לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 34 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה ראש/ת צוות מכירות למערך לימודי התעודה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • האוניברסיטה הפתוחה מגייסת ראש/ת צוות למוקד המכירות הארצי במערך לימודי החוץ הכולל את חמשת בתי הספר הגדולים בארץ.
  • רכיבי התפקיד:
  • הובלת הצוות ליעדי המכירות האישיים והמוקדיים.
  • תיעדוף וקידום משימות בהתאם לתוכנית העסקית ולתפוקות העבודה.
  • גיוס, הנחיה וחניכה של אנשי הצוות.
  • אחריות על עדכון הנציגים ואיתור פערי מידע.
  • ביצוע בקרות מכירות, הדרכת הצוות והעברת משובים.
  • מתן פתרונות נקודתיים לאירועים, כולל שיחות מנהל לתלונות לקוחות.
מנהל.ת המוקד
  • ניסיון ניהולי קודם - חובה.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים - יתרון.
  • היכרות עם דרישות ופעילות מוקד.
  • יכולת למידה מתמדת תוך ירידה לפרטים.
  • מיקוד פנימי ואישי תוך הובלה ליעדים.
  • פרואקטיביות והטמעת תהליכים.
  • תפעול משימות מרובות ומורכבות.
  • כושר ביטוח גבוה בכתב ובע"פ.
  • לויאליות גבוהה.
  • יכולת ניתוח דו"חות והפקת נתונים.
  • שליטה בתוכנות + אקסל.
  • תואר ראשון - יתרון.

- נדרשת גמישות למשמרות ערב ולשעות נוספות במידת הצורך.
- שעות העבודה: ימים א - ה מ8:00 עד 17:00/ 9:00 עד 18:00.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז.ת מערכת בהוצאה לאור אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • רכז.ת המערכת וההפקה אחראי.ת על ריכוז, הנעה ומעקב אחר פרויקטים לקראת הוצאתם לאור בפורמט דפוס או / ו בפורמט דיגיטלי.
  • רכיבי התפקיד:
  • סנכון וניתוב פרויקטים בתוך המחלקה - בין מדורי העריכה, ההגהה, הגרפיקה וזכויות היוצרים.
  • סנכון וניתוב פרויקטים מחוץ למחלקה - ריכוז העבודה מול גופים מקצועיים חיצוניים העוסקים בהוצאה לאור - דפוס או דיגיטל, הפצה ושיווק ספרי למדא ברשתות החברתיות.
  • ניהול מאגר הקבצים של ההוצאה לאור.
מנהלת המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים מרובי משימות - חובה.
  • יכולת מוכחת בהנעת תהליכים מורכבים - חובה.
  • שליטה מצוינת ביישומי Office, בעיקר עם תוכנות Word ו-Excel - חובה.
  • יכולות גבוהות של סדר וארגון - חובה.
  • היכרות עם תחום ההוצאה לאור - יתרון משמעותי.
  • היכרות עם מערכות אקדמיות - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בשיווק בפלטפורמות חברתיות - יתרון.
  • עבודת צוות, חברתיות, יכולת לרקום יחסי עבודה טובים, סקרנות ושאיפה למצוינות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) רכז/ת פרוייקטים בחברה הערבית אדמיניסטרטיבי קמפוס ירושלים 50%
  • שיווק לקהל היעד במזרח ירושלים - דיגיטלי, שיווק ישיר.
  • יצירת שיתופי פעולה עם גורמי שטח במזרח ירושלים (בתי ספר, ארגונים ועמותות).
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד מובנות.
  • השתתפות בכנסים וירידים.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות האו"פ - מתן שירות, תיווך, הסברה וחיבור בין הסטודנטים/ות לאגפים השונים במטה (הרשמה, יעוץ, מלגות, אית"ן, תעסוקה וכד').
  • מתן מענה אישי וליווי בפתרון בעיות וקשיים שעולים על ידי סטודנטים/ות מהחברה הערבית במרחב.
מנהל מרחב ירושלים
  • היכרות מעמיקה וניסיון בעבודה במזרח ירושלים.
  • דובר/ת השפה הערבית - חובה.
  • שפה העברית (כתיבה / דיבור / קריאה) ברמה גבוהה .
  • תואר ראשון - חובה*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אוריינטציה שיווקית / פרואקטיביות.
  • מוטיבציה להיות חלק משינוי חברתי/ אקדמי.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office.

