נציג/ת תמיכה טכנית

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • מתן תמיכה טכנית טלפונית ו/או באמצעות כלי שליטה.
כפיפות ל: מנהלי מדורים במחלקת משו"ב במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מעשי במתן תמיכה טכנית למשתמשים.
  • היכרות וניסיון מעשי בעבודה במערכת הפעלה Windows.
  • ידע בתחומים הבאים:
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • עבודה עם מערכות CRM.
  • ניסיון בהתקנות תוכנה.
  • הכרת דפדפנים וטיפול בתקלות.
  • ידע בסיסי ברשתות - יתרון.
  • יכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
הערות:
- תורנויות ושעות עבודה גמישות בטווח השעות 08:00-19:00, בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- ימי שישי לפי הצורך, בטווח השעות 08:00-14:30
היקף משרה: חלקי, לפי שעות
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שאלונים - החלפה לחל"ד

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • עימוד, סידור ועיצוב שאלוני בחינה.
  • התאמת שאלוני הבחינה לפי סוגי חלופה.
  • טיפול בשאלונים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • סיוע בבניית שאלונים במערכות מקוונות.
  • בדיקת חומרים לפני שכפול.
  • קשר רציף עם מרכזי ההוראה (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
כפיפות ל: מנהל מדור שאלונים במחלקה לארגון בחינות
כישורים נדרשים:
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב- Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
הערות:
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות

באמצעות מערכת הזום
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
כישורים נדרשים:
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.
הערות:
- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת במדור שאלונים

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • עימוד, סידור ועיצוב קבצים.
  • טיפול בקבצים מונגשים (התאמה לקורא מסך).
  • בקרה לפני הורדה לדפוס.
  • קשר רציף מול גורמים אקדמיים (מענה לבעיות / תמיכה) ועם העורכים הלשוניים.
  • משימות נוספות הקשורות בימי הבחינות.
כפיפות ל: מנהל מדור שאלונים
כישורים נדרשים:
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office בדגש על Word.
  • ידע וניסיון בעבודה עם Outlook וקביעת פגישות ב - Zoom.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • דייקנות, סדר וארגון.
הערות:
- יכולת לעבוד שעות נוספות. העבודה בימי הבחינות עד שעות הלילה.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
כישורים נדרשים:
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.
הערות:
- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת משמרת

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
כפיפות ל: מנהל המוקד
כישורים נדרשים:
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.
הערות:
-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למזכירות ועדת משמעת

משרה קצובה של עד שנתיים
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: דיקנט הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • במזכירות ועדת המשמעת מתבצע טיפול וליווי של ההליך המשמעתי מרגע הגעת התלונה ועד לסיום ההליך המשמעתי לרבות ערכאת בית הדין לערעורים ובקשות חנינה. התפקיד דורש מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחראית ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים במשימות ע"פ הנדרש. במסגרת המשימות:
  • טיפול ראשוני בתלונה, סיוע אדמיניסטרטיבי במזכירות, תיאום דיוני ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים
  • ניהול ומעקב של זימון הסטודנטים לדיוני ועדת המשמעת.
  • הכנת תיקי תלונה ידניים ומסמכים רלוונטיים לדיון ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים.
  • נוכחות בימי דיון של ועדת המשמעת ובית הדין לערעורים, כתיבת עיקרי פרוטוקול הדיון וכתיבת פסקי הדין הרלוונטיים.
  • סיוע במשימות נוספות של המזכירות לפי הצורך.
כפיפות ל: דיקן הלימודים האקדמיים
כישורים נדרשים:
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר (עבודה בתנאי עומס ולחץ).
  • יכולת סדר ארגון ודיוק (תשומת לב לפרטים קטנים) ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • תואר אקדמי.
הערות:
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
כישורים נדרשים:
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת דיפלומה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • קורסי דיפלומה שמנוהלים בכפר הירוק הם קורסים ארוכים ומורכבים שדורשים התייחסות רבה וניהול צמוד של הרכז/ת האחראי/ת.
  • רכיבי התפקיד:
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • מתן שירות לסטודנטים/יות ולמרצים/ות, ותפעול לוגיסטי מלא של קורסים בשלוחה, משלב ההכנה לפתיחת קורס ועד לשליחת תעודת הסיום.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
  • ניהול קורסי דיפלומה, הכוללים קורסים בעיצוב פנים וקורסי ובתיירות, החל משלב ההרשמה ועד סיום הלימודים וקבלת התעודה.
  • ניהול קורסי עיצוב פנים: אחריות על הגשות סופיות ופיקוח על עמידה בתנאי הגשה; טיפול בנושאי רשיונות שנתיים לתוכנות השונות; ריכוז נושא חומרי לימוד;
  • עדכון ופיקוח על תקנון, נהלים, עדכוני מערכת, ריכוז נושא סיורים בקורסי תיירות.
  • עדכוני נוכחות, ביצוע משובים, תשלומים למנחים/ות.
כפיפות ל: מנהלת שלוחת הכפר הירוק
כישורים נדרשים:
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת תיעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ ומול גורמים מרובים.
  • ראש גדול, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, אסרטיביות, סבלנות, אחריות, חריצות, יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • שליטה ביישומי אורקל - יתרון.
  • תואר ראשון *
הערות:
- נכונות לעבודה במשמרות כדלקמן: שלוש פעמים בשבוע במשמרת בוקר בשעות 9:00- 17:30 ; פעמיים בשבוע משמרת ערב בשעות 12:00- 20:30
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת פרוייקטים בחברה הערבית

