לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
יועצ.ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות) מקצועי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים.יות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז וסטודנטים.יות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.

- תחילת עבודה: מיידית

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל.ת מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים במטה המוקדים האקדמיים ניהולי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • תיאור מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים:
  • לאוניברסיטה הפתוחה יש שני מוקדים ומטה. מוקד המתעניינים אחראי על טיפול במתעניינים בלימודים באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את המתעניין החל מהפנייה הראשונית, הזמנת המתעניין למפגש יעוץ ועד להרשמה ללימודים. מוקד הפניות והמידע אחראי על מתן שירות לסטודנטים במהלך לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את הסטודנט עם קליטת ההרשמה ועד סיום לימודיו בכל שאלה או בקשה. מטה המוקדים אחראי על גיוס, הכשרה, תפעול, ניהול ידע, שיפור תהליכים ומערכות במוקדים.
  • רכיבי התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול מדיניות מחלקת המוקדים וניהול פעילות המחלקה:
  • גיבוש תכניות עבודה שנתיות (כולל תקציב) ופיקוח על יישומן.
  • גיבוש נהלי העבודה והשירות במחלקה, הטמעתם ויישומם.
  • ניתוח מגמות פעילות והמלצות לשיפור וייעול - בחינה מערכתית של הפעילות, בקרה שוטפת ותיקון מתמיד.
  • אחריות כוללת על מקצועיות: זיהוי פערי ידע, וביצוע חניכה שוטפת להשלמת הפערים, פתרון דילמות ניהוליות.
  • ניהול מקצועי ואישי של העובדים ושל פעילות המוקדים בהתאם להגדרת המטרות והיעדים.
  • שדרוג מערכות ההפעלה במוקדים בהלימה לטכנולוגיות מתקדמות בתחום.
  • שיפור השירות למתעניינים ולסטודנטים בתהליכי עבודה פנים וחוץ מחלקתיים.
  • הובלת פרויקטים פנים מחלקתיים וארגוניים.
  • עבודה עם ממשקים במחלקות האו"פ.
ראשת מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה
  • נסיון ניהולי של לפחות שלוש שנים בניהול מערך מוקדים (מעל 50 נציגים) כולל שירות ומכירה - חובה.
  • נסיון בניהול מנהלי.ות מוקדים ומנהלים.ות בדרג ביניים - חובה.
  • נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וטכנולוגית והכרות מלאה עם מערכות מקצועיות מתקדמות בעולמות המוקדים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה; תואר שני יתרון.
  • הכרות עם מודלים חדשניים לניהול מכירות וניהול KPI .
  • יכולת ניתוח נתונים, בניית תכניות עבודה ומנגנוני בקרה.
  • יכולת תכנון וניסיון בהטמעת תהליכי ייעול ושיפור.
  • נסיון בניהול תקציבי של מוקד, בניית מודלי תגמול, בניית כלים לחיזוי ושיבוץ יעיל של נציגים.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הנעת עובדים.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • ראיה מערכתית, יוזמה וחשיבה מחוץ לקופסה.

- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני במחלקת ארועים ותקשורת תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת משגיחים אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • גיוס משגיחים, הדרכה והטמעה במערך ההשגחה לרבות מעקב שוטף אחר תפקודם.
  • טיפול בהזנת שעות עבודה לעובדים בבחינות וטיפול בדרישות שונות לצורך תשלום.
  • שיבוץ משגיחים לימי בחינה.
  • מתן מענה לפניות משגיחים.
  • איסוף, מידע וטיפול בתלונות סטודנטים.
  • משימות שונות הקשורות לתפעול מערך הבחינות.
מנהל/ת מדור
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בגיוס כוח אדם ויכולת הדרכה.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה לשנה רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • תפעול מערכות השגחה מרחוק, ניתוח והזנת נתונים.
  • בחינות ממוחשבות - סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • ארגון יומן פגישות מחלקתי ותאום מועדי בחינה מול גורמי חוץ ופנים.
  • טיפול בדוחות וארגון בחינות לסטודנטים בתנאים מיוחדים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
מנהלת המחלקה
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תחום מערכת התוכן אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור, יחידת התוכן מלאה
  • הובלת תהליכים ופרויקטים חוצי מחלקה.
  • ריכוז עבודת המערכת הכרוכה בניהול הוצאה לאור.
  • ריכוז העבודה מול גורמים מקצועיים במיקור חוץ.
  • עבודה שוטפת מול מערכות מידע.
  • מעקב צמוד אחר משימות, לוחות זמנים ותפוקות.
  • עבודה שוטפת בהפצת ושיווק ספרי למדא ברשתות החברתיות.
  • ניהול מאגר הקבצים של המחלקה.
  • תמיכה וסיוע בעבודת מדורי מחלקת התוכן.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון מוכח בריכוז תהליכים מינהליים ותפעוליים - חובה.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים - חובה.
  • הכרות מעמיקה עם יישומי Office, בעיקר עם תוכנות Word ו-Excel - חובה.
  • ניסיון בהובלת מספר פרויקטים מורכבים במקביל - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם מערכות ORACLE ותוכנות APEX ,Monday - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם עבודה בהוצאה לאור ו/או פיתוח קורסים - יתרון.
  • ניסיון/יכולות שיווקיות בפלטפורמות חברתיות - יתרון.
  • יוזמה והובלת תהליכים.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים וכישורי עבודה בצוות.
  • יכולת עבודה אינטנסיבית, אחראית ומוקפדת.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה עמית מחקר המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חצי משרה
  • קול קורא להגשת מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה חדשניות. במסגרת התפקיד של העמית/ה ליזום מחקרים, לרכז קבוצות מחקר ולהשתתף באופן פעיל בארגון הפעילויות השוטפות והמגוונות הנערכות במרכז.
  • המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה מחפש עמית/ת מחקר בתחום טכנולוגיות
ראשת מכון מחקר
  • בעל/ת תואר דוקטור במועד התחלת המינוי.
  • טרם חלפו שש שנים ממועד סיום הדוקטורט.
  • בעל/ת רקע אקדמי ומחקרי בתחומי העיסוק של המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
  • בעל/ת יכולת מחקרית מוכחת ופרסומים בתחום.
  • נוכחות של לפחות יומיים בשבוע באוניברסיטה, נדרשת גמישות בתקופות העמוסות

- המועמדים יגישו: קורות חיים בכתב, כולל רשימת פרסומים ופעילויות אקדמיות ומחקריות
אחרות; מכתב מלווה המסביר את ההתאמה לתפקיד, הכולל תיאור תחומי המחקר, תכניות
למחקר עתידי ופירוט של התרומה הפוטנציאלית למרכז המחקר. כמו כן, יש לצרף שמותיהם
של שלושה ממליצים אליהם תוכל הוועדה לפנות.
- את המסמכים יש לשלוח בדואר אלקטרוני למזכירות המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות
למידה innovation@openu.ac.il ולציין : " מועמדות לתפקיד עמית/ת מחקר במרכז המחקר
לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה".
- המינוי הינו לשנה, החל מ 1.10.2022 , עם אפשרות להארכה.
חצי משרה רעננה 10/07/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת תמיכה טכנית אדמיניסטרטיבי מינהל המחשוב חלקי, לפי שעות
  • מתן תמיכה טכנית טלפונית ו/או באמצעות כלי שליטה.
מנהלי מדורים במחלקת משו"ב במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי במתן תמיכה טכנית למשתמשים.
  • היכרות וניסיון מעשי בעבודה במערכת הפעלה Windows.
  • ידע בתחומים הבאים:
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • עבודה עם מערכות CRM.
  • ניסיון בהתקנות תוכנה.
  • הכרת דפדפנים וטיפול בתקלות.
  • ידע בסיסי ברשתות - יתרון.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בטווח השעות 08:00-19:00, בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- ימי שישי לפי הצורך, בטווח השעות 08:00-14:30
חלקי, לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני במינהל המחשוב
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
  • תואר שלישי עם התמחות במינהל, מנהיגות ו/או מדיניות בחינוך.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון
  • ניסיון בהנחיית עבודות מחקר לתארים מתקדמים - יתרון.

- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il
1. קורות חיים- הגשת קובץ ע"פ הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/Pages/default.aspx רעננה 01/08/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.