לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 26 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז.ת פניות סטודנטים אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 50% משרה
  • טיפול שוטף ומענה לפניות סטודנטים והזנתן במערכת.
  • עדכון אישורים חריגים כלל אוניברסיטאיים לתואר ראשון ושני במערכת אורקל
  • ריכוז וטיפול בנושא מצטייני דיקן הלימודים: שליחת הודעת זכאות לסטודנטים בשרת ההודעות, הפקת תעודות הצטיינות, שליחת תעודות הצטיינות.
  • ממשקי עבודה מול המחלקות האקדמיות ומול מנהל שרותי הוראה.
סגנית דיקן הלימודים לעניינים אדמיניסטרטיביים
  • תואר ראשון - חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס ובאורקל.
  • יכולת ביטוי טובה מאוד בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים מאוד.

- כניסה מיידית לתפקיד.
50% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת מרכז לימוד והרשמה באילת אדמיניסטרטיבי מינהל מרחבים ומוקדים (מרו"ם) 50%
  • קבלת קהל במרכז הלימוד.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושא מגוונים ובכללם טיפול בנושאי ההרשמה.
  • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בצורכי מרכז הלימוד, בפניות הסטודנטים, מנחים ומרכזי ההוראה.
  • טיפול שוטף באיוש זמני לימודים בכיתות ומתן סיוע טכני במידת הצורך.
  • השתתפות בהדרכות רלוונטיות במטה ברעננה.
  • ריכוז ומעקב אדמיניסטרטיבי לקבוצות מובנות במרחב.
  • השתתפות בכנסים, ירידים וליווי פעילויות שיווקיות.
  • עבודה אל מול ממשקי עבודה ומחלקות שונות באו"פ.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים בשלבי התואר השונים.
מנהלת מרכז לימוד אילת
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה.
  • יכולת ארגון ועבודה עצמאית.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול קהל.
  • יכולת עמידה בזמנים ועבודה במצבי לחץ.
  • שליטה ביישומי ה- Office ובעבודה עם תוכנות ואמצעים טכנולוגיים.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יסודיות, דיוק ויכולת ארגון.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.

- נדרשת גמישות בשעות העבודה בשעות משתנות ובהתאם ללו"ז הלימודים במרכז הלימוד.
- כניסה מיידית לתפקיד.
50% אילת
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה ל-3 שנים מפתח/ת אוטומציות לסוכני AI מקצועי שה"ם - הסטודיו לחדשנות דיגיטלית והפקות וידאו מלאה
  • האוניברסיטה הפתוחה יוצאת לדרך עם פרויקטים לשילוב סוכני בינה מלאכותית באתרי הקורסים עבור הסטודנטים והסגל האקדמי.
  • התפקיד הנדרש כולל:
  • אפיון ויישום של תהליכי עבודה (workflows) מתקדמים המשלבים מודלי שפה גדולים(LLM) באמצעות אוטומציות.
  • ביצוע בדיקות איכות ובדיקות אינטגרציה, איתור ותיקון שגיאות (debugging).
  • תיעוד תהליכי העבודה ותחזוקה שוטפת.
מנהל הסטודיו לחדשנות דיגיטלית במרכז שה"ם
  • ניסיון בעבודה עם כלי בינה מלאכותית יוצרת - מודלי שפה LLM.
  • ידע וניסיון באינטגרציה ואוטומציה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת בתהליכי עבודה.
  • מיומנות גבוהה בפתרון בעיות טכניות ואיתור תקלות.
  • דיוק ותשומת לב לפרטים.
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה של טכנולוגיות חדשות.
  • יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה .

*"משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
- תחילת עבודה - מיידי.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

