אחריות על אישורי הדפסות ספרים חדשים ופרסומים שונים, לרבות אחריות על הדפסות חוזרות של ספרי לימוד.
טיפול בהזמנות נייר, מעקב אחר אספקה לבתי דפוס, בדיקת מלאי קיים ועבודה מול ספקים.
טיפול במערכת האישורים מול הגורמים הרלוונטיים באו"פ.
הכנת הזמנות עבודה ושליחתן לספקי האו"פ השונים.
היכרות עם תחום דפוס האופסט וכן הדפוס הדיגיטלי.
מנהלת יחידת ההפקה
היכרות מעמיקה עם תעשיית הדפוס בישראל, כולל הבנה מעמיקה בתחום שוק הנייר לסוגיו וניסיון רחב מקשרי עבודה קודמים עם בתי דפוס בארץ בתחום האופסט והדגיטלי.
ידע קודם בתהליכי הפקת מוצרי דפוס, לרבות תכנון מוצרי דפוס, התאמת סוגי נייר וחישוב כמויות נדרשות.
יחסי אנוש מעולים, בדגש על יכולת עבודה בצוותי עבודה.
יכולת לספק פתרונות מקצועיים ויצירתיים בכל בעיה במהלך העבודה ובסיומה.
הכרת אפליקציות ותוכנות משרדיות כולל תוכנות גרפיקה מתקדמות.
- רשיון נהיגה חובה.
- התפקיד כרוך ביציאה עצמאית לבתי הדפוס בהתאם לנדרש.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
איש/אשת צוות טכני
תפעול
מחלקת אירועים ותקשורת
שעתי
איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
יכולת למידה וצילום וידיאו.
שליטה במחשבים.
בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.
- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
עובד/ת הפצה
תפעול
מינהל הלוגיסטיקה
מלאה
זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציגי/ות שירות לקוחות למוקד הפניות והמידע בחיפה
שרות לקוחות/שרות מוכר
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
חלקי
מוזמנים ומוזמנות לבוא לעבוד איתנו במוקד הפניות בחיפה ולקבל מימון ללימודים אקדמיים. במסגרת התפקיד:
מתן שירות במגוון נושאים לסטודנטים/יות של האוניברסיטה הפתוחה בסביבה נעימה, דינמית, משפחתית.
מענה לשיחות נכנסות ומגוון ערוצי תקשורת כתובה.
עבודה בסביבה צוותית ובאווירה נעימה ותומכת.
ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
יכולת עבודה בצוות.
כושר ביטוי מעולה.
מה תקבלו?
עבודה בסביבה נעימה.
הכשרה מקיפה וליווי צמוד על חשבוננו.
אפשרויות קידום מגוונות בארגון למתאימים/ות.
מחכים רק לכם/ן - לחצו והצטרפו לצוות שלנו.
חלקי
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ
שרות לקוחות/שרות מוכר
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יכולת עמידה ביעדי מכירות.
יכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.
- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת מרכז ההרשמה
ניהולי
מינהל שירותי הוראה
מלאה
מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.
- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת צוות במוקד הפניות והמידע בחיפה
ניהולי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
מלאה
ניהול אישי ומקצועי של נציגים.
הנעת נציגים לעמידה ביעדים, תוך פיקוח ובקרה על רמת ביצועיהם ומקצועיותם.
הפקה וניתוח דוחות.
ניהול ישיבות צוות וביצוע הדרכות אישיות וקבוצתיות.
גיוס וקליטת נציגים חדשים.
טיפול במכתבי תודה/ תלונות ובבירורים מול מחלקות האו"פ.
אחריות על משימות רוחביות / ניהול פרויקטים נוספים בתפקיד.
גיבוי אחמ"שיה.
אחריות מנהל/ת תורן/ית.
מנהלת מוקד הפניות והמידע
ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה.
ניסיון במתן שירות בתקשורת כתובה - חובה.
ניסיון ניהולי במוקד טלפוני - יתרון.
ניסיון בהדרכה/ חניכה במוקד טלפוני - יתרון.
תקשורת בינאישית מצויינת ותודעת שירות גבוהה.
אוריינטציה שירותית.
יכולת פיתוח והנעת צוות.
קבלת החלטות ופתרון בעיות.
תכנון, ארגון ומחוייבות לביצוע.
ניהול ביצועים.
ראייה מערכתית.
ניהול קונפליקטים.
חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים.
- נכונות לגמישות במתן שעות נוספות לפי הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
כלכלן/ית
מקצועי
מינהל התכנון והכלכלה
מלאה
תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
תואר ראשון בכלכלה - חובה.
תואר שני רלוונטי - יתרון.
למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במחלקה לפיתוח וההוצאה לאור
מעצב/ת גרפי/ת
מקצועי
דיקנט הפיתוח וטכנולוגיות למידה
מלאה
הסטודיו של ההוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה מחפש מעצב/ת גרפי/ת יצירתי/ת ודינמי/ת לתפקיד המשלב עיצוב קלאסי לדפוס ועימוד ספרים עם עבודה חדשנית בעולם הדיגטל והשיווק, כולל שימוש מתקדם בכלי AI. במסגרת התפקיד:
עיצוב ספרים, חוברות, כריכות ומוצרים שיווקים.
פיתוח חוויות משתמש ותוצרים מותאמים לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט וקמפניים דיגטליים.
שימוש בכלי AI ליצירת רעיונות, קונספטים, סקיצות, תמונות ותוצרים משלימים (Midjourney, Firefly, ChatGPT וכד').
עבודה מול צוותי תוכן, שיווק והפקה.
מנהלת הסטודיו לעיצוב גרפי
שליטה מלאה בתוכנות (InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe)- חובה.
ניסיון מוכח בעיצוב לדפוס (עיבוד ספרים, חוברות, כריכות) - חובה.
תואר ראשון בעיצוב גרפי/ תקשורת חזותית ממוסד מוכר - יתרון משמעותי.
ידע מעשי עם כלי עריכת וידיאו (After Effects/Premiere) - יתרון.
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם כלים דיגיטליים.
יכולת מחקר, עבודה עצמאית, יצירתיות וסקרנות מקצועית.
מוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות בתחום מתחדש ודינמי.
ניהול מספר פרויקטים במקביל תוך עמידה בלוחות זמנים.
- תחילת העסקה- מיידי.
- חובה לצרף קישור לתיק עבודות מעודכן.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
אנליסט/ית בכיר/ה בשכר ומערכות משאבי אנוש - תכנון ובקרה
מקצועי
מחלקת תכנון שכר ומערכות מידע HR
מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
המחלקה עוסקת בהובלה, יישום והטמעת מדיניות השכר, תגמול וההטבות.