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: קמפוס ירושלים
תיאור התפקיד:
  • שיווק לקהל היעד במזרח ירושלים - דיגיטלי, שיווק ישיר.
  • יצירת שיתופי פעולה עם גורמי שטח במזרח ירושלים (בתי ספר, ארגונים ועמותות).
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד מובנות.
  • השתתפות בכנסים וירידים.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות האו"פ - מתן שירות, תיווך, הסברה וחיבור בין הסטודנטים/ות לאגפים השונים במטה (הרשמה, יעוץ, מלגות, אית"ן, תעסוקה וכד').
  • מתן מענה אישי וליווי בפתרון בעיות וקשיים שעולים על ידי סטודנטים/ות מהחברה הערבית במרחב.
כפיפות ל: מנהל מרחב ירושלים
כישורים נדרשים:
  • היכרות מעמיקה וניסיון בעבודה במזרח ירושלים.
  • דובר/ת השפה הערבית - חובה.
  • שפה העברית (כתיבה / דיבור / קריאה) ברמה גבוהה .
  • תואר ראשון - חובה*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אוריינטציה שיווקית / פרואקטיביות.
  • מוטיבציה להיות חלק משינוי חברתי/ אקדמי.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה Office.
הערות:
- נכונות לעבודה בשעות הערב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: 50%
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום

במינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: קמפוס באר שבע
תיאור התפקיד:
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד וסטודנטים/יות במרחב דרום.
  • ריכוז פעילות השיווק והפרסום מול מקומות עבודה ואוכלוסיות יעד חדשות ומגוונות לתואר ראשון ושני.
  • ארגון והשתתפות בכנסים וירידי לימודים במרחב דרום.
  • תאום וביצוע פעילויות ומשימות משותפות של צוות הקמפוס מול מרכזי לימוד וקבוצות במרחב דרום.
  • פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • שיתופי פעולה מול מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ.
  • קבלת קהל טלפוני ופרונטלי ומענה לפניות סטודנטים/יות ומתעניינים/ות בשלבי התואר השונים.
כפיפות ל: מנהלת קמפוס באר שבע
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה - Office.
הערות:
- עבודה הכוללת משמרות בוקר וערב ובימי שישי ע"פ דרישה.
*לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לבית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל

משרה זמנית החלפה לחל"ד
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה הן מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
כישורים נדרשים:
  • נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • שירותיות, יכולת עמידה מול קהל ואסרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עבודה בלחץ, ויכולת למידה מהירה.
הערות:
- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות:
משמרת בוקר: 09:00-17:30
משמרת ערב: 12:00-20:30
- תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים

משרה קצובה לשנה**
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת שלוחת ירושלים.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
הערות:
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות בשעות כדלקמן:
משמרת בוקר-09:00-16:00; משמרת ערב-14:00-21:00 (חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב).
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- ** משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
היקף משרה: 75%
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת אדמינסטרטיבי/ת למחלקת משו"ב

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • ניהול מזכירות מחלקת משו"ב, העבודה מתבצעת בסביבה טכנולוגית מתקדמת, ובמערכות מחשוב ייחודיות.
  • מזכיר/ה אישי/ת של מנהלת מחלקת משו"ב.
  • מתן שירותי משרד ושירותים לוגיסטיים לעובדים במחלקת משו"ב.
  • ניהול יומנים של המנהלים במחלקה, ושל חדרי ההדרכה.
  • תיאומי פגישות.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על קורסים בנושאי מחשוב לעובדים/ות.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי בתפעול התמיכה בשיעורים בכיתה וירטואלית.
  • הקמת ייזומי דרישה ב- ERP.
  • סיוע למדור הפעלה באדמיניסטרציה הקשורה לניהול חשבונות משתמשים/ות.
  • עדכון שוטף במערכת ניהול ידע המחלקתית.
כפיפות ל: מנהלת מחלקת משו"ב.
כישורים נדרשים:
  • ידע ברמה גבוהה בכל יישומי Office.
  • הכרות עם Share Point- יתרון.
  • הכרות עם מערכת ERP- יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התבטאות טובה בכתב ובעל-פה.
  • אנגלית ברמה טובה.
  • ראש גדול.
  • חריצות, עצמאות.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • הכרות עם מחלקות האו"פ- יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תואר ראשון*
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום שותפויות וקשרי קהילה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • רכיבי תפקיד:
  • ראש/ת תחום שותפויות וקשרי קהילה אמון על קידום פעולות האו"פ במרחבים, לרבות תכניות פנים וחוץ ארגוניות וכיו"ב.
  • תיאור התפקיד:
  • הובלה של תהליכים, ייזום והתנעה של מיזמים, ריכוז פרויקטים באו"פ ובמרחב, הוצאתם לפועל וליווי שלהם יחד עם השותפים בארגון.
  • ניהול שותפויות פנים וחוץ ארגוניות לקידום מיזמים במרחב.
  • פיתוח קשרי קהילה.
  • אחריות על ריכוז והתאמת תכנים שיווקיים בשיתוף גורמים באו"פ ומנהל.ת המרחבים בהתאם לצרכים, כולל השתתפות בכנסים, מפגשי מידע, אירועים וכדומה.
כפיפות ל: ראש מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה*; תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של שנה לפחות בהובלת פרוייקטים חוצי-ארגון, תהליכים וממשקים - חובה.
  • ניסיון בכתיבת מסמכים, מצגות, חומרים שיווקיים וכדומה - חובה.
  • הכרות עם מחלקות האו"פ וניסיון עבודה עם האקדמיה - יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב - יתרון.
  • יכולות ניהול וארגון גבוהות ומוכחות, וניסיון בעבודה עם ריבוי משימות במקביל.
  • כושר ביטוי ויכולת בין-אישית ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • אוריינטציה שיווקית וניסיון בקידום פעולות מכירתיות - יתרון.
  • רשיון נהיגה - חובה.
הערות:
- התפקיד כולל נסיעות ברחבי הארץ.
- נדרשת מוכנות לעבודה בשעות נוספות בעת הצורך.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית כספים

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבוניות וגביית חובות.
  • מעקב אחר פרויקטים ובחינת יתרות ניצול של פעילויות.
  • עבודה בממשקים מול גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה.
כפיפות ל: מנהלת תחום כספים מערך לימודי החוץ
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון, או לימודים לקראת סיום תואר בכלכלה/מינהל עסקים.
  • שליטה מלאה באקסל .
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית.
  • דיוק, סדר וארגון.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנחים/ות לקורס: "חשבונאות פיננסית מתקדמת א' (10867)