*משרה קצובה ל-3 שנים מפתח/ת PHP מקצועי שה"ם - היחידה לפיתוח טכנולוגי מלאה
  • נושמים חדשנות? חיים טכנולוגיה? רוצים להשפיע ולעצב את חוויית הלמידה של המחר? נפתחה הזדמנות להצטרף לצוות הפיתוח שלנו - קבוצה יצירתית ודינמית שמובילה פיתוח של פתרונות למידה מבוססי בינה מלאכותית.
  • סביבה שלנו מבוססת על מערכת Moodle עם תוספות ייחודיות שמותאמות לשיטת הלימוד של האו"פ.
  • אנו מחפשים מפתח.ת PHP לפיתוח ושדרוג סביבת הלמידה המקוונת ויישומי בינה מלאכותית
  • התפקיד כולל פיתוח רכיבים חדשים, ביצוע שיפורים והתאמות לרכיבים קיימים ואינטגרציה עם כלים חיצוניים למערכת Moodle .
  • הפיתוח במתודולוגית Agile.
מנהל היחידה הטכנולוגית
  • ניסיון של לפחות שלוש שנים בפיתוח PHP
  • ניסיון בפיתוח HTML5, CSS3, JavaScript, Bootstrap, JQuery, Ajax
  • ניסיון בפיתוח דפים רספונסיביים
  • עדיפות לניסיון בפיתוח Moodle
  • עדיפות לניסיון בפיתוח סוכני AI
  • עדיפות לניסיון בעבודה מול Amazon Bedrock
  • עדיפות לניסיון בפיתוח Vanilla JavaScript
  • עדיפות לידע בפיתוח ES6 Modules
  • עדיפות לניסיון בעבודה מול API
  • עדיפות לידע בפיתוח נגיש (Web Accessibility)
  • עדיפות להכרות עם frameworks עדכניים בפיתוח WEB
  • יתרון לבעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בתחום רלוונטי אחר

- אנו מחפשים עובד/ת עם יחסי אנוש טובים והתאמה לעבודה בצוות, עם יכולת גבוהה של למידה עצמית, יכולת עמידה בלחצים ובמשימות מרובות ואנגלית ברמה גבוהה.
- תחילת עבודה - מיידית
* "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.6 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 05/03/2024 בעניין עובדים מנהליים, ולפיכך תנאי העסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי".
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקה לייעוץ ללימודים אקדמיים יועצ/ת ללימודים אקדמיים אדמיניסטרטיבי דיקנט הלימודים האקדמיים 30%-50% משרה
  • סיוע לסטודנטים בתכנון לימודיהם כדי לאפשר התנהלות עצמאית ויעילה וסיום מוצלח של מסלול הלימודים: התוויית מהלך לימודים מסודר והצגת חלופות אפשריות, סיוע בתכנון לוח הזמנים האקדמי וליווי בקבלת החלטות מושכלות במהלך הלימודים.
  • רכיבי התפקיד:
  • מתן יעוץ לבחירת קורסים ולתכנון מסלול לימודים למתעניינים ולסטודנטים הלומדים באו"פ לתואר ראשון ולאפיקי מעבר.
  • ליווי פרואקטיבי של סטודנטים בצמתי קבלת החלטות במסלול לימודיהם.
  • סיוע בבניית תכנית לימודים והתוויית מהלך לימודים מוסדר.
  • היכרות מעמיקה עם דרישות תכניות הלימודים השונות והתעדכנות מתמדת בחומרי הידע בנוגע למסלולי הלימודים והקורסים, נהלי האו"פ ובכל מידע אחר הרלבנטי לחייהם האקדמיים של הסטודנטים.
מנהלות אשכול מדעי החברה והרוח/מדעים/ תכניות ומסלולים במחלקת הייעוץ
  • תואר שני - חובה.
  • היכרות עם הלימודים האקדמיים באו"פ - יתרון.
  • רקע בהנחייה - יתרון.
  • יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יוזמה, עצמאות, "ראש גדול", יכולת למידה עצמית, אמינות ולקיחת אחריות.

- כניסה מיידית לתהליך ההכשרה.
- עבודה במשמרות, מתוכן לפחות פעם בשבוע בשעות אחה"צ - ערב.
- גמישות בתוספת/שינוי שעות העבודה בתקופות עומס.
30%-50% משרה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת המדור להרשמה מוסדית במרכז ההרשמה ניהולי מינהל שירותי הוראה
  • ניהול הצוות והמשימות השוטפות של המדור.
  • ניהול הקשר השוטף עם מנהלי מרכזי הלימוד, המוסדות, המכללות והמרחבים.
  • הדרכת אנשי הקשר במוסדות חדשים.
  • טיפול בבקשות חריגות וערעורים.
  • טיפול שוטף בהחלטת דיקנט הלימודים על פתיחת קבוצות לימוד במרכזי לימוד: פתיחת קבוצות, שיבוצי סטודנטים, פיצולי קבוצות וכו'.
  • טיפול בפרויקטים ובקבוצות יחודיות.
  • אחריות על הרשמות ללימודים בפרויקטים מיוחדים.
  • הפקת חשבונות, בדיקתם ואישורם- עבודה למול החשבות.
  • הדרכת עובדים חדשים בנהלי הרשמה ותהליכי עבודה.
  • כתיבה, עדכון נהלים והנחיות הרשמה.
  • הפקת דוחות בקרה.
  • טיפול שוטף בפניות סטודנטים.
  • אחריות על שיפור וייעול תהליכים מקוונים.
מנהלת מרכז ההרשמה
  • תואר ראשון.
  • יכולת ניהול צוות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • מקצועיות.
  • יכולת ניהול משימות שוטפות ומיוחדות וקביעת סדרי עדיפות נכונים.
  • יכולת אדמיניסטרטיבית.
  • הבנה והכרה לעומק של תהליכים כספיים ומחשוביים.
  • כושר ארגון ותיאום.
  • דיוק ותשומת לב לפרטים.
  • יכולת ניהול מקבילי של משימות.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

