רכז/ת קורסים לשלוחת ירושלים

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תהליכי יעוץ ומכירה, תפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת התעודות לזכאים/יות.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, תפעול, מתקני לימוד ועוד) ומול פיקוח חיצוני ולקוחות עסקיים.
  • יעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים/ות, לסטודנטים/יות ולמרצים/ות.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת שלוחת ירושלים.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • שליטה ביישומי מחשב- חובה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית ומכירתית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות ושרותיות, יכולת עמידה מול קהל , אסרטיביות ואחריות.
  • יכולות טכניות טובות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות ואחריות.
הערות:
- 5 ימי עבודה מהמשרד.
- נכונות לעבודה במשמרות, חובה פעמיים בשבוע משמרת ערב 12:30-21:00.
- עדיפות לבעלי/ות רכב.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי.ת גיוס וניוד עובדים

למחלקת העסקה וגיוס
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים בראיונות, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • פרסום משרות אקדמיות וטיפול בתהליך המיון.
  • עבודה מול מועמדים, מנהלים וגורמים חיצוניים.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה במערכות ממוחשבות, אורקל, מערכת גיוס, ו- ERP
  • עבודה בצוות.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
כפיפות ל: מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים בגיוס מקצה לקצה למגוון תפקידי מטה בתחומי עיסוק שונים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס ועבודה עם כלי גיוס שונים.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות גיוס - יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.
הערות:
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני

תחום: תפעול
מחלקה: מחלקת אירועים ותקשורת
תיאור התפקיד:
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
כפיפות ל: מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
כישורים נדרשים:
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.
הערות:
- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
היקף משרה: שעתי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת תשתיות ומחשוב קצה

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • VDI
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
כפיפות ל: מנהל מדור הפעלה במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:30 בערב.

היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות

תחום: הוראת שפות
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים/ות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • אנו מחפשים למרכזי הלימוד שלנו בחיפה, רעננה, תל אביב, פ"ת, ראשל"צ, מודיעין וירושלים, מורים/ות לשפות: אנגלית, איטלקית, גרמנית, טורקית, יוונית, ספרדית, ערבית, צרפתית ורוסית.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה.
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם.
  • ידיעת השפה העברית.
  • בעלי אורינטציה טכנולוגית גבוהה בשילוב בהוראה.
הערות:
- נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/הערב.
היקף משרה: חלקית
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות נציגי/ות מכירה ושירות טלפוני

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל קידום תהליכי מכירה ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • שירות ושימור לקוחות בי"ס בכל שלב בתהליך הרישום לקורסים.
  • תיעוד ומעקב אחר תהליכי מכירה ושירות במערכת המתעניינים, תהליכים המחייבים שליטה מלאה ביישומי מחשב.
  • מוקד קטן ומשפחתי, סביבת עבודה נעימה.
כפיפות ל: מנהלת מוקד אסכולות
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת עמידה ביעדי מכירות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית ואנגלית.
  • שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • נסיון בעבודה במוקדי מכירה ושירות - יתרון.
  • זיקה לעולם התרבות - יתרון.
הערות:
- מועד התחלת עבודה: מיידי.
- שעות עבודה: 8:30-16:00 /10:00-17:00 .
היקף משרה: מלאה/חלקית
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מחפשת אותך! נציג/ה טלפוני/ת למוקדי הלימודים האקדמיים

תחום: שרות לקוחות/שרות מוכר
מחלקה: מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם)
תיאור התפקיד:
  • אם אתם חיים ונושמים שירות ומכירה מקומכם/ן איתנו !
  • עבודה במוקדים עם אווירה צעירה דינמית ומשפחתית, לצורך מתן מענה מקצועי ושירותי במגוון נושאים רחב למתעניינים /סטודנטים על ידי מענה לשיחות נכנסות ושיחות יוצאות עם צוות איכותי ומגובש.
  • אנו מציעים לכם/ן:
  • מימון לימודים באוניברסיטה לאחר חצי שנה העסקה.
  • שעות עבודה נוחות וגמישות מתאים גם להורים לסטודנטים/יות ולחיילים/ות משוחררים/ות.
  • התפתחות אישית ומקצועית עם מגוון אפשרויות קידום.
  • תנאים סוציאלים טובים, פרסים תחרויות ערבי צוות וגיבוש.
  • קליטה מהיום הראשון כעובד/ת אוניברסיטה.
  • חניה חינם מסודרת לכל העובדים/ות.
כישורים נדרשים:
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • ניסיון בעבודה במוקדי שירות- יתרון
הערות:
- תקופת ההכשרה משולמת במלואה.
- הכשרה בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
- העבודה במוקד הינה על פי משמרות בוקר / ערב.
- רוצים להיות חלק מההצלחה שלנו ? צרו קשר (שלחו קורות חיים) ונחזור אליכם.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בקולנוע (עיוני)

בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין
תחום: אקדמי סגל בכיר
מחלקה: המחלקה לספרות, ללשון ולאמנויות
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי בקולנוע או בתחומים קרובים.
  • פרסומים אקדמיים בינלאומיים בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בתחומי התיאוריה, ההיסטוריה ומגוון הסוגות של הקולנוע, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • ניסיון בעבודת צוות ובניהול אקדמי - יתרון.
הערות:
- לבירורים ושאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם ראש תחום קולנוע, פרופ' נאוהל ריבקה
nahuerib@openu.ac.il

פניות נא לשלוח לכתובת המייל :
film_studies@openu.ac.il
על הפניה להכיל:
- קורות חיים - הגשת קובץ על פי הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
- דוגמת פרסום אקדמי
- מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בקולנוע באוניברסיטה
הפתוחה.
- ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
- שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ ות ישירות לכתובת זו.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים

למדור הטכני - מחלקת משו"ב
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
כפיפות ל: מנהל המדור הטכני
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC , במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • Windows 10
  • Office 2016/365
  • ידע וניסיון בבניית Images) Sysprep)
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת Client - יתרון.
  • הסמכות MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תיפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

טכנאי/ת שידור לצוות השידורים

תחום: מקצועי
מחלקה: שה"ם - יחידת השידורים והאולפנים
תיאור התפקיד:
  • תפעול שידורים חיים והקלטות באולפני הוידאו של האוניברסיטה הפתוחה.
  • טיפול בתקלות במהלך השידור החי.
  • הדרכה ותמיכה בסגל האקדמי בתפעול המערכות.
  • עריכת וידאו.
כפיפות ל: מנהל צוות טכנאי שידור
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפעול טכני של אולפן טלוויזיה/חדר שידור.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעריכת וידאו. יתרון לעריכה באמצעות תוכנת פרימייר או אפטר אפקטס.
  • הכרות עם התחום של אודיו דיגיטלי - יתרון.
  • נסיון בצילום וידאו מקצועי - יתרון.
  • נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות - יתרון.
  • הכרות טובה עם כל מערכות הפעלה windows, IOS, אנדרואיד.
  • אחריות גבוהה ודייקנות.
  • יכולת למידה עצמית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
הערות:
- עבודה במשמרות בוקר (8:00-16:30) או ערב (14:00-21:30)
- בדרך כלל 1-2 משמרות ערב בשבוע, 1-2 משמרות בוקר בשבוע.
- עבודה בימי שישי (לעיתים רחוקות ובמידת הצורך).
- כניסה לתפקיד בתחילת חודש יולי.
היקף משרה: 50% , שלושה ימי עבודה בשבוע.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועצ/ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות)

תחום: מקצועי
מחלקה: מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות
תיאור התפקיד:
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים וסטודנטיות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז, וכן סטודנטים וסטודנטיות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
כפיפות ל: מנהלת מרכז אית"ן
כישורים נדרשים:
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.
הערות:
- תחילת עבודה: מיידית

היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מגיה/ה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור
תיאור התפקיד:
  • הגהה של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת ופלטפורמות.
  • הגהה של טקסטים מתורגמים, חומרי לימוד דיגיטליים וטקסטים דבורים להרצאות.
  • בקרה על טקסטים לקראת הפקה.
  • סיוע בריכוז משימות המדור בממשקים שונים.
כפיפות ל: מנהלת מדור הגהה
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהגהה של טקסטים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון.
  • שליטה בתוכנות רלוונטיות לעבודה.
  • יכולת ארגונית, סדר, דיוק וירידה לפרטים.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת התכנית לתואר שני במדעי המחשב

