לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 40 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
המחלקה להוראה וללמידה מדריך/ה למיומנויות למידה דובר/ת ערבית, במרכז הלימוד בואדי ערה מקצועי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • העברת הדרכות אישיות במיומנויות למידה לסטודנטים/יות.
  • העברת סדנאות במיומנויות למידה.
  • השתתפות בבנית תוכניות הדרכה במידת הצורך.
  • ראש/ת צוות הדרכה.
  • סיוע בהכשרת מנחים/ות להוראת סטודנטים/יות מהחברה הערבית.
מנהלת המדור לפיתוח כישורי למידה
  • בעל/ת תואר שני.
  • ניסיון בהוראה אקדמית - חובה, הנחייה באו"פ - יתרון.
  • דובר/ת ערבית - חובה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת טובה לעבודה בצוות.
  • בעל/ת כישורי הוראה טובים.

- מקום העבודה: קמפוס ואדי ערה (גבעת חביבה).
- ההכשרה לתפקיד תיעשה במסגרת המדור לפיתוח כישורי למידה.
- מועד תחילת עבודה- מיידי.
מלאה צפון
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לסמסטר 2022ב' דרוש/ה מרכז/ת הוראה לקורס: "ניתוח נתוני עתק ואבטחת סייבר" (10878) בתכנית לחשבונאות אקדמי- מרכז הוראה המחלקה לניהול ולכלכלה חלקי
  • השתתפות בתכנון מפורט של תכני הקורס.
  • הובלת פיתוח חומרי הלמידה.
  • הכנה ומתן הרצאות בתחומי הידע של הקורס.
  • הכנה ועדכון שוטף של מצגות שילוו את ההרצאות.
  • ניהול אקדמי ומקצועי של הכנה ועידכון חומרי התרגול והפתרונות בתאום מלא עם צוות הקורס.
  • ניהול אקדמי ומקצועי של כתיבת הבחינות בקורס בשיתוף עם צוות הקורס ובקרה על בדיקת הבחינות.
  • מעורבות בתהליכי פיתוח ועדכון של הקורס.
  • בקרה אקדמית ומקצועית על פיתוח וניהול אתר הקורס.
  • אחריות לגיוס מנחים בקורס, הערכתם והכשרתם בתיאום עם ראש תכנית החשבונאות.
  • עבודה בשיתוף פעולה ותיאום עם צוותי ההוראה בתכנית החשבונאות.
  • רואה/ת חשבון בעל/ת ניסיון מעשי עכשווי בעבודה בתחומים רלוונטיים.
  • נסיון מקצועי רלוונטי ועבודה במשרד רואי חשבון בתחומי הקורס: מערכות מידע, ניתוח נתונים ואבטחת סייבר.
  • בעל/ת ידע עדכני מתאים בנושאי הקורס, עם יכולת להתעדכן באופן שוטף.
  • יתרון לבעלי תואר שני במינהל עסקים.
  • כישורי הוראה מעולים מוכחים, יתרון לבעלי נסיון בהוראה מקוונת.
  • בקיאות במתכונת של בחינות מועצת רואי חשבון, היכרות מצוינת עם מבנה ודרישות הבחינה.
  • חשיבה יצירתית ויכולת מוכחת בהכנת שאלות ותרגילים במתכונת הדומה לשאלות בבחינות מועצת רואי חשבון.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולות ניהול, ארגון ועבודת צוות.

- על המועמדים/ות להגיש את המסמכים הבאים:
1. מסמך קורות חיים מעודכן.
2. מכתב מלווה המפרט את תפיסת העולם של המועמד/ת ביחס לתפקיד המבוקש.
3. כל מידע אחר שיסייע לועדת האיתור להעריך את המועמד/ת.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
חלקי רעננה 05/12/2021
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מחלקת שכר ומערכות מידע HR חשב/ת שכר לענייני פנסיה ופיצויים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה , שעות נוספות במידת הצורך
  • טיפול כולל בתנאים הסוציאליים לכל סגלי העובדים באוניברסיטה, לדוגמא: צרוף, ניוד, שינויים רגלוטוריים ו/או הסכמיים
  • עבודה מול גורם מתפעל (חילן פנסיה), מנהלי הסדרים וחברות ביטוח
  • אחריות מקצועית על תחום פנסיה ופיצויים
  • שיפור תהליכי עבודה קיימים ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • הזנת נתונים למערכת החילן
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
מנהלת מחלקת מערכות מידע ושכר
  • תעודת חשב/ת שכר- חובה
  • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בטיפול בתחומי פנסיה בארגון גדול
  • נסיון מקצועי בתפעול ועבודה מול חילן ויצרנים
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון
  • ניסיון מקצועי בעבודה על מערכת חילן, 3 שנים לפחות - יתרון
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים)
  • יכולת עבודה בצוות
  • אוריינטציה מחשובית גבוהה וחשיבה אנליטית
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
כניסה לתפקיד מיידית מלאה , שעות נוספות במידת הצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת חשבונות- מדור הנהלת חשבונות אדמיניסטרטיבי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • עבודה שוטפת במודול הפיננסי באמצעות מערכת הOracle applications)- ERP)
  • משימות חשבונאיות מגוונות - רישומים חשבונאיים והפקת מסמכים חשבונאיים וכדומה
  • ניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות והתאמות בנקים, תחקור ופתרון בעיות
  • עבודה בממשקים פנימיים וחיצוניים
מנהלת מדור הנהלת חשבונות
  • ידע ונסיון של שנתיים לפחות בתחום
  • הנהלת חשבונות סוג 2 (לפחות)
  • יכולת ביצוע משימות במקביל ותחת לחץ
  • הכרות עם מערכת Oracle applications) ERP)- יתרון
  • שליטה מלאה ב- Excel, ובשאר יישומי ה- Office
  • אוריינטציה מחשובית גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות, ראש גדול וכושר ביטוי גבוה
  • אסרטיביות, סדר וארגון, יסודיות, לויאליות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
  • השתלבות בצוות הנהלת החשבונות
נדרשת נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ביצוע ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת הכפר הירוק
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.

- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב - חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיאה אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - לשכת הנשיאה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת הנשיאה
  • ריכוז פעילויות הנשיאה
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות
נשיאת האוניברסיטה הפתוחה
  • השכלה אקדמית
  • נסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי office
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב
  • ראייה אינטגרטיבית
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה
  • דיסקרטיות
נדרשת כניסה מיידית לתפקיד מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרוש/ה מרכז/ת הוראה לקורס: "חיים מרושתים ושווקים - ההיבט הניהולי" (13046) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה לניהול ולכלכלה חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס, מטלות ובחינות, תוך הקפדה על עדכניות החומרים הנלמדים.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • הנחייה של קבוצה אחת בכל סמסטר בו הקורס יוצע לסטודנטים (קבוצה אחת בכל סמסטר חייבת להילמד במתכונת מקוונת).
  • סיוע בתהליכי עדכון ושכתוב של הקורס במידת הצורך.
  • גיוס המנחים בקורס והכשרתם, כולל בקרה על איכות ההוראה, ביקור במפגשי הנחיה, קיום מפגשי מנחים שנתיים ועדכון הידע הרלוונטי להוראת הקורס.
  • נטילת חלק פעיל בפעילויות ובאירועי המחלקה לניהול וכלכלה.
  • היכרות טובה עם נושאי הקורס, ובפרט: אנליזה של קישורים ומנועי חיפוש, רכיבי קשירות, מודלים של צמיחת רשת, אלגוריתמי חיפוש ממומן, שווקי רשת, משחקי ניתוב אינטרנטיים ומחיר האנרכיה, מושגים בסיסים בתורת הגרפים, רשתות של בחירות ובחירה חברתית חישובית.
  • בעל/ת תואר שלישי (או לקראת סיום לימודי תואר שלישי) בתחום רלבנטי.
  • כישורי הוראה מוכחים ומעולים, כולל משובי הוראה טובים מאד.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה וניסיון בכתיבה אקדמית דידקטית.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת טובה לעבוד בצוות.
  • ניסיון בהוראה מקוונת.
  • עדיפות לבעלי/ות יכולות עבודה גבוהות עם טכנולוגיות למידה.

- ניתן להגיש קורות חיים למייל: hr_cva@openu.ac.il
- מועד כניסה לתפקיד: אוגוסט 2022
- על המועמדים/ות להגיש את המסמכים הבאים:
1. מסמך קורות חיים מעודכן
2. מכתב מלווה מפורט המתאר את תפיסת העולם של המועמד/ת ביחס לתפקיד המבוקש וכיצד הרקע של המועמד/ת מכין אותם/ן לוי התפקיד בהצלחה. ניתן להוסיף במכתב גם כל מידע אחר שיסייע לוועדת האיתור להעריך את המועמדות.

https://www.openu.ac.il/courses/13046.htm חלקי רעננה 07/01/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ 75% משרה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת חיפה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות אחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- מועד התחלת עבוד - מיידי.
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
-
4 ימים בשבוע מהשעה 12:00-19:00 ויום אחד משעה 09:00-16:00
75% משרה חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) והן מול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת ירושלים
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.

- מועד התחלת עבודה - מיידי.
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- עדיפות לבעלי/ות רכב/
- נכונות לעבודת משמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
מלאה ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מעצב/ת ומעמד/ת לסטודיו לגרפיקה אדמיניסטרטיבי מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור מלאה
  • מעצב/ת ומעמד/ת לחומרי לימוד וטקסטים אחרים עם ניסיון מוכח בפרינט ובדיגיטל.
מנהל הסטודיו לגרפיקה
  • בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתחומים הרלוונטיים, עדיפות למוסד אקדמי מוכר
  • ניסיון מוכח בעיצוב, במיקוד על ספרים. ניסיון בעבודה עם סגנונות ומאפייני טקסט מורכבים.
  • הכרות מעמיקה עם תוכנת InDesign ויכולת עימוד ב-Word.
  • טיפול בטקסטים לדיגיטל, כולל Epub - יתרון משמעותי.
  • ידע וניסיון בהפקת חוברות, מגזינים, מודעות ועוד.
  • ניסיון בתוכנות שרטוט ואיור, במיוחד Illustrator, Photoshop.
  • הכרות עם עולם העיצוב הבינלאומי והחדשנות בתחום.
  • יתרון להיכרות עם תוכנות מתמטיות/מדעיות.
  • יצירתיות, זריזות, יכולת מעולה בארגון מידע ודיוק בפרטים.
  • יוזמה, אחריות, יכולת למידה עצמית ויכולת עבודה מוכחת בצוות.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
כחלק מתהליך הגיוס יש להציג אתר או תיק עבודות דיגיטלי מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.