רכז/ת קורסים לשלוחת פתח תקווה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ , הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • טיפול בפניות משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • ממשקי עבודה עם מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה עם מתעניינים סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת השלוחה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות סבלנות ותודעת שירות גבוהה.
  • הופעה ייצוגית, יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות, חריצות ואחריות אישית גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב.office
  • כישורי סדר וארגון.
  • יכולות עבודה בתנאי לחץ.
הערות:
- עבודה במשמרות.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00).
- לעובדי ועובדות האו"פ שלא עומדים/עומדות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: 50%
האוניברסיטה הפתוחה ב: פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

בוחנ/ת מת"ל (מערכת תפקודי למידה) למרכז לאבחון לקויות למידה

תקן קצוב לחמש שנים
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות
תיאור התפקיד:
  • תפקיד הבוחנ/ת כולל העברה של סוללת אבחון המת"ל (אבחון ממוחשב), תצפית וכתיבת התרשמות מהנבדק.
  • העבודה מתאימה לסטודנט/ית לתואר ראשון*, עדיפות לתחומי פסיכולוגיה/חינוך/מדעי התנהגות.
כפיפות ל: מנהלת מרכז אית"ן
כישורים נדרשים:
  • מיומנות טכנולוגית והיכרות עם תוכנות מחשב.
  • יחסים בינאישיים טובים - רגישות וסבלנות.
  • יכולות למידה מהירה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
הערות:
- נדרשת נכונות לכניסה מיידית לתפקיד.
- זמינות לפחות לשלושה ימי עבודה בשבוע.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים במערך לימודי החוץ

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכת מוקדים ועבודה משותפת בקידום הרשמות. תמיכה ועזרה בסגירת לקוחות פוטנציאליים שמגיעים מהמוקד.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • שיווק וקידום בית הספר וקורסים באמצעות מדיות ורשתות חברתיות במטרה לאתר מתעניינים, פנייה לקהילות ולגופים בעלי פוטנציאל עסקי.
  • אחריות על נראות האתר, עדכונו ודיוקו בהיבט השיווקי, תיקוף ידיעונים ואמצעי פרסום לקהל הרחב.
  • בניית תסריטי שיחה, מתן מענה לפניות והתעניינות במוצרי בית הספר במכלול ערוצי השיווק הקיימים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת בי"ס חשיפה.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות עם תחומי הלימוד שמועברים בבית הספר - יתרון משמעותי.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.
הערות:
- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב- חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת בחינות

