מנהל/ת מדור כ"א לבחינות

תחום: ניהולי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • ניהול מאגר כ"א העובדים בבחינות לרבות משגיחים, אנשי צוות ורכזים.
  • ניהול צוות עובדים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • יעול תהליך השיבוץ ושיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרה על תהליכים לרבות דוחות ותשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
כפיפות ל: מנהלת המחלקה לארגון בחינות.
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים והובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים - יתרון.
  • יכולת בנייה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • יכולת לעבוד שעות נוספות. העבודה בימי הבחינות עד שעות הלילה.
הערות:
- נכונות לשעות נוספות מעבר למשרה מלאה.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת מוקד מכירות ושירות למערך לימודי התעודה

תחום: ניהולי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול מערך מכירות ורישום טלפוני לחמישה בתי ספר בפריסה ארצית.
  • ניהול צוות הכולל כ- 20 נציגי מכירות ותיאום פגישות, צוותי שירות, אחראי משמרת, ראש צוות ובק אופיס.
  • הטמעת אסטרטגית מכירה ותהליכי מכירה.
  • גיוס והכשרת צוות מכירות מיומן ומקצועי.
  • ניהול תקציב ואחריות כוללת לעמידה ביעדים הנגזרים ממנו.
  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה ונהלים.
  • ניהול מכלול הידע במערכת.
  • הובלה לעמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים.
  • אחריות על תהליכי ניהול רוחביים במערך לימודי החוץ.
  • עבודה בשת"פ מול הנהלת המערך, וגורמי פיקוח חיצוניים.
  • התפקיד כולל היבטים ניהוליים, כספיים, שיווקיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהל ארצי מערך לימודי התעודה
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון בניהול מוקד - חובה.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים המונה כ - 20 אנשי צוות כ- 5 שנים במצטבר - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/הדרכה - יתרון.
  • היכרות וניסון בניהול מערכות מידע מרובות ממשקים.
  • בעל/ת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה, הנעה וקידום פרויקטים מורכבים.
  • אסרטיביות, אחריות ומקצועיות גבוהה.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
הערות:
- נדרשת זמינות וגמישות בשעות העבודה.
- מועד התחלת עבודה - מיידי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנחים/ות לקורס 20554: "תכנות מתקדם בשפת Java"

לסמסטר 2022ב
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • הנחיית מפגשים.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים/יות.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני, במדעי המחשב - יתרון.
  • ‏‏היכרות עם התחום.
  • ניסיון בהוראה.
הערות:
- ההנחיה הינה עבור קבוצות הלימוד הבאות:
1. קבוצה רגילה בהנחיה מקוונת - 8 מפגשים, ימי שני, בשעות 18:00-21:00.
2. קבוצה רגילה בהנחיה מקוונת - 8 מפגשים, ימי שישי, בשעות 09:00-11:00.
- ההעסקה מותנית בפתיחת קבוצות הלימוד.
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- קו"ח יש לשלוח לתמר בניה, מרכזת ההוראה בקורס, בדוא"ל tamar@openu.ac.il עד ה - 31.01.2022

האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 31/01/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנחים/ות לקורסים: "יסודות הפיסיקה א" (20113), "יסודות הפיסיקה ב" (20114) וסדנת הכנה בפיסיקה (91463)

לסמסטר 2022ב
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה למדעי הטבע והחיים
תיאור התפקיד:
  • הנחיית מפגשים.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים הכוללת פעילות שוטפת באתר הקורס והנחייה טלפונית.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני / שלישי בפיסיקה או בתחום קרוב.
  • ניסיון בהוראה אקדמית של קורסי פיסיקה.
הערות:
- מועמדים/ות העונים/ות לדרישות המצוינות לעיל, מתבקשים/ות לשלוח קו"ח למרכזי ההוראה אורלי קובו בדוא"ל orlyko@openu.ac.il וגיא חצרוני- בדוא"ל guyhe@openu.ac.il
- ההנחיה מתיחסת לקבוצות בהנחיה מוגברת או רגילה בקמפוסים שונים בירושלים, ת"א או בזום.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים,עבודה מהבית,מרכז
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/01/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מנחים/ות לקורס: "אוטומטים ושפות פורמליות" (20440)

