לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 28 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מגיה/ה אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
  • הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
  • בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
  • סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
מנהלת מדור טקסט
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
  • יכולת ארגונית, סדר ודיוק.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה מלאה
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יישא/תישא באחריות על ניהול כולל של תהליכי ההרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, ובכלל זה ההרשמה של מערך לימודי החוץ.
  • מנהל/ת מרכז ההרשמה יידרש/תידרש להוביל צוות עובדים/ות, לפקח על מתן שירות איכותי לסטודנטים/ות, ולהבטיח ייעול ושיפור תהליכי העבודה.
  • תכנון, יישום ובקרה על תהליכי הרישום ושכר הלימוד.
  • גיבוש הנחיות הרשמה, נהלים והוראות עבודה.
  • ניהול ובקרת תהליכים בנושאים כספיים בחשבונות הסטודנטים.
  • הנהגת צוות המנהלים והעובדים של המרכז וניהולו.
  • יצירת סביבה תומכת ומקדמת לצוות המרכז, ובכלל זה דאגה לפיתוח מקצועי ואישי של הצוות.
  • ניהול ממשקי עבודה עם יחידות שונות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.
  • פיתוח שיטות וכלים טכנולוגיים לשיפור השירות וייעול תהליכי העבודה.
  • ניהול התקציב ותכנית העבודה השנתית של המרכז.
ראש מינהל שירותי הוראה
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון, תואר בתחומי הניהול - יתרון.
  • ניסיון ניהולי משמעותי הכולל ניהול של צוות עובדים גדול - חובה. ניהול מנהלים - יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב, תכנון וביצוע תכניות עבודה - יתרון.
  • ניסיון בניהול תהליכים כספיים - יתרון.
  • יכולת התבטאות מצוינת בכתב ובע"פ.
  • יכולות ארגון ותיאום, ניתוח והבנה של תהליכים מורכבים, הובלת פרויקטים, והטמעת שיפורים וחדשנות.
  • כישורים בינאישיים מעולים, תודעת שירות גבוהה, מנהיגות, תפקוד גבוה בתנאי לחץ, יצירתיות בפתרון בעיות, אחריות, מסירות ודיסקרטיות.
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולת אנליטית גבוהה בעבודה עם נתונים.

- נכונות לשעות נוספות, וזמינות מלאה בזמני חירום - חובה.
- תחילת עבודה - מיידית.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

קובל/ת האוניברסיטה הפתוחה - משמעת סטודנטים מקצועי דיקנט הלימודים האקדמיים 50%
  • טיפול כתובע/ת מטעם האו"פ בתלונות ובעבירות שביצעו סטודנטים בהתאם לכללים שנקבעו בתקנון ועדת המשמעת לסטודנטים.
  • בחינת תלונות משמעתיות שונות.
  • החלטות על סגירת תלונות, אזהרות או העמדות לדין.
  • טיפול בכל ההיבטים הקשורים בתלונה משמעתית, לרבות ייצוג האו"פ בוועדת המשמעת ובפני ביה"ד לערעורים וזאת בהתאם לכללים שנקבעו בתקנון המשמעת.
  • הכנת עמדת הקובל/ת בדיונים של ועדת המשמעת.
  • ניהול תיקי משמעת, הוכחות, חקירות וסיכומים.
  • עבודה שוטפת מול אחראית ועדת המשמעת.
דיקן הלימודים האקדמיים
  • עו"ד בעל ניסיון של 5 שנים בעריכת דין, כולל הופעות בבתי משפט - חובה.
  • היכרות עם האו"פ ודרכי התנהלותה מול הסטודנטים - יתרון.
  • יוזמה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יחסי אנוש טובים.
  • היכרות טובה מאוד עם מערכות המיחשוב של האו"פ - יתרון.
  • ייצוג משפטי בהליכים משמעתיים או פליליים- יתרון.
  • התפקיד מחייב בו זמנית רגישות רבה כמו גם נחישות בקבלת החלטות.

- מועד כניסה לתפקיד- 1 ינואר 2026
- המשרה מוגבלת לחמש שנים.
- התפקיד אינו מלווה בעזרה אדמיניסטרטיבית.
- התפקיד מחייב נוכחות של לפחות פעמיים בשבוע באו"פ, וכן השתתפות בדיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
- נדרשת גמישות בשעות העבודה.
50% רעננה 30/10/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה* רכז/ת בחינות - כיתה אקדמית אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה
  • התפקיד כולל אחריות על תכנון, תיאום ותפעול מערך הבחינות "הכיתה האקדמית", משלב קביעת המועדים ועד התמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • תכולת התפקיד:
  • תיאום מועדי בחינה ותכנונם בהתאם לצרכים.
  • שיבוץ בחינות לפי מקצים ואולמות.
  • שריון כיתות במרכזי הבחינה ותיאום מול הקמפוסים.
  • ניתוח ושיבוץ בתי הספר של הכיתה האקדמית בהתאם למכסות.
  • הגדרת דרישות לפתיחת מרכזי בחינה מול גורמי התפעול.
  • ניהול יום בחינה - מתן מענה ותמיכה בשטח בימי הבחינות.
  • עבודה הן מול מחלקות פנים - ארגוניות והן מול ספקים חיצוניים.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים-שלוש - חובה; בסביבה אקדמית/לוגיסטית - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי Office , בדגש על Excel.
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות טכנולוגיות ותפעול מערכות מידע - חובה.
  • נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בשפה העברית; רמת אנגלית טובה - יתרון.
  • יכולת תכנון וארגון גבוהה וניהול לו"ז מורכב.
  • דיוק, סדר וירידה לפרטים.
  • עבודה יעילה תחת לחץ ובמקביל לריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
  • גמישות, יוזמה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
  • ניסיון קודם בתיאום לוגיסטי/הפקת אירועים/תפעול בחינות - יתרון.
  • היכרות קודמת עם מערכת אקדמית/מוסד לימודים גדול - יתרון.
  • ניסיון קודם בעבודה מול ספקים חיצוניים - יתרון.