תקן קצוב לשנתיים
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • תפעול מערכות השגחה מרחוק, ניתוח נתוני בחינות ותקלות, הזנת נתונים.
  • בחינות ממוחשבות - סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • הדרכת משתמשים על כלים חדשים.
  • ארגון יומן פגישות מחלקתי, מעקב, ניהול והשתתפות במפגשי איפיון מערכת.
  • טיפול בדוחות אקסל וארגון בחינות לסטודנטים בתנאים מיוחדים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
כפיפות ל: מנהלת המחלקה
כישורים נדרשים:
  • כושר ארגון וריכוז בפרויקטים עם ריבוי ממשקים.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .
הערות:
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
היקף משרה: מלאה + שעות נוספות.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת פרויקטים של תמיכה והדרכה בלמידה לסטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: דיקנט הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • ריכוז, תפעול וייזום פרויקטים של תמיכה בלמידה בקרב סטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית, במסגרת פעילויות המחלקה להוראה וללמידה.
  • תפעול שוטף של קבוצות התגבור (תעזיז) הכולל: עבודה מול סגלי ההוראה בקורסים השונים, תיאום מול דיקנט הלימודים האקדמיים, ליווי הפיתוח המחשובי, ייעול תהליכי העבודה, בקרה על יישום הפרויקט ועוד.
  • סיוע בהפקת חומרי הדרכה תומכי למידה עבור הסטודנטים והסטודנטיות מהחברה הערבית.
  • סיוע לסגלי ההוראה בהכנת משאבי הוראה ותמיכה ייעודית לסטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית בקורסים השונים.
  • ריכוז תהליכי הכשרת צוותי ההוראה בקורסי המעטפת.
כפיפות ל: מנהלת המחלקה להוראה וללמידה
כישורים נדרשים:
  • בעל/ת תואר שני.
  • ערבית ברמת שפת אם ושליטה בעברית כתובה ומדוברת ברמה גבוהה.
  • הבנה פדגוגית, נסיון בהוראה (רצוי אקדמית) ללומדים וללומדות מהחברה הערבית.
  • נסיון בהנחיית אסטרטגיות ומיומנויות למידה - יתרון.
  • אחריות, ראש גדול, כושר ארגון וריכוז ובפרויקטים עם ריבוי ממשקים.
  • כישורים בין-אישיים מצוינים ויכולת לעבודה בצוות.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה וכושר למידה מהיר.
  • היכרות עם מערכות המחשוב של האו"פ - יתרון.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת הפקת בחינות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • מעקב ובקרה אחר לוח זמנים להכנת חומרי בחינה בכל הפלטפורמות.
  • קשר רציף מול גורמים אקדמיים (מרכזי הוראה, אחראים אקדמיים).
  • תמיכה למשתמשים (מענה לבעיות).
  • הכנת קבצים מוקלטים עבור סטודנטים הזכאים לתנאי בחינה מותאמים.
  • משימות נוספות הקשורות לארגון הבחינות.
כפיפות ל: מנהל המדור
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון*
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינות מחשב וידע ונסיון בעבודה עם תוכנת Office, בדגש על Word ו- Outlook.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • דייקנות, סדר וארגון.
  • תעודה/תואר בעריכה לשונית - יתרון.
הערות:
- יכולת לעבוד שעות נוספות בימי הבחינות.
- מועד כניסה לתפקיד - מיידי.
- *לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה תינתן אפשרות להתמודד למשרה תחת התחיבות להשלים את התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: 75% משרה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עוזר/ת דיקן הלימודים האקדמיים לענייני סטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: דיקנט הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • באוניברסיטה הפתוחה לומדים מדי שנה אלפי סטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית. הנהלת האוניברסיטה רואה חשיבות רבה בקידום הלימודים האקדמיים בקרב סטודנטים אלו ובהצלחתם. עוזר/ת דיקן הלימודים לענייני סטודנטים וסטודנטיות מהחברה הערבית נדרש/ת להוביל ולפתח תהליכים ותוכניות שקשורים ללימודי הסטודנטים הערבים באוניברסיטה הפתוחה על פי המדיניות שתקבע על ידי דיקן הלימודים האקדמיים, הממונה המוסדי על החברה הערבית וועדת ההיגוי לחברה הערבית. בנוסף לכך התפקיד כולל:
  • אחריות כוללת להרחבת הנגישות של הלימודים האקדמיים באו"פ לסטודנטים ולסטודנטיות מהחברה הערבית, הן מהבחינה הפדגוגית, והן מבחינת היצע הקורסים ותוכניות הלימוד.
  • ניהול התקציב שמיועד לקידום הלימודים של הסטודנטים הערבים.
  • כתיבה תכניות עבודה ומעקב אחר ביצוען.
  • עבודה שוטפת עם הגורמים האקדמיים והמנהליים השונים של האוניברסיטה, ובכלל זה עם מרכזי הלימוד הייעודים של האו"פ בחברה הערבית.
  • עבודה מול גורמים נוספים בעולם ההשכלה הגבוהה: מל"ג / ות"ת, מוסדות לימוד אחרים, קרנות פילנטרופיות.
כפיפות ל: דיקן הלימודים האקדמיים
כישורים נדרשים:
  • בעל/ת תואר שני.
  • ערבית ברמת שפת אם ושליטה בעברית כתובה ומדוברת ברמה גבוהה.
  • ניסיון קודם בניהול והובלה של פרויקטים חוצי-ארגון.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון ויכולת עבודה בצוות.
  • כישורים בין-אישיים מצוינים ויכולת עבודה בסביבה רב תרבותית.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה.
  • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי ובעבודה מול מל"ג/ ות"ת - יתרון.
הערות:
- התפקיד דורש נסיעות ברחבי הארץ.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
כישורים נדרשים:
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