לסמסטר 2022א
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • הנחיית מפגשים.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני, במדעי המחשב - יתרון.
  • היכרות עם תכני הקורס.
  • ניסיון בהוראה.
הערות:
- ההנחיה מתייחסת לקבוצות הבאות:
1. קבוצה בהנחיה מקוונת - 12 מפגשים בימי חמישי בשעות 18:00-21:00.
2. קבוצה בהנחיה מוגברת - 12 מפגשים בימי שני בשעות 17:30-20:30.
- מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות לפנות ליוסי קאופמן בכתובת הדוא"ל yossi@openu.ac.il בצירוף קורות חיים עד 31.01.2022
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 31/01/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום נגישות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות
תיאור התפקיד:
  • ראש/ת תחום נגישות נדרש/ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש/ת התחום להיות קשוב/ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
כפיפות ל: מנהלת מרכז אית"ן
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון לפחות, תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר/ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה - יתרון
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
הערות: כניסה מיידית לתפקיד
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנחים/ות לקורס: "מערכות הפעלה" (20594)

לסמסטר 2022ב
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • הנחיית מפגשי הנחיה ותרגול.
  • תמיכה אקדמית לסטודנטים.
כישורים נדרשים:
  • תואר אקדמי רלוונטי לתחום.
  • היכרות עם התחום.
הערות:
- מתכונת ההנחייה בקורס:
1. הנחיה פרונטלית רגילה (7 מפגשים), בימי ה' בשעות 18.00-21.00 בת"א.
2. הנחיה מקוונת רגילה (7 מפגשים), בימי ג' בשעות 18.00-21.00 . יש 2 קבוצות וקיימת אפשרות להנחיה כל שבוע בקבוצות לסירוגין, 14 מפגשים בסה"כ.
3. הנחיה מקוונת רגילה (7 מפגשים), בימי א' בשעות 18.00-21.00.
4. הנחיה פרונטלית מוגברת (12 מפגשים), לקבוצת תלמידות חרדיות, בימי ד' בשעות 9.00-12.00 בירושלים.
- שימו לב, העבודה לא כוללת בדיקת מטלות!
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- העסקה מותנית בפתיחת קבוצת הלימוד.
- מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות לפנות לאריה לויטן (aryehle@openu.ac.il) עד 01/02/2022 בצירוף קו"ח הכוללים מקום מגורים, פרטי השכלה גבוהה ומשרות הוראה בקורסים אקדמיים אחרים.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: תל אביב,ירושלים,עבודה מהבית
מועד אחרון להגשת מועמדות: 01/02/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנחה לקורס: "מעבדה בתכנות מערכות" (20465)

לסמסטר 2022ב
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
תיאור התפקיד:
  • הנחית מפגשים בכיתה.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים.
כישורים נדרשים:
  • תואר אקדמי רלוונטי לתחום - נדרש תואר שני.
  • היכרות עם התחום.
הערות:
- מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות לפנות למיכל אבימור בכתובת הדוא"ל michav@openu.ac.il עד לתאריך 25.1.22 בצירוף קורות חיים.
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- ההנחייה עבור הקבוצות הבאות:
1. באר שבע - קמפוס בית יציב. ימי ב' 17:00 עד 19:30
2. אשדוד - מכללת אשדוד. ימי א' 17:30 עד 20:00
3. ירושלים - קמפוס בגן הטכנולוגי. ימי א' 15:30 עד 18:00
4. מרכז הארץ - ימים שונים.
- בכל הקבוצות 11 מפגשים. משך כל מפגש שעתיים וחצי.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז
מועד אחרון להגשת מועמדות: 01/02/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מנחים/ות לקורס: "מושגי יסוד ביחסים בין-לאומיים" (10205)

תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
תיאור התפקיד:
  • הנחיית מפגשים.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים (בשעת הנחייה טלפונית, במייל ובאתר הקורס).
  • בדיקת מבחנים.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני ומעלה ביחסים בינלאומיים.
  • ניסיון בהוראת יחב"ל או תחום רלוונטי אחר במדעי החברה.
  • בקיאות בנושאי הקורס.
הערות:
- להגשת מועמדות יש לפנות במייל אל מרכזת ההוראה, ד"ר שלי הופמן shellyh@openu.ac.il עד לתאריך: 30.1.2022 בצירוף קו"ח הכוללים מקום מגורים, פרטי השכלה גבוהה ומשרות הוראה בקורסים אקדמיים אחרים.
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/01/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