- נכונות לעבודה בשעות הערב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
50% ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מיישם/ת לוגיסטי/ת בכיר/ה בסביבת ERP Oracle מקצועי מינהל המחשוב 60%
  • יישום ותחזוקת המודולים הלוגיסטיים ב - ERP.
ראש מדור ה-ERP .
  • ניסיון של לפחות 7 שנים ביישום מודולי רכש, מלאי, הזמנות, איכות, וניהול ייצור/מחסנים בטכנולוגיות הבאות:
  • מערכת Oracle Application- ERP במודולי הרכש והלוגיסטיקה.
  • הכרה לעומק של תהליכי העבודה במודולים הלוגיסטיים.
  • ידע בניהול שריוני תקציב.
  • ידע בניהול חוזים והזמנות מסגרת.
  • ידע במסופונים לניהול מחסנים.
  • ידע בתמיכה בממשקים.
  • יתרון לידע בפיתוח ב-APEX, REPORTS, DISCOVERER וממשקים ל-ERP.
  • יתרון לידע בכתיבת SQL , PLSQL Stored Procedures של Oracle.
  • יתרון לידע בכתיבת Forms מול בסיס נתונים Oracle.
  • יתרון לידע במחולל דוחות XML-PUBLISHER.
  • יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות ויכולת ביצוע בדיקות תוצרים באופן עצמאי.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, יסודיות, אחריות, נאמנות, מסירות, יחסי אנוש מעולים, התמדה ויכולת עבודה תחת לחץ.
60% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין) חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדיניות ציבורית אקדמי סגל בכיר המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
  • למחלקה לסוציולוגיה מדע המדינה ותקשורת דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר במדיניות ציבורית בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין).
  • תואר שלישי במדעי החברה עם התמחות מובהקת במדיניות ציבורית או במנהל ציבורי או בשלטון מקומי. מוזמנים/ות להגיש מועמדות גם מתמחים ומתמחות בתחומי מדיניות ספציפיים ובכללם מדיניות סביבה ומשפט.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • יכולת מחקרית מוכחת.
  • יכולת פיתוח קורסים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה, כולל כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון בעברית.
  • יכולת הוראה פרונטאלית בתוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית.
  • יכולת ניהול של התוכניות בתחום (תוכנית התואר הראשון במדע המדינה ומדיניות ציבורית, תוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית, בית הספר לשלטון מקומי, בית הספר למדיניות ציבורית לעובדי המדינה).


- להגשת מועמדות נא לשלוח לכתובת הדוא"ל public_policy@openu.ac.il את המידע הבא:
1. קורות חיים, כולל רשימת פרסומים.
2. הצהרת מחקר הכוללת תוכניות למחקר עתידי (Research Statement).
3. מכתב פניה המתאר את התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה ואת התחומים שי/תוכל ללמד במסגרת התוכנית.
4. על המועמד/ת לדאוג לכך שמכתבי המלצה ישלחו על-ידי שלוש/ה ממליצים/ות ישירות לכתובת public_policy@openu.ac.il עד לתאריך 15.1.2023.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של התחום בכתובת:
https://academic.openu.ac.il/Sociology/PublicPolicy/Pages/default.aspx רעננה 15/01/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד מכירות ושירות למערך לימודי התעודה ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול מערך מכירות ורישום טלפוני לחמישה בתי ספר בפריסה ארצית.
  • ניהול צוות הכולל כ- 20 נציגי מכירות ותיאום פגישות, צוותי שירות, אחראי משמרת, ראש צוות ובק אופיס.
  • הטמעת אסטרטגית מכירה ותהליכי מכירה.
  • גיוס והכשרת צוות מכירות מיומן ומקצועי.
  • ניהול תקציב ואחריות כוללת לעמידה ביעדים הנגזרים ממנו.
  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה ונהלים.
  • ניהול מכלול הידע במערכת.
  • הובלה לעמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים.
  • אחריות על תהליכי ניהול רוחביים במערך לימודי החוץ.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
מנהל ארצי מערך לימודי התעודה
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול מוקד - חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים המונה כ - 20 אנשי צוות כ- 5 שנים במצטבר - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות וניסון בניהול מערכות מידע מרובות ממשקים.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.

- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע מלאה
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד וסטודנטים/יות במרחב דרום.
  • ריכוז פעילות השיווק והפרסום מול מקומות עבודה ואוכלוסיות יעד חדשות ומגוונות לתואר ראשון ושני.
  • ארגון והשתתפות בכנסים וירידי לימודים במרחב דרום.
  • תאום וביצוע פעילויות ומשימות משותפות של צוות הקמפוס מול מרכזי לימוד וקבוצות במרחב דרום.
  • פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • שיתופי פעולה מול מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ.
  • קבלת קהל טלפוני ופרונטלי ומענה לפניות סטודנטים/יות ומתעניינים/ות בשלבי התואר השונים.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה - Office.

- עבודה הכוללת משמרות בוקר וערב ובימי שישי ע"פ דרישה.
*לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
מלאה באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת דיפלומה אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • קורסי דיפלומה שמנוהלים בכפר הירוק הם קורסים ארוכים ומורכבים שדורשים התייחסות רבה וניהול צמוד של הרכז/ת האחראי/ת.
  • רכיבי התפקיד:
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • מתן שירות לסטודנטים/יות ולמרצים/ות, ותפעול לוגיסטי מלא של קורסים בשלוחה, משלב ההכנה לפתיחת קורס ועד לשליחת תעודת הסיום.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
  • ניהול קורסי דיפלומה, הכוללים קורסים בעיצוב פנים וקורסי ובתיירות, החל משלב ההרשמה ועד סיום הלימודים וקבלת התעודה.
  • ניהול קורסי עיצוב פנים: אחריות על הגשות סופיות ופיקוח על עמידה בתנאי הגשה; טיפול בנושאי רשיונות שנתיים לתוכנות השונות; ריכוז נושא חומרי לימוד;
  • עדכון ופיקוח על תקנון, נהלים, עדכוני מערכת, ריכוז נושא סיורים בקורסי תיירות.
  • עדכוני נוכחות, ביצוע משובים, תשלומים למנחים/ות.
מנהלת שלוחת הכפר הירוק
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת תיעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ ומול גורמים מרובים.
  • ראש גדול, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, אסרטיביות, סבלנות, אחריות, חריצות, יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • שליטה ביישומי אורקל - יתרון.
  • תואר ראשון *

- נכונות לעבודה במשמרות כדלקמן: שלוש פעמים בשבוע במשמרת בוקר בשעות 9:00- 17:30 ; פעמיים בשבוע משמרת ערב בשעות 12:00- 20:30
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה אחראי/ת משמרת אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
מנהל המוקד
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.

-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת מערכות מידע מנתח/ת מערכות טכנולוגי מינהל המחשוב מלאה
  • אנו מחפשים מועמד/ת מתאימ/ה לתפקיד מנתח/ת מערכות במחלקת מערכות מידע במינהל המחשוב.
  • התפקיד דורש יכולת לנהל פרויקטים בתחום מערכות מידע, לאפיין מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה, לעבוד מול משתמשים ועוד.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות. זאת, לרבות: ביצוע חקר מצב קיים, ניתוח והבנת התהליכים, כתיבת מסמכי דרישות מבעלי עניין בארגון, זיהוי פערים, כתיבת אפיונים פונקציונאליים וטכניים מפורטים, ניהול שינויים ועוד.
  • ניסיון של לפחות 3 שנים באפיון מערכות מידע מורכבות ו/או מרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • עבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות - חובה.
  • הבנה ונסיון בניהול פרויקטים, אפיון טכני ותהליכי פיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים - הבנה עסקית של הדרישות ותרגום הדרישות לאפיון טכני - חובה.
  • נסיון בניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יכולת למידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • יכולות עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית.
  • ידע במערכות CRM - יתרון.
  • ידע ונסיון בבסיס נתונים אורקל - חובה.
  • נסיון במחולל developer 2000 ) Forms ) מול בסיסי נתונים Oracle - יתרון.
  • נסיון באפיון מותאם לארכיטקטורה מוטת שירותים (Microservices Architecture) - יתרון.
  • נסיון במחולל APEX - יתרון.
  • נסיון במחולל הדוחות SQR - יתרון.
  • נסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures - יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה - יתרון.
  • השכלה אקדמית רלוונטית (מדעי המחשב / תעשיה וניהול) ו/או השכלה מקצועית רלוונטית בתחום - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות (ניהול פרויקטים, ניתוח מערכות) - חובה.
  • ראיה מערכתית.
  • חשיבה יצירתית.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סבלנות, אדיבות, יסודיות, התמדה ואחריות, יכולת עבודה תחת לחץ.
  • אמינות ויושרה.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.