Assessment Pedagogue

תחום: אקדמי
מחלקה: היחידה לאנגלית
תיאור התפקיד:
  • Collaborating with course coordinators to plan and construct assessment tasks
  • Writing and editing academic texts for final exams
  • Preparing / evaluating answer keys for exams
  • Training teams for reliable marking and overseeing the marking process
  • Training teams in providing students with constructive feedback on assignments
  • Conducting professional development workshops for coordinators and instructors
  • Working with the content pedagogue and Head of English unit to design and implement the unit's vision
כפיפות ל: Head of the English Unit
כישורים נדרשים:
  • Master's degree - mandatory, a doctorate degree is a significant advantage
  • Degree/Certification in EFL / ESL / Foreign Language Assessment
  • Experience in writing and editing academic texts
  • Experience in assessment of foreign languages according to the CEFR
  • EAP experience
  • Knowledge of alternative assessment
  • Ability to work with learning technologies
  • Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
הערות:
Full time position from the Open University offices in Ra'anana-
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

פדגוג/ית הערכה

תחום: אקדמי
מחלקה: היחידה לאנגלית
תיאור התפקיד:
  • תכנון ובנייה של משימות הערכה סמסטריאליות יחד עם מרכזי ההוראה ביחידה לאנגלית.
  • כתיבה ועריכה של טקסטים אקדמיים עבור בחינות הגמר.
  • בדיקה והערכה של מחווני בחינה.
  • הכשרת צוותים לבדיקה מהימנה של מבחנים ומעקב אחר הבדיקה.
  • הכשרת צוותים בבדיקת מטלות ומתן משוב יעיל לסטודנטים.
  • העברת סדנאות לפיתוח מקצועי למנחים ולמרכזי ההוראה.
  • עבודה עם פדגוג/ית הלימודים וראש היחידה על עיצוב ויישום חזון היחידה לאנגלית.
כפיפות ל: ראש היחידה לאנגלית
כישורים נדרשים:
  • תואר שני - חובה, יתרון משמעותי לבעלי דוקטורט; תואר/הסמכה ב-EFL / ESL / הערכת שפה זרה.
  • ניסיון בכתיבה ועריכה של טקסטים אקדמיים.
  • ניסיון בהערכה בשפות זרות לפי ה-CEFR.
  • ניסיון ב- EAP.
  • ידע בהערכה חלופית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין

תחום: אקדמי סגל בכיר
מחלקה: המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
תיאור התפקיד:
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי עם התמחות במינהל, מנהיגות ו/או מדיניות בחינוך (או תחום רלוונטי אחר).
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון
  • ניסיון בהנחיית עבודות מחקר לתארים מתקדמים - יתרון.
הערות:
- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il
1. קורות חיים- הגשת קובץ ע"פ הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/12/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות

תחום: הוראת שפות
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.
הערות:
- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
היקף משרה: חלקית
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת תשתיות ומחשוב קצה

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • VDI
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
כפיפות ל: מנהל מדור הפעלה במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:30 בערב.

היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
כפיפות ל: מנהלת מוקד אסכולות
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.
הערות:
- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
היקף משרה: מלאה/חלקית
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצה לקורס חשבי שכר

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת מעבדה

תחום: מקצועי
מחלקה: המחלקה למדעי הטבע והחיים
תיאור התפקיד:
  • דרוש/ה עובד/ת מעבדה למעבדות ההוראה הרב תחומיות במחלקה למדעי הטבע והחיים באוניברסיטה הפתוחה, להשתלבות בצוות דינמי לעבודה מגוונת ובעלת אחריות גבוהה.
  • ארגון חומרים וציוד לקראת מפגשי מעבדה.
  • הכנת תמיסות, בופרים, מצעים ועבודה בתנאים סטריליים (גידול חיידקים וטיפול בתאים).
  • תפעול טכני, טיפול במכשור ייעודי למעבדות ועוד.
כפיפות ל: מנהלת המעבדות
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון במדעי הטבע/החיים או הנדסאי/ת ביוטכנולוגיה/כימיה.
  • יכולת טכנית בטיפול ותפעול ציוד ומכשור מעבדתי - יתרון.
  • חשמלאי מוסמך/תעודת הסמכה טכנולוגית/אלקטרוניקה - יתרון.
  • נסיון בעבודת מעבדה בתחומי הכימיה/הביולוגיה/הפיזיקה - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיוק, סדר ונקיון בעבודה - הכרחי.
הערות:
- עבודה במשמרות - בוקר/ערב+ ימי שישי לסירוגין.
- תחילת עבודה - מיידית.
- לקורות החיים יש לצרף מכתב מלווה המפרט את הנסיון הרלוונטי לתפקיד.

