מחבר
|
שנה
|
כותר
|
פרטים בביליוגרפים
|
קישור
|
©
|
Mayer, Richard
|
2001
|
"A cognitive theory of multimedia learnig"
|
In: Multimedia learning/ Richard E. Mayer. Cambridge: Cambridge University Press, pp. 41-62
|

|
|
Jonassen, David H
|
1995
|
"Databases: Structuring content domains"
|
In: Computers in the classroom: mindtools for critical thinking/ David H. Jonassen. Englewood Cliffs, N.J.: Merrill, pp. 43-67
|

|
|
Jonassen, David H
|
1996
|
"Learning from computing: Computer-assisted instruction"
|
In: Computers in the classroom: mindtools for critical thinking/ David H. Jonassen. Englewood Cliffs, N.J.: Merrill, pp. 4-17
|

|
|
Jonassen, David H
|
2000
|
"Mindtools: Affording multiple knowledge representations for learning"
|
In: Computers as cognitive tools, volume two: no more walls/ edited by Susanne P. Lajoie. Mahuah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, pp. 165-196
|

|
|
Mayer, Richard E
|
2001
|
"Multimedia Instructional Messages"
|
In: Multimedia learning/ Richard E. Mayer. Cambridge: Cambridge University Press
|

|
|
Molnar, A R
|
1997
|
"Computers in education: A brief history."
|
Technological horizons in education, Vol. 24, No. 11, pp. 63-68
|

|
|
Rouet, Jean-Francois
|
1996
|
"Studying and learning with hypertext: Empirical studies and their implications"
|
In: Hypertext and cognition/ edited by Jean-Francois Rouet.
Nahwah, N.J.: L. Erlbaum Associates, pp. 9-23
|

|
|
גבעון, יהושפט
|
1996
|
"על אפשרויות השימוש האקדמי במאגרי מידע מנקודת המבט של האוריינות הקונוונציונלית"
|
חלקת לשון: כתב-עת למחקרים בבלשנות השימושית, בטיפוח החינוך הלשוני ובאוריינות , 22, עמ' 41-63
|

|
|