סמנכ"ל/ית משאבי אנוש

תחום: ניהולי בכיר
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • סמנכ"ל/ית משאבי אנוש הינו שותף להתוויית המדיניות הכוללת של האו"פ ולהובלת תהליכים ארגוניים באו"פ ובכלל זה אחראי/ת לעיצוב מדיניות משאבי אנוש, במטרה להשיג את יעדי האוניברסיטה. סמנכ"ל/ית משאבי אנוש אחראי לניהול תחום משאבי אנוש ומדיניות השכר וההטבות באוניברסיטה, בכפוף למדיניות שהוגדרה. בנוסף, אחראי/ת על ניהול ההון האנושי בארגון, רווחתו ופיתוחו המקצועי. לסמנכ"ל/ית משאבי אנוש אחריות כוללת להסדרת יחסי העבודה של כל המגזרים באו"פ ולשימור יחסי עבודה תקינים באמצעות דיאלוג שוטף עם העובדים וארגוני הסגל השונים. סמנכ"ל/ית משאבי אנוש עומד/ת בראשו של מינהל משאבי אנוש ואחראי/ת על ניהולו.
כפיפות ל: מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה
כישורים נדרשים:
  • תנאי סף:
  • תואר שני ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
  • ניסיון רחב במשאבי אנוש ושכר בארגון המונה 1000 עובדים ומעלה, במגוון אוכלוסיות.
  • ניסיון מוכח בניהול עובדים / צוותי עובדים.
  • ניסיון מקצועי מוכח של 5 שנים לפחות, באחד או יותר מהתחומים הבאים: (1) - דיני עבודה ויחסי עבודה; (2) - שכר והטבות.
  • ניסיון קודם נדרש:
  • הכרות מעמיקה עם עולם משאבי אנוש והשכר בשירות הציבורי - יתרון.
  • הכרות עם עולם משאבי אנוש והשכר בהשכלה הגבוהה - יתרון.
  • ניסיון בהובלת יחסי עבודה עם ועדים - חובה.
  • קריטריונים נוספים המהווים יתרון:
  • יכולת ניהול משא ומתן.
  • יכולת הנעת עובדים.
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
  • אמינות, אחריות ודייקנות.
  • יכולת עמידה בלחצים.
  • יוזמה, יכולת תכנון וביצוע שיטתי ויכולת ארגון גבוהה.
  • יכולת חשיבה אסטרטגית.
  • ניסיון ויכולת בתכנון וביצוע תכניות עבודה ותקציבים רב-שנתיים.
הערות:
- העסקה בחוזה אישי.
- מועד תחילת עבודה: מוקדם ככל הניתן.
- תקופת ניסיון של חצי שנה.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת בית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל

תחום: ניהולי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל על כל רבדיו: ניהול הידע והתוכן של בית הספר, ניהול הוראה, ניהול תקציב, קידום מוצרים ובנייה וניהול של אסטרטגיית בית הספר לטווח הקצר והארוך.
  • בניית חזון בית הספר וראייה ארוכת טווח.
  • שליטה בעולם התוכן המקצועי והכרת תחומי המדיה, התקשורת והדיגיטל.
  • פיתוח מותג בית הספר, שותפות בבניית תכנית עסקית ויישומה בפועל.
  • ניהול המותג ברמה הפדגוגית, התפעולית, האסטרטגית והשיווקית.
  • גיוס ואישור מרצים, בניית מאגר מרצים וטיפוחם, שיבוצי מרצים ובקרת איכות ההוראה.
  • בניית תכנים, פיתוח מוצרים חדשים, שדרוג מוצרים קיימים, כתיבת תכניות לימוד, יישום והטמעה של שיטות וצורות לימוד במגוון פעילויות בית הספר.
  • ביצוע משובים ותצפיות.
  • פיתוח פעילויות בית הספר במגזרים העסקיים והמוסדיים.
  • קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים, קידום בנייה וליווי יוזמות הקשורות לבית הספר.
  • ניהול אנשי תוכן, מרצים ורכזים.
כפיפות ל: מנהל מערך לימודי תעודה
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מוכח בניהול במשך 5 שנים בארגונים גדולים או במוסדות לימוד.
  • ניסיון והיכרות עם עולמות התקשורת, המדיה והדיגיטל.
  • היכרות וידע בתחומי הלימוד המועברים בבית הספר: עיצוב גרפי, עריכה, שיווק דיגיטלי, תסריטאות, בימוי, משחקי מחשב.
  • רקע וידע פדגוגי.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים.
  • יכולת לניהול משא ומתן.
  • יכולת ארגונית וכושר ביצוע.
  • מנהיגות והובלה.
  • תואר אקדמי - חובה.
  • נסיון בהוראת מבוגרים.
הערות:
- נכונות לשעות עבודה מאומצות וגמישות לשינויים.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת תחום מדור נגישות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות
תיאור התפקיד:
  • ראש.ת תחום נגישות נדרש.ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש.ת התחום להיות קשוב.ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
כפיפות ל: מנהלת מרכז אית"ן
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון לפחות בתחום טיפולי רלוונטי , תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר.ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
הערות: כניסה מיידית לתפקיד
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי.ת גיוס וניוד עובדים

