מהות התפקיד: ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית.
מערך התגבור הינו מערך תמיכה וליווי פדגוגי רגשי לסטודנטיות/ים המתקשים בלימודי האנגלית. התגבור מתקיים בקבוצות לימוד קטנות או באופן פרטני, ובהן חומר הקורס נלמד בצורה איטית ומדורגת.
ניהול וריכוז מערך התגבור של היחידה לאנגלית:
בניית קבוצות תגבור ושיבוץ מנחים לקבוצות ולהנחיה אישית, כולל איתור מנחי/ות למתן תגבור והדרכתם (עבודה בשת"פ עם מזכירת היחידה).
הדרכה פדגוגית למנחי/ות התגבור.
פיתוח חומרי לימוד לשימוש מנחי/ות התגבור.
תצפית ומשוב- ביצוע תצפיות במנחי/ות התגבור ומתן משוב.
יידוע ועדכון מתמשך של צוות המנחים/ות ביחידה לאנגלית אודות מערך התגבור.
טיפול ומעקב אחר פניות חריגות.
השתתפות בוועדות ופגישות באו"פ, הכנת חומרים לקראתן.
מתן ייעוץ ותמיכה לסטודנטיות/ים שאין להם מענה וחווים קשיים שונים.
הדרכה לכל צוות המנחים בנושאים:
כיצד ללמד אנגלית לסטודנטיות/ים בעלי רקע לשוני שונה.
כיצד ללמד בכיתות הטרוגניות.
ראש היחידה לאנגלית
תואר שני והכשרה פורמאלית ומעשית בהוראת אנגלית לצרכים אקדמיים- חובה
ניסיון בעבודה עם סטודנטיות/ים בעלי/ות קשיי למידה או מתקשים.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עמידה בלחצים.
יכולת עבודה בצוות .
שליטה גבוהה בתוכנות Office.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
- כניסה לתפקיד: אמצע נובמבר 2025
50%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
אחראי/ת תחום מלאי ותוכנות - מחשוב אישי
אדמיניסטרטיבי
מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב
מלאה
ניהול המלאי של כלל ציוד המחשוב האישי באוניברסיטה, לרבות ספירת מלאי תקופתית וגריעה בהתאם לצורך.
ניהול רישיונות תוכנה בסביבה מקומית ובענן.
עבודה שוטפת מול בקשות של משתמשי קצה.
עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.
ריכוז הפעילות מול המחלקות בפרויקטים שוטפים, תיאומים ושדרוגים.
גיבוי בנושא דרישות רכש וחוזי תחזוקה (חומרה ותוכנה).
מנהלת מדור רכש, לוגיסטיקה ומלאי
היכרות עם עבודה במערכות ERP ו APEX - חובה.
עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת יישומי Office.
יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
שליטה באנגלית ברמה טובה.
עבודה בסביבה דינאמית המצריכה אחריות, דיוק, ראש גדול.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
עמידה בתנאי לחץ.
- נכונות לנסיעות מעת לעת לקמפוסים של האוניברסיטה ברחבי הארץ.
- גמישות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
איש/אשת צוות טכני
תפעול
מחלקת אירועים ותקשורת
שעתי
איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
יכולת למידה וצילום וידיאו.
שליטה במחשבים.
בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.
- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במערך לימודי החוץ של האו"פ
רכז/ת תפעול "אסכולות"
אדמיניסטרטיבי
אסכולות
לפי שעות
אסכולות - גוף התרבות של האוניברסיטה הפתוחה מקיים סדרות וקורסים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ. הפעילות מתקיימת בעשרות אולמות ב- 12 ערים, וכן במתכונת מקוונת למען תושבי אזורים מרוחקים, תושבי חו"ל, בעלי קושי בניידות וכד'. רכז/ת התפעול מפעיל/ה את המערכות השונות ומסייע/ת להצלחת פעילות זו ולהפצתה באמצעי התקשורת השונים כפי שמפורט בסעיפים הבאים:
תפעול תכתובת שוטפת (הודעות, הזמנות, כרטיסי כניסה וכד') עם קהל אסכולות באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרונים.
ניהול מערכת ההקלטות של שידורים מקוונים, לרבות פעולות עריכה והמרה בסיסיות.
סיוע למנהל התיפעול בהכנות לפעילות השוטפת.
ניהול מפגשי אסכולות באולמות מדיי פעם.
סיוע בהכנת חומרי פרסום.
