לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 35 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
עובד/ת הפצה תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
מנהלת ההפצה.
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.

- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידיאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ שרות לקוחות/שרות מוכר מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
  • אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
  • המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
  • הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.

- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
  • תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
  • גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
  • ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
  • הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
  • יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
  • ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
  • פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
  • ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
  • ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
  • ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
  • יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
  • יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
  • כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.

- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חוקר/ת יישומי/ת במחלקה להערכה - יחידת האסטרטגיה מקצועי המחלקה להערכה מלאה
  • ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה, מדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטה הפתוחה.
  • כתיבת, עריכה והצגה של ממצאים מחקריים להנהלת האוניברסיטה הפתוחה ובעלי עניין נוספים.
  • ייזום של מחקרים בתחומי הפעילות המרכזיים של האוניברסיטה.
  • מעקב אחר הספרות המדעית והתפתחויות טכנולוגיות ויישומיות בשדה ההשכלה הגבוהה.
  • ליווי ושותפות בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים המתבצעים במחלקות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהליות).
סמנכ"ל אסטרטגיה
  • תואר אקדמי שני מסלול מחקרי - חובה. עדיפות לבעלי תואר ד"ר.
  • 3 שנות ניסיון בביצוע מחקרי הערכה ו/או מחקר אקדמי ו/או מחקר יישומי.
  • שליטה וניסיון מוכח בעיבוד וניתוח נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות ו/או שימוש בכלי שליפה וארגון נתונים.
  • כושר הבעה וניסוח מעולה בכתב ובע"פ בשפה העברית. שליטה ברמה גבוהה באנגלית.
  • יתרון לניסיון משמעותי בהובלת פרויקטים ויזמות.
  • סקרנות, מעוף ויצירתיות.

- תחילת העסקה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה ל-3 שנים מפתח/ת AI עם ניסיון ב-PHP מקצועי שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי מלאה
  • נושמים חדשנות? חיים טכנולוגיה? רוצים להשפיע ולעצב את חוויית הלמידה של המחר?
  • נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח שלנו - קבוצה יצירתית ודינמית שמובילה פיתוח של פתרונות למידה מבוססי בינה מלאכותית.
  • אנו מחפשים מפתח.ת לפיתוח יישומי AI בסביבת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה הפתוחה.
  • הסביבה מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האוניברסיטה הפתוחה.
  • התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים למערכת Moodle, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים, אינטגרציה עם כלים חיצוניים, ופיתוח בסביבת AWS Bedrock.
  • הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה הטכנולוגית
  • ניסיון של לפחות שנה בפיתוח יישומי AI.
  • ניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח PHP.
  • ניסיון של לפחות שנתיים בפיתוח Python.
  • ניסיון בעבודה עם RAG.
  • ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax.
  • ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים.
  • עדיפות לניסיון בעבודה עם LLM מקומי.
  • עדיפות לניסיון בעבודה מול Amazon Bedrock.
  • עדיפות לניסיון בפיתוח Moodle.
  • עדיפות לניסיון בפיתוח Vanilla JavaScript.
  • עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules.
  • עדיפות לניסיון בעבודה מול API.
  • עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility).
  • עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB.
  • יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר.

- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה - מיידית.
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור יעץ והדרכה מקצועי ספרייה 70%
  • מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
  • פיתוח והדרכות ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
  • יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
  • היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.

-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70% רעננה 13/11/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור יעץ והדרכה מקצועי ספרייה 70%
  • מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
  • ניהול טכני של מערכת CRIS (מערכת לניהול תוצרי מחקר).
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
  • היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.

- עבודה במשמרות אחה"צ-ערב.
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.