היקף משרה: חלקית/מלאה-שעות נוספות בהתאם לצורך
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים

למדור הטכני - מחלקת משו"ב
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
כפיפות ל: מנהל המדור הטכני
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל התכנון והכלכלה
תיאור התפקיד:
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
כפיפות ל: מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
הערות: העבודה כרוכה בשעות נוספות
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד המתעניינים

תחום: ניהולי
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • מוקד המתעניינים אחראי לטיפול במתעניינים בלימודים באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את המתעניין החל מהפנייה הראשונית, הזמנת המתעניין למפגש יעוץ ועד להרשמה ללימודים. תיאור התפקיד:
  • תפעול המוקד בהתאם להגדרת המטרות והיעדים.
  • ניהול מקצועי ואישי של צוות המנהלים במוקד.
  • אחריות על שימור נציגים ומנהלים, גיוס והכשרה.
  • בקרה אל מול יעדים.
  • הובלת פרויקטים ושיפור תהליכי עבודה.
  • בניית תכניות עבודה שנתיות ותקציב.
  • עבודה בממשק עם גורמי מטה המוקדים ועם ממשקים במחלקות האוניברסיטה הפתוחה.
כפיפות ל: מנהל המוקדים האקדמיים
כישורים נדרשים:
  • נסיון בניהול מוקד מכירות (שנה ומעלה) - חובה.
  • נסיון בניהול מנהלי צוותים - חובה.
  • השכלה אקדמית תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • יכולות מכירה ותודעת שירות גבוהה.
  • הכרות עם מודלים חדשניים לניהול מכירות וניהול KPI.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת הנעת עובדים.
  • יכולת ניתוח נתונים, בניית תכניות עבודה ומנגנוני בקרה.
  • ראיה מערכתית, יוזמה וחשיבה מחוץ לקופסה.
  • יכולת תכנון וניסיון בהטמעת תהליכי ייעול ושיפור.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וטכנולוגית והכרות עם מערכות מקצועיות בעולמות המוקדים.
  • נסיון בניהול תקציבי של מוקד, בניית מודלי תגמול, בניית כלים לחיזוי ושיבוץ יעיל של נציגים.
  • אוריינטציה מחשובית, שליטה מצויינת בישומי מחשב כולל OFFICE ומערכות במוקדים.
הערות:
- נדרשת זמינות לכניסה מיידית לתפקיד.
- נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים במערך לימודי החוץ

תחום: ניהולי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
כפיפות ל: מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.
הערות:
- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת משמרת במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה

תחום: שרות לקוחות/שרות מוכר
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד.
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד.
  • דיווח למנהל המוקד והתרעה על חריגות במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת דיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
כפיפות ל: מנהל המוקד
כישורים נדרשים:
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית.
  • מיומנות בהנעת עובדים והתמודדות במצבי לחץ.
  • יחסי אנוש מצויינים.
  • הבנה ויכולת ניתוח דוחות.
הערות:
- נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מחפשת אותך! נציג/ה טלפוני/ת למוקדי הלימודים האקדמיים

תחום: שרות לקוחות/שרות מוכר
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • אם אתם חיים ונושמים שירות ומכירה מקומכם/ן איתנו !
  • עבודה במוקדים עם אווירה צעירה דינמית ומשפחתית, לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות עם צוות איכותי ומגובש.
  • אנו מציעים לכם/ן:
  • מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
  • שעות עבודה נוחות וגמישות מתאים גם להורים לסטודנטים/יות ולחיילים/ות משוחררים/ות.
  • התפתחות אישית ומקצועית עם מגוון אפשרויות קידום.
  • תנאים סוציאלים טובים, פרסים תחרויות ערבי צוות וגיבוש.
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • חניה חינם מסודרת לכל העובדים/ות.
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי שירות- יתרון
הערות:
- תקופת ההכשרה משולמת במלואה.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב.
- רוצים להיות חלק מההצלחה שלנו ? צרו קשר (שלחו קורות חיים) ונחזור אליכם.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת משמרת במוקד המתעניינים