2025 א'
תחום: אקדמי
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • אחריות על תכנית הלימודים לתואר שני וסיוע בהובלתה.
  • ייעוץ וטיפול בקבלה של סטודנטים חדשים.
  • ייעוץ, מעקב וטיפול שוטף בסטודנטים הלומדים בתוכנית.
  • אישור תוכניות לימודים של סטודנטים בתוכנית.
  • טיפול במלגות לסטודנטים בתוכנית.
  • סיוע בשימור סטודנטים קיימים בתוכנית.
  • ארגון כנס שנתי לסטודנטים לתואר שני בתוכנית.
  • סיוע בגיוס סגל הוראה (מרכזים בעלי תואר שלישי) בתחומים הרלוונטיים.
  • עבודה שוטפת מול כל המחלקות המנהלתיות של המוסד.
  • עבודה מול המועצה להשכלה גבוהה בנוגע לנהלים להפעלת התוכנית.
  • אחריות על האתר של התוכנית לתואר שני.
  • השתתפות בוועדת ההיגוי של התואר השני.
כפיפות ל: ראש המחלקה, ראש תחום מדעי המחשב, ראש התוכנית לתואר שני.
כישורים נדרשים:
  • השכלה אקדמית - תואר שלישי במדעי המחשב או בתחום קרוב.
  • פרופיל מחקרי - יתרון.
  • ניסיון מקצועי מוכח בניהול במוסד אקדמי - יתרון.
  • יכולת לשלב היבטים אקדמיים ואדמיניסטרטיביים.
  • יכולת ניהול והובלת תהליכים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ תוך ריבוי משימות וממשקים.
  • תקשורת בינאישית ברמה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: אקדמי חלקי 50% משרה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 21/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת צוות כספים

תחום: ניהולי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול תחום כספים במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. רכיבי התפקיד:
  • אישור ובקרה על שכר מנחים וספקים.
  • הפקת חשבונות, גביית חובות וטיפול באסמכתאות הנדרשות בהתאם לנהלים והפעילויות השונות.
  • ריכוז ומעקב אחר פעילות פרויקטים שונים ומיקסום הכנסות.
  • בחינת יתרות ניצול בפעילויות וניטור חריגות.
  • רפרנט/ית מערכות מידע, אחריות על פיתוח המערכות והטמעתן.
  • עבודה במקביל מול מחלקות שונות באו"פ ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול ישיר ומטרציוני.
כפיפות ל: מנהל הכספים במערך לימודי החוץ.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה; תואר שני ו/או השכלה רלוונטית נוספת בתחום ניהול כספים - יתרון.
  • נסיון של לפחות שנה בתחום כספי/כלכלי.
  • נסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול כספים, חוזים ותשלומים.
  • בעל/ת יכולות ניהול, נסיון בניהול צוות - יתרון.
  • נדרשת שליטה מצויינת באקסל.
  • אוריינטציה למערכות מידע.
  • יכולת אנליטית, עבודה יסודית ותשומת לב גבוהה לפרטים.
  • יכולת תיעדוף משימות גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.
הערות:
- ידרשו שעות נוספות לפי הצורך.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת תחום אחסון וגיבוי מערכתיים