למחלקת העסקה וגיוס
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
כפיפות ל: מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.
הערות:
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום יחסי עבודה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • ליווי וסיוע לצוותי מש"א ולמנהלים בנושאים הקשורים להסכמי העבודה, ליישום חוקי העבודה, ליחסי העבודה באו"פ ולנושאים העולים במסגרת תהליכי העבודה השונים.
  • כתיבת תהליכי העבודה והמדיניות הקיימת בנושאי משאבי אנוש.
  • ריכוז הידע באו"פ באשר להסכמים הקיבוציים השונים באוניברסיטאות, במכללות ובשירות המדינה.
  • סיוע במכרזים מול ספקים שונים בתחום מש"א- חברות ביטוח, יועצים פנסיונים וכד'.
  • הובלת פרויקטים שונים במשאבי אנוש.
כפיפות ל: סמנכ"לית משאבי אנוש
כישורים נדרשים:
  • תואר אקדמי-חובה
  • ניסיון משמעותי בעבודה דומה ובתחום יחסי עבודה - חובה
  • היכרות טובה עם עולם יחסי עבודה והסכמים קיבוציים שונים במשק- חובה
  • יכולת הובלה עצמאית של נושאים שונים
  • תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה מאוד
  • ניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים
  • יכולת עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי

תחום: תפעול
מחלקה: מינהל הלוגיסטיקה
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע והפעלת ציוד גימור של מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה.
  • הפעלת מערכת אורקל לניהול הדפוס, סריקות ועבודה על קבצים בתוכנות שונות הכוללות עבודה עם תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי בעולם הדפוס לכלל עובדי המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
כפיפות ל: מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
כישורים נדרשים:
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • נסיון בדפוס דיגיטלי
  • לבעלי נסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה
  • Acrobat Pro- רמה גבוהה
  • נסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות
הערות: עבודה במשרה מלאה. שעות עבודה 08:00-16:30
העבודה כרוכה לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור

נדרשת זמינות לכניסה מיידית לתפקיד
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות הפעלה

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב
תחום: טכנולוגי
מחלקה: מינהל המחשוב
תיאור התפקיד:
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • מתן תמיכה לעובדים, ובכללם מנחים, סטודנטים וספקים חיצוניים במסגרת תורנויות במוקד משו"ב, בכל תחומי הידע עליהם אחראי המוקד.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
כפיפות ל: מנהלת מדור הפעלה במינהל המחשוב
כישורים נדרשים:
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.
הערות:
- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:00 בערב, ופעם בשלושה חודשים משמרת שישי בוקר בין השעות 08:00-12:00.

היקף משרה: משרה מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מדריך/ה למיומנויות למידה דובר/ת ערבית, במרכז הלימוד בואדי ערה

המחלקה להוראה וללמידה
תחום: מקצועי
מחלקה: דיקנט הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • העברת הדרכות אישיות במיומנויות למידה לסטודנטים/יות.
  • העברת סדנאות במיומנויות למידה.
  • השתתפות בבנית תוכניות הדרכה במידת הצורך.
  • ראש/ת צוות הדרכה.
  • סיוע בהכשרת מנחים/ות להוראת סטודנטים/יות מהחברה הערבית.
כפיפות ל: מנהלת המדור לפיתוח כישורי למידה
כישורים נדרשים:
  • בעל/ת תואר שני.
  • ניסיון בהוראה אקדמית - חובה, הנחייה באו"פ - יתרון.
  • דובר/ת ערבית - חובה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת טובה לעבודה בצוות.
  • בעל/ת כישורי הוראה טובים.
הערות:
- מקום העבודה: קמפוס ואדי ערה (גבעת חביבה).
- ההכשרה לתפקיד תיעשה במסגרת המדור לפיתוח כישורי למידה.
- מועד תחילת עבודה- מיידי.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: צפון
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חשב/ת שכר לענייני פנסיה ופיצויים

