לדלג על תפריט ראשי
× בימים אלה מדור גיוס ואיוש מטמיע מערכת גיוס חדשה דרכה יפורסמו הודעות איתור. בתקופת ההרצה, יש להתעדכן בהיצע משרות נוסף, המתפרסם במקביל בקישור הבא לחצ.י כאן

נמצאו 29 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור 70%
  • עריכת תוכן, מבנה ולשון של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלה וריכוז העבודה על הטקסטים הערוכים מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
  • בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון משמעותי.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC, במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • שליטה במערכות הפעלה Windows 10, windows 11.
  • שליטה מלאה בתפעול יישומי 365 Office
  • ידע וניסיון בבניית (Images (Sysprep
  • ניהול GPO ו-Active Directory
  • שליטה מלאה במערכות ניהול תחנות קצה: Microsoft Endpoint Configuration Manager (SCCM) Microsoft Intune- יתרון
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת- Client יתרון.
  • הסמכות - MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דובר/ת האו"פ מקצועי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
  • במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
  • ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
  • גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
  • ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
  • ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
  • הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
  • ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
  • ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
  • כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
  • מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
  • איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
  • היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
  • היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
  • כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
  • ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
  • יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.

- העסקה בהסכם אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה רעננה 23/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

החל מסמסטר 2026א מרכז/ת הוראה לקורס: "חלוקה הוגנת" (22962) אקדמי- מרכז הוראה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב חלקי
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית.
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
ראש/ת המחלקה האקדמית.
  • תואר שלישי במדעי המחשב, מתמטיקה או בתחום קרוב.
  • ידע בתורת המשחקים החישובית/בחירה חברתית חישובית- יתרון.
  • הכרות מוקדמת עם פייתון - יתרון.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • ניסיון בהוראה אקדמית.

- מועד העסקה: החל מסמסטר 2026א.
- נושאי הקורס:
פונקציות בחירה, יחסי העדפה, הערכות, חלוקה פרופורציונלית, חלוקה ללא קנאה, יעילות, העדפות אורדינליות, חלוקה הוגנת בקרוב, גרף קנאה, 1EF, EFX, חלוקה מיטבית של חפצים בדידים, תכנות לינארי בשלמים, חלוקה הוגנת עם שיתופים, חלוקה הוגנת עם כסף, חלוקת שכר דירה, אלגוריתמים מגלי אמת, איזון תקציבי, חלוקה בהגרלה.
חלקי רעננה 26/05/2025
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במחלקה אקדמית אדמיניסטרטיבי המחלקה לספרות, לשון ואמנויות 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של קורסים במחלקה לספרות, לשון ואמנויות, כולל קורסים של התואר השני בלימודי תרבות.
  • עבודה מול ראשת המחלקה, חברות וחברי הסגל הבכיר, סגל ההוראה, צוות פוסט דוקטורנטים, ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במסגרת המחלקה.
  • טיפול בפניות סטודנטים וסטודנטיות.
  • עבודת הכנה לקראת פתיחת סמסטר.
  • התפקיד דורש אחריות, מסירות ועבודת צוות.
ראשת המחלקה האקדמית
  • תואר ראשון.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.
  • תודעת שירות מפותחת.
  • גישה פרואקטיבית, נקיטת יוזמה ויכולת לקדם ענינים בצורה עצמאית.
  • אחריות, דייקנות, סדר וארגון בעבודה.
  • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
50% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת הסטודיו לגרפיקה ומעצב/ת ראשי/ת ניהולי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • ניהול צוות גדול של מעצבים ומעמדים גרפיים.
  • גיבוש חזון עיצובי והובלת האסטרטגיה העיצובית של ההוצאה לאור.
  • ניהול פרויקטים עיצוביים רחבי היקף בפרינט ובדיגיטל, תוך ניהול ממשקי העבודה מול גורמי פנים וחוץ.
  • הובלת מגמות חדשות בתחום הספרים הדיגיטליים והאינטראקטיביים.
  • היכרות מעמיקה של פלטפורמות חדשניות בתחומי העיצוב והטקסט בארץ ובחו"ל.
  • מומחיות בתחום דיגיטציית חומרי לימוד: תוכנות, ממשקים, מגמות ופלטפורמות.
  • עבודה עם מגוון תוכנות עיצוב (ADOBE), כולל תוכנות מבוססות AI, כמו Leonardo, Adobe Firefly, Midjourney ואחרות.
  • אחריות על למידה מתמדת ושמירה על עדכניות בעולם העיצוב.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים - חובה.
  • ניסיון מקצועי מוכח ומגוון של חמש שנים לפחות בעיצוב פרינט ודיגיטל - חובה.
  • ניסיון בגיבוש והובלת חזון עיצובי - חובה.
  • ניסיון בשימוש בכלים מבוססי AI - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים רבים מסוגים שונים בו-זמנית - חובה.
  • ניסיון בתחום ההוצאה לאור ותחום הספרים הדיגיטליים - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול אתרי תוכן ופלטפורמות אינטראקטיביות לתכנים - יתרון.
  • ניסיון בתחומים משיקים (תקשורת, פרסום, תסריטאות) - יתרון.
  • היכרות עם תהליכי הנגשת טקסט - יתרון.
  • יכולת הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים לצד העבודה השוטפת.
  • יכולת ניהול תחת עומס.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים.
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • תואר ראשון או בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתקשורת חזותית (עדיפות למוסד אקדמי מוכר).

