מקראות


טכנולוגיה ולמידה 14010


מחשב וחשיבה: תיאוריות ויישומים בסביבות למידה עתירות טכנולוגיה


המאמרים מיועדים לשימוש עצמי בלבד ואין להפיצם.
מחבר
שנה
כותר
פרטים בביליוגרפים
קישור
©
Mayer, Richard
2001
"A cognitive theory of multimedia learnig"
In: Multimedia learning/ Richard E. Mayer. Cambridge: Cambridge University Press, pp. 41-62
פתח קובץ

Jonassen, David H
1995
"Databases: Structuring content domains"
In: Computers in the classroom: mindtools for critical thinking/ David H. Jonassen. Englewood Cliffs, N.J.: Merrill, pp. 43-67
פתח קובץ

Jonassen, David H
1996
"Learning from computing: Computer-assisted instruction"
In: Computers in the classroom: mindtools for critical thinking/ David H. Jonassen. Englewood Cliffs, N.J.: Merrill, pp. 4-17
פתח קובץ

Jonassen, David H
2000
"Mindtools: Affording multiple knowledge representations for learning"
In: Computers as cognitive tools, volume two: no more walls/ edited by Susanne P. Lajoie. Mahuah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, pp. 165-196
פתח קובץ

Mayer, Richard E
2001
"Multimedia Instructional Messages"
In: Multimedia learning/ Richard E. Mayer. Cambridge: Cambridge University Press
פתח קובץ

Molnar, A R
1997
"Computers in education: A brief history."
Technological horizons in education, Vol. 24, No. 11, pp. 63-68
פתח קובץ

Rouet, Jean-Francois
1996
"Studying and learning with hypertext: Empirical studies and their implications"
In: Hypertext and cognition/ edited by Jean-Francois Rouet. Nahwah, N.J.: L. Erlbaum Associates, pp. 9-23
פתח קובץ

גבעון, יהושפט
1996
"על אפשרויות השימוש האקדמי במאגרי מידע מנקודת המבט של האוריינות הקונוונציונלית"
חלקת לשון: כתב-עת למחקרים בבלשנות השימושית, בטיפוח החינוך הלשוני ובאוריינות , 22, עמ' 41-63
פתח קובץ


לאתר הקורס