אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
מנהלת השלוחה
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה
רמת אביב,רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
תגבור זמני החלפה לחל"ד
ראש/ת צוות למוקד מערך לימודי החוץ
אדמיניסטרטיבי
מערך לימודי החוץ של האו"פ
מלאה
מערך לימודי החוץ מגייס ראש/ת צוות למוקד המכירות והשירות הארצי - החלפה לחל"ד.
המוקד אחראי על מכירת קורסים מכלל בתי הספר של מערך לימודי החוץ.
התפקיד כולל ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות ושירות טלפוני, הובלת הצוות להשגת יעדי מכירות ומדדי שירות איכותיים וכמותיים, פיתוח והעצמת עובדים באמצעות הדרכה, חניכה וליווי מקצועי, לצד ביצוע בקרה שוטפת והטמעת תהליכי שיפור מתמיד.
במסגרת התפקיד:
ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות ושירות טלפוני.
הובלה והנעת הצוות לעמידה ביעדים.
מדידה ובקרה שוטפת של ביצועי הנציגים ברמה האיכותית והכמותית.
חניכה, אימון, הדרכה ופיתוח של הנציגים.
עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים.
הובלת תהליכים לשיפור ביצועים וייעול תהליכים במוקד.
מנהל מוקד חוץ אקדמי
ניסיון בשירות ומכירה - חובה.
ניסיון ניהולי בעולמות המכר (כמנהל/ת צוות/ אחמ"ש וכדו') - חובה.
היכרות עם התנהלות מוקד מכירות ושירות.
ניסיון עם מערכות ניהול לקוחות CRM - יתרון
ידע ונסיון בעבודה על אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
מוטיבציה גבוהה, חתירה למצוינות, אסרטיביות.
- נדרשת נכונות לגמישות בשעות העבודה ולזמינות בהתאם לצורך.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
משרה קצובה*
רכז/ת בחינות - כיתה אקדמית
אדמיניסטרטיבי
מחלקת ארגון בחינות
מלאה
התפקיד כולל אחריות על תכנון, תיאום ותפעול מערך הבחינות "הכיתה האקדמית", משלב קביעת המועדים ועד התמיכה בשטח בימי הבחינות.
תכולת התפקיד:
תיאום מועדי בחינה ותכנונם בהתאם לצרכים.
שיבוץ בחינות לפי מקצים ואולמות.
שריון כיתות במרכזי הבחינה ותיאום מול הקמפוסים.
ניתוח ושיבוץ בתי הספר של הכיתה האקדמית בהתאם למכסות.
הגדרת דרישות לפתיחת מרכזי בחינה מול גורמי התפעול.
ניהול יום בחינה - מתן מענה ותמיכה בשטח בימי הבחינות.
עבודה הן מול מחלקות פנים - ארגוניות והן מול ספקים חיצוניים.
מנהלת מחלקת ארגון בחינות
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים-שלוש - חובה; בסביבה אקדמית/לוגיסטית - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office , בדגש על Excel.
ידע וניסיון בהפעלת מערכות טכנולוגיות ותפעול מערכות מידע - חובה.
נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בשפה העברית; רמת אנגלית טובה - יתרון.
יכולת תכנון וארגון גבוהה וניהול לו"ז מורכב.
דיוק, סדר וירידה לפרטים.
עבודה יעילה תחת לחץ ובמקביל לריבוי משימות.
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
גמישות, יוזמה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
ניסיון קודם בתיאום לוגיסטי/הפקת אירועים/תפעול בחינות - יתרון.
היכרות קודמת עם מערכת אקדמית/מוסד לימודים גדול - יתרון.
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים חיצוניים - יתרון.
- *"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת מחוץ לשעות התקן.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות
הוראת שפות
דיאלוג - בית הספר לשפות
חלקית
"דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ,ירושלים ובאר שבע, ובמקוון מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, יוונית, יפנית, סינית, ספרדית, עברית, ערבית, פורטוגזית, צרפתית, קוריאנית ורוסית.
תואר ראשון - חובה.
ניסיון בהוראת מבוגרים - חובה.
שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
ידיעת השפה העברית.
בעלי/ות אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.
- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית
כל הארץ,עבודה מהבית
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מידען/ית למדור יעץ והדרכה
מקצועי
ספרייה
70%
מתן שירותי ייעוץ והדרכה על משאבי הספרייה לקבוצות וליחידים, לסטודנטים/ות ולסגל האוניברסיטה, במגוון ערוצים (פרונטלי, מייל, טלפון, זום).
פיתוח מדריכים ולומדות של הספרייה, בדגש על כלי בינה מלאכותית.
השתתפות בפרויקטים של הספרייה, משמרות בדלפק ההשאלה וביצוע מטלות נוספות לפי הצורך.
מנהלת מדור יעץ והדרכה
תואר אקדמי.