אחריות על עדכון אתר האינטרנט.
מנהל התפעול, אסכולות
ניסיון בעבודה במערכת אקסל ושאר תוכנות אופיס בסיסיות - חובה.
היכרות עם תוכנות עריכה ועיצוב - יתרון.
כישורים טכנולוגיים ויכולת למידה טכנית.
מהירות עבודה ודייקנות רבה .
היכרות עם עולמות תרבות ודעת- יתרון.
עמידה בלוח זמנים צפוף ומשימות מקבילות.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- נכונות לגמישות בשעות העבודה בהתאם לצורך.
- 3-5 ימי עבודה בשבוע.
לפי שעות
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
תל אביב
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מגיה/ה
אדמיניסטרטיבי
המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור
מלאה
הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
מנהלת מדור טקסט
ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
תואר ראשון - חובה.
לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
רקע בתחומי המדעים - יתרון.
שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
יכולת ארגונית, סדר ודיוק.
ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת מרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
מלאה
מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
משרה קצובה*
רכז/ת בחינות - כיתה אקדמית
אדמיניסטרטיבי
מחלקת ארגון בחינות
מלאה
התפקיד כולל אחריות על תכנון, תיאום ותפעול מערך הבחינות "הכיתה האקדמית", משלב קביעת המועדים ועד התמיכה בשטח בימי הבחינות.
תכולת התפקיד:
תיאום מועדי בחינה ותכנונם בהתאם לצרכים.
שיבוץ בחינות לפי מקצים ואולמות.
שריון כיתות במרכזי הבחינה ותיאום מול הקמפוסים.
ניתוח ושיבוץ בתי הספר של הכיתה האקדמית בהתאם למכסות.
הגדרת דרישות לפתיחת מרכזי בחינה מול גורמי התפעול.
ניהול יום בחינה - מתן מענה ותמיכה בשטח בימי הבחינות.
עבודה הן מול מחלקות פנים - ארגוניות והן מול ספקים חיצוניים.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים-שלוש - חובה; בסביבה אקדמית/לוגיסטית - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office , בדגש על Excel.
ידע וניסיון בהפעלת מערכות טכנולוגיות ותפעול מערכות מידע - חובה.
נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בשפה העברית; רמת אנגלית טובה - יתרון.
יכולת תכנון וארגון גבוהה וניהול לו"ז מורכב.
דיוק, סדר וירידה לפרטים.
עבודה יעילה תחת לחץ ובמקביל לריבוי משימות.
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
גמישות, יוזמה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
ניסיון קודם בתיאום לוגיסטי/הפקת אירועים/תפעול בחינות - יתרון.
היכרות קודמת עם מערכת אקדמית/מוסד לימודים גדול - יתרון.
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים חיצוניים - יתרון.
- *"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת מחוץ לשעות התקן.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מידען/ית למדור יעץ והדרכה
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
ניהול טכני של מערכת CRIS (מערכת לניהול תוצרי מחקר).
השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
- עבודה במשמרות אחה"צ-ערב.
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
חוקר/ת יישומי/ת במחלקה להערכה - יחידת האסטרטגיה
מקצועי
המחלקה להערכה
מלאה
ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה, מדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטה הפתוחה.
כתיבת, עריכה והצגה של ממצאים מחקריים להנהלת האוניברסיטה הפתוחה ובעלי עניין נוספים.
ייזום של מחקרים בתחומי הפעילות המרכזיים של האוניברסיטה.
מעקב אחר הספרות המדעית והתפתחויות טכנולוגיות ויישומיות בשדה ההשכלה הגבוהה.
ליווי ושותפות בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים המתבצעים במחלקות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהליות).
סמנכ"ל אסטרטגיה
תואר אקדמי שני מסלול מחקרי - חובה. עדיפות לבעלי תואר ד"ר.
3 שנות ניסיון בביצוע מחקרי הערכה ו/או מחקר אקדמי ו/או מחקר יישומי.
שליטה וניסיון מוכח בעיבוד וניתוח נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות ו/או שימוש בכלי שליפה וארגון נתונים.
כושר הבעה וניסוח מעולה בכתב ובע"פ בשפה העברית. שליטה ברמה גבוהה באנגלית.
יתרון לניסיון משמעותי בהובלת פרויקטים ויזמות.
סקרנות, מעוף ויצירתיות.
- תחילת העסקה - מיידי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.