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תחום אחסון וגיבוי באתר הראשי, באתר DR ובמערכות בענן.
  • ניהול ותפעול שוטף של:
  • - מערכות אחסון של כלל מערכות המחשוב.
  • - מערכות גיבוי כלל-ארגוני.
  • - רשתות SAN / Fiber Channel.
  • הפעילות כוללת תכנון כללי וקביעת מדיניות, תכנון וביצוע שדרוגים, הרחבות, שיפור ביצועים, החלפות ציוד ופתרון בעיות.
  • אחריות על אינטגרציה מול מגוון המערכות המשתמשות בשירותי אחסון וגיבוי.
כפיפות ל: מנהל מחלקת טכנולוגיות ותשתיות מחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של 7 שנים ומעלה בתחומי אחסון וגיבוי בארגון בסביבת production גדולה, מתוכם 4 שנים ומעלה בהובלת התחום.
  • היכרות מצוינת עם מערכות אחסון של Hitachi Vantara וניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה.
  • היכרות מצוינת עם מערכות גיבוי Dell/EMC Networker, Data Domain, Data Protection Advisor, כולל ניסיון של 5 שנים ומעלה במערכות אלה, והיכרות עם מערכות Veeam, tape libraries.
  • היכרות מעמיקה עם כיוונון ביצועים ופתרון בעיות בהקשר של: RAID levels, data protection, remote data replication, mirroring, snapshots, deduplication, compression, data persistency and data integrity.
  • ניסיון מעמיק באספקת פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת VMware, כולל עבודה עם ESXi hosts, storage vMotion, VM backup and recovery, SRM.
  • ניסיון במתן פתרונות אחסון וגיבוי לסביבת בסיסי נתוני אורקל, כולל שיפור ביצועים ואופטימיזציה.
  • ניסיון בהקמה ותפעול של פתרונות יתירות והתאוששות ואתרי DR.
  • היכרות טובה עם מערכות הפעלה Linux, Windows Server, והיכרות מעמיקה עם filesystems במערכות אלה.
  • היכרות מעולה וניסיון בהגדרות ותפעול של מתגי SAN FC של Cisco ו- Brocade.
  • היכרות עם מערכות אחסון של יצרנים מובילים נוספים כגון EMC, NetApp, IBM.
  • היכרות וניסיון עם מערכות HPC - יתרון.
  • היכרות עם חומרת שרתים Lenovo - יתרון.
  • ידע וניסיון בשפות סקריפטים, DevOps ואוטומציה של תהליכים - יתרון משמעותי.
  • תואר אקדמי במדעי המחשב או תחום קרוב.
  • כושר מעולה להשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת מצוינת ללימוד עצמי ורצון להתפתחות מקצועית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מוכנות למתן מענה לצרכים דחופים ולטיפול על פי פניה מחוץ לשעות העבודה השגרתיות, כולל לילות וסופי שבוע.
הערות:
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מפתח/ת PHP לסביבת הלמידה המקוונת של האו"פ

תחום: מקצועי
מחלקה: שה"ם
תיאור התפקיד:
  • רוצה להיות חלק מצוות פיתוח שמקדם חדשנות בטכנולוגיה למידה? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח במרכז לחדשנות בטכנולוגיות למידה באוניברסיטה הפתוחה.
  • אנו מחפשים מפתח/ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת.
  • הסביבה מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
  • התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle (למשל ZOOM API).
  • הפיתוח במתודולוגית Agile.
כפיפות ל: מנהל היחידה לפיתוח טכנולוגי בשה"ם
כישורים נדרשים:
  • ניסיון בפיתוח PHP.
  • ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax.
  • ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים.
  • ניסיון בעבודה מול מסדי נתונים רלציונים.
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Moodle.
  • עדיפות לנסיון בעבודה מול API.
  • עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules.
  • עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility).
  • עדיפות לנסיון בפיתוח Vanilla JavaScript.
  • עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB.
  • יתרון לנסיון בעבודת DBA.
  • יתרון לפיתוח עםMustache templates.
  • יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר.
הערות:
- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרכז/ת הוראה לקורס: "תאי עצב: מבוא לנוירוביולוגיה" (20308)

תחום: אקדמי- מרכז הוראה
מחלקה: המחלקה למדעי הטבע
תיאור התפקיד:
  • הכנת חומרי למידה, חוברות מטלות ובחינות מדי סמסטר.
  • בדיקת מטלות ובחינות.
  • הנחית מפגשים ותמיכה אקדמית בסטודנטיות ובסטודנטים.
  • טיפול בהיבטים אדמיניסטרטיביים של הקורס.
  • ניהול אתר הקורס ותקשובו.
  • פיתוח ועדכון הקורס בהתאם לצורך.
כישורים נדרשים:
  • תואר שלישי בתחום.
  • ניסיון בהוראה של קורסים אקדמיים בתחום.
  • יכולת כתיבה מדעית דידקטית בעברית.
  • יכולת עבודה עם טכנולוגיות למידה, ניהול אתר.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • עיסוק במחקר - יתרון.
הערות:
- כניסה לתפקיד: אוקטובר 2024.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/07/2024
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצה לקורס חשבי שכר

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • למוקד לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה דרושים נציגי/ות מכירות לתפקיד מאתגר בסביבה נעימה!
  • התפקיד כולל מכירות טלפוניות של קורסים מקצועיים וקורסי העשרה, במשרה מלאה ובמשמרות נוחות בשעות 8:00-16:00 / 12:00-20:00.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • שכר בסיס + בונוסים על מכירות.
  • זמינות ל-2 משמרות ערב לפחות בשבוע.
כישורים נדרשים:
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון.
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון.
  • יכולת עבודה בצוות וכושר ביטוי מעולה.
  • יכולת לעבוד במצבי לחץ.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד/ת הפצה

