לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 26 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 75%
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
75% חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית- 82% משרה אדמיניסטרטיבי המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה 82%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה.
  • עבודה מול ראש המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראש המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון בתחום מדעי החברה או הרוח.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת ו"ראש גדול".
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • ניסיון בעבודה בצוות.

- 5 ימי עבודה בשבוע.
82% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת תוכן ומכירות אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • מכירות ספרי למדא לקהל הרחב, בעיקר בתחום המוסדי, האקדמי ושאינו אקדמי.
  • כתיבה, הגהה וליווי של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה.
  • פיתוח תכנים לדיוורים וניוזלטרים בפלטפורמות דיגיטליות וברשתות החברתיות.
  • ריכוז ומעקב אחר משימות הוצאת הספרים מול גורמים מקצועיים פנים וחוץ ארגוניים.
  • יציאה לסיורים, כנסים וימי עיון עם ספרי למדא.
  • שירות וקשרי לקוחות בפלטפורמות המכירה השונות.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • תואר ראשון - חובה.
  • רקע וניסיון מוכח בעיבוד של טקסטים: כתיבה/עריכה/הגהה - חובה.
  • היכרות מעמיקה עם עולם הרשתות החברתיות והדיגיטל - יתרון משמעותי.
  • ניסיון במכירות בתחום התרבות בכלל וספרים בפרט - יתרון משמעותי.
  • שליטה בהכנת דו"חות אקסל ובתוכנות ניהול פרויקטים - יתרון.
  • יוזמתי/ת, יצירתי/ת ובעל/ת יכולות הפקה גבוהות.
  • יכולת ארגונית, סדר, דיוק ועבודה אינטנסיבית בסביבה מרובת משימות.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רעננה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
  • יכולת למידה מהירה לצד ראש גדול, סבלנות וחריצות.

- עבודה במשמרות חמישה ימים בשבוע.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות וגמישות בשעות ככל הנדרש.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00), נדרשת גמישות של לפחות 3 -2 משמרות ערב.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת משמרת במוקד המתעניינים שרות לקוחות/שרות מוכר מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) 80%
  • אחריות לניהול משמרת ולתפעול משימות המוקד.
  • הנעת הנציגים והנציגות במהלך המשמרת לעמידה ביעדים.
  • אחריות על תפקידי רוחב במוקד וביצוע פרויקטים אישיים בתחומים שונים במוקד.
  • מתן תמיכה מקצועית לנציגים והנציגות במהלך משמרת ולגורמים שונים מהאו"פ.
  • עבודה עם מחלקות וממשקים נוספים בארגון.
  • עדכון נתונים ודוחות.
  • בקרה על תהליכי עבודה.
  • טיפול בתקלות שוטפות בתחום הטלפוניה והמחשוב.
מנהל מוקד המתעניינים
  • ותק של שנה לפחות בעבודה במוקד מכירה /שרות - חובה.
  • ניסיון כנציג/ה בערוץ תקשורת כתובה - יתרון.
  • ניסיון כנציג/ה בכיר/ה - יתרון.
  • ניסיון ניהולי במוקד - יתרון.
  • יכולת תכנון וארגון.
  • ראייה מערכתית.
  • יכולת הנעת עובדים.
  • יכולת קבלת החלטות.
  • כושר ארגון, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- Office - יתרון.

- 5 משמרות בשבוע - בוקר 08:00-14:00 / ערב 14:00-20:00 .
- שישי לסירוגין חובה - 08:00-12:30 .
- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצרכי המוקד.
- כניסה מיידית לתפקיד.
80% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת הוראה לקורס: "ביולוגיה של ההזדקנות" (20319) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למדעי הטבע חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות ובחינות מדי שנה.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטודנטיות ובסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • משימות פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
ראש המחלקה האקדמית
  • תואר שלישי בתחום הביולוגיה של ההזדקנות.
  • ניסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר הקורס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