- *"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת מחוץ לשעות התקן.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מידען/ית למדור יעץ והדרכה מקצועי ספרייה 70%
  • מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
  • ניהול טכני של מערכת CRIS (מערכת לניהול תוצרי מחקר).
  • השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
  • תואר אקדמי.
  • הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, או מדעי המחשב ממוסד לימודים מוכר.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע בספרייה אקדמית, כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
  • היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
  • ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.

- עבודה במשמרות אחה"צ-ערב.
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חוקר/ת יישומי/ת במחלקה להערכה - יחידת האסטרטגיה מקצועי המחלקה להערכה מלאה
  • ניהול, תכנון וביצוע של מחקרי הערכה, מדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטה הפתוחה.
  • כתיבת, עריכה והצגה של ממצאים מחקריים להנהלת האוניברסיטה הפתוחה ובעלי עניין נוספים.
  • ייזום של מחקרים בתחומי הפעילות המרכזיים של האוניברסיטה.
  • מעקב אחר הספרות המדעית והתפתחויות טכנולוגיות ויישומיות בשדה ההשכלה הגבוהה.
  • ליווי ושותפות בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים המתבצעים במחלקות האוניברסיטה (אקדמיות ומינהליות).
סמנכ"ל אסטרטגיה
  • תואר אקדמי שני מסלול מחקרי - חובה. עדיפות לבעלי תואר ד"ר.
  • 3 שנות ניסיון בביצוע מחקרי הערכה ו/או מחקר אקדמי ו/או מחקר יישומי.
  • שליטה וניסיון מוכח בעיבוד וניתוח נתונים באמצעות תוכנות סטטיסטיות ו/או שימוש בכלי שליפה וארגון נתונים.
  • כושר הבעה וניסוח מעולה בכתב ובע"פ בשפה העברית. שליטה ברמה גבוהה באנגלית.
  • יתרון לניסיון משמעותי בהובלת פרויקטים ויזמות.
  • סקרנות, מעוף ויצירתיות.

- תחילת העסקה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית אדמיניסטרטיבי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
  • עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת.
  • גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה ושירות במוקד מערך לימודי החוץ שרות לקוחות/שרות מוכר מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • הרשמה וייעוץ אישי למתעניינים וסטודנטים לקורסי מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, תוך התאמה לצורכי הלקוח והובלה לסגירת הרשמה.
  • אחריות כוללת על תהליך ההרשמה במהלך שנת הלימודים, לרבות טיפול בבקשות לשינויים, מעקב שוטף ועדכון בהתאם לנהלים.
  • המוקד פועל באווירה משפחתית, מקצועית ונעימה, ומשלב מצוינות בשירות עם יחס אישי.
  • הצוות פועל לעמידה ביעדי מכירה ושירות, תוך שיתוף פעולה, תקשורת פתוחה וסביבת עבודה תומכת, המעודדת התפתחות אישית ומקצועית.
מנהל מוקד לימודי מערך החוץ
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות- יתרון.

- הכשרה לתפקיד בתשלום.
- קליטה כעובד/ת או"פ לאחר 9 חודשים מלאים (ע"ב ביצועים ומשוב).
- אישור מימון לימודים אקדמיים באוניברסיטה הפתוחה בכפוף לנהלי האו"פ (לאחר 9 חודשי עבודה מלאים וקליטה כעובד או"פ).
- חנייה מסודרת ללא עלות.
- שעות פעילות המוקד: ראשון- חמישי 8:30-18:00- מתן משמרות בהתאם לסידור עבודה.
- תגמול: שכר שעתי + בונוסים.
- משרה מלאה- 5 ימי עבודה בשבוע; משרה חלקית- 4 ימי עבודה בשבוע.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום טכנולוגיות בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין
  • פרטים נוספים על התפקיד ניתן למצוא בקישור הבא:
https://bit.ly/4oTaReH רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) ראש/ת תחום פרויקטים קמפוס באר שבע אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 70%
  • יזום וקידום שיתופי פעולה עם גורמי שטח בבאר שבע ובמרחב דרום.
  • ליווי של פרויקטים (קבוצות לימוד ומיזמים שונים).
  • ארגון והשתתפות בכנסים ומפגשי חשיפה ללימודים באו"פ.
  • עבודה שוטפת עם מחלקות מנהליות ואקדמיות באו"פ.
  • קבלת קהל, מענה וליווי סטודנטים חדשים וותיקים בנושאים הקשורים ללימודים באוניברסיטה הפתוחה.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • ניסיון בכתיבת מסמכים, מצגות וכדומה.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office
  • ניסיון רלוונטי בתחום - יתרון.
  • מחשבה יצירתית ואוריינטציה שיווקית - יתרון.

- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר וערב.
- נדרשת מוכנות לעבודה בשעות נוספות.
- התפקיד כולל נסיעות במרחב דרום, בעת הצורך.
- לפחות 4 ימי עבודה בשבוע.
70% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.