דובר/ת האו"פ מקצועי מינהל השיווק והתקשורת מלאה
  • דובר/ת האו"פ ישמש/ תשמש כאחראי/ת על הניהול האסטרטגי של מערך יחסי הציבור והתקשורת הפנים ארגונית של האו"פ.
  • במסגרת התפקיד: קידום השיח התקשורתי של האוניברסיטה, חיזוק מוניטין המוסד בקרב קהלים מגוונים, וטיפוח תרבות ארגונית שקופה, אחידה ומעצימה.
  • ניהול והובלת מערך יחסי הציבור והדוברות של האו"פ.
  • גיבוש יוזמות ותכנים לפרסום באמצעי התקשורת.
  • ניהול קשרי מדיה, כולל כתיבת הודעות לעיתונות, ייזום ראיונות, טיפוח קשרים עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיענים.
  • ניהול משברים תקשורתיים חריגים.
  • הכנת אייטמים לתקשורת, לרבות כתיבת נאומים, הודעות לעיתונות ותדריכים .
  • ייזום קמפיינים ואירועים ציבוריים .
  • ניהול התקשורת הפנים ארגונית באו"פ, הכולל יצירת ערוצי תקשורת פתוחים, הפקת תכנים מערכתיים שונים, תמיכה במחלקות להעברת מסרים פנים ארגוניים חשובים.
  • כתיבת חומרים אסטרטגיים, ועריכת תכנים שיווקיים ותקשורתיים.
  • מעקב אחר ביצועי קמפיינים וניתוח אפקטיביות האסטרטגיות התקשורתיות .
  • איסוף וניתוח נתונים תקשורתיים על סיקור האוניברסיטה, לרבות זיהוי מגמות תקשורתיות.
ראשת מינהל שיווק ותקשורת
  • בעל/ת תואר אקדמי רלוונטי מוכר. תואר שני - יתרון.
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בדוברות, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי או במוסדות אקדמיים.
  • ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת: (אתרי חדשות, עיתונות, פודקאסטים מובילים).
  • היכרות עם גופי מדיה, תקשורת וממשל- יתרון.
  • היכרות עם עולם האקדמיה וההשכלה הגבוהה- יתרון.
  • כישורי כתיבה מעולים ויכולת ניסוח ועריכה גבוהים של חומרים הסברתיים ותקשורתיים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפות העברית והאנגלית.
  • ניסיון בניהול משברים תקשורתיים .
  • יכולות טכנולוגיות והיכרות עם עולם המדיה המקוון .
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • כישורי תקשורת בין אישית מעולים ויכולת השפעה ושכנוע.