מחלקת שכר ומערכות מידע HR
תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
  • טיפול כולל בתנאים הסוציאליים לכל סגלי העובדים באוניברסיטה, לדוגמא: צרוף, ניוד, שינויים רגלוטוריים ו/או הסכמיים
  • עבודה מול גורם מתפעל (חילן פנסיה), מנהלי הסדרים וחברות ביטוח
  • אחריות מקצועית על תחום פנסיה ופיצויים
  • שיפור תהליכי עבודה קיימים ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • הזנת נתונים למערכת החילן
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
כפיפות ל: מנהלת מחלקת מערכות מידע ושכר
כישורים נדרשים:
  • תעודת חשב/ת שכר- חובה
  • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בטיפול בתחומי פנסיה בארגון גדול
  • נסיון מקצועי בתפעול ועבודה מול חילן ויצרנים
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון
  • ניסיון מקצועי בעבודה על מערכת חילן, 3 שנים לפחות - יתרון
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים)
  • יכולת עבודה בצוות
  • אוריינטציה מחשובית גבוהה וחשיבה אנליטית
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
הערות: כניסה לתפקיד מיידית
היקף משרה: מלאה , שעות נוספות במידת הצורך
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ביצוע ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
כפיפות ל: מנהלת שלוחת הכפר הירוק
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.
הערות:
- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב - חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיאה

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: הנהלת האו"פ - לשכת הנשיאה
תיאור התפקיד:
  • אחריות על לשכת הנשיאה
  • ריכוז פעילויות הנשיאה
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות
כפיפות ל: נשיאת האוניברסיטה הפתוחה
כישורים נדרשים:
  • השכלה אקדמית
  • נסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי office
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב
  • ראייה אינטגרטיבית
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה
  • דיסקרטיות
הערות: נדרשת כניסה מיידית לתפקיד
היקף משרה: מלאה עם נכונות לשעות נוספות
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות

תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
כישורים נדרשים:
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.
הערות:
- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

כלכלן/ית

תחום: מקצועי
מחלקה: מינהל התכנון והכלכלה
תיאור התפקיד:
  • תמחור פעילויות הוראה, פרויקטים, מכרזים ונושאים שונים
  • בדיקות כלכליות, הערכת חלופות וניתוחי כדאיות של פעילויות ופרויקטים חוצי ארגון
  • בניית תוכניות עבודה ותקציב לאוניברסיטה
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית
  • דיווח תקציבי שוטף ומציאת פתרונות תקציביים לפרויקטים
  • תפעול תקציבי באמצעות מערכת ה- ERP (Oracle Applications)
  • תקצוב ודיווח לגופים ממשלתיים וגורמי חוץ
כפיפות ל: מנהלת מחלקת תכנון ותקציבים
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה- חובה
  • תואר שני רלוונטי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות
  • ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • למעלה מ- 3 שנות נסיון בתחום - יתרון
הערות: העבודה כרוכה בשעות נוספות
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

אחראי/ת משמרת

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
כפיפות ל: מנהל המוקד
כישורים נדרשים:
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.
הערות:
-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות

באמצעות מערכת הזום
תחום: אדמיניסטרטיבי
מחלקה: מחלקת ארגון בחינות
תיאור התפקיד:
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
כישורים נדרשים:
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.
הערות:
- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרוש/ה מנחה לתואר הראשון בתחום מדיניות ציבורית, לקורס: "כתיבה של נייר מדיניות" (10811)