לסמסטר 2023 א
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה לניהול ולכלכלה
תיאור התפקיד:
  • במסגרת הקורס, יילמדו נושאים מתקדמים בחשבונאות פיננסית.
  • תיאור התפקיד:
  • תרגול נושאי הקורס- התרגול יתקיים בצורה מקוונת (זום).
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים ובסטודנטיות, הכוללת: בדיקת מטלות ובחינות, פעילות שוטפת באתר הקורס, הנחיה טלפונית וליווי הסטודנט/ית ככל הנדרש.
  • הכנת חומרי לימוד- מטלות, חוברות תרגילים ובחינות.
  • עבודה במסגרת צוות ההוראה של הקורס.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון לפחות בכלכלה/מנהל עסקים וחשבונאות.
  • רשיון רואה חשבון או בשלבים סופיים של ההתמחות- לאחר מעבר בהצלחה של בחינות מועצת רואי חשבון.
  • עבודה בהווה במחלקה מקצועית של אחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים ו/או כתיבה בהווה של שאלות לבחינות מועצה בתחום החשבונאות הפיננסית.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • בקיאות גבוהה בתכני ההוראה של הקורס וישום של התכנים בפרקטיקה.
  • יתרון משמעותי - מיומנות גבוהה בעבודה עם טכנולוגיות למידה מקוונות.
הערות:
- מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות לפנות בכתובת דוא"ל אל רו"ח איציק נח במייל itsiknoah@gmail.com בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמדים/ות תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית וכן בעמידה בתהליך הכשרה הנדרש לתפקיד.
- מובהר כי פתיחת קבוצת לימוד תלויה באישור דיקנט הלימודים האקדמיים, והאו"פ אינה מתחייבת שהקבוצה תאושר.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: עבודה מהבית
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בתחום היסטוריה של המזרח התיכון בעת החדשה

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין
תחום: אקדמי סגל בכיר
מחלקה: המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי בהיסטוריה של המזרח התיכון בעת החדשה.
  • תינתן עדיפות להתמחויות בתחומים הבאים: אסלאם גלובלי, קולוניאליזם ופוסט-קולוניאליזם, היסטוריה סביבתית.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת מעולה של כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי המזרח התיכון והאסלאם באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
הערות:
1. נא לשלוח לכתובת המייל -academicsec@openu.ac.il
- קורות חיים.
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בתחום המזרח התיכון באוניברסיטה הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
2. לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה:
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/11/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר/ה במדיניות ציבורית

בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין)
תחום: אקדמי סגל בכיר
מחלקה: המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
תיאור התפקיד:
  • למחלקה לסוציולוגיה מדע המדינה ותקשורת דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר במדיניות ציבורית בכל דרגה (ממרצה ועד פרופסור מן המניין).
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי במדעי החברה עם התמחות מובהקת במדיניות ציבורית או במנהל ציבורי או בשלטון מקומי. מוזמנים/ות להגיש מועמדות גם מתמחים ומתמחות בתחומי מדיניות ספציפיים ובכללם מדיניות סביבה ומשפט.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • יכולת מחקרית מוכחת.
  • יכולת פיתוח קורסים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה, כולל כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון בעברית.
  • יכולת הוראה פרונטאלית בתוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית.
  • יכולת ניהול של התוכניות בתחום (תוכנית התואר הראשון במדע המדינה ומדיניות ציבורית, תוכנית התואר השני בממשל ומדיניות ציבורית, בית הספר לשלטון מקומי, בית הספר למדיניות ציבורית לעובדי המדינה).
הערות:

- להגשת מועמדות נא לשלוח לכתובת הדוא"ל public_policy@openu.ac.il את המידע הבא:
1. קורות חיים, כולל רשימת פרסומים.
2. הצהרת מחקר הכוללת תוכניות למחקר עתידי (Research Statement).
3. מכתב פניה המתאר את התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתוכנית הלימודים במדיניות ציבורית באוניברסיטה הפתוחה ואת התחומים שי/תוכל ללמד במסגרת התוכנית.
4. על המועמד/ת לדאוג לכך שמכתבי המלצה ישלחו על-ידי שלוש/ה ממליצים/ות ישירות לכתובת public_policy@openu.ac.il עד לתאריך 15.1.2023.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של התחום בכתובת:
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 15/01/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין

