לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 25 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה אקדמי סגל בכיר המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • למחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה, יישקלו מועמדות ומועמדים מצטיינים העונים על התנאים הבאים:
  • תואר שלישי בפילוסופיה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח בפילוסופיה ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת הוראת קורסים באנגלית.
  • יכולת כתיבה, שיפור ועדכון קורסים בפילוסופיה במודל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה- ספרי לימוד ותוכן פדגוגי מקוון.

- תינתן העדפה למועמדים/ות בעלי פרופיל מחקרי שיוסיף גיוון לתחומי המחקר וההוראה הקיימים בתחום הפילוסופיה באו"פ.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה.
- להגשת מועמדות יש לשלוח לכתובת המייל - PhilosophyCV@openu.ac.il :
1. קורות חיים.
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים בפילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית הכוללת תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת המייל.
- מועמדות ומועמדים שיימצאו מתאימים/ות יעברו לשלבים הבאים של המיון:
1. הרצאה (job talk)
2. מפגש עם חברי וחברות הסגל במחלקה.
3. הגשת דוגמת כתיבה.
4. ראיון.
https://academic.openu.ac.il/history/philosophy/pages/default.aspx רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנתח/ת מערכות עבור מערכת Moodle מקצועי שה"ם מלאה
  • הגדרת צורכי המשתמשים ותרגום הצרכים לפתרונות ממוחשבים.
  • אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
  • אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
  • האפיון מתבצע במתודולוגית Agille.
ראש תחום אפיון מערכות
  • הכרות מעמיקה עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
  • יתרון להכרות עם מערכת אופל (אתרי הקורסים) של האוניברסיטה הפתוחה.
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט עם עדיפות לתחום טכנולוגיות למידה.
  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
  • יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
  • הכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
  • תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
  • יוזמה, יצירתיות וחשיבה מקורית.
  • יכולת גבוהה של למידה עצמית.
  • עבודה קפדנית ומדויקת תוך שימת לב לפרטים.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • הפקת מערכים עבור מקצי בחינה ע"ג מחשב.
  • עבודה מול הקמפוסים:תיאום ימיי וחדרי בחינה.
  • תכנון פריסת מחשבים וניהול עדכוני מערכת.
  • סיוע לוגיסטי בהכנות ליום הבחינה.
  • בחינות ממוחשבות- סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • תפעול מוקד הבחינה וניהול מוניטורים.
  • טיפול בהגשות מאוחרות, טיפול בדו"ח אמינות.
  • עיבוד ורכוז נתונים סטודנטים ועלויות.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • כושר ארגון וריכוז בפרויקטים עם ריבוי ממשקים.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) ראש/ת תחום פרויקטים קמפוס באר שבע אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע מלאה
  • יזום וקידום שיתופי פעולה עם גורמי שטח בבאר שבע ובמרחב דרום.
  • ליווי של פרויקטים (קבוצות לימוד ומיזמים שונים).
  • ארגון והשתתפות בכנסים ומפגשי חשיפה ללימודים באו"פ.
  • עבודה שוטפת עם מחלקות מנהליות ואקדמיות באו"פ.
  • קבלת קהל, מענה וליווי סטודנטים חדשים וותיקים בנושאים הקשורים ללימודים באוניברסיטה הפתוחה.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • ניסיון בכתיבת מסמכים, מצגות וכדומה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office
  • ניסיון רלוונטי בתחום - יתרון.
  • מחשבה יצירתית ואוריינטציה שיווקית - יתרון.

- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב.
- נדרשת מוכנות לעבודה בשעות נוספות.
- התפקיד כולל נסיעות במרחב דרום, בעת הצורך.
מלאה באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 75%
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
75% חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בתחום של טכנולוגיות בחינוך.
  • פרסום בכתבי עת מובילים בחינוך.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי פיתוח של חומר פדגוגי מקוון.
  • תואר שלישי בתחום רלוונטי.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • התמחות באחד או יותר מהנושאים הבאים: שילוב טכנולוגיות בתהליכי הוראה-למידה; שילוב טכנולוגיות במערכות חינוך; פדגוגיה דיגיטלית; למידה מבוססת טכנולוגיה.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.

- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il את המסמכים הבאים:
1. קורות חיים.
2. מכתב פנייה שיכלול את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתחום החינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית שתכלול תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת המייל.

לפרטים נוספים אפשר לעיין בדף הבית של המחלקה ושל תוכניות הלימוד הרלוונטיות:
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/phd_edtech/pages/default.aspx
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/ma/pages/default.aspx
רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת שירות ובק אופיס אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ לפי שעות
  • מוקד מערך לימודי תעודה של האו"פ תומך בפעילות המוקד במתן מענה לפניות תלמידים לאחר הרשמתם לקורסים השונים, ובטיפול בלידים במערכות. בנוסף, המערך אחראי על ממשקי מערכות המידע במוקד, ניהול נתונים, תמיכה במטלות מובנות במוקד כגון שכר, שיתופי פעולה, הנחות ותקינות הרשמות.
  • רכיבי התפקיד כוללים ביצוע שיחות שירות (נכנסות ויוצאות) בהתאם לנהלי העבודה במוקד.
  • ביצוע שיחות שימור לתלמידים בעקבות ביטולי / דחיות קורסים.
  • אחריות על כלל תהליכי הגבייה, השלמת שכר הלימוד, והזיכויים.
  • טיפול בבקשות להחלפות קבוצה, דחיות או ביטולים.
  • ריכוז ותפעול מבדקי רמה מול מנהל בי"ס דיאלוג ומאבחנים.
  • הפקת שוברים ופקדונות, טיפול בהרשמות 'חבר' ושליחת SMS ללקוחות.
  • טיוב נתונים ותפעול שוטף של תיבת לימודי החוץ.
  • משימות שוטפות נוספות כפי שיוגדרו ע"י מנהל הצוות.
מנהל המרכז ללימודי תעודה
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית.
  • שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, לצד אסרטיביות.
  • חשיבה יצירתית, סדר, ארגון ואחריות.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה.
לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ חלקי
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

תקן פרויקטלי קצוב לשנתיים טכנאי/ת שידור לצוות השידורים מקצועי שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
מנהל צוות טכנאי שידור
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
50% , שלושה ימי עבודה בשבוע. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת הייעוץ ללימודים אקדמיים רכז/ת תחום ניהול ידע אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 50%
  • רכז/ת בק-אופיס למערכת המחשוב של מחלקת הייעוץ ללימודים אקדמיים יסייע/תסייע לראשת תחום ניהול ידע בתפעול מערכות המחשוב המגוונות שבשימוש המחלקה ובאחריותה.
  • התפקיד כולל עדכון ותחזוקה שוטפים של בסיס הנתונים של מערכת תיאום פגישות הייעוץ.
  • הזנת משימות חדשות למערכת המשימות.
  • הקצאת משימות ליועצים, כולל בקרה.
  • עדכון וטיוב שוטף של מנהלת הידע.
  • ליווי טכני של תהליך פיתוח אתר מחלקת הייעוץ.
  • תמיכה טכנית מול היועצים והמזכירות.
מנהלת המחלקה לייעוץ ללימודים אקדמיים
  • תואר ראשון.
  • ניסיון מעשי בעבודה בכלים טכנולוגיים מגוונים.
  • יכולות למידה גבוהות של טכנולוגיות משתנות.
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office .
  • היכרות עם מערכות: אורקל, SharePoint - יתרון.
  • הבנה טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • גמישות, יוזמה, עצמאות, "ראש גדול" ולקיחת אחריות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.