הכשרה פורמלית באחד מהתחומים הבאים: ספרנות/מידענות, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות מידע, ממוסד לימודים מוכר.
היכרות עם מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים (כגון:ProQuest, EBSCO, Jstor, Web of Science, מפתח חיפה למאמרים בעברית וכיוצ"ב)- יתרון.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת שפות נוספות.
בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת.
שליטה ביישומי Office, באינטרנט ובמערכת ה-ZOOM - חובה.
יכולת עבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת ושילובם ביעץ והדרכה- יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא - יתרון.
ידע והיכרות עם מערכות חיפוש- Primo ו-EDS - יתרון.
היכרות עם מערכת CRIS לניהול מידע מחקרי - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
דייקנות, יסודיות, אחריות, כושר ארגון ויוזמה.
-נכונות לעבודה במשמרות אחה"צ-ערב (פעמיים בשבוע).
- נכונות לעבודה בימי שישי פעם בחודש.
- מועד כניסה לתפקיד: מיידי.
70%
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
מנהל/ת צוות במוקד הפניות והמידע בחיפה
ניהולי
מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
מלאה
ניהול אישי ומקצועי של נציגים.
הנעת נציגים לעמידה ביעדים, תוך פיקוח ובקרה על רמת ביצועיהם ומקצועיותם.
הפקה וניתוח דוחות.
ניהול ישיבות צוות וביצוע הדרכות אישיות וקבוצתיות.
גיוס וקליטת נציגים חדשים.
טיפול במכתבי תודה/ תלונות ובבירורים מול מחלקות האו"פ.
אחריות על משימות רוחביות / ניהול פרויקטים נוספים בתפקיד.
גיבוי אחמ"שיה.
אחריות מנהל/ת תורן/ית.
מנהלת מוקד הפניות והמידע
ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה.
ניסיון במתן שירות בתקשורת כתובה - חובה.
ניסיון ניהולי במוקד טלפוני - יתרון.
ניסיון בהדרכה/ חניכה במוקד טלפוני - יתרון.
תקשורת בינאישית מצויינת ותודעת שירות גבוהה.
אוריינטציה שירותית.
יכולת פיתוח והנעת צוות.
קבלת החלטות ופתרון בעיות.
תכנון, ארגון ומחוייבות לביצוע.
ניהול ביצועים.
ראייה מערכתית.
ניהול קונפליקטים.
חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים.
- נכונות לגמישות במתן שעות נוספות לפי הצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה
חיפה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום
אדמיניסטרטיבי
קמפוס באר שבע
50%
ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתעניינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודים.
השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילויות שווקיות.
מנהלת קמפוס באר שבע ומרחב דרום
בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה מלאה בתוכנות ה Office
בעל/ת תואר ראשון - או במהלך לימודים - יתרון.
נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסירוגין.
- לפחות 3 ימי עובדה בשבוע.
50%
באר שבע
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
איש/אשת צוות טכני
תפעול
מחלקת אירועים ותקשורת
שעתי
איש/אשת הגברה ו/או וידיאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל המחלקה לאירועים ותקשורת
הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
יכולת למידה וצילום וידיאו.
שליטה במחשבים.
בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.
- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (7:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 7:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולות להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.
ביחידת ההפקה
מפיק/ת דפוס
תפעול
מינהל הלוגיסטיקה
מלאה
אחריות על אישורי הדפסות ספרים חדשים ופרסומים שונים, לרבות אחריות על הדפסות חוזרות של ספרי לימוד.
טיפול בהזמנות נייר, מעקב אחר אספקה לבתי דפוס, בדיקת מלאי קיים ועבודה מול ספקים.
טיפול במערכת האישורים מול הגורמים הרלוונטיים באו"פ.
הכנת הזמנות עבודה ושליחתן לספקי האו"פ השונים.
היכרות עם תחום דפוס האופסט וכן הדפוס הדיגיטלי.
מנהלת יחידת ההפקה
היכרות מעמיקה עם תעשיית הדפוס בישראל, כולל הבנה מעמיקה בתחום שוק הנייר לסוגיו וניסיון רחב מקשרי עבודה קודמים עם בתי דפוס בארץ בתחום האופסט והדגיטלי.
ידע קודם בתהליכי הפקת מוצרי דפוס, לרבות תכנון מוצרי דפוס, התאמת סוגי נייר וחישוב כמויות נדרשות.
יחסי אנוש מעולים, בדגש על יכולת עבודה בצוותי עבודה.
יכולת לספק פתרונות מקצועיים ויצירתיים בכל בעיה במהלך העבודה ובסיומה.
הכרת אפליקציות ותוכנות משרדיות כולל תוכנות גרפיקה מתקדמות.
- רשיון נהיגה חובה.
- התפקיד כרוך ביציאה עצמאית לבתי הדפוס בהתאם לנדרש.
מלאה
רעננה
רק פניות מתאימות תענינה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.