תחום: תפעול
מחלקה: מינהל הלוגיסטיקה
תיאור התפקיד:
  • זיכוי בפועל ורישומי ערכות לימוד ועזרים בהשאלה מול קהל הסטודנטים והסטודנטיות.
  • מתן ערכות לימוד/עזרי לימוד לסטודנטים ולסטודנטיות.
  • סיוע וגיבוי לאחראית תחום הדואר.
  • טיפול במשלוחי דואר רשום ובהפצת מכתבים.
  • תפעול שוטף בדואר פנים וחוץ, קבלה רישום מיון ופיזור.
  • טיפול במשלוח חומרי לימוד לסטודנטים/ סטודנטיות השוהים בחו"ל.
  • ביצוע עבודות הפצה ושינוע באוניברסיטה.
  • נכונות לעבודה מגוונת מול מספר פרוייקטים ולקוחות במקביל.
כפיפות ל: מנהלת ההפצה.
כישורים נדרשים:
  • נסיון קודם בעבודת הפצה ודואר - יתרון.
  • הכרות עם תוכנות ה- Office - יתרון.
  • הכרות עם מערכת ה- ERP אורקל - יתרון.
  • עברית ברמה גבוהה - חובה.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
  • יכולת לימוד עצמי וקליטה מהירה.
  • חריצות, התמדה, דייקנות, אדיבות ויחסי אנוש טובים.
  • היצמדות לנהלים, הבנת וביצוע הוראות בלוחות הזמנים הנדרשים לתפעול הפעילויות בשטח.
  • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • נידרש רשיון נהיגה בתוקף.
הערות:
- נכונות לעבודה פיזית מאומצת ולניוד בין מחלקות המרכז הלוגיסטי ע"פ הצורך.
- עבודה בימי שישי ומתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת בחינות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • הפקת מערכים עבור מקצי בחינה ע"ג מחשב.
  • עבודה מול הקמפוסים:תיאום ימיי וחדרי בחינה.
  • תכנון פריסת מחשבים וניהול עדכוני מערכת.
  • סיוע לוגיסטי בהכנות ליום הבחינה.
  • בחינות ממוחשבות- סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • תפעול מוקד הבחינה וניהול מוניטורים.
  • טיפול בהגשות מאוחרות, טיפול בדו"ח אמינות.
  • עיבוד ורכוז נתונים סטודנטים ועלויות.
כפיפות ל: מנהלת המחלקה
כישורים נדרשים:
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • כושר ארגון וריכוז בפרויקטים עם ריבוי ממשקים.
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .
הערות:
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
היקף משרה: מלאה + שעות נוספות.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת הרשמה במדור הרשמה ללימודי חוץ

במרכז ההרשמה
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל שירותי הוראה
תיאור התפקיד:
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • מענה בכתב ולפניות טלפוניות.
  • עבודה מול בתי הספר של מערך לימודי החוץ.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • הפקת דוחות שוטפים.
כפיפות ל: מנהלת מדור הרשמה ללימודי חוץ
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • כושר תכנון, תיאום וארגון, סדר ודייקנות, עצמאות ויוזמה.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.
הערות:
- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות למתן שעות נוספות בהתאם לנדרש.
* לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת הרשמה למדור הרשמה ישירה

במרכז ההרשמה
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל שירותי הוראה
תיאור התפקיד:
  • טיפול בהרשמות והסדרתן.
  • טיפול בפניות סטודנטים.
  • טיפול באוכלוסיות מיוחדות.
  • מענה בכתב וטלפוני.
  • עבודה מול המחלקות השונות באו"פ.
  • עבודה מול אנשי קשר וגורמים שונים מחוץ לאו"פ.
כפיפות ל: מנהלת המדור להרשמה ישירה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי בלחץ.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת כתיבה מינהלית.
הערות:
- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לנדרש.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת למדור חשבונות סטודנטים