תחום: שרות לקוחות/שרות מוכר
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • אחריות לניהול משמרת ולתפעול משימות המוקד.
  • הנעת הנציגים והנציגות במהלך המשמרת לעמידה ביעדים.
  • אחריות על תפקידי רוחב במוקד וביצוע פרויקטים אישיים בתחומים שונים במוקד.
  • מתן תמיכה מקצועית לנציגים והנציגות במהלך משמרת ולגורמים שונים מהאו"פ.
  • עבודה עם מחלקות וממשקים נוספים בארגון.
  • עדכון נתונים ודוחות.
  • בקרה על תהליכי עבודה.
  • טיפול בתקלות שוטפות בתחום הטלפוניה והמחשוב.
כפיפות ל: מנהל/ת המוקד
כישורים נדרשים:
  • ותק של שנה לפחות בעבודה במוקדים.
  • ניסיון כנציג/ה בכיר/ה - יתרון.
  • נסיון ניהולי במוקד - יתרון.
  • יכולת תכנון וארגון.
  • ראייה מערכתית.
  • מוטיבציה גבוהה וכושר הנעת עובדים/ עובדות .
  • כושר ארגון, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות.
הערות:
- 5 משמרות בשבוע - בוקר 08:00-14:00 / ערב 14:00-20:30 .
- שישי לסירוגין חובה - 08:00-12:30 .
- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצרכי המוקד.
היקף משרה: 80%
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מחסנאי.ת / עובד.ת הפצה

תחום: תפעול
מחלקה: מינהל הלוגיסטיקה
תיאור התפקיד:
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • ניפוק ומשלוח חומרי הלימוד לסטודנטים והעמסתם על משאיות הדואר להפצה.
  • ליקוט והכנת הזמנות.
  • קבלת וסידור סחורה.
  • אחריות על סדר וארגון המחסן.
  • ניהול מלאי, הקמת דרישות רכש והפקת תעודות משלוח.
כפיפות ל: מנהל המרכז הלוגיסטי
כישורים נדרשים:
  • נסיון קודם בעבודת מחסן - יתרון.
  • רשיון על מלגזה חשמלית - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
הערות:
- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- גמישות לעבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מרכז לימוד

קמפוס ירושלים
תחום: תפעול
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • אחריות לפתיחה וסגירה של הקמפוס.
  • ביצוע עבודות אחזקה בקמפוס.
  • אחריות על נראות הקמפוס וניקיון הקמפוס באופן שוטף ( מתן משימות שוטפות לעובדי הניקיון).
  • מתן שירות ופתרון בעיות לסטודנטים ולמנחים.
  • ריכוז שיבוץ כיתות הלימוד.
  • הכנת כיתות למפגשי ההנחייה.
  • מתן פתרונות לוגיסטיים וטכניים לבעיות שעולות מהשטח.
  • עבודה מול יחידות האוניברסיטה השונות - ( מחלקות אחזקה, בחינות, רכש, אירועים ועוד).
כישורים נדרשים:
  • יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה.
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, אחריות ומסירות.
  • יכולת טכנית לביצוע עבודות אחזקה שונות בקמפוס.
  • אוריינטציה פרואקטיבית .
  • חריצות, זריזות.
  • אוריינטציה טכנולוגית.
  • שליטה מלאה בתוכנות Office.
  • בעל/ת תעודת חשמלאי/ת מוסמך/ת - יתרון
הערות:
- נדרשת גמישות בשעות העבודה - המשמרות נקבעות מדי שבוע.
- משמרת בוקר: 07:30- 14:00 / משמרת ערב : 14:00-21:30.
- ימי ו' לסרוגין.
היקף משרה: מלאה.
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.