החל מסמסטר 2022א.
תחום: אקדמי - הנחיה
מחלקה: המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת
תיאור התפקיד:
  • הנחיית 10 מפגשים בסמסטר בנושאי הקורס.
  • תמיכה בסטודנטים הכוללת : הנחייה אישית בכתיבת עבודת מחקר בהיקף פרו-סמינר, בדיקת מטלות הקורס ומטלת סיום הקורס, פעילות שוטפת בפורום אתר הקורס, הנחיה טלפונית, ליווי ותמיכה בסטודנטים ככל שיידרש.
כישורים נדרשים:
  • תואר שני לפחות במדיניות ציבורית או בתחום רלוונטי אחר במדעי החברה, עם התמחות או ידע אקדמי אודות כתיבת נייר מדיניות ושלטון מקומי.
  • כישורי הוראה מעולים, וניסיון ויכולת ללמד הן תכנים תיאורטיים והן להנחות כתיבת עבודות מחקר בהיקף פרו-סמינר.
הערות:
- תינתן עדיפות לבעלי/ות ניסיון בהנחיית קורסים דומים / תחומים קרובים באוניברסיטה הפתוחה.
- להגשת המועמדות יש לשלוח קו"ח אל מרכזת ההוראה, ד"ר אתי שריג etisa@openu.ac.il עד לתאריך: 15/6/2021
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- קבוצות הלימוד המוצעות להנחיה (הדרישה היא להנחיית שתי קבוצות הלימוד ברצף): האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 08:30-11:00; האוניברסיטה הפתוחה באילת - ימי ב' 12:00-14:30
האוניברסיטה הפתוחה ב: דרום
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש / אשת תמיכה בתוכנות Lyx, Latex לעבודה במיקור חוץ

תחום:
מחלקה: מחלקת הפיתוח וההוצאה לאור
תיאור התפקיד:
  • יצירת תבניות לכתיבת ספרי לימוד בעברית בתוכנות הנ"ל
  • מתן תמיכה והדרכה
כישורים נדרשים:
  • היכרות וניסיון עם התוכנות הנדרשות
  • רקע בתכנות
  • תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: גמיש
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציגי/ות שירות ו/או מכירה

תחום: אדמיניסטרטיבי,טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: מוקדי הלימודים האקדמיים
תיאור התפקיד:
  • מענה לשיחות נכנסות של מתעניינים / סטודנטים
  • ביצוע שיחות יוצאות
  • מענה בכתב לסטודנטים
  • עמידה ביעדים האישיים / מוקדיים
כפיפות ל: מנהל/ת הצוות
כישורים נדרשים:
  • מודעות גבוהה לשירות ומכוונת למכירה
  • כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בשפה העברית
  • יכולת לעיבוד מידע ולמידה
  • יכולת עבודה במצבי לחץ
  • גמישות מחשבתית
  • אחריות אישית גבוהה
  • הבחנה בין עקר לטפל
  • יכולת טיפול בהתנגדויות בשיחה ועמידה מול לקוחות מאתגרים
  • שליטה במע' מחשוביות (אורקל, OFFICE, OUTLOOK, יישומי אינטרנט)
  • שליטה בשפות נוספות - יתרון
הערות: עבודה במשמרות נוחות ומגוונות
זכאות להשתתפות במימון לימודים באוניברסיטה הפתוחה לאחר 6 חודשי העסקה, בכפוף לנוהל
מתן בונוסים על פי עמידה ביעדים
ימי כיף, פינוקים וגיבוש עלינו.
היקף משרה: חלקי. עבודה במשמרות
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירה והרשמה טלפונית

מימון לימודים בהתאם לנהלי האוניברסיטה לאחר חצי שנת עבודה
תחום: טלמרקטינג/מכירות,אדמיניסטרטיבי
מחלקה: אסכולות - ביה"ס ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת
תיאור התפקיד:
  • 4-5 משמרות לפי הצורך בין השעות 9:00-16:00, 9:00-17:00.
  • מתאים גם לסטודנטים/ות המחפשים משרה חלקית גמישה ונוחה מבחינת שעות העבודה.
כישורים נדרשים:
  • יתרון לניסיון בעבודה במוקדי מכירות ושירות
הערות: "אסכולות", בית ספר ללימודים רב תחומיים של האוניברסיטה הפתוחה פונה לציבור רחב של סטודנטים מבוגרים וצעירים כאחד המעוניינים
במסגרת לימודי עומק ותוכן שאינם במסגרת האקדמית.
קישור לאתר "אסכולות":
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דרושים/ות מורים/ות מקצועיים/ות לאנגלית לאיזור המרכז

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורה לאנגלית לאיזור המרכז (בעיקר לאיזורים רמלה, לוד, ראשל"צ, תל אביב)
כישורים נדרשים:
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה
  • אנגלית ברמת שפת אם
  • בעלי/ות תואר ראשון - חובה
  • יכולת לשלב טכנולוגיה בשיעורים
  • אנרגטיים/ות!
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מורים מקצועיים/ות לאנגלית לאזור תל אביב

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים ומורות מקצועיים/יות להוראת אנגלית.
כישורים נדרשים:
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם
  • בעלי/ות תואר ראשון - חובה
  • אנרגטיים!
  • יכולת לשלב טכנולוגיה בשיעורים
  • זמינות מיידית
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מורים/מורות מקצועיים/ות ללימוד שפות

