אפיון ממשקים וכלים לסביבת הלמידה המקוונת מבוססת על מערכת Moodle.
אפיון תהליכי מחשוב וזרימת מידע בין מערכות.
שימוש בכלי AI בתהליך האפיון.
האפיון מתבצע במתודלוגיית אג'ייל.
מנהל צוות אפיון מערכות בשה"ם
ניסיון של שלוש שנים לפחות באפיון וניתוח מערכות אינטרנט.
ניסיון שלוש שנים לפחות בעבודה במתודולוגיית אג'ייל ובכתיבת תרחישי משתמש user stories.
עדיפות להיכרות עם מערכת Moodle כולל הבנה בתהליכי הניהול ו back office.
ניסיון בעבודה מול משתמשים, צוותי פיתוח ובדיקות.
ניסיון בעבודה עם כלי AI. בתהליך האפיון
יתרון לניסיון בעיצוב סקיצות ממשקי משתמש Wireframes.
עדיפות להכרות עם תחום של טכנולוגיות בהוראה ולמידה.
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
יוזמה וחשיבה יצירתית.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום
אדמיניסטרטיבי
קמפוס באר שבע
50%
ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתעניינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודים.
השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילויות שווקיות.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה בתוכנות ה Office
בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים - יתרון.
נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסירוגין.
- לפחות 3 ימי עובדה בשבוע.
50%
באר שבע
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מידען/ית למדור יעץ והדרכה
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
פיתוח מדריכים ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, ממוסד לימודים מוכר.
היכרות עם מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים (כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב)- יתרון.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ
שרות לקוחות/שרות מוכר
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יכולת עמידה ביעדי מכירות.
יכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.
- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
מרצה לקורס חשבי שכר
מערך לימודי החוץ - הנחיה
מערך לימודי החוץ של האו"פ
ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
השכלה נדרשת:
רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
מרכז,ירושלים,חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת מרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
מלאה
מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת צוות במוקד הפניות והמידע בחיפה
ניהולי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
מלאה
ניהול אישי ומקצועי של נציגים.
הנעת נציגים לעמידה ביעדים, תוך פיקוח ובקרה על רמת ביצועיהם ומקצועיותם.
הפקה וניתוח דוחות.
ניהול ישיבות צוות וביצוע הדרכות אישיות וקבוצתיות.
גיוס וקליטת נציגים חדשים.
טיפול במכתבי תודה/ תלונות ובבירורים מול מחלקות האו"פ.
אחריות על משימות רוחביות / ניהול פרויקטים נוספים בתפקיד.
גיבוי אחמ"שיה.
אחריות מנהל/ת תורן/ית.
מנהלת מוקד הפניות והמידע
ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה.
ניסיון במתן שירות בתקשורת כתובה - חובה.
ניסיון ניהולי במוקד טלפוני - יתרון.
ניסיון בהדרכה/ חניכה במוקד טלפוני - יתרון.
תקשורת בינאישית מצויינת ותודעת שירות גבוהה.
אוריינטציה שירותית.
יכולת פיתוח והנעת צוות.
קבלת החלטות ופתרון בעיות.
תכנון, ארגון ומחוייבות לביצוע.
ניהול ביצועים.
ראייה מערכתית.
ניהול קונפליקטים.
חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים.
- נכונות לגמישות במתן שעות נוספות לפי הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות/מכירות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה
טלמרקטינג/מכירות
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקדי הלימודים ולקבל מימון ללימודים אקדמיים.
במסגרת התפקיד:
שיחות עם מתעניינים בלימודים הרוצים להתחיל ללמוד באוניברסיטה הפתוחה ולהצטרף לעולם האקדמי .
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
מה תקבלו?
קליטה מהיום הראשון כעובד.ת אוניברסיטה והכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
נציגי שירות - בונוסים חודשיים, מענק התמדה מפנק ויום עבודה מהבית.
נציגי מכירות - תמריצים חודשיים, תחרויות ופרסים.
קרן פנסיה מהיום הראשון , קרן השתלמות לאחר 9 חודשי עבודה בארגון.
חניה מסודרת וחדר כושר חינם.
חדר אוכל חלבי ובשרי בעלויות נמוכות.
אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים.ות .
מחכים רק לכם.ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.
חלקי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות לקוחות למוקד הפניות והמידע בחיפה
שרות לקוחות/שרות מוכר
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקד הפניות בחיפה ולקבל מימון ללימודים אקדמיים. במסגרת התפקיד:
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות.
כושר ביטוי מעולה.
מה תקבלו?
עבודה בסביבה נעימה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים/ות.
מחכים רק לכם/ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.
חלקי
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
כלכלן/ית
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה
מלאה
תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.