במרכז ההרשמה
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל שירותי הוראה
תיאור התפקיד:
  • טיפול בנושאים כספיים, לרבות ניהול, טיפול ובקרת תהליכים בחשבונות הסטודנטים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולגורמי פנים בנושאי שכר לימוד ותשלומים אחרים.
  • טיפול בגבייה והסדרת חובות כספיים.
  • טיפול בפעילויות כספיות מורכבות בחשבונות הסטודנטים.
  • טיפול בהרשמות של אוכלוסיות מיוחדות.
  • עדכון מערכות המידע הרלוונטיות בענייני הרשמה ושכר לימוד.
  • הפקת נתונים ודוחות לגורמים שונים בנושאי הרשמה ושכר לימוד.
כפיפות ל: מנהלת מדור חשבונות סטודנטים
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון *
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • כושר תכנון, תיאום וארגון, סדר ודייקנות, עצמאות ויוזמה.
  • עברית רהוטה, כושר ביטוי גבוה בעל-פה ובכתב.
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות.
  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס.
  • הכרת מערכת ה- ERP מהווה יתרון.
  • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועם עומס ולחץ.
הערות:
- תחילת עבודה מיידית.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לנדרש.
* לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת למרח"ב הדיגיטלי

משרה קצובה*
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: המרח"ב הדיגיטלי
תיאור התפקיד:
  • המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים (המרח"ב הדיגיטלי) הוקם לפני כשנה וחצי ועוסק בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ממדעי המחשב במחקר בתחומי מדעי הרוח והחברה.
  • רכיבי התפקיד:
  • תפעול, ריכוז, מעקב וקידום של משימות, פרויקטים ומיזמים.
  • עבודה מול חברי המרח"ב הדיגיטלי והמחלקות השונות באוניברסיטה.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המרח"ב הדיגיטלי.
  • פעילות במדיות השונות לקידום פעילויות המרכז.
  • איסוף מידע והתעדכנות שוטפת על הנעשה בתחום בארץ ובעולם
  • ריכוז וטיפול בתכניות לימוד.
כפיפות ל: מנהלת המרח"ב הדיגיטלי
כישורים נדרשים:
  • יוזמה, כושר למידה, חשיבה יצירתית.
  • גמישות, יכולת ניהול משימות מרובות במקביל, בצורה עצמאית ותחת לחץ.
  • ניסיון בניהול פרויקטים עם ממשקים רבים.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, מגוונות ועם מאגרי מידע.
  • היכרות עם מוסדות אקדמיים (עדיפות להיכרות עם האוניברסיטה הפתוחה).
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • גישה שיווקית.
  • תואר ראשון.
הערות:
- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
- אפשרות העסקה עד 3 שנים.
היקף משרה: גמיש, בין 75% ל- 100% משרה.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מידע

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: היחידה לניהול מפגשי הלימוד
תיאור התפקיד:
  • ייעודה העיקרי של היחידה לניהול מפגשי לימוד הוא לאפשר קיום מפגשי הנחיה ופעילויות לימודיות אחרות. היחידה מנהלת את לוחות המפגשים של הקורסים השונים בהתאם לתכניות הלימודים שלהם, ודואגת לעדכון הסטודנטים וכל הנוגעים בדבר בשינויים שוטפים בלוחות המפגשים.
  • התפקיד כולל הכנת לוחות המפגשים האקדמיים לקראת פתיחת כל סמסטר (מפגשים פרונטליים, מקוונים, מולטימדיה ומחשב).
  • קבלת מידע מדיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה ומרכזי הוראה והזנתו למערכות המידע של האו"פ.
  • טיפול שוטף במהלך הסמסטר - ביצוע שינויים בלוחות מפגשים, תוך תיאום מול המנחים, מרכזי ההוראה, מרכזי הלימוד, ודיקנט הלימודים.
  • טיפול בסדנאות ובסטודנטים עם צרכים מיוחדים.
  • פתרון אתגרים בלוחות המפגשים הנובעים מחגים ומועדים ו/או משיבושים לא צפויים (מלחמה, שביתה, וכיו"ב), בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים באו"פ - מחלקות אקדמיות, דיקנט הלימודים, מרכז ההרשמה, ארגון בחינות, ועוד.
  • ניהול תשלומים של שכירויות מרכזי לימוד ושל רשות המחקר.
כפיפות ל: מנהלת היחידה לניהול מפגשי לימוד
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון והכרות עם מערכת האורקל וה ERP - יתרון.
  • אורינטציה טכנולוגית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, חריצות וזריזות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • יכולת ארגון גבוהה - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת תפעולית גבוהה.
הערות:
- לעיתים נדרשת זמינות מעבר לשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת משאבי אנוש - מדור סגל אקדמי