תחום: אקדמי סגל בכיר
מחלקה: המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
תיאור התפקיד:
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי עם התמחות במינהל, מנהיגות ו/או מדיניות בחינוך.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון
  • ניסיון בהנחיית עבודות מחקר לתארים מתקדמים - יתרון.
הערות:
- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il
1. קורות חיים- הגשת קובץ ע"פ הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 01/01/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת הוראה לקורס:"תכנות מונחה עצמים" (20906)

לסמסטר 2023א
תחום: אקדמי- מרכז הוראה
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • הכנת חומרי למידה, חוברות קורס ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות וייעוץ לסטודנטים והסטודנטיות.
  • הנחיית מפגשים ותמיכה אקדמית .
  • התפקיד כולל טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס ותיאומים עם המנחים/ות.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני לפחות במדעי המחשב.
  • ידע מתאים ועדכני בנושאי הקורס.
  • ניסיון בהוראה בתחום OOP.
  • ידע בשפת Smalltalk .
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים.
  • ידע ויכולת ארגון והנחיה.
  • נסיון בהוראה אקדמית, רצוי באוניברסיטה הפתוחה.
הערות:
- תינתן עדיפות למועמדים/ות פנימיים/ות.
- כניסה לתפקיד: ספטמבר 2022.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנתח/ת מערכות

במחלקת מערכות מידע
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • אנו מחפשים מועמד/ת מתאימ/ה לתפקיד מנתח/ת מערכות במחלקת מערכות מידע במינהל המחשוב.
  • התפקיד דורש יכולת לנהל פרויקטים בתחום מערכות מידע, לאפיין מערכות מידע הכוללות אינטגרציה וממשקי עבודה רבים בתוך המחלקה ומחוצה לה, לעבוד מול משתמשים ועוד.
  • התפקיד כולל את ניהול הפרויקט משלב הייזום ועד לשלב מימוש המענה המחשובי וההטמעה, תוך ניהול לו"ז וליווי צוותי הפיתוח והבדיקות. זאת, לרבות: ביצוע חקר מצב קיים, ניתוח והבנת התהליכים, כתיבת מסמכי דרישות מבעלי עניין בארגון, זיהוי פערים, כתיבת אפיונים פונקציונאליים וטכניים מפורטים, ניהול שינויים ועוד.
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים באפיון מערכות מידע מורכבות ו/או מרובות ממשקים - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים גדולים ו/או מורכבים - יתרון.
  • עבודה לפי מתודולוגיות פיתוח תוכנה סדורות ותהליכי אבטחת איכות - חובה.
  • הבנה ונסיון בניהול פרויקטים, אפיון טכני ותהליכי פיתוח בסביבה מותאמת לעולמות הדיגיטל - יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול משתמשים עסקיים - הבנה עסקית של הדרישות ותרגום הדרישות לאפיון טכני - חובה.
  • נסיון בניהול מספר פרויקטים במקביל.
  • יכולת למידה עצמית וכניסה מהירה לנושאים חדשים.
  • ניסיון בניהול ועבודה מטריציונית.
  • יכולות עבודה בסביבה דינאמית ואינטנסיבית.
  • ידע במערכות CRM - יתרון.
  • ידע ונסיון בבסיס נתונים אורקל - חובה.
  • נסיון במחולל developer 2000 ) Forms ) מול בסיסי נתונים Oracle - יתרון.
  • נסיון באפיון מותאם לארכיטקטורה מוטת שירותים (Microservices Architecture) - יתרון.
  • נסיון במחולל APEX - יתרון.
  • נסיון במחולל הדוחות SQR - יתרון.
  • נסיון בכתיבת PL/SQL Stored Procedures - יתרון.
  • יכולת תחזוקה ו- REVERSE ENGINEERING בקוד תוכנה - יתרון.
  • השכלה אקדמית רלוונטית (מדעי המחשב / תעשיה וניהול) ו/או השכלה מקצועית רלוונטית בתחום - חובה.
  • הכשרות רלוונטיות (ניהול פרויקטים, ניתוח מערכות) - חובה.
  • ראיה מערכתית.
  • חשיבה יצירתית.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סבלנות, אדיבות, יסודיות, התמדה ואחריות, יכולת עבודה תחת לחץ.
  • אמינות ויושרה.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות הפעלה

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • מתן תמיכה לעובדים, ובכללם מנחים, סטודנטים וספקים חיצוניים במסגרת תורנויות במוקד משו"ב, בכל תחומי הידע עליהם אחראי המוקד.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
כפיפות ל: מנהלת מדור הפעלה במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:00 בערב, ופעם בשלושה חודשים משמרת שישי בוקר בין השעות 08:00-12:00.

היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

Front - End Web Developer

במחלקת מערכות מידע
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • עיסוקי המחלקה:
  • תכנון ופיתוח אתרים ואפליקציות האוניברסיטה הפתוחה בסביבת ה - WEB.
  • רכיבי התפקיד:
  • פיתוח צד לקוח שמשלב את העצוב הנדרש באמצעות תכנות.
  • תרגום של UX Wireframes לקוד בפועל שיפיק אלמנטים ויזואליים לישום באפליקציות Web.
  • וידוא ההיתכנות הטכנית של עיצובי UI / UX וגישור על הפער שבין העיצוב הגרפי לביצוע הטכני.
  • Pixel Perfect - קפדנות ותשומת לב לפרטים.
  • אופטימיזציה של אפליקציה למקסימום ביצועים ו-scalability.
כפיפות ל: מנהלת מדור ניהול תוכן ואינטרנט
כישורים נדרשים:
  • לפחות 3 שנות ניסיון והיכרות מעמיקה ב: HTML5, CSS3, JavaScript, בנייה רספונסיבית, Bootstrap3, הנגשת אתרים, Cross-browser compatibility .
  • הכרות עם ספריות JS (Angular, vue.js) - יתרון משמעותי.
  • הבנה בסיסית ב - SAAS/LESS) server side CSS pre-processing) - יתרון.
  • הבנת עקרונות SEO - יתרון.
  • שליטה בסיסית בתוכנות גרפיות (Photoshop, Illustrator) - יתרון
  • הכרות עם CMS - יתרון.
  • אהבה לעבודה ביחד עם אנשי הצוות לקידום משימות.
  • חשיבה יצירתית וראייה בשינויים אתגר לפיצוח.
  • הסתכלות תשתיתית רחבה (בניית קוד לשימוש חוזר, שימוש בספריות UI) בעבור פיתוחי ה-WEB.
  • אנרגטיות, אהבה ללמידה, קליטה מהירה ויישום כלים וסטנדרטים חדשים.
הערות:
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
כפיפות ל: מנהלת מוקד אסכולות
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.
הערות:
- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
היקף משרה: מלאה/חלקית
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגים/ות טלפוניים/יות למוקדי הלימודים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • עבודה במוקדים לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות.
  • המוקדים עם אוירה צעירה, דינמית ומשפחתית.
כישורים נדרשים:
  • קליטה מהיום הראשון כעובד אוניברסיטה.
  • מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
  • תנאים סוציאליים טובים.
  • חניה חינם מסודרת לכל העובדים.
  • חדר כושר בעלות 90 ש"ח בחודש.
  • חדר אוכל חלבי או בשרי בעלות נמוכה.
הערות:
- הכשרה וחניכה ממיינת ומשולם שכר כמקובל.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב .
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצה לקורס חשבי שכר

