצועי
מינהל המיחשוב
משרה מלאה
התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC, במדפסות ובציוד היקפי.
ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
Win 2016 Server
שליטה במערכות הפעלה Windows 10, windows 11.
שליטה מלאה בתפעול יישומי 365 Office
ידע וניסיון בבניית (Images (Sysprep
ניהול GPO ו-Active Directory
שליטה מלאה במערכות ניהול תחנות קצה: Microsoft Endpoint Configuration Manager (SCCM) Microsoft Intune- יתרון
ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת- Client יתרון.
הסמכות - MCSE ,MCITP - יתרון.
בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית
אדמיניסטרטיבי
המחלקה לספרות, לשון ואמנויות
50%
ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
תואר ראשון.
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
תודעת שירות מפותחת.
גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.