במחלקת העסקת עובדים
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • העבודה כוללת עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ומקיפה בכל תחומי העיסוק הקשורים בהעסקת סגל ההוראה והמנחים החוץ אקדמיים, הן בפן התפעולי והן בפן של יחסי עבודה.
  • טיפול בקליטת עובדים במערכות משאבי אנוש וביצוע עדכונים שוטפים (חילן+אורקל), הכנת מכתבים וכתבי מינוי, מתן מענה מקצועי שוטף לאוכלוסיית העובדים ולמנהלים, טיפול שוטף בדיווחי שכר, הפקת דוחות ונתונים.
  • העבודה מחייבת עמידה בלוחות זמנים אינטנסיביים וכוללת תהליכי סגירת שכר חודשיים.
  • עבודה תחת ריבוי משימות וריבוי ממשקים.
כפיפות ל: מנהלת מדור סגל אקדמי
כישורים נדרשים:
  • השכלה אקדמאית תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה בתחום יחסי העבודה והעסקת עובדים.
  • היכרות עולם חוקי העבודה ויישומם - חובה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה עם מערכות HR ושכר, כולל תהליכי יצירת שכר.
  • ניסיון עבודה בארגונים גדולים והיכרות עם הסכמים קיבוציים - יתרון.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, בדגש על אקסל.
  • יכולת למידה מהירה, ואוריינטציה טובה לתחום המחשבים.
  • יכולת עבודה בצוות במדור.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
  • סדר, ארגון ודיוק בעבודה.
  • יכולת עבודה עצמאית ואחריות אישית גבוהה.
  • דיסקרטיות.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
הערות:
- כניסה לתפקיד - מיידי.
- גמישות למתן שעות נוספות ע"פ הצורך.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחות תל אביב

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ, הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, היחידה לניהול מפגשי הלימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת שלוחות תל אביב ורעננה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה תפעולית ויכולת מכירה ושכנוע.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- עבודה במשמרות, יידרשו 2-3 משמרות ערב (רוב פעילות השלוחה מתקיימת בין השעות 16:00-20:00).
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות העבודה.
- תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: תל אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת חיפה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי והאדמיניסטרטיבי של הקורסים בשלוחה, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה מול מחלקות פנימיות באו"פ וכן מול ממשקים חוץ ארגוניים, מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים, טכניים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת שלוחת חיפה ומרחב הצפון
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון*
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה במיומנויות מחשב ויישומי האופיס ברמה גבוהה, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אסרטיביות ויכולת עמידה מול קהל.
הערות: הערות:
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- לפחות 3 משמרות ערב בין השעות 12:00-19:00, 5 ימי עבודה בשבוע.
- תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: העסקה שעתית, כ-130 שעות, נדרשת גמישות.
האוניברסיטה הפתוחה ב: חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת פתח תקווה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת על תהליכי שירות, יעוץ , הרשמה ותפעול לוגיסטי של הקורסים בשלוחה.
  • טיפול בפניות משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • ממשקי עבודה עם מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה עם מתעניינים סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת השלוחה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • אוריינטציה מכירתית, יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות סבלנות ותודעת שירות גבוהה.
  • הופעה ייצוגית, יכולת עמידה מול קהל.
  • אסרטיביות, חריצות ואחריות אישית גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה בישומי מחשב.office
  • כישורי סדר וארגון.
  • יכולות עבודה בתנאי לחץ.
הערות:
- עבודה במשמרות.
- נדרשת נכונות לשעות נוספות על פי צורך וגמישות בשעות.
- רוב הפעילות בשלוחה מתקיימת בשעות ערב (16.00-20.00).
- לעובדי ועובדות האו"פ שלא עומדים/עומדות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
היקף משרה: 50%
האוניברסיטה הפתוחה ב: פתח תקוה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת תכנית "סמסטר ראשון כבר בתיכון"