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת מעבדה

תחום: מקצועי
מחלקה: המחלקה למדעי הטבע והחיים
תיאור התפקיד:
  • דרוש/ה עובד/ת מעבדה למעבדות ההוראה הרב תחומיות במחלקה למדעי הטבע והחיים באוניברסיטה הפתוחה, להשתלבות בצוות דינמי לעבודה מגוונת ובעלת אחריות גבוהה.
  • ארגון חומרים וציוד לקראת מפגשי מעבדה.
  • הכנת תמיסות, בופרים, מצעים ועבודה בתנאים סטריליים (גידול חיידקים וטיפול בתאים).
  • תפעול טכני, טיפול במכשור ייעודי למעבדות ועוד.
כפיפות ל: מנהלת המעבדות
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון במדעי הטבע/החיים או הנדסאי/ת ביוטכנולוגיה/כימיה.
  • יכולת טכנית בטיפול ותפעול ציוד ומכשור מעבדתי - יתרון.
  • חשמלאי מוסמך/תעודת הסמכה טכנולוגית/אלקטרוניקה - יתרון.
  • נסיון בעבודת מעבדה בתחומי הכימיה/הביולוגיה/הפיזיקה - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיוק, סדר ונקיון בעבודה - הכרחי.
הערות:
- עבודה במשמרות - בוקר/ערב+ ימי שישי לסירוגין.
- תחילת עבודה - מיידית.
- לקורות החיים יש לצרף מכתב מלווה המפרט את הנסיון הרלוונטי לתפקיד.

היקף משרה: חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מיישם/ת לוגיסטי/ת בכיר/ה בסביבת ERP Oracle

במחלקת מערכות מידע
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • יישום ותחזוקת המודולים הלוגיסטיים ב - ERP.
כפיפות ל: ראש מדור ה-ERP .
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 7 שנים ביישום מודולי רכש, מלאי, הזמנות, איכות, וניהול ייצור/מחסנים בטכנולוגיות הבאות:
  • מערכת Oracle Application- ERP במודולי הרכש והלוגיסטיקה.
  • הכרה לעומק של תהליכי העבודה במודולים הלוגיסטיים.
  • ידע בניהול שריוני תקציב.
  • ידע בניהול חוזים והזמנות מסגרת.
  • ידע במסופונים לניהול מחסנים.
  • ידע בתמיכה בממשקים.
  • יתרון לידע בפיתוח ב-APEX, REPORTS, DISCOVERER וממשקים ל-ERP.
  • יתרון לידע בכתיבת SQL , PLSQL Stored Procedures של Oracle.
  • יתרון לידע בכתיבת Forms מול בסיס נתונים Oracle.
  • יתרון לידע במחולל דוחות XML-PUBLISHER.
  • יכולת עבודה עצמאית, עבודה בצוות ויכולת ביצוע בדיקות תוצרים באופן עצמאי.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה, יסודיות, אחריות, נאמנות, מסירות, יחסי אנוש מעולים, התמדה ויכולת עבודה תחת לחץ.
היקף משרה: 60%
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת מכרזים

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש
תיאור התפקיד:
  • אחריות על ניהול מכרזים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומים שונים ומגוונים.
  • הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים.
  • כתיבת מכרזים ומפרטים.
  • ניהול וליווי הליכי המכרז, לרבות הובלת סיורי מציעים, ריכוז הליך מענה לשאלות הבהרה, פתיחת מעטפות, בדיקת מסמכי המציעים, כתיבת פרוטוקולים, הדרכה וליווי גורמי מקצוע בהליכי קביעת איכות של מציעים במכרז.
  • הכנת מסמכים כמצע לדיון בוועדות מכרזים והצגתם בפני הוועדה.
  • ממשקי עבודה עם גורמים בכירים ובארגון ועבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית.
כפיפות ל: מנהלת מדור מכרזים
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה, עדיפות בתחומים רלוונטיים כגון משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול, מינהל עסקים.
  • בעל/ת רשיון עריכת דין בישראל - יתרון.
  • ותק של שנתיים לפחות בכתיבת מכרזים וניהולם בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון משמעותי.
  • יצירתיות ובעל/ת ראייה רוחבית.
  • נסיון בקידום פרויקטים רוחביים ו/או מכרזים גדולים, תוך הבנת צרכי הארגון.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים בתהליך.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה במערכות ממוחשבות Excel ו - Word.
היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת תוכן