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים ומורות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • למרכזי הלימוד שלנו ברחבי הארץ, אנו זקוקים למורים/ות לשפות: ערבית, רוסית, סינית, אנגלית ואנגלית עסקית.
כישורים נדרשים:
  • בעלי/ות תואר ראשון - חובה
  • נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם
  • אנרגטיים/ות!
  • יכולת לשלב טכנולוגיה בשיעורים
הערות: יש לציין את שפת הלימוד שהינך מלמד/ת.
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מורים/ות מקצועיים/ות לסינית בכל הארץ

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: דיאלוג - בית הספר לשפות
תיאור התפקיד:
  • "דיאלוג", ביה"ס הותיק ללימוד שפות של האוניברסיטה הפתוחה, מגייס לשורותיו מורים ומורות מקצועיים/יות להוראת שפות.
  • למרכזי הלימוד שלנו , אנו זקוקים למורים/ות לסינית
כישורים נדרשים:
  • נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב
  • ניסיון בהוראת מבוגרים -חובה
  • שפת הלימוד הרלוונטית היא שפת האם או ברמת שפת אם
  • בעלי/ות תואר ראשון - חובה
  • יכולת לשלב טכנולוגיה בשיעורים
היקף משרה: חלקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי יבוא יצוא וסחר בינלאומי

לבית ספר דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • בעלי/ות ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • בעלי/ות תעודת משלח בינלאומי או בוגר בספנות
האוניברסיטה הפתוחה ב: כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי הנהלת חשבונות

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • סוג 3 בהנהלת חשבונות / תעודת הוראה בחשבונאות/ יועץ/ת מס מוסמך/ת / רו"ח
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירות למוקד לימודי תעודה

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל מתן ייעוץ מקצועי לגבי קורסים מקצועיים וקורסי העשרה
  • עבודה במהלך מינימום 4 משמרות בשבוע, בימים א'-ה' בשעות: 8:15-15:00 או 13:15-20:00
  • שתי משמרות ערב בשבוע, ימי ו' בהתאם לצורך
  • סביבת עבודה נעימה
  • שכר בסיס + תמריצים
  • לסטודנטים/יות עבודה במשמרת מהשעה 16:00-20:00
כישורים נדרשים:
  • ניסיון במכירות טלפוניות - יתרון
  • ניסיון עבודה במוקד - יתרון
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצים/ות לקורסי מזכירות רפואית

תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • תעודת הוראה במינהל/ ניהול עסקי
האוניברסיטה הפתוחה ב: ירושלים
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מרצה לקורס חשבי שכר

לבי"ס דיפלומה - ביה"ס ללימודי תעודה והסמכה
תחום: מערך לימודי החוץ - הנחיה
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
כישורים נדרשים:
  • ניסיון של לפחות 3 שנים בהדרכה במוסדות לימוד על תיכוניים
  • רקע מתאים ונסיון מקצועי בתחום
  • השכלה נדרשת:
  • רו"ח או עו"ד מומחה בתחום דיני מס הכנסה/ דיני עבודה/ ביטוח פנסיוני/ יועץ מס מוסמך בעל/ת הרשאה לייצוג הזולת מטעם הביטוח הלאומי
  • חובה ניסיון בהגשה לבחינות חיצוניות של משרד הכלכלה ו/או לשכת רואי חשבון
האוניברסיטה הפתוחה ב: מרכז,ירושלים,חיפה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

נציג/ת מכירות לבית ספר לרפואה משלימה

תחום: טלמרקטינג/מכירות
מחלקה: מערך לימודי החוץ של האו"פ
תיאור התפקיד:
  • לבי"ס מירב, בי"ס לרפואה משלימה של האוניברסיטה הפתוחה דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות למכירת קורסים של ביה"ס
  • העבודה במהלך 5 ימים בשבוע (א'-ה') במשמרות: 8:45-16:00, 13:00-20:00
  • שכר בסיס + תמריצים
כישורים נדרשים:
  • אוריינטציה מכירה טלפונית. ניסיון במכירות טלפוניות - חובה.
  • אוריינטציה לעולם הרפואה המשלימה - חובה.
  • יכולת ביטוי בשפה העברית ברמה גבוהה, יכולת מכירה ושכנוע
  • מחוייבות אישית גבוהה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.