- המועמדים/ות יתבקשו להציג תיק עבודות בתחומי הפרינט והדיגיטל.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית מקצועי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, קולות קוראים ונושאים שונים.
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון.
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים.
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ.
מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
  • תואר ראשון בכלכלה - חובה.
  • תואר שני רלוונטי - יתרון.
  • למעלה מ- 7 שנות ניסיון רלוונטי - חובה.
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

- העבודה כרוכה בשעות נוספות.
- כניסה לתפקיד- מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית כספים במערך לימודי החוץ אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות וגביית חובות.
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
  • עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
מנהלת צוות כספים במערך לימודי החוץ
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
  • שליטה מלאה באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית.
  • דיוק, סדר וארגון.

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה תומכ/ת יישומי מחשב מקצועי מינהל המיחשוב - מחלקת משו"ב חצי משרה, עבודה לפי שעות
  • מתן תמיכה טכנית בסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה בבחינות ממחושבות ובבחינות מרחוק (הערכות חילופיות).
  • מתן תמיכה טכנית וטיפול בתקלות בסביבת המשתמש - תמיכה בתוכנות Office ובתוכנות מדף אחרות.
  • תורנות במוקדי התמיכה.
  • העבודה במשמרות, כולל שעות הערב.
מנהלת מדור פיתוח הדרכה והטמעת מערכות מיחשוב
  • ניסיון במתן תמיכה טכנית במערכות מיחשוב למשתמשים.
  • שליטה מלאה במערכת הפעלה Windows 10 ומעלה, Office 365 ו-Zoom.
  • היכרות עם מערכות המידע באו"פ: Oracle, Apex, Moodle - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל-פה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • שעות עבודה גמישות בהתאם לשעות הבחינה.
  • יכולת לעבוד בצוות.
  • אנגלית ברמה גבוהה.

- נדרשת גמישות בשעות וזמינות לעבודה בשעות אחר הצהריים והערב.
- בחלק ממועדי הבחינה נדרשת נסיעה למרכזי הבחינה של האוניברסיטה הפתוחה הפזורים ברחבי הארץ.
- נכונות לעבוד שעות נוספות.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
חצי משרה, עבודה לפי שעות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות אקדמי - הנחיה דיאלוג - בית הספר לשפות חלקית
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ,ירושלים ובאר שבע, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.

- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
חלקית כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.