תחום: מקצועי
מחלקה: המחלקה לשיווק ולפרסום
תיאור התפקיד:
  • לאוניברסיטה הפתוחה דרוש.ה עורך.ת תוכן מנוסה לעבודת תוכן מגוונת באתר האוניברסיטה.
  • רכיבי התפקיד:
  • ייזום, כתיבה, עריכה והזנה של תכנים לאתר האינטרנט של האוניברסיטה, לדפי נחיתה ולפלטפורמות נוספות.
  • ניהול תוכן שוטף באתר, בשיתוף עם גורמים פנימיים וחיצוניים: מחלקות אקדמיות ומינהליות; דוברות האוניברסיטה ומשרד הפרסום; צוותי גרפיקה, חוויית משתמש ופיתוח; ועוד.
  • בקרה וניתוח שוטפים של פעילות המשתמשים באתר (אנליזה).
כפיפות ל: מנהל התוכן
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בכתיבה שיווקית, בניהול תוכן ובעריכת תכנים לאתרי אינטרנט.
  • ניסיון והיכרות טובה עם מערכות ניהול תוכן - חובה.
  • היכרות עם עולמות הדיגיטל - חובה.
  • היכרות עם פרקטיקות קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן - חובה.
  • שליטה טובה בכלי Office.
  • יכולת ניסוח מעולה בעברית, אנגלית ברמה גבוהה.
  • גמישות ויצירתיות, יוזמה, יכולת עבודה עצמית, ניהול עצמי וראש גדול.
  • אחריות ויסודיות, סדר וארגון.
  • ניסיון בעבודת צוות מרובת - ממשקים ובעבודה מול לקוחות.
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון באפיון אתרי תוכן - יתרון.
  • היכרות טובה עם Google Analytics - יתרון.
  • ניסיון משמעותי בחברות/ארגונים גדולים - יתרון.
הערות:
- תחילת עבודה - מיידי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל התכנון והכלכלה
תיאור התפקיד:
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
כפיפות ל: מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
הערות: העבודה כרוכה בשעות נוספות
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
כפיפות ל: מנהל המדור הטכני במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מעצב.ת ובניית אתרים

משרה זמנית ל-3 חודשים
תחום: מקצועי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • בנייה ותחזוקת נכסי האינטרנט של מערך לימודי החוץ.
  • הקמה ועיצוב של דפי נחיתה.
כפיפות ל: מנהלת השיווק
כישורים נדרשים:
  • נסיון של 3 שנים לפחות בתבניות ממשקי המשתמש באמצעות: HTML5, CSS, JS
  • ידע בחוויית המשתמש UX/UI .
  • היכרות עם דרישות מנועי החיפוש.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנות: Photoshop, Illustrator או תוכנת עיצוב אחרת
הערות:
- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד מכירות ושירות למערך לימודי התעודה

תחום: ניהולי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול מערך מכירות ורישום טלפוני לחמישה בתי ספר בפריסה ארצית.
  • ניהול צוות הכולל כ- 20 נציגי מכירות ותיאום פגישות, צוותי שירות, אחראי משמרת, ראש צוות ובק אופיס.
  • הטמעת אסטרטגית מכירה ותהליכי מכירה.
  • גיוס והכשרת צוות מכירות מיומן ומקצועי.
  • ניהול תקציב ואחריות כוללת לעמידה ביעדים הנגזרים ממנו.
  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה ונהלים.
  • ניהול מכלול הידע במערכת.
  • הובלה לעמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים.
  • אחריות על תהליכי ניהול רוחביים במערך לימודי החוץ.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהל ארצי מערך לימודי התעודה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול מוקד - חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים המונה כ - 20 אנשי צוות כ- 5 שנים במצטבר - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות וניסון בניהול מערכות מידע מרובות ממשקים.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
הערות:
- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי

תחום: תפעול
מחלקה: מינהל הלוגיסטיקה
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע.
  • תפעול ואחזקה של ציוד מקצועי - מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה 78.
  • תפעול מערכת אורקל לניהול הדפוס.
  • אחריות על תהליכי עבודה בנוגע לקבצים בתוכנות מקצועיות, כגון תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי לכלל עובדי/ות המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
כפיפות ל: מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
כישורים נדרשים:
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס.
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומיחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • נסיון בדפוס דיגיטלי - חובה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • לבעלי/ות ניסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה.
  • ידיעת Acrobat Pro - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות.
הערות:
- עבודה במשרה מלאה. שעות העבודה: 08:00-16:30
- התפקיד כרוך לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור.
- נדרשת זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.