- כניסה לתפקיד: פברואר 2025.
https://www.openu.ac.il/courses/20319.htm חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע תכניתנ/ית בכלי פיתוח בסביבת ORACLE טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח קוד מול בסיס נתונים אורקל: פקג'ים, פרוצדורות, פונקציות וטריגרים ב- sql.
  • פיתוח ותיחזוק מסכים, דוחות, שאילתות וממשקים בכלי אורקל (דוגמת APEX, forms) , בהתאם לארכיטקטורה והסטנדרטים של האו"פ.
  • ייתכן ויידרש לימוד של פיתוח בכלי אורקל נוספים שבשימוש האו"פ (דוגמת מחולל הדוחות BI Publisher).
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • רמה גבוהה וניסיון מעשי של לפחות 3 שנים בפיתוח קוד ב- PL/SQL, מול בסיס נתונים אורקל.
  • רמה גבוהה וניסיון מעשי של לפחות 3 שנים בכלי הפיתוח של אורקל- APEX ו/או Forms.
  • ניסיון בפיתוח ב- APEX- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms-יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- BI Publisher - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בפיתוח בכלי דוחות של אורקל (כגון, Sqr, Reports) -יתרון.
  • ניסיון בעבודה בסביבת Oracle Applications- יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם כלי BI (כגון, Tableau) - יתרון.
  • יכולת ניתוח נתונים ופתרון בעיות.
  • יכולת עבודה עצמאית מול משתמשים.
  • ראיה רוחבית והבנה תהליכית.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה לתפקיד - מיידית.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות בכיר/ה בסביבת אורקל טכנולוגי מינהל המיחשוב מלאה, עם זמינות לשעות נוספות
  • פיתוח ותחזוקה של מערכת ההרשמה לאוניברסיטה וניהול חשבון אישי לסטודנטים.
  • איפיון מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה.
  • התפקיד כולל עבודה מול משתמשים, ניתוח צרכים, הבנת תהליכים עסקיים ותרגומם לדרישות טכניות ומסמכי אפיון מפורטים.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט או המשימה משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות.
  • התפקיד כולל את ניהול האפיון והטיפול במשימות שוטפות של שינויים ותחזוקה לאורך חיי המערכת.
מנהלת מדור מערכת הלימודים האקדמיים במחלקת מערכות מידע
  • השכלה בתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול/ הנדסאים/ות או כל תחום מקצועי מתאים - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות בתחום ניתוח מערכות וניהול פרויקטים - חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניתוח ואפיון מערכות מידע עסקיות מורכבות ומרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בעבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות לאורך מחזור חיי המערכת - חובה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם בסיס נתונים ORACLE - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים וכתיבת מסמכי אפיון פונקציונליים וטכניים - חובה
  • ניסיון בניהול Backlog של דרישות ותכולות המוצר - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכי אפיון ופיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל (ארכיטקטורה מוטת שירותים) - יתרון.
  • ניסיון בניהול מוצר - יתרון.
  • ניסיון בפיתוח ב- Forms מול בסיס נתונים Oracle - יתרון.
  • ידע וניסיון במחולל פיתוח APEX - יתרון.
  • ניסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures- יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה- יתרון.
  • ידע במערכות כספיות - יתרון.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • ראיה רוחבית, חשיבה יצירתית ויכולת הנעה והובלה של תהליכים חוצי ארגון.
  • יכולת גבוהה לעבודה ולמידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות בסביבה דינמית משתנה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה, עם זמינות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל הלוגיסטיקה רכז/ת אדמיניסטרציה אדמיניסטרטיבי מרכז בינוי, משק ונכסים מלאה
  • ישומי מערכת ERP - הקמת דרישות רכש ומעקב אחר ביצוען (תינתן הכשרה).
  • פיקוח, בקרה ומעקב על הסכמים והתקשרויות.
  • ישומי מערכת ממוחשבת לעבודות האחזקה ("תחזוקנית").
  • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד (טלפונים, דואר, הדפסות, ניהול יומן פגישות וכיו"ב ) וכן סיוע שוטף למנהלי המדורים במחלקה.
  • קשר עם לקוחות וספקים.
  • סיוע למדורי המחלקה בהתאם לצרכים.
מנהל מרכז בינוי, משק ונכסים
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים.
  • כושר ארגון גבוה, יסודיות, יוזמה ומשמעת אישית גבוהה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה אקדמי סגל בכיר המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
  • למחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה בפילוסופיה, יישקלו מועמדות ומועמדים מצטיינים העונים על התנאים הבאים:
  • תואר שלישי בפילוסופיה.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח בפילוסופיה ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת הוראת קורסים באנגלית.
  • יכולת כתיבה, שיפור ועדכון קורסים בפילוסופיה במודל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה- ספרי לימוד ותוכן פדגוגי מקוון.

- תינתן העדפה למועמדים/ות בעלי פרופיל מחקרי שיוסיף גיוון לתחומי המחקר וההוראה הקיימים בתחום הפילוסופיה באו"פ.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה.
- להגשת מועמדות יש לשלוח לכתובת המייל - PhilosophyCV@openu.ac.il :
1. קורות חיים.
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים בפילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית הכוללת תוכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים ישירות לכתובת המייל.
- מועמדות ומועמדים שיימצאו מתאימים/ות יעברו לשלבים הבאים של המיון:
1. הרצאה (job talk)
2. מפגש עם חברי וחברות הסגל במחלקה.
3. הגשת דוגמת כתיבה.
4. ראיון.
https://academic.openu.ac.il/history/philosophy/pages/default.aspx רעננה 31/12/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.