במדור אקדמיה לתלמידי תיכון, משרה פרויקטאלית קצובה לתקופה מוגבלת*
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: דיקנט הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • החל משנה"ל תשפ"ה, יפעיל מדור אקדמיה לתלמידי תיכון תכנית חדשה של משרד החינוך: "סמסטר ראשון כבר בתיכון". במסגרת התכנית, התלמידים ילמדו קורס אקדמי במסגרת הכיתה, יצברו נקודות זכות וימירו את בחינת הבגרות. פעילות התכנית כוללת תמיכה, ליווי ומענה אדמיניסטרטיבי, תוך שיתוף פעולה עם מחלקות אקדמיות ומנהליות באו"פ ועם משרד החינוך.
  • תיאור התפקיד:
  • קליטת הרשמות, תמיכה ומעקב אחר התקדמות סטודנטים והתמדתם בתכנית.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
  • ריכוז נתוני תלמידים והפקת דוחות עבור מנהלת התכנית ומשרד החינוך.
  • היערכות וארגון פתיחת קבוצות.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • אחריות לריכוז הפעילות האקדמית והאדמיניסטרטיבית של התכנית.
כפיפות ל: מנהל/ת הפרויקט במסגרת מדור אקדמיה לתלמידי תיכון
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • ניסיון בליווי, תמיכה ויעוץ לסטודנטים - יתרון.
  • היכרות או ניסיון בעבודה עם מערכות חינוך - יתרון.
  • כושר למידה עצמית גבוה.
  • יוזמה ואחריות גבוהה, יכולת ארגון.
  • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות.
  • שירותיות, תקשורת בינאישית מצויינת ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, יעילות וקצב עבודה מהיר.
  • אוריינות טכנולוגית גבוהה: שליטה והיכרות עם מערכת האורקל- יתרון; שליטה מלאה ביישומי אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) וביישומי אינטרנט (גוגל דרייב).
הערות:
- נדרשת נכונות לעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים ולעיתים אחה"צ.
- משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רפרנט/ית מיחשוב ומתפעל/ת תהליכים במינהל הלוגיסטיקה

במחלקת מערכות מידע
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • אחריות רפרנט/ית המיחשוב של מינהל הלוגיסטיקה הינה על הגדרת כלל צרכי המיחשוב (הגדרת המשימות הנדרשות, ייזום, אפיון), ומעקב אחר הביצוע וההפעלה (כולל בדיקות משתמשים ואישור המערכות).
  • אחריות נוספת על תפעול שוטף של כלל המערכות הממוחשבות במינהל הלוגיסטיקה, כולל: ניהול עולמות המלאי, עדכון תשתיות הנתונים (למשל, קטלוג פריטים), הפקת דוחות, ביצוע בקרות ותמיכה במשתמשי המינהל וכלל מחלקות הארגון בנושאי המלאי.
כפיפות ל: מנהל מדור ה- ERP במחלקת מערכות מידע
כישורים נדרשים:
  • בטיפול במלאי נדרשים הכישורים הבאים:
  • ניסיון בניהול עולמות המלאי.
  • יכולת הגדרת צרכים לשיפורים ושינויים בהתאם לדרישות המערך הלוגיסטי.
  • ידע מעמיק בהפקה, ניתוח ובקרת דוחות מלאי.
  • ניסיון בהקמת תשתיות מלאי.
  • ניסיון מוכח בעבודת צוות מול משתמשי מלאי, מול הגורמים המקצועיים ומול מערך המיחשוב.
  • דיוק וארגון ברמה גבוהה.
  • נסיון וידע במערכת ERP של אורקל הכוללת:
  • הכרת מערכת המלאי ב - ERP (תהליכי עבודה, מסכים והתאמות).
  • ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון בהתאם לצרכי המשתמשים.
  • ניסיון באפיון ותפעול דוחות בעולמות ה ERP (כולל ידע במחוללי דוחות).
  • יכולת לנהל ולהשתתף בפרויקטים של Oracle Applications (שדרוגים, הטמעות, שיפורי מערכת ובדיקות).
  • היכרות עם עולם מסדי הנתונים, כולל ידע ב PLSQL.
  • יכולת הדרכת משתמשי הקצה ותיעוד תהליכי עבודה ונהלי המערכת.
  • יכולת עבודה עצמאית וביצוע בדיקות תוצרים באופן עצמאי.
  • יכולת למידה עצמית מהירה, נאמנות, אחריות ומסירות, יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, יסודיות, יוזמה, אחריות, עבודה תחת לחץ.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.