- העסקה בהסכם אישי - נספח א' להסכם הקיבוצי.
- תחילת עבודה - מיידי.
- יכולת לעבוד בשעות גמישות, מעבר לשעות העבודה המקובלות.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת במדור טקסט ומותג למדא אדמיניסטרטיבי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור 70%
  • עריכת תוכן, מבנה ולשון של טקסטים אקדמיים ותומכי אקדמיה במגוון תחומי דעת.
  • עריכת טקסטים מתורגמים.
  • עריכת חומרי לימוד דיגיטליים.
  • עריכת טקסטים דבורים להרצאות.
  • הובלה וריכוז העבודה על הטקסטים הערוכים מול הצוותים האקדמיים ומדורי המחלקה השונים (זכויות יוצרים, גרפיקה והגהה).
  • בקרה על טקסטים ערוכים והכנה להפקה.
מנהלת מדור טקסט ומותג למדא
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעריכה ובהגהה של טקסטים עיוניים/אקדמיים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה.
  • לימודי תעודה בעריכה/עריכת לשון - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בעבודה עם הוצאות לאור - יתרון משמעותי.
  • רקע בתחומי המדעים - יתרון משמעותי.
  • הכרות עם תהליכי פיתוח של חומרי לימוד אקדמיים וספרי עיון - יתרון.
  • ידע במיקרו-קופי ועריכה שיווקית - יתרון.
  • ראש גדול, יכולת ארגון, יוזמה והובלה.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מוכחת בצוות.
70% רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הטכני - מחלקת משו"ב טכנאי/ת PC ורשתות מחשבים מקצועי מינהל המיחשוב משרה מלאה
  • התקנה, תפעול ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב האישי (חומרה ותוכנה) לעובדים/ות ולסטודנטים/יות בכיתות הלימוד באו"פ ובשלוחותיה ברחבי הארץ: החלפה יזומה, שדרוג לפי צורך, הכנה לסמסטר ועוד.
מנהל המדור הטכני
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות כטכנאי/ת PC ורשתות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • ידע מוכח בטיפול ותחזוקה במחשבי PC, במדפסות ובציוד היקפי.
  • ידע נרחב בחומרה ובתוכנה, בתחומים הבאים:
  • Win 2016 Server
  • שליטה במערכות הפעלה Windows 10, windows 11.
  • שליטה מלאה בתפעול יישומי 365 Office
  • ידע וניסיון בבניית (Images (Sysprep
  • ניהול GPO ו-Active Directory
  • שליטה מלאה במערכות ניהול תחנות קצה: Microsoft Endpoint Configuration Manager (SCCM) Microsoft Intune- יתרון
  • ידע וניסיון עם תוכנות אנטיוירוס ברמת שרת וברמת- Client יתרון.
  • הסמכות - MCSE ,MCITP - יתרון.
  • בעל/ת יכולות טכנולוגיות ולמידה גבוהות.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יוזמה ויצירתיות, ויכולת לעבוד בצוות ולשתף מידע.
  • יכולת תפקוד בתנאי לחץ.
  • בעל/ת אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המחשוב.
- יכולת עבודה פיזית.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת הסטודיו לגרפיקה ומעצב/ת ראשי/ת ניהולי המחלקה לפיתוח תוכן אקדמי וההוצאה לאור מלאה
  • ניהול צוות גדול של מעצבים ומעמדים גרפיים.
  • גיבוש חזון עיצובי והובלת האסטרטגיה העיצובית של ההוצאה לאור.
  • ניהול פרויקטים עיצוביים רחבי היקף בפרינט ובדיגיטל, תוך ניהול ממשקי העבודה מול גורמי פנים וחוץ.
  • הובלת מגמות חדשות בתחום הספרים הדיגיטליים והאינטראקטיביים.
  • היכרות מעמיקה של פלטפורמות חדשניות בתחומי העיצוב והטקסט בארץ ובחו"ל.
  • מומחיות בתחום דיגיטציית חומרי לימוד: תוכנות, ממשקים, מגמות ופלטפורמות.
  • עבודה עם מגוון תוכנות עיצוב (ADOBE), כולל תוכנות מבוססות AI, כמו Leonardo, Adobe Firefly, Midjourney ואחרות.
  • אחריות על למידה מתמדת ושמירה על עדכניות בעולם העיצוב.
מנהלת מחלקת התוכן
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים - חובה.
  • ניסיון מקצועי מוכח ומגוון של חמש שנים לפחות בעיצוב פרינט ודיגיטל - חובה.
  • ניסיון בגיבוש והובלת חזון עיצובי - חובה.
  • ניסיון בשימוש בכלים מבוססי AI - חובה.
  • ניסיון בניהול פרויקטים רבים מסוגים שונים בו-זמנית - חובה.
  • ניסיון בתחום ההוצאה לאור ותחום הספרים הדיגיטליים - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בניהול אתרי תוכן ופלטפורמות אינטראקטיביות לתכנים - יתרון.
  • ניסיון בתחומים משיקים (תקשורת, פרסום, תסריטאות) - יתרון.
  • היכרות עם תהליכי הנגשת טקסט - יתרון.
  • יכולת הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים לצד העבודה השוטפת.
  • יכולת ניהול תחת עומס.
  • יחסים בינאישיים מצוינים וחיוביים.
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית.
  • תואר ראשון או בוגר/ת מוסד ללימוד והכשרה בתקשורת חזותית (עדיפות למוסד אקדמי מוכר).

- המועמדים/ות יתבקשו להציג תיק עבודות בתחומי הפרינט והדיגיטל.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.